Şimdi Ara

Antrenman değişikliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
193
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 25 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • tarhana35 (2 mesaj) torata90 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (1 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 3 ay boyunca 5x5, 2 ay boyunca da 5x5 hareketleri ile 4x10 şeklinde çalıştım şu an antrenman değiştirmek istiyorum. Sporu evde yapıyorum ekipmanlarım aşağıdaki gibi;

    Antrenman değişikliği
    Antrenman değişikliği

    .

    Bu ekipmanlar ile (dumbbell seti de var) 3 günlük Push Pull Legs programına geçmek istiyorum Yaş 18; Boy 1.75, Kilo 71. Amacım kas yapmak.


    Antrenman değişikliği

    Bu hareketlere mi geçmeliyim yoksa 5x5 hareketlerine mi devam etmeliyim şuan 40-50 kilo ağırlıklardayım.




    |
    |




  • Dostum henüz yeteri kadar bir ağırlığa çıkmış değilsin, muhtemelen elinde fazla ağırlık da yok zaten. Evde 5x5 yapmak pek kolay değil eğer ekipmanın yoksa. Değiştireceksen bile yine full body bir program öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5x5 zamanında deadliftte 70kg'a geldim ama 5 tekrar yapıyordum. Şuan 50kg ama 40 tekrar. elimdeki ağırlıklar 100'e kadar çıkabiliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarhana35

    5x5 zamanında deadliftte 70kg'a geldim ama 5 tekrar yapıyordum. Şuan 50kg ama 40 tekrar. elimdeki ağırlıklar 100'e kadar çıkabiliyor.

    Elindeki ağırlıklarla edebildiğin kadar 5x5e devam etmeni öneririm o zaman.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.