|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
Ankara'da Opel aracınız için güvenilir ve yetenekli bir usta mı arıyorsunuz? Şaşmaz Opel Ustası, Ankara'nın en iyi Opel ustaları arasında yer alıyor ve aracınızın tüm bakım ve onarım ihtiyaçlarını karşılama konusunda uzmandır.
Opel ustaları, markanın tüm modelleri hakkında derin bilgi ve deneyime sahiptir. İster rutin bakım ister karmaşık onarımlar olsun, aracınızı en iyi şekilde çalışır durumda tutmak için gerekli tüm hizmetleri sunarlar.
Şaşmaz Opel Ustası, Ankara'da Opel ustası arayanlar için ideal bir seçimdir. Uzman ekipleri, aracınızın ihtiyaçlarını hızlı ve verimli bir şekilde belirleyerek en uygun çözümleri sunar.
Müşteri memnuniyetine verdiği önemle bilinen Şaşmaz Opel Ustası, aracınızın bakımını ve onarımını üstlenirken içinizin rahat etmesini sağlar. Uygun fiyatlı hizmetleri ve kaliteli işçilikleri ile Ankara'da Opel ustası arayanlar için en iyi seçeneklerden biridir.
Ankara'da Opel aracınız için güvenilir ve uzman bir usta arıyorsanız, Şaşmaz Opel Ustası'na başvurmaktan çekinmeyin. Uzman ekipleri, aracınızın tüm ihtiyaçlarını karşılayarak size sorunsuz bir sürüş deneyimi sunacaktır.
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluksengul -- 13 Ocak 2009; 23:00:57 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
bu tarla bir şeydir, nasıl söyleyim, yani maçla ilgili bir şey değil yani, 3 tane tarla var işte, ekinler diyor suya çıktı, ya kurban kesiyor gidiyor. her hafta da eyüp sultan' a gidiyordu. her hafta gidiyor, bizim burada konuşmalar da var. hocaya gittik mi, camiye gittik mi, ne yaptın, tamer beye söylüyorum; " ne yaptın, gittin mi, hallettin mi?" diyorum. camiye gidiyor, eyüp sultan’a kurban kesmeye. biz deplasmana gittiğimizde tamer bey gidiyor, eğer deplasmanda değil içeride ise beraber gidiyoruz, kurban kesiyoruz. şimdi buradaki konuşmada da yani bu şeyi, tarla işini; maçları, tarla maçları sürmek de dilek anlamında kullanıyorduk. A.Y.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
|
|
|
_____________________________
Honda Civic Premium 2010 siyah A/T
Opel İnsignia 2010 1.6 Edition Elegance 180 ps Beyaz Honda Civic FB7 2012 Premium Beyaz M/T Fiat Punto 1.4 Fire Fun Kırmızı Hyundai Accent Blue 1.4 CVVT Mode Plus Beyaz Honda Civic FB7 2015 Eco Elegance Beyaz Honda Civic FC5 2021 Eco Elegance |
|
|
_____________________________
YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
|
|
|
_____________________________
TEK İMZA... ALLAH TÜRKÜ KORUSUN
|
|
|
_____________________________
YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
|
|
|
_____________________________
MSI/GE70 2PC Apache Core i5-4200H 8GB crucial mx200 250gb msata ssd GTX850M 2GB 17.3" Full HD WİN10 PRO 64 BİT &&& ASUS MEMOPAD ME176C 7 TABLET
|
|
|
_____________________________
YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
|
|
|
_____________________________
MSI/GE70 2PC Apache Core i5-4200H 8GB crucial mx200 250gb msata ssd GTX850M 2GB 17.3" Full HD WİN10 PRO 64 BİT &&& ASUS MEMOPAD ME176C 7 TABLET
|
|
|
_____________________________
YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|