Şimdi Ara

Ankastre sıkıntısı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar herkese, internet/elektrik işlerinden anlayan birisi yardımcı olabilirse çok sevinirim.


    Evimde ADSL Türk Telekom internet kullanıyorum. Geçtiğimiz günlerde altyapı geldi VDSL olarak, 66MBPS'ye kadar destekliyor gözüküyordu, benim de işim internet üzerinden olduğu için direkt olarak geçiş yapmak istedim ancak TT taahhütüm daha 1 yıl var ve paket yükseltmek istesem çok pahalı olduğu için eve kendim için 2. internet bağlatmak istedim, Turknet'e sordum ve port olduğunu 2. internet alabileceğimi söyleyip işlemleri başlattılar. Bu sırada ben de binanın girişinden daireme kadar CAT6 kablo çektim, bir ucu aşağıda açık duruyor ve ethernet ucu dairemde. Daha sonrasında "altyapı sıkıntıları nedeniyle uzayacak" tarzı bir mesaj geldi, sordum sıkıntı nedir diye ve bana Türk telekom tarafından Türknet'e "kullanıcının ankastresi bozuk veya yok" dendiği bilgisi iletildi. Turknet TT tarafına detaylı sormuş ve TT de "elektrikçi aracılığı ile ankastresindeki sorunu çözsün" demiş, sorunu çözüp Turknet'e yazacağım ama şu kısmı anlamıyorum:


    Benim ankastrem sıkıntılı ya da bozuk olsa evde interneti kullanabilir miyim? Ankastreme VDSL uyumlu olmayabilir mi? Ankastrede yer olmama ihtimali var mı? Türk telekom neye dayanarak ankastre sıkıntılı demiş olabilir yani sizce? Bilgi verirseniz çok sevinirim.








  • Çektiğiniz kablo ya isim bırakın. Türknet abonesi bağlanacak ad soyad. Yakalayabilirseniz bağlantı yapan elemana durumu izah edin. Bazı binalarda ankastrede yer olmuyor. Direk boncuk ile başlatmaya çalışın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.