Bootloop yüzünden 10 ay önce anakart değişimi yaşayan telefonumda aylardır ghost screen yaşadığım için telefonu aldığım yer olan Vatan Bilgisayar'in Ankara Batıkent şubesine gittim ve telefonu teslim ettim. Telefonu teslim ederken rapora "tamirat veya değişim değil para iadesi istiyorum" diye yazdırdım. Şimdi bu adamların bu telefonu yollayacağı yetkili servise de dilekçe göndereceğim PTT ile, iade istediğime ve tamirat istemediğime dair bir dilekçe.
Şimdi sorum şu: Bu adamların hangi LG yetkili servisine gönderdiğini nereden öğrenebilirim? Ürünü benden alan görevlinin verdiği numara "Yapanel Elektronik Televizyon Hastanesi" midir nedir öyle bir yere ait. Burayı da yetkili servisler bölümünde göremedim. Yardımcı olabilecek var mı?
O LG yetkili servisine bir an önce ulaşmam gerekiyor yoksa işi yokuşa sürmeye çalışacaklar ve boşuna uğraşacağım, dilekçe yollarsam çok kolay olacak diye düşünüyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme