Şimdi Ara

[ANKET] +500 OY EKİMDE ÜNİVERSİTELER ONLINE OLUR MU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
162
Cevap
1
Favori
13.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 37
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 96
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 12
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Penguen Gunter (96 mesaj) karanlığk (8 mesaj) deliemre34 (5 mesaj) bilemiyorumaltanb (4 mesaj) yes beyb (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (52 mesaj) Mobil (79 mesaj) (7 mesaj) (24 mesaj)
  • @
8 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> [ANKET] +500 OY EKİMDE ÜNİVERSİTELER ONLINE OLUR MU?
Sayfaya Git:
Sayfa:

[ANKET] +500 OY EKİMDE ÜNİVERSİTELER ONLINE OLUR MU?


(En Son Oy Tarihi: 8.11.2021)
Giriş
Mesaj
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bilemiyorumaltanb

    Acilen onlinea geçmeliyiz ya acilen

    hocam vaka vefat çok yüksek

  • Onbaşı
    17 Mesaj

    Hocam yatacak yerimiz yok
    |
    |
    Penguen Gunter kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    up

    |
    |
  • Er
    12 Mesaj

    Artık çok zor moruk, Türkiye'nin çok büyük kısmı aşılandı. Herkes gayet iyi biliyor ki vefat edenlerin %99'u aşısız. Devlet vefat edenlere aşı yaptırmadıkları için dahi oh çekiyor buna emin olabilirsin. Ok yaydan çıktı bir kere, yapacak hiçbir şey yok yüzyüze olarak devam edilecek. Ha bi sokağa çıkma yasağı (haftasonu) falan olabilir onun haricinde bazı yaptırımlar da gelebilir ama yüzyüzeden dönmezler.


    *Yurt ya da ev bulamayanlar için yüzyüze çok sıkıntı olacak bunu biliyorum. Onu da bazı insanların saygısısızlığı olarak algılayın, siz anladınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksoldier -- 27 Eylül 2021; 12:17:20 >
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yksoldier

    Artık çok zor moruk, Türkiye'nin çok büyük kısmı aşılandı. Herkes gayet iyi biliyor ki vefat edenlerin %99'u aşısız. Devlet vefat edenlere aşı yaptırmadıkları için dahi oh çekiyor buna emin olabilirsin. Ok yaydan çıktı bir kere, yapacak hiçbir şey yok yüzyüze olarak devam edilecek. Ha bi sokağa çıkma yasağı (haftasonu) falan olabilir onun haricinde bazı yaptırımlar da gelebilir ama yüzyüzeden dönmezler.


    *Yurt ya da ev bulamayanlar için yüzyüze çok sıkıntı olacak bunu biliyorum. Onu da bazı insanların saygısısızlığı olarak algılayın, siz anladınız.

    bazı öğrenciler asıl kapatma sebebi olan virüs olayından giderek uzaklaşıp pahalılıktan dolayı uzaktan olmasına çevirdiler olayı ama yanlış taktik pahalılıktan dolayı hiçbir zaman üniversiteleri uzaktan yapmazlar asıl sebep zaten virüstü.

    |
    |




  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    up

    |
    |
  • Er
    5 Mesaj
    up
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    up

    |
    |
  • Çavuş
    75 Mesaj

    Kime sorsam online olacak deniliyor bakanlara sorsak bu iş milli güvenlik meselesi deyip inatlaşıyorlar zaman ne gösterir göreceğiz

    bana sorarsanız her şeyden önce sağlık gelir öğrenciler maskeyle 8 saat 40 50 kişinin arasında nasıl sağlıklı ders dinliyebiliyorlar ?

  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: deliemre34

    Kime sorsam online olacak deniliyor bakanlara sorsak bu iş milli güvenlik meselesi deyip inatlaşıyorlar zaman ne gösterir göreceğiz

    bana sorarsanız her şeyden önce sağlık gelir öğrenciler maskeyle 8 saat 40 50 kişinin arasında nasıl sağlıklı ders dinliyebiliyorlar ?

    diğer ülkeler açık bizimki kapanmaz diyenler de var zaten vakaların yüksek olduğu birkaç ülkeden biriyiz genelinde vakalar düşüşte

  • Çavuş
    75 Mesaj

    Sağlık bakanının kapatmamasının amacı nasıl olsa aşılarda geldi şuan vakaları düşürme derdindeler ama düşmeyecek gibi eğer düşmezse önümüzde kış var yapacak birşey yok kapanacak bence okullar

    ha şöyle yapsaydı sanki hiç salgın yokmuş gibi okulları açacağına düzgünce hibrit sistem yapıp gerçekten kurallara uyulsaydı okullar ayakta kalırdı yani

    |
    |
    Penguen Gunter kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    yukarı

    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    up

    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    a
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
bankacılar
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.