Şimdi Ara

Apple'a Dava Açtım Kaybettim (Bıkmayacağım) (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar öncelikle bu konuları okumanız ve okuduktan sonra sonuç olarak kararı paylaşacağım sizlerle.

    1-https://forum.donanimhaber.com/basari-teknik-servis-yaptigi-iskence--125467556#125479037

    2-https://forum.donanimhaber.com/apple-rezaleti-servis-kalitesi-detayli-anlatim-ss-li--125935729-2#126618510

    Ana sayfada Apple'a dava açıp kazanan bir arkadaş gördüm gayet sevindim. Fakat kazanan insanın bu kadar popüler olup benim tamamen haklı olup apple'ın bana yaşattığı mağduriyetimin forumda ilgi görmemesi gayet üzdü.
    Bu konudaki 3.konumu açıyorum.
    Tutanağı konuya ekliyorum.
    Umarım halimden anlayan olur.


    Apple'a Dava Açtım Kaybettim (Bıkmayacağım) (SS'li)

    Ayrıca :

    Şanlıurfa Tüketici İl Hakem Heyeti çalışanları işi tamamen matbuu ve baştan savma yaptıkları için benim şikayet dilekçemde de yanlışlıklar var.
    1-ben cihaz değişimi istemedim para iadesi istedim tutanakta benim cihaz değişimi istediğim yazılmış.
    2-"cihazın tam teşekkürlü" şekilde göndermedim "tam teşekküllü" şekilde gönderdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzoztas -- 17 Ekim 2017; 12:51:28 >







  • Ben jüri olsam sırf bu kötü Türkçe kullanımın için bile ret verirdim :)

    Şaka bir yana gerçekten talihsizlik olmuş, sizin konuyu önceden de hatırlıyorum. Keşke telefonu teslimden önce bir video vs. çekseydiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Ben jüri olsam sırf bu kötü Türkçe kullanımın için bile ret verirdim :)

    Şaka bir yana gerçekten talihsizlik olmuş, sizin konuyu önceden de hatırlıyorum. Keşke telefonu teslimden önce bir video vs. çekseydiniz

    kötü türkçe derken
  • ıamdoctor kullanıcısına yanıt
    forumu niye böleyim niye üstüne alındın
  • Cihazı teslim alırken sana bir belge vermedilermi örnek cihazın durumu ile ilgili bir bilgi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pardon kargo ile göndermişsin keşke yüz yüze teslim etseydin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Ben jüri olsam sırf bu kötü Türkçe kullanımın için bile ret verirdim :)

    Şaka bir yana gerçekten talihsizlik olmuş, sizin konuyu önceden de hatırlıyorum. Keşke telefonu teslimden önce bir video vs. çekseydiniz

    kötü türkçe derken

    Bildiğiniz bi sürü anlatım bozukluğu, harf eksikliği var. İlk cümle hariç tamamen hatalı yazınız :) Yanlışları nacizane aşağıda belirttim, benim düzelttiklerimde de özne yüklem dilbilgisi açısından anlatım bozuklukları vardır muhakkak fakat sizinkinin yanında kusursuz kalır muhtemelen :)

    OLAYIN ÖZETİ bölümünde
    2. cümlede Aradan yerine Arada yazmışsınız, n harfi eksik.

    Sonrasındaki şu cümle tamamen saçma, anlatım bozukluğunun daniskası var :) ayrıca üçret değil ücret olması gerek.
    Sizin Yazdığınız:Telefonunuzun arka kamerasında kırık-çatlak olduğunu ve garanti kapsamı dışında olduğu benden 1850 Tl üçret talep ettiler.
    Doğrusu 1: Telefonumun arka kamerasında kırık-çatlak olduğu ve garanti kapsamı dışında olduğu için benden 1850 TL ücret talep ettiler.
    Doğrusu 2: Telefonumun arka kamerasında kırık-çatlak olduğunu söyleyip bu sebepten ötürü garanti dışı olduğunu belirttiler ve benden 1850 TL ücret talep ettiler.

    Bu cümlenin devamında da anlatım bozukluğu ve harf eksikliği var
    Sizin Yazdığınız: Sıfır cihazla değişimini gerçekleşeceğini bildiler.
    Doğrusu 1: Sıfır cihazla değişiminin gerçekleşeceğini bildirdiler.
    Doğrusu 2: Sıfır bir cihazla değişimini gerçekleştireceklerini bildirdiler.

    Hemen devamındaki cümlede yine anlatım bozukluğu var.
    Sizin Yazdığınız: Bu olayla alakam olmadığını ve bu ücretle beni mağdur etmeleri nedeniyle telefonumun yenisiyle değişimini talep ediyorum.
    Doğrusu: Bu olayla bir alakamın olmadığı ve firmanın istediği bu ücretle beni mağdur etmesi nedeniyle telefonumun yenisiyle değişimini talep ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa


    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzoztas


    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Ben jüri olsam sırf bu kötü Türkçe kullanımın için bile ret verirdim :)

    Şaka bir yana gerçekten talihsizlik olmuş, sizin konuyu önceden de hatırlıyorum. Keşke telefonu teslimden önce bir video vs. çekseydiniz

    kötü türkçe derken

    Bildiğiniz bi sürü anlatım bozukluğu, harf eksikliği var. İlk cümle hariç tamamen hatalı yazınız :) Yanlışları nacizane aşağıda belirttim, benim düzelttiklerimde de özne yüklem dilbilgisi açısından anlatım bozuklukları vardır muhakkak fakat sizinkinin yanında kusursuz kalır muhtemelen :)

    OLAYIN ÖZETİ bölümünde
    2. cümlede Aradan yerine Arada yazmışsınız, n harfi eksik.

    Sonrasındaki şu cümle tamamen saçma, anlatım bozukluğunun daniskası var :) ayrıca üçret değil ücret olması gerek.
    Sizin Yazdığınız:Telefonunuzun arka kamerasında kırık-çatlak olduğunu ve garanti kapsamı dışında olduğu benden 1850 Tl üçret talep ettiler.
    Doğrusu 1: Telefonumun arka kamerasında kırık-çatlak olduğu ve garanti kapsamı dışında olduğu için benden 1850 TL ücret talep ettiler.
    Doğrusu 2: Telefonumun arka kamerasında kırık-çatlak olduğunu söyleyip bu sebepten ötürü garanti dışı olduğunu belirttiler ve benden 1850 TL ücret talep ettiler.

    Bu cümlenin devamında da anlatım bozukluğu ve harf eksikliği var
    Sizin Yazdığınız: Sıfır cihazla değişimini gerçekleşeceğini bildiler.
    Doğrusu 1: Sıfır cihazla değişiminin gerçekleşeceğini bildirdiler.
    Doğrusu 2: Sıfır bir cihazla değişimini gerçekleştireceklerini bildirdiler.

    Hemen devamındaki cümlede yine anlatım bozukluğu var.
    Sizin Yazdığınız: Bu olayla alakam olmadığını ve bu ücretle beni mağdur etmeleri nedeniyle telefonumun yenisiyle değişimini talep ediyorum.
    Doğrusu: Bu olayla bir alakamın olmadığı ve firmanın istediği bu ücretle beni mağdur etmesi nedeniyle telefonumun yenisiyle değişimini talep ediyorum.

    eğer yazdığım postu dikkatli okumuş olsaydın o metini benim yazmadığımı çok açık bir şekilde anlardın.
    o metni il hakem heyeti yazdı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: admcpr

    Pardon kargo ile göndermişsin keşke yüz yüze teslim etseydin

    9 nisan da kargo servise teslim ediyor cep telefonunu
    10 nisan da aradılar telefonu işleme aldık diye
    11 nisanda tutanak tutulmuş "cihaz geldiğinde kırıktı" diye
    benimde itirazım şu: madem geldiğinde kırıktı o zaman ayın 10'unda beni aradıklarında söyleselerdi
  • oguzoztas kullanıcısına yanıt
    Valla hocam benim aklıma şu takıldı;



    Şimdi internetten bir alışveriş yaptığımızda eğer ürün kırık çıkarsa satıcıya bunu kabul ettirebilmek için tek bir şansımız var o da kargo görevlisinin hasar tespit tutanağı. O tutanak elimizde yoksa cihazın bizim elimize geldiğinde kırık olduğunu ispatlayamıyoruz. Buraya kadar tamam.



    Peki bu durumda da sonuçta kargo ile teslim edilen bir ürün var. Servisin ürünü kargodan teslim aldığında kırık olduğunu kanıtlayabilmesi için yine hasar tespit tutanağı gerekmez mi...



    Yani biz kullanıcılar kargodan ürünü teslim aldıktan sonra kırık olduğunu kanıtlayabilmemiz için tutanak gerekiyorsa o tutanak olmadan mahkemeye falan başvuramıyorsak, bu kural onlar için de geçerli olmalı.



    Madem kırıktı kargo görevlisine tutanak tuttursaydın kardeşim demezler mi adama



    Bence burdan yola çıkılarak bişeyler yapılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ezik Apple in telefondaki müşteri temsilcileri birer avukat gibi benimle 1 saat tartıştılar ki ben kendimi üstat sanırdim bunlar tam kurt çıktılar bu firmanin overpriced ürünlerinden alıp keklenmeyin hiçbir cihazları bir halta benzemiyor zaten bilgisayarda PC telefonda Android adam olana yeter de artar bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • echelon34 kullanıcısına yanıt
    kutu da hasar olmadığından dolayı benim kırdığım kanaatine varmışlar.
    bunu ıspatlayacak şekilde yazılı rapor istedim "biz ropor vormoyoroz" diye terslediler.
  • Barbar Rick B kullanıcısına yanıt
    bi hata mı diyeyim dost gazıııı mı desem bilmiyorum ama yaptık bi hata
  • konu günceldir.

    Bakıyorumda apple dan şikayetler gittikçe artmaya başladı.
    Diğer Fanboylar sizinde canınız yanacak.
    yanmadan destek çıkın apple dan canı yananlara.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.