Şimdi Ara

Antidepresan ve turevi kullananlar bakabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 saat 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • El Cazador (3 mesaj) exice (1 mesaj) Silent Enigma (1 mesaj) iyiliksaglik (1 mesaj) EhrimeN (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> Antidepresan ve turevi kullananlar bakabilir mi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Iyi gunler arkadaslar, uzun suredir mevcut olan gece uyurken nefes kesilmesi, hastalik hastasi olmam ve alkol problemi nedeniyle psikyatriste gittim. Paxera adlk bir ilac verdi. Bugun ilk kez 10 mg yarimsar doz kullandim. (5+5) takintilarim ilacin 2. yarim dozunu aldigimda daha da artti. Antidepresanlara yeni baslangicta bu tarz yan etkiler normal midir acaba, 2 hafta sonra kontrolum var ilaci gelecegini dusunerek kesmek kesinlikle istemiyorum. Yardimci olursaniz sevinirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Çavuş
    62 Mesaj

    dostum benim durum daha farklı ben psikotik bozukluk hastasıyım. anti-depresan kullanıyorum cymbalta ve biraz güçlü bi ilaç paxera hiç kullanmadım annem kullanmıştı galiba ama takıntılarının artması bence normal gibi ilaç zaten hemen işe yaramıyor ilaca biraz daha zaman ver iyi gelecektir :)
    |
    |
    El Cazador kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: exice

    dostum benim durum daha farklı ben psikotik bozukluk hastasıyım. anti-depresan kullanıyorum cymbalta ve biraz güçlü bi ilaç paxera hiç kullanmadım annem kullanmıştı galiba ama takıntılarının artması bence normal gibi ilaç zaten hemen işe yaramıyor ilaca biraz daha zaman ver iyi gelecektir :)

    Tesekkurler hocam, valla olur olmadik sacma sapan seylere kafami takiyorum hayat zindan oluyor. Umarim en kisa surede bunu yenerim. Allah hepimizd sifa versin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2350 Mesaj
    İlk haftalar biraz tehlikeli oluyor, normal birşey.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    8756 Mesaj
    |
    |
  • Çavuş
    79 Mesaj
    Antidepresan ilaçlarının etkilerinin görülmesi 2-3 haftayı bulabilir. Paxera, Paksil takıntı hastalıklarında kullanılan bir ilaçtır. Yalnız bahsettiğin yan etkiler oluşabilir ve bu durumu doktora hemen iletmende fayda var. Zaten bu tip etkiler ortaya çıktığında prospektüsünde doktora başvurun der. Yani kısaca doktoruna başvurmanı tavsiye ederim. Tabi son durum hakkında bize bilgi verirsen fikir sahibi olmuş oluruz.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: iyiliksaglik

    Antidepresan ilaçlarının etkilerinin görülmesi 2-3 haftayı bulabilir. Paxera, Paksil takıntı hastalıklarında kullanılan bir ilaçtır. Yalnız bahsettiğin yan etkiler oluşabilir ve bu durumu doktora hemen iletmende fayda var. Zaten bu tip etkiler ortaya çıktığında prospektüsünde doktora başvurun der. Yani kısaca doktoruna başvurmanı tavsiye ederim. Tabi son durum hakkında bize bilgi verirsen fikir sahibi olmuş oluruz.

    Ilk iki gun kotuydu de suan daha iyi hocam, sagolasiniz yine de. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
kripto para haberleri
anzer balı
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.