< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Niye kanka ortam gör. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
gelicem bi ara ayarlarsın kral |
|
_____________________________
|
|
kartı kızılaydan çıakrtabilirsin. online para yükleme işi sıkıntılı, kızılayda gördüğün makinelerde parayı yükle. aspava yemediysen aspava ye. kızılaydan tunalıya yürü, kuğuluya git kıtırda kokoreç ye. mekan arıyorsan always, black ucuz mekanlar. Event arıyorsan if taraflarına bak. zaten haberin olur kim geliyor kim gidiyor. anıtkabir, tbmm binaları, ulucanlar cezaevi, kale, parklar, kütüphaneler. buralar ziyaret edilebilir bir iki gün. hazır gelmişken günübirlik eskişehir yapabilrisin yht yle. güzel müzeler var ve yürümesi zevkli. pek kültürüm yok ama kentpark, cepa, armadada falan da takılabilirsin avm gezmeyi seviyorsan. armada için söğütözü, diğer ikisi için odtü metro durağında inip yürüyebilirsin. ulustur, keçiörendir, altındağdır vs uzak durman gereken yerler var. kadınsan ve gidecem diyorsan kısa kıyafetler giyme, gece gitme. okulda olsam gel odtüyü de gör dicem de 3 4 aya anca döneceğim.d başka da bişey yok ankarada maalesef. değişik konseptli mekanlar var ama çeşitlilik az. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jroptog -- 20 Haziran 2024; 23:52:51 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0alametifarika0 -- 21 Haziran 2024; 2:44:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Valla ismini unuttum yav ama Robert de Niro nun taxi driver filmindeki haline benziyordu bu arada nöbetçi yurt dediğin gibi ama araya birini koyarsan kolaylıkla hallolur gibi torpil çoğu zman hak yemektir ama bu yapacağınla başkasının hakkına girmediğin için yapılabilir gibi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Auuuv Oh ya Hayat güzel yaşamak güzel
Sıkıntı gelirse arkadaşım umursama Kafana şapkadan başka bişi takma onu demek istedim auuuuuvv |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hvl00 -- 21 Haziran 2024; 4:33:28 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Rica et hocam adam belki tersleyebilir yine de geri durma mümkünse ogretmenlik okuyan ogrenciler olmasın ne zman stajın başlayacak bilmiyorum ama tiplarin açıldığı zmana denk gelirse odada varsa iyi olur savunma sanayisinde çalışacağım Hem hocam mesela bu sene gsb Ankara il müdürünün numarası yayıldı Gölbaşındaki yurtlarda millet bildiğin whatsaptan adama yazdı ve çoğu kişi merkez yurtlara geçti bu yurt meselelerinde çok işler dönüyor yapabilirsen yap emin ol hak yeme değil 45 gün kalacaksın herhalde dimi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0alametifarika0 -- 21 Haziran 2024; 5:2:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Auuuv Oh ya Hayat güzel yaşamak güzel
Sıkıntı gelirse arkadaşım umursama Kafana şapkadan başka bişi takma onu demek istedim auuuuuvv |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hvl00 -- 21 Haziran 2024; 5:4:27 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |