Şimdi Ara

Aoc 21.5' Full HD 199 TL Gold Bilg.(Kargo Bedava + 12 Taksit) YANIYOR!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
4.191
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Aoc 21.5' Full HD 199 TL Gold Bilg.(Kargo Bedava + 12 Taksit) YANIYOR!!!


    Link :http://www.gold.com.tr/urundetay.aspx?urunid=203851

    kargo bedava

    bonus ile şimdi al mayısta 12 taksit öde

    Gold diye beğenmeyen olacaktır ama fiyat gerçekten çok iyi bence


    Aoc E2250SWN 21.5inc LED Monitör Uzman Görüşü
    Dikey Tarama (Hz) 50 - 76
    Yatay Tarama (kHz) 30 - 83
    Maximum Çözünürlük 1920 x1080
    Renk Parlak Siyah
    Bağlantı Şekli D-Sub
    Tepki Süresi (ms) 5
    Parlaklık Oranı (cd/m2) 200
    Görüş Açısı Y:D (derece) 90° / 65°
    Ekran Boyutu 21.5''
    Garanti Süresi (Yıl) 2
    Renk Derinliği 16.7 M
    Nokta Aralığı 0.248 mm
    Kontrast Oranı Tipik 600:1
    Kontrast Oranı Dinamik 20.000.000:1
    Vesa Özelliği Var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metro03 -- 4 Şubat 2013; 3:59:41 >



    _____________________________




  • Fiyat uygun ama reyon urunu olmasin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • hdmi yok mu ben mi göremedim
    _____________________________
    1 2 4 6 ╚╬╬╣ 3 5 7
  • Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.
    _____________________________
    EMR Garage
    Sipariş&Randevu hattımız
    0553 668 92 92
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.

    HD değil mi çözünürlüğü? 1920*1080. Nasıl sırıtacak anlamadım? :)
    _____________________________


    Steam ID: aeyi
    Origin ID: andaceyi
    PSN ID: andaceyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.

    1920 x1080 çözünürlük kötü ?

    dur şimdi özellik ksımında da 1366 x 768 yazıyor, ee ne alaka bu hem 1920 hem 1366



    vataanda da 1920 diyor, 280 tl fiyat var, tam emin olmadan amamak lazım :)

    fhd ise güzel fiyat,değilse normal bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPaCeLoRD -- 4 Şubat 2013; 1:33:48 >
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • Bence guzel ekran guZEl urun. Ihtiyaci olanlar bu fiyata kacirmasin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    TV+ 3 Aylık Premium 100 TL
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.

    1920 x1080 çözünürlük kötü ?

    dur şimdi özellik ksımında da 1366 x 768 yazıyor, ee ne alaka bu hem 1920 hem 1366



    vataanda da 1920 diyor, 280 tl fiyat var, tam emin olmadan amamak lazım :)

    fhd ise güzel fiyat,değilse normal bence

    full hd olsa hdmi olmasi gerekmez mi? vga 1080p aktarabiliyor mu? vga ile 1080p denedim olmamisti da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    1 2 4 6 ╚╬╬╣ 3 5 7




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfatime


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.

    1920 x1080 çözünürlük kötü ?

    dur şimdi özellik ksımında da 1366 x 768 yazıyor, ee ne alaka bu hem 1920 hem 1366



    vataanda da 1920 diyor, 280 tl fiyat var, tam emin olmadan amamak lazım :)

    fhd ise güzel fiyat,değilse normal bence

    full hd olsa hdmi olmasi gerekmez mi? vga 1080p aktarabiliyor mu? vga ile 1080p denedim olmamisti da

    Bağlamaya çalıştığınız cihazda bir problem olmalı. VGA kablosundan 1080p video aktarılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Hayır gerekmez evdeki monitörüm VGA Full HD fiyat bedava gerçekten de
    _____________________________
  • _____________________________
    - İlmin sonu cehalettir. -Hz. Ali (R.A)
    - Cehennem, insanın insan olarak başarısızlığı(mı)dır !?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfatime


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Çözünürlük çok kötü, pikseller 21.5'da çok sırıtır.

    1920 x1080 çözünürlük kötü ?

    dur şimdi özellik ksımında da 1366 x 768 yazıyor, ee ne alaka bu hem 1920 hem 1366



    vataanda da 1920 diyor, 280 tl fiyat var, tam emin olmadan amamak lazım :)

    fhd ise güzel fiyat,değilse normal bence

    full hd olsa hdmi olmasi gerekmez mi? vga 1080p aktarabiliyor mu? vga ile 1080p denedim olmamisti da

    p mi i mi bilmem de, 24" aoc kullanıyorum 2 seneye yakın, sorunsuz :)
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y




  • ben tam 5 sene önce 21.5 inç ve öyle full hd felan olmayanını 1680 800 mü ne böyle bir ürünnü aldım hala çatır çatır çalışmakta. bunda bile pikselleşmeyi görmezken full hd olanına piksel görünür diyenlere güldüm şuan uzuvlarımla. kaçırmayın bu ekranı.
    _____________________________
    .
  • çözürünürlük full hd arkadaşlar.

    güç tüketimi de 21W mış..
    _____________________________
  • golddan uzak durun diyolar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2024 s400
    2024 Q7
  • Bağlantı şekli analog, Full Hd çözünürlüğü olsa ne olur olmasa ne olur. Sonuçta o çözünürlüğü destekleyecek bağlantı yok.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Palabıyık

    Bağlantı şekli analog, Full Hd çözünürlüğü olsa ne olur olmasa ne olur. Sonuçta o çözünürlüğü destekleyecek bağlantı yok.

    destekleyecek bağlantıdan kastın nedir ?

    monitörü nereye bağlamayı düşünüon :) heh hdmi olsa ps3 vs bağlayabilsek tadından yenmez de, vga ile pc ye bağlayabiliyosun, senin kastettiğin nedir ? ekrana vs oturmama sorunu da yok
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • HDMI girişi olmadıktan sonra VGA ile gerçek full HD kullanacağınızı mı sanıyorsunuz , sesli güldüm
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: Palabıyık

    Bağlantı şekli analog, Full Hd çözünürlüğü olsa ne olur olmasa ne olur. Sonuçta o çözünürlüğü destekleyecek bağlantı yok.

    destekleyecek bağlantıdan kastın nedir ?

    monitörü nereye bağlamayı düşünüon :) heh hdmi olsa ps3 vs bağlayabilsek tadından yenmez de, vga ile pc ye bağlayabiliyosun, senin kastettiğin nedir ? ekrana vs oturmama sorunu da yok

    Video Graphics Array veya VGA (Türkçe: Video Grafik Dizisi[1]), bilgisayarlardaki analog görüntü standardı ile 15-pin D-sub konnektörü veya 640x480 çözünürlüğün kendisini ifade eder.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/VGA
    _____________________________




  • 1 senedir e2243fws kullanıyorum, 1920 x1080e piksel piksel görürsün diyen arkadaş beni de çok güldürdü. 200 liraya kaçmaz.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.