Şimdi Ara

Ankara da sudan dolayı hastayım (Hastalık Riski var) ( kaynak eklendi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
1
Favori
702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 12
  • Ortalama Mesaj Aralığı 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • metinsemer (12 mesaj) Pichie Rich (3 mesaj) Nadeje. (2 mesaj) Sapientia (2 mesaj) Castiel (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (12 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ankara da sudan dolayı hastayım (Hastalık Riski var) ( kaynak eklendi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    2 gündür karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetim var motoru bozmuşum. Bu suyu içmeyi bırakalı bayağı zaman oluyor ama dün dişlerimi fırçalarken çeşme suyu kullandım ondan olabilir mi ? Benden başka bu durumda olan var mı ?

    Kaynak:https://eksisozluk.com/ankarada-musluk-suyundan-gelen-lagim-kokusu--4523593?p=1

    http://m.t24.com.tr/haber/chpden-ankara-icin-kolera-uyarisi,270146



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinsemer -- 9 Eylül 2014; 13:44:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Yarbay
    2434 Mesaj
    Bende bir şey yok ama sudan arada pas kokuyor
    |
    |
  • Yüzbaşı
    602 Mesaj
    Ben de yaşadım karın ağrısı içmedim sadece diş fırçaladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3558 Mesaj
    Eczaneye git Reflor al arka çeşmeyi tıkar.
  • Yarbay
    2116 Mesaj
    Suda gercekten sorun var. Melih pasa ne kadar yok diye bir yerini yirtsa da var. Suyun kokusu bile degisik. Cok gecmis olsun, mecbur kalmadikca kullanmamaya calis.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    148 Mesaj
    Musluklardan su degil tukuruk aksa bu ankara halki oyunu melih gokcege verir.adama suyunuz kirecli desek izmirinki daha kirecli der.saka gibi ulkeyiz gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Odd Adden

    Suda gercekten sorun var. Melih pasa ne kadar yok diye bir yerini yirtsa da var. Suyun kokusu bile degisik. Cok gecmis olsun, mecbur kalmadikca kullanmamaya calis.

    Hocam 3 aydır Ankara dışındaydım karadeniz de çalışıyordum orada suyu her türlü kullanıyordum buraya geleli 2.5 gün oluyor 1. gün hasta oldum ne yapmış bu suya bu adam anlamadım ağzıma alır almaz midem bulandı hemen suyu attım ama çok geç kalmışım anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Eczaneye git Reflor al arka çeşmeyi tıkar.


    Hocam ilacı aldık diyelim vücut kendini temizlemek için yapıyor bu işi bakteri mikroplar vücutta kalırsa daha kötü olur diye düşünüyorum. öneriniz için teşekkür ederim yarına kadar düzelemezsem almam gerekecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: seninhesabin

    Ben de yaşadım karın ağrısı içmedim sadece diş fırçaladım

    Bu su sadece diş fırçalamak için kullanıldığında bu hale getiriyorsa içenler kim bilir ne haldedir Bir kişi de çıkıp Ankaranın suyunda problem var demiyor. İstanbul allah İstanbul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: barcali33

    Musluklardan su degil tukuruk aksa bu ankara halki oyunu melih gokcege verir.adama suyunuz kirecli desek izmirinki daha kirecli der.saka gibi ulkeyiz gercekten

    Hocam sadece ona oy verenler yaşamıyor Ankara da kurunun yanın da yaşta yanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    118 Mesaj
    bu ebola mıdır nedir nette gezerken birileri diğer ülkelere gitmeye gerek yok ankaraya gelin görürsünüz falan diyodu o hastalık mı ?
  • Yüzbaşı
    778 Mesaj
    Dün evde içme suyu bitmiş farketmedim. Sipariş de gecikince çeşmeden içeyim 1 bardak bişey olmaz dedim. Dün geceden beri motor fena ciddiyim...
  • Yarbay
    5128 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Debdebeli

    bu ebola mıdır nedir nette gezerken birileri diğer ülkelere gitmeye gerek yok ankaraya gelin görürsünüz falan diyodu o hastalık mı ?

    Oha lan abartmayın
    Bildiğimiz su zehirlenmesi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1444 Mesaj
    ankarada ebola salgını !!!

    bizi karantinaya alın area 51 olalım efsanemiz her yeri sarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero-man -- 9 Eylül 2014; 11:33:56 >
  • Yarbay
    4896 Mesaj
    dün bende motoru bozdum 1 bardak içtim diye uzak durun beyler
    |
    |
  • Yüzbaşı
    588 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: ALONSO_06

    Dün evde içme suyu bitmiş farketmedim. Sipariş de gecikince çeşmeden içeyim 1 bardak bişey olmaz dedim. Dün geceden beri motor fena ciddiyim...

    Mağdur etmedim suyu kesmedim diye 3 gün sonra bayrak açar gezer ama ne suyu olduğunu söylemez kanalizasyonlu suyu kullandırıyormuş bize. biz duşu neyle alacagız şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2443 Mesaj
    Lan ben de 4 gün önce geldim ankaraya bi halsizlik bi guruldama meğer su bozukmuş hay allah kahretsin ya. Melih gökçek damacana içmiyorsa bişey bilmiyorum.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bir izmir bir de ankara ideoloji yüzünden sürünüyor beter olsunlar bu kafayla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    772 Mesaj
    Abartmayın lan diş fırçalamayla sudan hastalık kapılmaz iyice hastalık hastası olmuşsunuz siz
  • Yarbay
    3051 Mesaj
    ankara suyuna kanalızasyon atıgı karışmış, adamlar kendı pıslıgınızı sıze ıçırıyor, Başganımmmmm
    http://www.radikal.com.tr/turkiye/ankarada_icme_suyuna_atik_karisiyor-1211601
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
triple negative breast cancer
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,317
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.