Şimdi Ara

(ANKET HUKUK) bir bakalım arkadaslar lutfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
71
Cevap
0
Favori
409
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> (ANKET HUKUK) bir bakalım arkadaslar lutfen
Sayfaya Git:
Sayfa:

(ANKET HUKUK) bir bakalım arkadaslar lutfen


(En Son Oy Tarihi: 14.8.2015)
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj
    Umarım gelir kardeşim. Gelir veya gelmez diyenlere bakıp şimdiden üzülüp sevinme. Sabret şurda 5-6 gün sonra okunur sonuçlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batubinikk

    Umarım gelir kardeşim. Gelir veya gelmez diyenlere bakıp şimdiden üzülüp sevinme. Sabret şurda 5-6 gün sonra okunur sonuçlar.

    Hocam cok umidim yokta iste bi fikir edinmek amacli anket aciyim dedim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Anladım hocam. Ben 22700 deyim ilk sıraya 25100 le kapamış olan çukurovayı yazdım. 2400 önde olmama rağmen Ümidim hiç yok. Umarım ikimize de çıkar istediğimiz yerler :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Rezevenk.96 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2649 Mesaj

    Öne bişeylwr yazsaydın keşke hocam belli olamaz ben 31 binim 18 binden başladım zarrı yok sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akpaha -- 21 Temmuz 2015; 22:51:41 >
    |
    |
    batubinikk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj

    Umarim kardesim ya cukurovanin pdrsini yazdim bende cok iyi universite sehir diyolar hayirlisi olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    batubinikk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    birader bende 31670 siralama var. ama korkuyorum erzurum bile gelmez diye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: akpaha

    Öne bişeylwr yazsaydın keşke hocam belli olamaz ben 31 binim 18 binden başladım zarrı yok sonuçta

    Yazdim hocam isparta kırklareli hukuk falan yazdim 5 tanede erzurum io olursa olur hukuk gelmez diye 5de biraktim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stormxxxx

    birader bende 31670 siralama var. ama korkuyorum erzurum bile gelmez diye

    Senin garanti hocam erzurum ilerkese bile 33 32 bine anca



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    yukarı lan.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    197 Mesaj

    Adanayı ilk tercih yaptım kardeşim çok istediğim için. Erzurum iö ye kadar sıraylar gittim ondan sonra



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    akpaha kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: batubinikk

    Adanayı ilk tercih yaptım kardeşim çok istediğim için. Erzurum iö ye kadar sıraylar gittim ondan sonra

    Hocam adana guzel sehirde keske anadoludan baslasaydin yani akdeniz 20 bin diye hatirliyodum bence cukurova gelirsana okadae one atilcagini sanmiyorum ama hayirlisi olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    umarim dedigin gibi olur. hersey nasip kismet demekki hukukun tm3 olacagindan habersiz mezuna kaldik. gecen sene olsaydi giremiyorduk. nasipte ne varsa o demekki



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    kardeşim inşallah gelecek
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: stormxxxx

    umarim dedigin gibi olur. hersey nasip kismet demekki hukukun tm3 olacagindan habersiz mezuna kaldik. gecen sene olsaydi giremiyorduk. nasipte ne varsa o demekki

    Umarim olur hocamda okadar sicriycagini sanmiyorum hayirlisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    401 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: nyoria

    kardeşim inşallah gelecek

    Insallah hocam gelirsede taban puan benolurum herhalde adcxx



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj

    Kontenjan artışı nedeniyle sıralamaların düşeceğini düşünüyorum tabi 30 binden sonrası için. Birde pdr piskoloji tercih edenlerde çok fazla bu yüzden 36 bine kadar düşebilir Erzurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nyoria -- 21 Temmuz 2015; 23:14:57 >
    |
    |
    Rezevenk.96 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    169 Mesaj
    inşallah gelirde ben %49 diyorum
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    umarim dediginiz gibi duser.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.