Şimdi Ara

AOC I2367FH 23' FHD IPS 549TL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
3
Favori
7.939
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ürün geldi. Ve refurbished ürün çıktı. İade işlemlerini başlatıyorum. Sayfada buna dair hiç bir ibare yok.
  • Ürün geleli daha 1 saat olmadan ekrana görüntü bile vermeden iade ettim. Umarım uğraştırmazlar.

    Detaylara gelirsek;

    Ürünü orjinal kutusu dışında düz bir Aoc logolu kutu ile balonlu korumalarla yollamışlar.

    AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL

    İçinden Garanti belgesi çıkmadı. Refurbished Product belgesi çıktı.

    AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL

    Standında videolardaki enerji verimliliği ile ilgili olan çıkartma yoktu. Siyah leke vardı.

    AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL

    Adaptörü ve güç kablosu yan sanayi. Hatta öyle bir saçmalık yapmışlar ki adaptör girişi ve güç kablosunun çıkışı birbirine uymuyordu bile.

    Kablo resmini titretmişim. Üzerinde 'notebook power cable, length 1.5 m, made in prc yazıyor.'

    AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL

    AOC I2367FH 23" FHD IPS 549TL


    Bunların sadece biri bile iade sebebiyken hepsinin üst üste gelmesi kendi açımdan çok talihsiz oldu.




  • Bir büyük sorun da ürünü Hepsiburada'dan almış olmanız, zira artık iadelerde sürekli sorun çıkartıyorlar.

    Şu konuda sadece kutusu açılmış diyerek iade almadıkları(cayma hakkı ile geri göndermiştim) bir SSD yüzünden THH'ye başvurmak zorunda kaldığım konu var:https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 gelişmeler oldukça yine konuya yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgi@sayar

    Bir büyük sorun da ürünü Hepsiburada'dan almış olmanız, zira artık iadelerde sürekli sorun çıkartıyorlar.

    Şu konuda sadece kutusu açılmış diyerek iade almadıkları(cayma hakkı ile geri göndermiştim) bir SSD yüzünden THH'ye başvurmak zorunda kaldığım konu var:https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528 gelişmeler oldukça yine konuya yazacağım.

    Sorun 1 değil 2 değil. Kutu baştan aşağı fiyasko dolu. Satıcı da hepsiburada değil. Umarım diretmezler.
  • Geçmiş olsun hocam. Sizin adınıza üzüldüm. İnşallah sorunsuz iade alırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturadaki numara 0216 481 6001 miydi acaba zenit bilişim. Hepsiburadaki ilk yorum olumlu. Ben de alacaktım vazgeçer gibi oldum. Ulaşabilsek satıcıya belki tam bi bilgi alırız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğim numarayı açan yok belirtmeyi unutmuşum. Başka numara var mıydı acaba faturada.

    Bir de alternatif ürün önerecek var mı ips 23 ekran bütçe max 600

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetak34 M kullanıcısına yanıt
    Faturada iletişim numarası olarak 0850 433 58 60 yer alıyor. Dediğiniz numara yok.

    Zetta Bilgisayar Bilişim Hizmetleri Danışmanlık ve San Tic A.Ş
    Osmanağa Mh. Rıhtım Cd. Başçavuş Sk NO:3 Daire 514 Kadıköy
  • rapstar338 kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam. Haftasonu girdi araya bekliyoruz bakalım.
  • mehmetak34 M kullanıcısına yanıt
    Yorumu şimdi okudum bence ona giden üründe refurbish ürün fakat arkadaş uyanamamış duruma. Kutudan çıkan orjinal kabloyu kullanabilmek için dönüştürü kullanmak gibi bir saçmalık olabilir mi.
  • Biraz flooda giriyorum fakat süreçten bilgilendirmek adına tekrar yazayım.

    Birkaç dakika önce arkadaş numarayı sorunca ben de arayayım dedim. Açan arkadaş gayet ilgili çıktı. Durumu anlattım defalarca özür diledi. Teknik servisimizde tamir gören ürünle karışmış olabilir dedi. Pazartesiyi heycanla bekliyorum açıkcası. Telefondaki sorumlunun bıraktığı izlenim iyi. Onun yarısı kadar müşteri memnuniyet çabaları varsa sorunu çözüp yeni ürün yollarlar.
  • Klasik hepsiburada satıcısı taktiği yapmaya çalışmışlar, işe uyanmayıp kullansaydınız size çakmış olacaklardı refurb ürünü, uyanınca geri vites yapıyorlar zaten birine çakarlar.

    n11'de de var böyle satıcılar, birkaç kez garantili ürün deyip spot yollamışlardı, hatta mesajla falan sorunca garantili diyorlar ahlaksızlar.
  • Zetta bilişim diye google da aratıp aradım söylediğim numarayı 216 ile başlayanı.

    Açan olmamıştı ama şimdi dönüş oldu. Adam zetta bilişimi aramışınız dedi. Hepsiburadaki monitor için aradım dedim. Bizim bireysel satışımız yok dedi. Hepsiburada ile mahkemelik olduklarını söyledi. Enterasan yani.

    Sizin verdiğiniz numarayı arayancı operötör firmamıza hoş geldiniz diyor. Ad unvan yok yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmetak34 M kullanıcısına yanıt
    İkisi de Zetta ama biri ltd şti biri a.ş. Aynı kişiye ait iki farklı şirket olabilir. Fatura üzerindeki vergi numarasını edevletten sorgulattım bilgiler tutuyor.

    Ülkede esnaflık kan ağlıyor. Adamı zorla dedektif eder bunlar.
  • nexcore N kullanıcısına yanıt
    Merhaba nexcore,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • N11de refurbished diskleri satan bi vatandaş var. Aynı adamın hbde de mağazası var. Hb üzerinde sadece satıcısı hb olan ürünleri alıyorum. Onun dışında uygun fiyat verse bile maalesef yanaşmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba nexcore,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com

    Konu hepsiburada ile ilgili...n11 ne alaka anlamadım...Bu arada fiyat 599 olmuş..ben de 549 iken bir adet sipariş geçmiştim. Bakalım ne gelecek. Refurbished gelirse aynen iade...Aama daha kargoya verilmedi...sabahtan şirketi arayacağım..Şirketin ulaşılabilen numarası neydi arkadaşlar..
  • 0850 433 58 60

    Benim de iade kargom yarın ulaşacak. Beklemedeyiz.
  • Bende almıştım 1 tane ama moralim bozuldu. Daha kargoya verilmedi iptal mi etsek. :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aradım bugün tekrar, siz iade mi değişim mi istiyorsunuz diye sordu telefondaki şahıs. Elinizde orjinal kutulu ürün varsa değişim yoksa iade istiyorum dedim. Ellerindeki diğer ürünler de aynı bu kutudaymış. Size yanlışlık olmuş teknik servisteki ürün gitmiş vs bişeyler dedi. Sizin teknik servisinizdeki ürünün içinden nasıl Amerika belgesi çıkıyor diye sordum fakat yanıt alamadım, bilemiyorum diye geçiştirdi.

    Adaptör uyumsuzluğunu da sordum. Şikayet geldi bu konuda farkındayız kutuları açıp değiştiricez dendi. Bu işlem esnasında refurbish belgesini de alıp atarlar bir köşeye. Alan arkadaşlar dikkatli olsun.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.