Şimdi Ara

Apple'a Dava Açtım - Kazandım! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
401
Cevap
20
Favori
101.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
413 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Harikasınız. Başka masrafınız oldu mu?
  • parayı bozukluklar halinde ödemesinler Samsung'un kendilerine yaptığı gibi?
  • Dava diyince tazminat davası açtınız sandım. Hakem heyetine 4 başvuru yaptım 4'ünü de kazandım. Yanlış anlamayın ama bunda marifet yok sağolsun THH ortada bir ayıp varsa tüketiciye hakkını veriyor zaten. Taahhüdüm olan ama sorun yaşadığım Turkcell Superonline'ı verdim ve kazandım ama karar onlara ulaştığı halde aboneliğimi iptal etmiyorlar ve 4 ay fatura çektiler. Ben de kullanmaya devam ettim 1 ay sonra taahhüdüm bitiyor ve icraya gidip hem ödediğim faturalarımı geri alacağım hem de aboneliğimi iptal edeceğim. İcra olmazsa tazminat davasıı açacağım. Hayatımda bu kadar yüzsüz ve dolandırıcı bir şirket görmedim. Bağlatmak isteyen varsa yol yakınken vazgeçsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarkan88

    benimde ispanya apple store dan aldığım bi tane 6S kontrol ettiğimde pil değişim programında çıkıyor. burda apple'a gittiğimde zorlu ya bu yurtdışı cihaz artık bunlara bakamıyoruz diye geri döndürdüler beni. ne yapmak lazım?

    Kardeş cihazın alındığı zamandan itibaren 3 yıllık pil değişim programından yararlanabiliyorsun, yurtdışı cihazlarda KVK,GENPA Vs. giderek ordan yaptırabilirsin.
  • bu tüketici hakem heyeti yüzünden 1400 tl lik telefonum çöp oldu lg g3 cihazımı 3 kez teknik servise gitti delta servise. İstanbul bilişimden almıştım cihazı. tüketici hakem heyetine başvurdum teknik servis raporlarımda var giriş ve çıkış tarihleri hepsi yazıyo 2 aya yakın sürdü hep serviste kalma süreleri. başvurumu yaptım her servislik durumumda 2 aya yakın serviste bekledi cihazım bunu belirttim. ama son servise gittiğinde cihazın sim yuvasını bozmuştum ücretli yapıldı. neyse ücreti kabul etmiştim. tüketici hakem heyeti ücreti kabul ettiğim için beni haksız buldu. çok saçma ben bunun için şikayet etmemiştim onlar satıcıyı haklı çıkarmak için buldukları yalana bakın. güvenmiyorum ben tüketici hakem heyetine zaten 7 ayda sonuçlanmıştı rezalet bi sistem işine geldiği gibi bakıyor tüketici hakem heyeti Allah düşürmesin bi daha kimseyi oraya
  • Parayı aldın mı kardeşim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olağanüstü bir olay var sanıp konuya girdim. Lg, Samsung forumlarında fazlasıyla örneği var para iadesinin tüketici haklariyla alındığının. G4den bilirim paralel ithalat cihazlardan bile kullanıcılar paralarını aldılar birçok kez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asim03 -- 17 Ekim 2017; 12:37:25 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrik ederim kardeşim en iyisini yapmışsın millet hala apple vs samsung iyi karşılaştırması yapıyor.

    Kardeşim paran varsa ve onlardan en pahalı ürünü alıyorsan onlar seni zaten seviyor..
  • madem 19 aydır telefonun bataryasında problem var niye daha önce garantiye vermedin ? arkadaş 2 sene kullanmış sonra da paramı alıp 7 & 8 alayım demiş bu kadar basit :) gözü açıkların ülkesi.
  • Direkt para iadesi yapsaydı bu mevzudan kimsenin haberi olmayacaktı. Şimdi benzer durumda kalan her vatandaş bu yolu seçecek. Apple imaj kaybetti yazmış bir arkadaş. Apple imaj kaybetmedi brader direkt para kaybetti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura bedeli ne kadara kadar hakem heyeti bakıyordu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple iki satır ile savunma yapmış ne güzel.

    LG yarım a4 boyutunda savunma hazırlamıştı.

    Heyet 2 cümle ile reddetmişti.

    Bayağı gülmüştüm ona.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acbold -- 17 Ekim 2017; 13:11:18 >
  • Otomobil yetkili satıcı ve servisleri için de böyle işlese bu Tüketici Hakem Heyetleri keşke.
  • Hocam merhaba,öncelikle tebrik ederim.Kardeşimin 6S indede malum pil sorunu mevcut garantisi var.Siz cihazınızı nereden almıştınız?Bende Turkcell faturası var.İadeyi Apple yapıyor yine değilmi?İzleyeceğim adımlar ilk önce Apple dan ürünün sorunlu olduğuna dair yazı istemek ardından tüketici mahkemesine başvuru yapmak.Başka izlemem gereken bir yol varmı? ve bu bütün olaylar ne kadar sürüyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benze mevzuyu LG g4 olayında yaşamıştım. Telefonum 3 kere garantiye gitti, kapanıp açılmama, ekran, ses vs gibi sorunlardan. En son lg teknik servisi telefonda bilmem ne özelliğini kullanmayın diye not düşmüş servis notuna :) hemen koştum teknosaya ben bu ürünü almak istemiyorum ya yenisi ile yada bi üstü ile değiştirin dedim. Tabi teknosa bunu kabul etmedi :) hakem heyetine gittim adam akıllı 11 ay kullanamadığım telefonun parasının iadesine karar veriliğ paramı iade aldım..
  • haksizsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı şekilde bende pil sorunu yasıyorum bir kac aydır.Biraz araştırmadan sonra benim 6s'inde hatalı oldugunu gördüm,yalnız cihazın garantisi yok.Pilini değiştirtmek sorunu ortadan kaldırıyor mu deneyen arkadaşlar var mı?
  • Yarın asliye hukuk mahkemesinden kağıt gelir bekle:) tüketici hakem heyetinin kararı öneri niteliğinde gibi bir şey bende kredi kullanımı sonucu tahsis ücretini hakem heyetinden kazandım ama banka mahkemeye verdi biraz araştır yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkedeki en iyi çalışan kurum tüketici hakem heyetidir . İki ayda dağılan adidas ayakkabının parasını söke söke almıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha
    gözlerim yaşardı resmen. bu ülkede böyle şeyler de olabiliyormuş demekki
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.