|
Merhaba 2 yıl önce çocuk için bimcell den yeni numara aldık. Sonra 1 yıl sonra başka bşr operatöre geçmek için başvuruda bulunmak istedik fakat başvuru sırasında anne kızlık soyadı doğru söylememe rağmen hatalı denildi ve yapamadık. Bim deki çalışan oraya bambaşka bir şey yazdı muhtemelen, bir kaç varyasyon denedik olmadı. En son müşteri hizmetleri ile görüşmeler sonrasında bulunduğumuz ildeki TT müdürlüğüne dilekçe yazdık, hattın kayıt işleminde anne kızlık soyadı yanlış yazılmış, doğrusu şu olarak değiştirilsin diye fakat olmamış nedense. Acaba bununla ilgili ne yapabiliriz ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
'''' OOOOOKUYOM BEN YAAAAAAA ''''
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
)






