Şimdi Ara

Apple AirPods (Tüm Modeller) [ANA KONU] (493. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16.975
Cevap
469
Favori
954.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kaan4554 kullanıcısına yanıt

    Anormal derecede yok ama kutuyu elime aldığımda kapak kısmını da tutarsam elimde gıcırdıyor bildiğiniz.Böyle kullanmaya devam edeceğim mecburen ama bu paraya bu kapak sarsıntısı hiç yakışmadı.Annem için aldığım 140 tl lik qcy t7 kulaklığın kapağı bile çok çok daha sağlam airpodstan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechanical01

    Bu mesajıımda bahsettiğim sorun maalesef devam ediyor. En kısa sürede servise vereceğim.



    Alıntıları Göster

    Bugün Zentech Adana servisine verdim AirPods Pro’yu. Sağ kulaklıktaki cızırtı sorunu sebebiyle. Gelişmeleri paylaşırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kulaklık ayarlarından cihazın kulağınıza tam oturup oturmadığını test edin hocam. oturuyorsa ve ona rağmen anc kısıksa cihaz sürümü ve cihaz üretim yılını kontrol edin. Ekim 2020'den önce üretilmişse ve eski sürüm varsa değiştirme hakkınız var cihazı.

  • ranegade95 kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/146540890

    Burdaki mesajımda ben de aynı sorunu yaşadığımı yazmıştım. Ben her iki kulaklıkta birden yaşıyorum. İnternette biraz araştırmama göre Apple çok da sallamıyor bu problemi. "Sorun bulamadık" cevabı ile işlem yapmıyor, zaten bu sorun da genelde garanti süresi sonrasında yaşanıyor. Sadece ürün değişimi öneriliyor yetkili servis tarafından ki o da zaten nerdeyse kulaklıkla aynı fiyat.

  • huso_ H kullanıcısına yanıt
    Bitmiş sanırım yakalayamadım...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Samsung telefonlarla uyumlu mu? 2. nesil aldım da bilemedim. Note 8 kullanıyorum.

  • Airpods 2. nesil kulaklığımı apple telefonum ile sorunsuz kullanıyorum. Fakat windows 10 bilgisayarımda ses kopması yaşıyorum. Kulaklık bazen bilgisayarda sorunsuz çalışıyor bazen cızırtılı bir sekilde ses kopması yaşanıyor ses bazen geri geliyor bazen gelmiyor bağlantısını kesip tekrar bağladığımda sorun çözülüyor ancak bir sünre sonra cızırtı sonrası ses tekrar kopuyor. Araştırdım fakat sorunuma çözüm bulamadım bilen var mıdır

  • Cnskk C kullanıcısına yanıt
    Apple sistemi haricinde kulaklığın sürekli ve sorunsuz çalışması biraz şans işi. Kulaklığı 2019 Mart ayında almıştım, o günden 2020 mayıs ayına kadar Samsung Galaxy Note 5 ile kullandım. Güncelleme geldikçe bir şekilde yüklüyordum iPhone cihazlarıyla ama sanırım 2019'un sonralarında gelen bir güncellemeden sonra kulaklığın sesi maksimum %70'e kadar düşmüştü android telefonumda. Apple müşteri hizmetleri ile görüştüm ve sorunun iPhone ile yaşanmadığı için bir şey yapamayacağını, aynı şekilde kardeşinin de android bir cihaz ile airpods kullanıp böyle bir sorun yaşadığını söyledi. O güncelleme ile Windows bağlantısında da sorun yaşamaya başladım, sorun sesin mono gelmesiydi. Kısaca eğer iphone ile kullanırken sorununuz yoksa bunun çözüm yolunu resmi bir yöntem ile çözemiyor oluşunuz. Yeni iPhone alana kadar aylarca kısık ses ile kullanmak zorunda kaldım airpods'u. Resmi olarak her cihaz destekler demedikleri için çok özenilerek her bluetooth aksesuarına veya farklı yazılımlar için dikkatlice versiyon çıkartmıyorlar. Şuan yapabileceğiniz en basit yöntem bilgidayarınızın bluetooth cihazlarından Airpods'u kaldırıp tekrar eşleştirmekten öteye gidemez sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reaqly

    Bitmiş sanırım yakalayamadım...

    Yenı uyelıge mı verıyor hos geldı n kuponunu...nasıl kullanılacak


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni üye olduktan 24 saat sonra aktif oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mechanical01

    Bugün Zentech Adana servisine verdim AirPods Pro’yu. Sağ kulaklıktaki cızırtı sorunu sebebiyle. Gelişmeleri paylaşırım.



    Alıntıları Göster

    Perşembe servise verdiğim AirPods Pro’nun iki kulaklığı için de dün değişim kararı çıktı. Yenisi sipariş edildi şeklinde gözüküyor Zentech servis takibinde. Umarım bir sıkıntı çıkmadan yenilenmiş olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar mediamarkt da airpods2 1099 tl kuponla 1049 tl ye düşüyor sizce alınır mı daha da düşermiş haftaya ve bu airpods da kronik arıza varmıdır 3 beklenir mi çok soru oldu kusura bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chuckchucky -- 21 Kasım 2020; 13:51:45 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chuckchucky kullanıcısına yanıt
    Valla imkansız ama düşerse 890’a falan düşer o da stokta kalmaz bitirirler. Alabiliyorsanız alın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Peki var mı bir kronik sıkıntısı vs 2 lerin yani pro almadıgıma pişman eder mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chuckchucky

    Peki var mı bir kronik sıkıntısı vs 2 lerin yani pro almadıgıma pişman eder mi
    Ben kulak içi sevmediğim için 2.nesil aldım. Benim bildiğim bir sıkıntısı yok hocam ben gayet memnunum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Hocam siz kullanıcısınız şarjı ne kadar gidiyor ve en önemlisi karşı tarafa ses net gidyormu dışarıda gürültülü ortamda ıphone 11 ile kullanacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chuckchucky

    Hocam siz kullanıcısınız şarjı ne kadar gidiyor ve en önemlisi karşı tarafa ses net gidyormu dışarıda gürültülü ortamda ıphone 11 ile kullanacağım
    Hocam 2.30 saat kesintisiz kullanabiliyorum. Sonra kutusu ile şarj ederek tam günü çıkarıyor.

    Sesim çok net hiçbir şekilde bir cızırtı vesaire olmuyor. (Maske ile bazen yüksek sesle konuşmak zorunda kalıyorsunuz)

    iPhone 6 ile kullanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar amazon dan apple türkiye garantili AirPods aldım fakat aldığım ürünü apple garanti sorgulama sisteminde sorgulattığımda satın alma tarihi onaylanmadı yazıyor.Apple ı aradım faturayı gönderin dedi gönderdim sonra tekrar iletişime geçtiğimizde faturada seri no gözükmediği için garanti sürecini başlatamadıkları oldu.Amazon aztek diye bir firmaya gidebilirsiniz faturada değişiklik yapamayız diyor.Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu? Ya da tavsiyeniz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Hocam aldım mediamarkt dan 1049 tl ye geldi 14 gün içinde fiyat düşerse gelirsiniz farkını iade yaparız dediler

    Bu arada kutusunun kapağında gevşeklik var menteşesinden dolayı bu durum normal mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AirPods 2 kullanıyorum, kulaklıklar kutunun içindeyken ve kutu kapalıyken MacBook üzerinde video izlerken ara ara AirPods bağlandı diye uyarı gelip video duruyor. Sorun ne olabilir acaba, kulaklığı sıfırladım ama hala devam ediyor. Servise götürmek aklıma geldi ama kutuda falan çizikler var garanti kapsamına sokmazlar diye hiç randevu falan almadım.

  • 
Sayfa: önceki 491492493494495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.