Şimdi Ara

anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
4.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar dikkatimi çeken birkaç araçtan sonra merak ettim ve "nedir bu pikes peak" diye kendi kendime sordum, sizlerle de paylaşmak istedim.

    Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC), başka bir adıyla "Bulutlara yapılan yarış", her yıl Colorado'daki Pikes Peak dağında düzenlenen otomobil ve motorsikletlerin katıldığı tırmanma yarışıdır.

    19,99 km uzunluktaki etapta 156 virajla 1439 metre yukarı tırmanılır. yolun bazı kısımları asfalt bazı kısımları ise topraktır.

    ilk yarış 1916 yılında Rea Lentz'in 20:55.40'lik tur zamanına imza atmış ve liderliği eline geçirmiştir. günümüzdeki rekor ise Suzuki XL7 Hill Climb Special sürücüsü Nobuhiro "Monster" Tajima tarafından 10:01.408 tur zamanıyla 2007 yılında eline geçirmiştir.

    daha fazla bilgi için:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pikes_Peak_International_Hill_Climb

    http://www.ppihc.com/

    bu da bazı araçların resimleri:

    2.0 lt 993 bg 2007 Suzuki XL7 Pikes Peak. teknik bilgiler için:http://www.supercars.net/cars/3861.html

     anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi


    600 bg'lik 1987 Audi Sport Quattro S1 ‘Pikes Peak’.

     anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi


    2.0 lt 985 bg 1996 Suzuki Escudo Pikes Peak. teknik bilgiler için:http://www.supercars.net/cars/1782.html

     anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi







  • Spoiler'lar dikkat çekici o ne öyle ya o araçlar savrulmaz hiç
  • 1988 yılında Arri Vatanen tarafından kırılan rekor
    harika bir video in car görüntüleri korkutucu güzel


    sanırım şu anda rekoru 800 hp lik bir fiesta ile deniyorlar 2lt ve 800hp litre başına 400 hp gerçekten harika
     anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi

    Şöferimiz Küfürbaz Marcus eşliğinde bi turlayalım bakalım


    transformers da ki robotların dövüşü gibi otomobillerin savaşı


    2007 deki suzuki nin rekoru(görüntü kalitesini pek beğenmedim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vincent van Gogh -- 20 Temmuz 2009; 19:35:36 >




  • Bu ralli şöförleri insan olamaz ya.....
  • 2.0 lt 993 bg yani lt başına 496.5 beygir. bunun teorik olarak bir sınırı varmı acaba?
  • Bu Tajiima harbiden "Canavar"mış ya.
  • 2.0 lt twin turbo 993 hp turboları çok merak ediyorum gerçekten, fabrika fanları gibi olmalı...

    not: aklım almıyor ama herneyse
  • sıradışı
  • bu araçları modifiye eden takımlar zaten artık sineğin yağını çıkartıyorlar denebilir. gerçekten büyük bir turboyla daha da güçlü araçlar elde edilebilir ancak yarışacak mecalleri kalmaz çok hassas olur o motorlar. bir de zaten bu araçların motorları modifiye edilirken sadece yarışın sonunu getirebilmek için üretiliyorlar yakıt ve ömür konusunda sıkıntıları yok adamların yani sadece sarsıntılar onlar için sorun
  • Selam,

    Ne yalan söyleyeyim ben hayatta böyle araba kullanamam arkadaşlar ..

    Yahu adam öyle bir gidiyorki o dağın kenarından bir uçsa ne çelik kafes korur nede başka birşey. Parçası kalmaz Alimallah ..
  • marcus gronholm den 800 hp lik fiestası ile güzel haberler bekliyoruz



     anormal araçların olduğu anormal bir yarış: Pikes Peak Uluslararası Tırmanış Rallisi
  • SUZUKI nin teknik bilgileri

    General specifications
    Country of origin Japan
    Numbers built N/A
    Produced in 2007

    Engine
    Configuration N36A 90º V 6
    Location Mid, longitudinally mounted
    Construction aluminum block and head
    Displacement 3.564 liter / 217.5 cu in
    Bore / Stroke 94.0 mm (3.7 in) / 85.6 mm (3.4 in)
    Valvetrain 2 valves / cylinder, DOHC
    Fuel feed Fuel Injection
    Aspiration Twin Turbo

    Drivetrain
    Chassis/body carbon and kevlar body on steel spaceframe
    Suspension (fr/r) double wishbones
    Steering rack-and-pinion
    Brakes ventilated discs, all-round
    Gearbox 6 speed Sequential
    Drive All wheel drive

    Dimensions
    Weight 1100 kilo / 2425.1 lbs
    Length / Width / Height 5300 mm (208.7 in) / 1960 mm (77.2 in) / 1500 mm (59.1 in)
    Wheelbase / Track (fr/r) 2818 mm (110.9 in) / 1620 mm (63.8 in) / 1610 mm (63.4 in)

    Performance figures
    Power 1007 bhp / 751 KW @ 8500 rpm
    Torque 1020 Nm / 752 ft lbs @ 6250 rpm
    BHP/Liter 283 bhp / liter
    Power to weight 0.92 bhp / kg

    kg başına neredeyse 1 hp



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vincent van Gogh -- 21 Temmuz 2009; 19:25:39 >




  • 19,99 km uzunluktaki etap,

    10:01.408 >>> şu anki WR

    Dakikada 2 km yapmışlar,yani ortalama sürat o yokuş,toprak zemin ve virajlara rağmen 120 km/h.Müthiş bir değer.

    İnanın bizim 1.6 şahin o tepeyi 1 saatte anca alır
  • bunun oyunu varmı?
  • Colin Mcrea Dirt adlı oyunda bu parkur var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    Selam,

    Ne yalan söyleyeyim ben hayatta böyle araba kullanamam arkadaşlar ..

    Yahu adam öyle bir gidiyorki o dağın kenarından bir uçsa ne çelik kafes korur nede başka birşey. Parçası kalmaz Alimallah ..



    Biraz yetenek biraz da eğitim ( biraz dediklerim normal anlamda "biraz" değil tabi ki) sonucu ölümden korkmayan ralli pilotları.

    Evet orda hakimiyeti yitirse tepeden aşşağıya düşene kadar sarsıntıdan zaten eşşekler cennetini boylar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idemo

    bunun oyunu varmı?


    yok sanırım
  • Uçurumdan uçtuktan sonra o kanatların hiç mi etkisi olmaz ?


    Bence düşme hızını düşürür. Belki çelik kafesle ile de yaşama şansı elde edebilir.
  • Aracın önündeki karlık yukarı doğru kalkık.

    Aracın ağırlığını olabildiğince havaya yüklemek için sanırım.

    Bide uçurumdan uçarsa yere çakılmasın havalansın diye olabilir
  • kimbilir bunların turboları ne kadardır 2 litreden 950 ps mükemmel bir değer
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.