|
devletten %50 bursluya yatay geçiş düşünüyorum, eğitimi nasıldır artıları ve eksileri nelerdir < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
devletten %50 bursluya yatay geçiş düşünüyorum, eğitimi nasıldır artıları ve eksileri nelerdir < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
zenan hocam suat adlı biriyle tanisirsaniz fazla muhatap olmayın bence
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam 25-30k bandındaki üniversitelerden biri açıkçası eğitimini ve şehrin sosyal olanaklarını yeterli bulmuyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hocam suat bey ile ilgili uyarınızı dikkate alıcam da ben önce okulla ilgili biraz bilgi edinebilirsem iyi olur |
|
_____________________________
|
|
yani özel tavsiye etmiyorum pek ist medipolle koç hariç çünkü öğrencilere hastaları dokundurtmuyorlar < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|