Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

[Silindi]

50
Cevap
2
Favori
866
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Annem kadar cahil birisini görmedim
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1412 Mesaj
    Git hocayı dov . Annenden numarasını al. Anne benim de soracaklarım var de.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: brk-bjk

    Bir müsibet bin nasihatten hayırlıdır demişler

    Bırak yaşayarak öğrensin de görsün hayatın gerçeklerini.

    kesinlikle, laftan anlamiyorlarsa birak ne halleri varsa gorsunler yaptiklari hatayi gorunce ders alirlar akillari baslarina gelir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Harbiden altın çıkıyormuş kazdıkları yerden
    |
    |
    _____________________________
    Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bizim pederinde ömrü böyle geçti adam bana üzerinde tura olan bi sahte para verdi netten bak diye sonra dedin ki kaç yıllık adam 1200 yıllık diyor şaka gibi biraz tarihle ilgili insanın bilgisi olur hiç değilse, aklıma geldikçe ben utanıyorum bir insan bu kadar mı cahil olur diye senin konu biraz daha farklı cahil demek doğru olmaz nihayetinde o dedektörle kazanç elde edilebilir az çok hazine olmasa başka metaller olur falan yine verdiğin parayı bir şekilde çıkartırsın
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    Üzüldüm ya, ciddiyim üzülüyorum böyle şeyler gördükçe. Bence akıllı bir şekilde anlat babanada söyle
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    761 Mesaj
    Normal bi konu olsa: Evet seni dogurmakla cok buyuk bir cahillik yapmis. derdim ama harbiden haklisin Babana soyle bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1526 Mesaj
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1959 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dralbansexi

    bizim pederinde ömrü böyle geçti adam bana üzerinde tura olan bi sahte para verdi netten bak diye sonra dedin ki kaç yıllık adam 1200 yıllık diyor şaka gibi biraz tarihle ilgili insanın bilgisi olur hiç değilse, aklıma geldikçe ben utanıyorum bir insan bu kadar mı cahil olur diye senin konu biraz daha farklı cahil demek doğru olmaz nihayetinde o dedektörle kazanç elde edilebilir az çok hazine olmasa başka metaller olur falan yine verdiğin parayı bir şekilde çıkartırsın

    NatGeo da böyle bir program var herifler eski yerlere gidiyor dedektörle altın para vs arıyor bir sürü antika parça çıkarıyor toprağın altından kafadan 800-1000$ elde ediyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk-bjk -- 17 Ekim 2013; 16:32:04 >
    _____________________________




  • Teğmen
    162 Mesaj
    cahil olduğu doğrudur da insan annesine aptal diyemez. dedirtmeyiz daha doğrusu. düzelt şunu. seni dünyaya getiren insana bi cahillik yaptığı için aptal diyemezsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj
    csb
    |
    |
    _____________________________



    Sayfa: [1] 2 3 4 5 6 7 sonraki > >>


  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: brk-bjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: dralbansexi

    bizim pederinde ömrü böyle geçti adam bana üzerinde tura olan bi sahte para verdi netten bak diye sonra dedin ki kaç yıllık adam 1200 yıllık diyor şaka gibi biraz tarihle ilgili insanın bilgisi olur hiç değilse, aklıma geldikçe ben utanıyorum bir insan bu kadar mı cahil olur diye senin konu biraz daha farklı cahil demek doğru olmaz nihayetinde o dedektörle kazanç elde edilebilir az çok hazine olmasa başka metaller olur falan yine verdiğin parayı bir şekilde çıkartırsın

    NatGeo da böyle bir program var herifler eski yerlere gidiyor dedektörle altın para vs arıyor bir sürü antika parça çıkarıyor toprağın altından kafadan 800-1000$ elde ediyorlar

    sahilden bile çıkartırsın
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    157 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    Bu zebanilerin sonu gelmiyicekmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sericatil18 -- 17 Ekim 2013; 16:47:10 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    682 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SayisalMan

    Akasya durağı

    Bunu yazmaya gelmiştim . +1
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Benimde dingil bir dayım var muskalarla kafayı yemiş durumda herkesin kendisine muska yaptığına inanıyor iyice mala bağladı
    |
    |
    _____________________________
    Katılım zamanı: 2 Eylül 2006
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    3000 liraya verip bi cahiliyetten kurtulmak? Bence mantıklı bi takas.Kendi öğrenecek işte bunların saçma olduğunu
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1011 Mesaj
    Bence bir sekilde engelle. O hocaya inanip 3000TL'yi cope atan kisi gerceklerle karsilassa da anlamaz. Sonraki gun hoca baska bir ruya daha gordum der gidin surayi kazin der gider yine kazarlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5369 Mesaj
    Adamın annesi hazine avcısı beyler kıskanmayın.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    222 Mesaj
    Dedektörü kiralasınlar bari imkan varsa.
    Bu arada
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
Blogio
üniversite
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.