Şimdi Ara

Anker Soundcore Life Q10- Bluetooth 5.0 Kulaklık (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.645
Cevap
44
Favori
178.151
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben film için almışım bu kulaklığı
    Ben şu ana kadar BT ile 8 film izledim. Halen pil yüksek diyor.
    Cızırtı sebebi ses kaynağından olabilir.
    Ben taotronics BT-5 verici ile kullanırken dün Tv den ses fazla olunca baslı sahnelerde kulaklık cızırdadı.
    Ses Tv den kısıp, sesi kulaklıktan acınca cızırtı gitti
    ------------------------------
    Peki genel bir sorum olacak.
    En iyi cevabı bu kulaklığı alanlar verebilir, Belki daha önce deneyimlemiş olanlar vardır.

    Ses kalitesi bu kulaklık ayarında ( temiz bas ve tiz ) olan ama kulak içi veya boyundan askılı ne almalıyım? Yine taotronics ile kullanacağım.
    Max 300 TL ye?

    @dragontail27, @severemre123, @safsansar, @nnoovvaa
    @Erturrk, @UnicornKnight, @Y-ZiyA, @atilim77
    @torna&do




  • pharmacope P kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bende de oluyor hiç kullanılmayacak kadar değil ama 720p videolarda bazen donuyor. Çözümü muhtemelen modem veya telefonu destekliyorsa 5. GHz'ye çekmek. Fakat malesef benim modem de telefon da desteklemiyor bir araştır destekliyorsa internetten nasıl yapacağını bulursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiSKE kullanıcısına yanıt
    Benim bir deneyimim yok o konuda yardımcı olamıyorum hocam kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc bağlamayı başaramadım ; netten baktım başka kulaklık modellerinde de windows 10 kaynaklı bağlantı sorunu olmuş
    Çözümü bilen varsa haber ederse sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nınja N kullanıcısına yanıt
    Bendeki laptop Windows 10 ilk dememde hemen bağlandı bir sorun çıkmadı. Bluetooth güncellemelerinizi yapın yeni sürüm varsa onu yükleyin sorunsuz girecektir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nınja N kullanıcısına yanıt
    Ben de bağlayamadım hocam.bilgisayar kulaklığı hiçbir şekilde görmüyorduaygıt yöneticisinden bluetooth sürücüsünün bir önceki versiyonunu yükledim düzeldi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kulaklığın uygulamasını indirdim ama uygulamada bu model görünmüyor galiba.
  • KULAKLIĞIN SAĞ TARAFI SOL TARAFA GÖRE DAHA ZAYIF SES VERİYOR. SOL TARAF BAS VE TİZLER DAHA YÜKSEK. SONRADAN OLDU BU HİÇ DÜŞÜRMEDİM KULAKLIĞI NEDEN OLDU BÖYLE ?
  • jay luiz kullanıcısına yanıt
    Bende de sol taraf zayıf.bazı frekanslara tepkisiz gibi.iadeye gönderdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hala gelmedi 28.gundeyiz :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinde kapalı kutu olup iade edecekler varsa ben satın alabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HawK95



    Rekor bende sanırım sabır taşına döndüm dk'larım bitti müşteri hizmetlerine ulaşıcam diye.
    arkadaşlar benim hala kargolanmadı. MH sorun çözüm mesajı olarak 20 aralık'ta elinizde olur yazmıştı. hala bir değişiklik yok. fatura kesildiği çin internetten iptal edemiyorum. Telefonla MH'ye bağlanmak imkansız. Şu an nasıl bir yol izlemem gerekiyor acaba yardımcı olabilecek var mı?




  • pharmacope P kullanıcısına yanıt
    Türk telekom modem bende de aynı sorun var .Telefon yavaşlıyor bir süre sonra netten düşürüyor .Ne alaka anlayamadım .Band genişliği ile ilgili olabilirmi ?5ghz destekleyen modemim yok .Modem ara yüzünden müdehale edilebilirmi acaba?Wifi menzil arttırıcı ilave etmiştim sorun ondanmı dır ? Modemi bir kaç defa resetledim sonuç yok.Tidal mı kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • black-eagle70 B kullanıcısına yanıt
    Sorun iki cihazında 2.4ghz frekansında olmasından kaynaklanıyor. 5ghz bir modem bularak sorunu çözebilirsiniz. Başka bir çözüm yolu yok gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar telefona kulaklığı bağladığımda 2 dk ya bir WiFi den telefon kopuyor tekrar bağlanıyor, bu sorunu başka yaşayan var mı, pc de ve tv de bu sorunu yaşamıyorum, telefonum xiaomi mi a2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kulaklıgım 33.gün sonunda geldi . Sol taraftan %10-15 kadar daha az ses geliyor . Burn in ile veya servise gonderip sorunu çözen var mı ?
  • clloyd kullanıcısına yanıt
    aynı sebepten servise gönderdim hocam. önce "bakım yapıldı" denip geri yolladılar. sorun çözülmedi tabi. geri gönderdim servise ve değişim talep ettim. yeni gelende sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WalterWhite00

    aynı sebepten servise gönderdim hocam. önce "bakım yapıldı" denip geri yolladılar. sorun çözülmedi tabi. geri gönderdim servise ve değişim talep ettim. yeni gelende sorun yok.
    açılmamış yeni ürün mü yolladılar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    Evet kulakliklarda onarim olmuyor pek. Ariza durumunda degisim yapiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.