Şimdi Ara

Ankaradaki En İyi Nissan Yetkili Servisi (Baykoçlar, Bms, Mecsan)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
14.838
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Ankaradaki en iyi yetkili servis sizce hangisi? Özel servisleri sormuyorum. Siz bakımlarınızı hangi serviste yaptırıyorsunuz. Ankarada yetkili nissan servislerinde başınızdan geçen olumlu olumsuz olaylar varsa anlatır mısınız?



  • Arkadaşlar yok mu ya hiç yetkili servise giden aramızda. Hep özel servislerde mi yaptırıyorsunuz bakımlarınızı?
  • Merhabalar. Yetkili servise bakım yaptırmıyorum. Fakat Baykoçlar'ın yedek parça departmanındaki 2 arkadaşıda yakından tanıyorum ( parça konusunda baya ilgililer ve biraz toplu alımda iskonto yapıyorlar) . nissan juke testindede çok yardımcı olmuşlardı. Yeni açılan Ostimdeki nissan serviside arkadaşımın komşusu çıktı :) gittim oraya ilanda görüp beğendiğim bir araç bakıma gelmiş hemen tüm arızasını boya durmunu kontrol edip detaylı rapor çıkarmışlar. Baykoçlarda bakım ve arıza konusunda ustalarla yaptığım soru cevaplar çok tatmin ediciydi. Yeni açılan serviste ise beni etkileyen eski an nissan servisinde çalışan Servis elemanı Süleyman Bey'in orada çalışıyor olması. Bu adam gerçekten bir Nissan uzmanı. Mecsan plaza ise en eski ve köklü bir servis. Çalışanları hakkında bir bilgim yok. Bakım harici bir problem olduğunda her iki servistede yeşil primerası olan arkadaş diye isim verirsen daha fazla yardımcı olacaklarına eminim :) iyi forumlar.




  • mecsan nissana gittim bugüne kadar, çalışanları tecrübeli. babamın x-trail'inde bir arıza olmuştu, baykoçlara da mecsana da gittik, doğru teşhis ve maliyeti mecsan çıkardı, tamiri onlara yaptırdık sorun düzeldi. Geçen hafta kendi aracımı da mecsana götürdüm (juke) ilginç bir şekilde cumartesi olmasına rağmen neredeyse bomboştu.
  • selam elliyedi, 1 hafta önce 2002 x-trail aldım, çok çok temiz bir araba, sanırım sizde de var, mecsanamı gittiniz genelde, bakımlar maliyetlimi olur bu arabanın.. lpg tavsiye edermisin
  • Arkadaşlar başlığı açan kişi olarak sanırım en tatmin edici bilgiyi verebilicem.
    Öncelikle bir kaç ön bilgi vermek istiyorum. Babamın arabası Nissan Qashqai ve Baykoçlardan aldık. Alırken oldukça yardımcı oldular. 1 sene sonra yani 2011 Ekimde bende Nissan Micra aldım baykoçlardan. Bu sefer ise inanılmaz yardımcı oldular fiyatta o kadar ki buraya yazamıyorum bayinin başına bir iş gelmesin diye :D Ayrıca 500 tl kapora vermeme rağmen yeni ay a girmeden işlemleri tamamlayıp aracı bana sattılar. Ve oranın genel koordinatörü olan Mustafa Beye güvenim sonsuzdur. Yani benimde baykoçlara olan güvenim sonsuzdu. Gel gelelim olaylara.

    14 şubat sabahı karlı bir havada aracın kontrolünü kaybettim ve 40 km civarı bi hızla kaldırıma vurdum. Kaportada hiç bir hasar yok fakat resmen tekeri kucağıma alcaktım :D Davlumbaz mı deniyor çamurluk mu deniyor ne oraya sürtüyordu teker. Neyse çekici çağırdım ve aracın baykoçlara çekilmesini istedim.

    Bu arada kaskom ray sigorta ve ankarada bir tek mecsan nissanla anlaşması var. Yani aracı baykoçlara çektirerek orada çıkan masrafı ben cebimden ödüyorum ve kasko şirketi de bir süre sonra parayı benim hesabıma yatırıyor. Mecsana çektirseydim bu para işleriyle hiç uğraşmayacaktım ama baykoçlara güvendiğimden oraya çektirdim aracı.

    Nissanın afedersiniz ama öküzlüğü yüzünden 14 şubatta siparişi verilen parça 23 martta geldi Aynı gün servis taktı parçaları ve aracı teslim etti bana.

    Bu arada araca ilk baktıklarında 4 bin civarı bir hasar olduğunu söylemişlerdi. Aracın rot kolu alt tablası vs değişcek amortisör vb. parçalar da bu parçalar değiştiken sonra kontrol edilcek dendi. Bu arada nissanlarda direksiyon kutusu rot başı rot kolu hepsi beraber geliyor ayrı ayrı değil ve 2500 civarı bir fiyatı var.

    Neyse arabayı aldığımda faturada yazan lastik subabı, rot başı (kolu değil), rulman, alt tabla değişmiş 1400 tl civarı birşey tutmuş. Rot kolu direksiyon kutusu değişmemiş anlayacağınız. Bende güvenerek aracımı gönül rahatlığıyla teslim aldım. Fakat baktım ki direksiyonu düz tutunca araç sağa, direksiyonu hafif sola kırınca araç düz gidiyor :D Yine de ben mi kuruntu yapıyorum diye lastik havalarını kontrol ettirdim her tarafı eşitledim ama gene aynı şeyi yapıyodu. Bende ertesi gün gittim yeniden rot balans yaptırdım. Usta aracı lifte çıkardı direksiyonu düz sabitledi ve aracın altından bişeyleri açtı geri sıktı filan. Neyse aracı aldım artık düz gidiyordu fakat araç direksiyonu sağa kırdığımda normal ve toplaması da normal fakat sola çok daha rahat yumuşak dönüyor ve toplarken daha geç, yavaş topluyor ve tam merkeze toplamıyor. Ayrıca araçla ben 160-170 gibi hızlarda hiç tedirgin olmadan kaymak gibi gidiyordum. Şimdi araç 130 140 da yolda gezinmeye başladı.

    Bu şikayetlerle baykoçlara tekrar gittim. Orda Ali usta aracı aldı sürdü bir sorun yok dedi. Ben direksiyon kutusu değişti mi diye sorunca tabi tabi hepsi değişti dedi. Halbuki değişmemişti. Faturada yok yani, değişmedi. Neden böyle dedi anlayamadım. Ardından Ali ustaya dedim ki araç rot balans yapıldıktan sonra direksiyon kutusunun yeniden merkezlenmesi sıfırlanması gerekmez mi diye. Tabi bilgisayara bağlanıp sıfırlanması gerekir dedi. Ama aracı ben rot balansa getirdiğimde araç bilgisayara bağlanmadı dedim. Hadi ya dedi ve aracı bilgisayara bağlayıp o işlemi gerçekleştirdi.

    MECSAN
    Fakat benim sorunlarım hala düzelmedi, baykoçlarda sorunu farketmediğinden aracı mecsana götürdüm oraya sorunumu anlattım. Usta aldı sürdü aracı sorun yok dedi. Ben bu sorun düşük hızlarda gözüküyor ve direksiyon toplarken gözüküyor dememe rağmen daracık sokaklarda bastı arabayla. Ki basmasına gerek yok çünkü düşük hızlarda gözüküyor. Ve o dar sokaklarda dönerken aracın direksiyonu toplamasını bekleyemiyosunuz yoksa bi yere çarparsınız. Nitekim adam benim sorunumdan daha farklı şeyler deneyerek araçta sorun olmadığını söyledi. Zaten öyle servis alanları var ki girişine anca benim micra girer. O qashqailer nası içeri sığabilmiş anlamadım :D Çok küçük dar.

    BMS
    Artık sorunumu birilerinin anlaması için son umudum BMS'ydi. Daha yeni açılan bi Nissan servisi ve bayisi olduğundan pek üidim yoktu açıkcası buradan. Daha ellerinden kaç tane micra geçmiştir ki filan diye düşünürken bi umut buraya girdim. Burada sorun yok derse demekki kendim kuruntu yapıyorum diye düşüncektim. Servis alanına girince hemen biri beni karşıladı ve tüm sorunlarımı lafımı hiç kesmeden dinledi. Ardından şuan öğle arası olduğundan ustaların yemekte olduğunu dilersem benim de yukarı çıkıp yemek yiyebilceğimi söyledi. Neyse öğle arası bitince mekanik ustası geldi. Sorunlarımı tek tek dinledi ve bu dediğim sorunların sireksiyon kutusundan kaynaklanmayacağını alt tablanın yerinin olması gerekenden ileri veya geri olmasından kaynaklanabilceğini söyledi. Benden aracı aldı ve ölçüm yapmak için içeri servise girdi. Bi süre sonra bende ustanın yanında olmak için içeri girdiğimde bi baktım ki araba yok. İçerdeki diğer çalışanlara sordum turuncu micra nereye gitti diye. İşte bizim liftimiz bozuk da dışarı gitmiştir dediler. Bu sefer servisden sorumlu bayanın yanına gittim. Siz dedim araçları dışarı mı götürüyorsunuz baktırıyorsunuz dedim. Yo asla filan dedi ama sonra sordurunca lift bozuk olduğu için dışarı götürdüklerini söyledi. Neyse ben orda otururken oranın baş ustası diyebilceğimiz başka bir usta da bana aracın poryasının değişip değişmediğini sordu. Bende bilmedğmi söyledim. Ben bu tür kazalarda poryada sorun olsun olmasın direk değiştiririm dedi. Şuan olmasa bile ileride olabilir filan dedi. Ve ben forumda benimkiyle benzer kaza durumlarını okuyunca poryanın ses yaptığı vs gibi şeyler okudum ve poryaların değiştirildiğini öğrendim. O usta o şekilde güvenimi kazandı. Bi süre sonra diğer usta da arabamla birlikte geldi ve dediği gibi sol alt tablanın ( 40 gün boyuna gelmesini beklediğim tabla ) yarım santim geriye takıldığını söyledi. 2 yerde birden baktırmış ve iki yerde de aynı 0.5 santim geride çıkmış. Yani ilk baştaki tahmini direk doğru çıktı. Baykoçlardaki Ali ustayı aradı BMSdeki o usta. Durumu Ali ustaya anlattı ve muhtemelen cihazın kalibrasyonu bozuk ona bi baktır dedi. Ali usta da pazartesi günü arabayı getirmemi söyledi. Pazartesi günü aracı tekrar baykoçlara götürcem ve tablayı yeniden yerine taktırıcam.

    Tüm bu durumlar benim baykoçlara olan güvenimi sıfırladı. Özellikle direksiyon kutusunun değiştiğini söylemesi Ali ustanın, fakat faturada öyle yazmaması. Rot balansı yanlış yapmaları, düzeltmeye götürdüğümde eksik yapmaları, sonra tekrar götürdüğümde bilgisayara bağlatıp eksiği gidermeleri, araçtaki sorunu tespit edememeleri, alt tablayı yanlış takmaları vs.

    BMS'de ise ustaların ilgisi, sorunu gerçekten anlamaya çalışmaları. Ve her iki ustalarının da ağızlarından çıkan ilk şeylerin doğru olması ve en nihayetinde sorunu da tespit etmeleri BMS'ye güvenmemi sağladı.

    Mecsanla çok bi işim olmasada ustaları baştan savma bi sürüş yaptı. Sorun süşük hızlarda direksiyonun düzgün toplamaması vs. iken aracı yüksek hızlarda sürdü. Dar sokaklarda direksiyonun toplamasına bile fırsat olmayan yerlerde denedi vs. Zaten servisleri de küçücük filan. Orayı da beğenmedim.

    Servis açısından düşünen arkadaşlara BMS Nissanı öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj.turkmaster -- 1 Nisan 2012; 11:13:49 >




  • NİSSANA, TÜRKİYEDEKİ MİNİK ORTAK ÇUKUROVA GRUP SANIYORUM, ONLARA SESLENİYORUM.. TAAA JAPONYAYA SUMİTOMO COMPANY YE SESLENİYORUM.. ŞU TÜRKİYEDEKİ SERVİSLERİ ADAM GİBİ KONTROL EDİN, SÜREKLİ VE DIŞ EĞİTİM ALMIŞ PERSONEL YETİŞTİRİN VE KAÇIRMAYIN, BELİRLİ ARALIKLARLA PİYASADA USTA TOPLAMAYIN, NİSSANIN TÜRKİYEDEKİ SORUNU YEDEK PARÇA FİATI VE ÖZELLİKLE İŞÇİLİK VE YETKİLİ SERVİSLERDİR... NASIL OLURDA GÖRMEZLER BUNU... YAZIK EDİORLAR GÜZELİM MARKAYA... TAMAM 5-6 SENEYE KADAR SALLA PATİ GİDİYORDU, PİYASADA FAZLA ARACI YOK DİYE, AMA ŞİMDİ SON 5 SENEDE MİCRAYI, QASHQAİYİ ÇAKTINIZ PİYASADA, ONLARIN GERİ DÖÜNÜŞÜNE HAZIR OLUN LÜTFEN, İNSANLARI ÜZMEYİN, BİZİMKİLERİ GEÇTİM JAPONLAR BUNU GÖRMELİ YAZIK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balikadam06 -- 1 Nisan 2012; 12:04:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.turkmaster

    Arkadaşlar başlığı açan kişi olarak sanırım en tatmin edici bilgiyi verebilicem.
    Öncelikle bir kaç ön bilgi vermek istiyorum. Babamın arabası Nissan Qashqai ve Baykoçlardan aldık. Alırken oldukça yardımcı oldular. 1 sene sonra yani 2011 Ekimde bende Nissan Micra aldım baykoçlardan. Bu sefer ise inanılmaz yardımcı oldular fiyatta o kadar ki buraya yazamıyorum bayinin başına bir iş gelmesin diye :D Ayrıca 500 tl kapora vermeme rağmen yeni ay a girmeden işlemleri tamamlayıp aracı bana sattılar. Ve oranın genel koordinatörü olan Mustafa Beye güvenim sonsuzdur. Yani benimde baykoçlara olan güvenim sonsuzdu. Gel gelelim olaylara.

    14 şubat sabahı karlı bir havada aracın kontrolünü kaybettim ve 40 km civarı bi hızla kaldırıma vurdum. Kaportada hiç bir hasar yok fakat resmen tekeri kucağıma alcaktım :D Davlumbaz mı deniyor çamurluk mu deniyor ne oraya sürtüyordu teker. Neyse çekici çağırdım ve aracın baykoçlara çekilmesini istedim.

    Bu arada kaskom ray sigorta ve ankarada bir tek mecsan nissanla anlaşması var. Yani aracı baykoçlara çektirerek orada çıkan masrafı ben cebimden ödüyorum ve kasko şirketi de bir süre sonra parayı benim hesabıma yatırıyor. Mecsana çektirseydim bu para işleriyle hiç uğraşmayacaktım ama baykoçlara güvendiğimden oraya çektirdim aracı.

    Nissanın afedersiniz ama öküzlüğü yüzünden 14 şubatta siparişi verilen parça 23 martta geldi Aynı gün servis taktı parçaları ve aracı teslim etti bana.

    Bu arada araca ilk baktıklarında 4 bin civarı bir hasar olduğunu söylemişlerdi. Aracın rot kolu alt tablası vs değişcek amortisör vb. parçalar da bu parçalar değiştiken sonra kontrol edilcek dendi. Bu arada nissanlarda direksiyon kutusu rot başı rot kolu hepsi beraber geliyor ayrı ayrı değil ve 2500 civarı bir fiyatı var.

    Neyse arabayı aldığımda faturada yazan lastik subabı, rot başı (kolu değil), rulman, alt tabla değişmiş 1400 tl civarı birşey tutmuş. Rot kolu direksiyon kutusu değişmemiş anlayacağınız. Bende güvenerek aracımı gönül rahatlığıyla teslim aldım. Fakat baktım ki direksiyonu düz tutunca araç sağa, direksiyonu hafif sola kırınca araç düz gidiyor :D Yine de ben mi kuruntu yapıyorum diye lastik havalarını kontrol ettirdim her tarafı eşitledim ama gene aynı şeyi yapıyodu. Bende ertesi gün gittim yeniden rot balans yaptırdım. Usta aracı lifte çıkardı direksiyonu düz sabitledi ve aracın altından bişeyleri açtı geri sıktı filan. Neyse aracı aldım artık düz gidiyordu fakat araç direksiyonu sağa kırdığımda normal ve toplaması da normal fakat sola çok daha rahat yumuşak dönüyor ve toplarken daha geç, yavaş topluyor ve tam merkeze toplamıyor. Ayrıca araçla ben 160-170 gibi hızlarda hiç tedirgin olmadan kaymak gibi gidiyordum. Şimdi araç 130 140 da yolda gezinmeye başladı.

    Bu şikayetlerle baykoçlara tekrar gittim. Orda Ali usta aracı aldı sürdü bir sorun yok dedi. Ben direksiyon kutusu değişti mi diye sorunca tabi tabi hepsi değişti dedi. Halbuki değişmemişti. Faturada yok yani, değişmedi. Neden böyle dedi anlayamadım. Ardından Ali ustaya dedim ki araç rot balans yapıldıktan sonra direksiyon kutusunun yeniden merkezlenmesi sıfırlanması gerekmez mi diye. Tabi bilgisayara bağlanıp sıfırlanması gerekir dedi. Ama aracı ben rot balansa getirdiğimde araç bilgisayara bağlanmadı dedim. Hadi ya dedi ve aracı bilgisayara bağlayıp o işlemi gerçekleştirdi.

    MECSAN
    Fakat benim sorunlarım hala düzelmedi, baykoçlarda sorunu farketmediğinden aracı mecsana götürdüm oraya sorunumu anlattım. Usta aldı sürdü aracı sorun yok dedi. Ben bu sorun düşük hızlarda gözüküyor ve direksiyon toplarken gözüküyor dememe rağmen daracık sokaklarda bastı arabayla. Ki basmasına gerek yok çünkü düşük hızlarda gözüküyor. Ve o dar sokaklarda dönerken aracın direksiyonu toplamasını bekleyemiyosunuz yoksa bi yere çarparsınız. Nitekim adam benim sorunumdan daha farklı şeyler deneyerek araçta sorun olmadığını söyledi. Zaten öyle servis alanları var ki girişine anca benim micra girer. O qashqailer nası içeri sığabilmiş anlamadım :D Çok küçük dar.

    BMS
    Artık sorunumu birilerinin anlaması için son umudum BMS'ydi. Daha yeni açılan bi Nissan servisi ve bayisi olduğundan pek üidim yoktu açıkcası buradan. Daha ellerinden kaç tane micra geçmiştir ki filan diye düşünürken bi umut buraya girdim. Burada sorun yok derse demekki kendim kuruntu yapıyorum diye düşüncektim. Servis alanına girince hemen biri beni karşıladı ve tüm sorunlarımı lafımı hiç kesmeden dinledi. Ardından şuan öğle arası olduğundan ustaların yemekte olduğunu dilersem benim de yukarı çıkıp yemek yiyebilceğimi söyledi. Neyse öğle arası bitince mekanik ustası geldi. Sorunlarımı tek tek dinledi ve bu dediğim sorunların sireksiyon kutusundan kaynaklanmayacağını alt tablanın yerinin olması gerekenden ileri veya geri olmasından kaynaklanabilceğini söyledi. Benden aracı aldı ve ölçüm yapmak için içeri servise girdi. Bi süre sonra bende ustanın yanında olmak için içeri girdiğimde bi baktım ki araba yok. İçerdeki diğer çalışanlara sordum turuncu micra nereye gitti diye. İşte bizim liftimiz bozuk da dışarı gitmiştir dediler. Bu sefer servisden sorumlu bayanın yanına gittim. Siz dedim araçları dışarı mı götürüyorsunuz baktırıyorsunuz dedim. Yo asla filan dedi ama sonra sordurunca lift bozuk olduğu için dışarı götürdüklerini söyledi. Neyse ben orda otururken oranın baş ustası diyebilceğimiz başka bir usta da bana aracın poryasının değişip değişmediğini sordu. Bende bilmedğmi söyledim. Ben bu tür kazalarda poryada sorun olsun olmasın direk değiştiririm dedi. Şuan olmasa bile ileride olabilir filan dedi. Ve ben forumda benimkiyle benzer kaza durumlarını okuyunca poryanın ses yaptığı vs gibi şeyler okudum ve poryaların değiştirildiğini öğrendim. O usta o şekilde güvenimi kazandı. Bi süre sonra diğer usta da arabamla birlikte geldi ve dediği gibi sol alt tablanın ( 40 gün boyuna gelmesini beklediğim tabla ) yarım santim geriye takıldığını söyledi. 2 yerde birden baktırmış ve iki yerde de aynı 0.5 santim geride çıkmış. Yani ilk baştaki tahmini direk doğru çıktı. Baykoçlardaki Ali ustayı aradı BMSdeki o usta. Durumu Ali ustaya anlattı ve muhtemelen cihazın kalibrasyonu bozuk ona bi baktır dedi. Ali usta da pazartesi günü arabayı getirmemi söyledi. Pazartesi günü aracı tekrar baykoçlara götürcem ve tablayı yeniden yerine taktırıcam.

    Tüm bu durumlar benim baykoçlara olan güvenimi sıfırladı. Özellikle direksiyon kutusunun değiştiğini söylemesi Ali ustanın, fakat faturada öyle yazmaması. Rot balansı yanlış yapmaları, düzeltmeye götürdüğümde eksik yapmaları, sonra tekrar götürdüğümde bilgisayara bağlatıp eksiği gidermeleri, araçtaki sorunu tespit edememeleri, alt tablayı yanlış takmaları vs.

    BMS'de ise ustaların ilgisi, sorunu gerçekten anlamaya çalışmaları. Ve her iki ustalarının da ağızlarından çıkan ilk şeylerin doğru olması ve en nihayetinde sorunu da tespit etmeleri BMS'ye güvenmemi sağladı.

    Mecsanla çok bi işim olmasada ustaları baştan savma bi sürüş yaptı. Sorun süşük hızlarda direksiyonun düzgün toplamaması vs. iken aracı yüksek hızlarda sürdü. Dar sokaklarda direksiyonun toplamasına bile fırsat olmayan yerlerde denedi vs. Zaten servisleri de küçücük filan. Orayı da beğenmedim.

    Servis açısından düşünen arkadaşlara BMS Nissanı öneririm.

    bms nin servis bölümünde en az 7 tane lift mevcut. Gidip dışarıda yaptırıyorlar.




  • Bende 2010 1.5 dci Tekna Qashqai var, düzenli bakımlarını Baykoçlar'da yaptırıyorum.Arabayı da ordan almıştım.Ali Usta , tanıdığım en iyi ustalardan.Servis şefi Mehmet Bey işini harika yapan bir görevli, son derece de kibar , yardımsever.Otuz seneyi aşkın bir süredir arabalarım oldu, değişik markaların servislere gittim , en iyilerinden birisi diyebilirim Baykoçlar için.Mecsan ve son açılan yerle ilgili bir deneyimim omadı.
    Geçen sene araç 20 bin km civarında iken su pompası arızası oldu, onu da hallettiler ama parça için 3 hafta bekledim, bu süre içinde de Corolla verdiler geçici olarak.
    Qashqai sahiplerinden SU POMPASI arızası yaşayan varsa burada, bildirmesini isterim.Zira bana sadece benim araçta rastladıklarını söylemişlerdi.
    Dün üzücü bir kaza olmuş.Mecsan'ın sahibi Mustafa Arslan, oülu Erol Arslan'ı trafik kazası sonucu kaybetmiş.Kendisine sabır, metanet, oğluna Allah'tan rahmet dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asboz1 -- 5 Ocak 2013; 9:34:00 >




  • merhaba arkadaşlar ben de baykoçlar hakkındaki deneyimimi paylaşayım.

    2012 1.5 dizel juke aldım bu bayiden fiyat konusunda vs yardımcı oldular oldukca.

    servis kısmına gelince garip bir olay geldi başıma. aracı aldıktan sonra 2-3 ay sonra ön kokpitte ön cam ile göğüsün birleştiği kısımda bir yamukluk farkettim elim içeri girebiliyordu ve içerideki yalıtım süngerine deyebiliyordum. bu sorunu serviste gösterdim baya şaşırdılar. fotoğraf fln çekip genel merkeze gönderdiler 20 gün kadar sonra geri dönüş yapıldı sizin göğüste eğrilik var getirin değiştircez dediler.
    buraya kadar bir sorun yaşamadım. servisten bu değişim için gün aldım gün içerisinde aracı teslim edeceklerini söylediler. randevu aldığım gün sabah 9 da gittim yoğunluktan dolayı 1 gün kalması gerekiyor dediler. sinirlendim doğal olarak çünkü şehir dışından gelmiştim. yapacak bişey yok gibisinden zırvaladılar.
    araba 1 gün yattı ben işten 1 gün fazladan izin aldım ankarada kaldım.
    değişim gerçekleşti ertesi sabah aradılar araç hazır dediler.

    gittim aracı aldım 1 hafta sonra farkettim ki değiştirilen göğüs yine aynı şekilde tekrar gittim servise bu sefer hiç bir işlem yapmayacaklarını söylediler. servis müdüryle baya tartıştık. aracı gördüğünü ve sıkıntı olmadığını söyledi. ama ben oradayken odasından bile çıkmadı. bariz şekilde yalan söyledi. ustalara gösterdim yamukluğu doğruladılar ama servis müdürünün tutumundan dolayı onlar da ilgilenmediler. durumun eskisiyle aynı olduğunu söyledim ama sallamadılar sorun teşkil etmeyeceğini söylediler ben de haklı olarak önceki seferde göğsü neden değiştirdiniz dedim cevap vermediler.
    durumu genel merkeze bildirdim ilgilenmek üzere kayıt aldılar 1 saat sonra geri aradılar. araçta sorun olmadığını söylediler. nereden biliyorsunuz bunu dedim servis müdürü öyle söyledi dediler. kısaca bir hakem gibi davranmaları gerekirken servisi arayıp soruyorlar ve onların dediğini bana tekrarlıyorlar.


    diğer konu 10bin bakımında sabah 9 da girdiğim servisten 16.30da çıktım tam olarak 7buçuk saat serviste kaldım

    BMS ve Mecsana gitmedim ama baykoçları kesinlikle tavsiye etmiyorum. 20k bakımım geldi mecsan veya bms deneyeceğim deneyince yazarım




  • Mecsan dan her zaman memnun kaldım... Özellikle Şener ustayı tavsiye ederim...
  • Servis sorunları sebebiyle micra almaktan vazgeçiyorum. Mükemmel arabayıda üretseler, en berbat arabayı da benim için ilk sırada servis hizmeti gelir.
  • mecsanı deneyince yazarım demiştim yazayım yalan olmasın :D
    juke dizel 20K bakımı için gittim

    servis alanı girişinden emin olamadım terkedilmiş gibi duruyordu dışarıdan bakınca.
    servis alanı çok küçük müşteri bekleme salonunun tavanına kafam deyiyor 192cm boyum var.

    ustalar ilgili ama masa başı görevlileri biraz suratsız
    bekleme salonu ikramları vasat
    bakım sonrası oto yıkama servisi vasat doğru düzgün kurulama yapmadan teslim ediyorlar.

    fiyat olarak diğer servislerden 3-5 aşağı yaptılar
  • Esasen seat ibiza almaya karar vermiştim, Ankara'da seat bayii olmadığı için zaruretten micra alma fikrine geri döndüm. Bir kaç hafta önce inci siyahı bir micra satın aldım. Servislede ilk temasımı aracı satın aldıktan 2 hafta sonra yaşadım. Cam suyu püskürtücüleri ön camın en alt seviyesine püskürtüyordu ayarlatmaya aracı aldığım firmanın servisine gittim. Servisteki usta ayarlanmıyor bu modeller dedi. Ayarı kendinden bu şekilde ayarlamaya kalkarsanız kırabilirsiniz dedi ve herhangi bir müdahalede bulunulmadan servisten ayrıldım. Sonrasında bu forumda bazı micra kullanıcılarının kendilerinin bu ayarlamayı yaptıklarını, bir kullanıcınında serviste bu ayarlamayı yaptırdığını öğrendim. Yani servis sorunları sebebiyle almaktan vazgeçtiğim markaya geri dönmek en büyük hatam oldu ki bu ufak hatta yılın büyük kısmı için önemsiz bir ayarlama ancak araçta daha önemli problemler meydana geldiğinde olacaklar fazlasıyla düşündürüyor beni.




  • Hatay ve civarında servis ihtiyacı olana 3 ay önce servisten ayrılıp İskenderun sanayide kendi dükkanlarını açan ustaları tavsiye ederim. Önce insanlar sonra usta. Şu an Ankaradayım ama 60 bin bakıma onlara gideceğim. Yağ değişimine bile servis 400 TL istiyor.
  • Merhaba arkadaslar ...bu mesaji nissan ustasi bulmanin ne kadar zor oldugunu bildigim icin yaziyorumm...arabamda fazla yakit sorunum vardi 10 yer gittimm ...hic kimse sorunu bulamadi ve fazlasiyla para odedim...ve en son mustafa ustaya gittim Allah razi olsun sorunumu cozdum ...yagmur oto sasmaz da ...ben cok cektim siz cekmeyin ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 2013 qashqai+2 kullanıyorum, aracı mecsan dan aldım, ilk aldığım gunden bu yana da 2 defa 10bin ve 20bin bakımı için mecsana goturdum. Bu yıl bosch car servislerde bakımın daha ucuz ve garantiyi bozmadığını öğrendim. Bu nedenle aracımı bakıma bosch a goturdum, bakımda sadece yağ ve filtreler değişiyor, serviste en ucuz 750tl bosch ta 250tl...
    fakat boschta ilginç bir olay yaşadım bakımlar bitince usta benı yanına cagırdı daha once hıc bakım yapıldımı dedi ne diyecegımı şaşırdım, aracım 30000km de ve ıkı defa mecsan da bakım yaptırdım. hayırdır ustam dedim, polen ve hava filtresinin hiç degısmedıgını soyledi şaka mı yapıyorsunuz dedim filtreleri elime verdi istediğin yere götür bu filtreler 10000 km de böyle oluyorsa ben bu mesleği bırakırım dedi şok oldum!!!
    Bu olayı birilerini suçlamak için anlatmıyorum fakat hiçbir zaman serviste çıkan parçaları istemek aklıma gelmemişti, siz siz olun her bakım ve tamırattan sonra aracınızdan çıkan parçaları isteyin...




  • ddenizcii D kullanıcısına yanıt
    Adamların elinde eski parçadan bol ne var...Kötü niyetli olduk
    tan sonra sen çıkanları istesen bile ordan bir yerden bulur uydurur verirler eline eski bir şeyler...
  • Özel servis olarak nereyi tavsiye edersiniz?
  • Merhabalar;

    Yetkili servis kalitesinde, ister %100 orjinal yedek parça, ister alternatif yedek parça ile hizmet almak isterseniz Oto Test Özel Nissan Servisini gönül rahatlığı ile deneyebilirsiniz.

    Oto Test 1976 yılında resmi olarak otomobil servis işletmeciliği hizmetlerine başlamıştır, 1976 - 1990 yılları arasında tüm otomobil markalarına servis hizmeti sağlamıştır, Nissan markası ile tanışmamız 1990 yılında gerçekleşmiştir, 1990 yılında Ankara da açılan ilk yetkili servis olmuştur. 1990-2006 seneleri arasında bu hizmetini devam ettirmiştir. 2006 yılından itibaren de Şaşmaz Oto Sanayi Sitesinde Özel Nissan Servisi olarak hizmetlerine devam etmektedir.

    Nissan - Infiniti otomobilleri ile ilgili tüm gerekli teknolojik ekipman ve teknik destek bünyemizde mevcuttur.

    İhtiyac durumunda aşağıdaki iletişim bilgilerinden bize ulaşabilirsiniz.

    Bahçekapı Mahallesi 1. Cadde, 2570. Sokak, No:39, Şaşmaz, Oto Sanayi, Etimesgut - Ankara

    Tel: 0312 278 82 10
    Mobil: 0532 415 61 22




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.