Şimdi Ara

Ankara Adana Otobanı (0-21) (1.kesim ve 3. Kesim Açıldı) 2. Kesim 29 Ekim !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
3
Favori
7.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 ay
  • Cevaplayan Üyeler 51
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 21
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 1 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Favoriye Eklediklerim 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NurullahHormanci (21 mesaj) tanriseven (19 mesaj) muro1234321 (15 mesaj) landmoon (6 mesaj) jowood1 (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (65 mesaj) Mobil (30 mesaj) Mini (8 mesaj) Uygulama (27 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Ankara Adana Otobanı (0-21) (1.kesim ve 3. Kesim Açıldı) 2. Kesim 29 Ekim !
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Edit:hayırlı olsun 1. Kesim ve 3.kesim açıldı :)
    Edit 2 : otoban için bilgilendirme afişi



    WowTurkey sitesinden bazı ssler bazı bilgiler aldım


    1. Kesim ve 3. Kesim, 30 Ağustos’ta açılıyor.
    2. Kesim, 29 Ekim’de açılıyor.

    1. Kesim: Ankara - Acıkuyu (Şereflikoçhisar)
    2. Kesim: Acıkuyu - Alayhan (Aksaray-Nevşehir Yolu)
    3. Kesim: Alayhan - Niğde





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NurullahHormanci -- 10 Eylül 2020; 12:33:53 >



    |
    |




  • YİD modeli olduğununa göre paralı olacak ve geçiş garantili olacak Geçmediğimiz halde geçmiş gibi parası ödenen bir yolumuz daha olacak çok şükür

    Ayrıca bu güzergahın şimdiki durumu da çok kötü değil Tabi ki otoyol ile kıyaslanmaz ama Şereflikoçhisar'a kadar ufak tefek köyler dışında hiçbir yerleşim birimi ve duraklama yapmaya gerek yok Rahatlıkla 110 120km/s ile yolculuk yapılabiliyor Bu yolu 20 sene önceki tek gidiş tek geliş ile değil şu anki durumu ile kıyaslamak daha doğru olur

    Mersin Antalya arasında yapılan tünel çalışmalarının birçoğu bekleme halinde iken veya çok daha fazla ihtiyacın olduğu bir bölgeye yatırım yapmak yerine dümdüz bir yola alternatif bir yol yapılması bana mantıklı gelmiyor
    Fiyatina takilan arkadaslar, Halen anlamadiniz mi? Bu adamlar halk yararina, halkin rahatlikla uygun fiyata kullanabilecegi icraat yapmazlar.
    15TL'den pahalı olursa leş bir proje. Malum parti gidene kadar karıncalar kullanır sadece.

    Ankara-Adana yolu zaten malum partiden önce yapılan yollar ile gayet iyi. Hatta Ankara-Urfa arası.

    Pozantı'dan sonra komple otoban, Pozantı'ya kadar da dümdüz yol.
    İstanbul İzmir Antalya Alanya Mersin İskenderun ile
    İstanbul Ereğli İnebolu Sinop Samsun Trabzon arası yolcu gemisi ve feribot taşımacılığı daha güzel olurdu.

    12 Eylül sonrası Polonya'dan bize borçlarına karşılık diye duyduğum önce ANKARA, sonra SAMSUN feribotları alındı. Geç dönemde de Motoru Alman ve bizim tersanelerimizde üretilen İSKENDERUN feribotu ile gemiler üçüz oldu. Eski Truva, Akdeniz, İstanbul vs gemi ve feribotları ile bayağı bir deniz yolcu taşımacılığı filosu sahibi Türkiye Denizcilik İşletmeleri güçlendi.

    Venedik - Çeşme, İzmir, Antalya ağırlıklı özellikle gurbetçi Türkler ve yerli, yabancı turistler taşındı.

    Sonra Binali'nin parmağı devreye girdi ve İskenderun orduya verilirken, Ankara ile Samsun Tursab'a verildi. Sonra da seferler durdurulup Zeytinburnu Sahiline çürümeye terk edildiler.

    Deniz yolculuğundan millet 15 yıldır uzaklaştırıldı. Kimsenin de aklına gelmiyor. İstanbul Ereğli hattı olsa fena mı olurdu?
    İzmir İstanbul yolundan osmangazi köptüsünden daha önemli bu yol yapılması elzem çünkü ortadoğuya bağlıyor türkiyeyi fakat şu olabilirdi eski yola 1 er şerit daha eklenip aksarayın çevresinden dolanarak daha efektif bir sonuç alınırdı ama oda herkesin bildiği sebeblerden dolayı muhtemelen yapılmadı
    ya benım anlamadıgım, anlamak ıstemedıgım durum şu yolların paralı olması. zaten yapılırken malzemesinden tut vergisine kadar hersey vatandasın cebınden cıkıyor. yakıtı sorsan olmuş; benzin 7 lira - gaz 4' geldi - mazot 7' yi zorluyor. yakıtta pahalı ve yola da ekstra ücret koyunca iyice yol masrafı kat kat artıyor.

    sımdı ben kendı ornegımı vereyım. ben burdurda yasayan lai adlı üyeyim. arada sırada antalya ya gider gelirim. arası toplam 125 KM mesafe. bu yola herhangi bir ücret yasası getirip, gidiş geliş 50+50 TL' den 100 TL yol ücreti koysalar, ben bidaha hayatta gitmem. zaten araç gidiş geliş 100 TL bile yakmıyor.

    ha yol uzun olur, örneğin +1000 KM veya 1000 KM'ye yakın.. o yolda 100-150 TL gibi ücret koy. o yol için fazla uçuk gelmeyebilir ama sen gidipte yolun KM'sinden daha fazla ücret koyarsan tabikide kimse kullanmaz. yol yabdı diyoruz ama gene kullanamıyoruz. keske kullanmadıgımızla kalsak, kullanılmayan yolun ucretını gene bız verıyoruz.
    Gerçekten muammalı bir çalışma içerisindeyiz. Kısa zamanda güzel iş çıkarıldığını düşünüyorum. Karayolları adına kontrol görevlisi olarak çalışıyorum bu yolda şuan.
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj
    Bu otoyollar devlet yapımı mı? Ücretleri hakkında bilgi var mı?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yarı devlet yarı büyük firmalar hocam ücret hakkında bilgim yok maalesef inşallah İzmir İstanbul otobanı gibi fazla para istemezler



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    f.gulteki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    331 Mesaj

    Ben de yüksek fiyattan endişe ediyorum. Açıkçası mevcut yoldan ciddi bir şikayetim yok sadece hayvan, yaya çıkma tehlikesi var. Otoyol uygun fiyatlı olursa konfor için kesinlikle tercih ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Boylebiriyok kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bende öyle hocam dediklerinize katılıyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    f.gulteki kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5585 Mesaj
    Hayatımda gitmedim, hayırlı olsun.
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel




    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    parker48 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Up



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3397 Mesaj
    proje güzel de istanbul izmir gibi km de 45 kuruş olmasın.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    348 Mesaj
    YİD modeli ile yapılıyordu bu yol sanırım o yüzden fiyatı yüksek olabilir. Hayırlı olsun.
    |
    |
  • Yarbay
    28037 Mesaj
    Ankara Adana arası zaten yol gayet güzel. Niye cebimizden bir vergi daha çıkıyor ki ?
  • Yarbay
    3447 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ankara Adana arası zaten yol gayet güzel. Niye cebimizden bir vergi daha çıkıyor ki ?
    İzmir İstanbul yolundan osmangazi köptüsünden daha önemli bu yol yapılması elzem çünkü ortadoğuya bağlıyor türkiyeyi fakat şu olabilirdi eski yola 1 er şerit daha eklenip aksarayın çevresinden dolanarak daha efektif bir sonuç alınırdı ama oda herkesin bildiği sebeblerden dolayı muhtemelen yapılmadı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1262 Mesaj
    F/p değeri İzmir-Aydın otoyolu gibi olursa tadından yenmez

    Aksi halde anca zorunlu olarak otobüs, tır ve 3-5 müteahhit kullanır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1317 Mesaj
    İstanbul İzmir Antalya Alanya Mersin İskenderun ile
    İstanbul Ereğli İnebolu Sinop Samsun Trabzon arası yolcu gemisi ve feribot taşımacılığı daha güzel olurdu.

    12 Eylül sonrası Polonya'dan bize borçlarına karşılık diye duyduğum önce ANKARA, sonra SAMSUN feribotları alındı. Geç dönemde de Motoru Alman ve bizim tersanelerimizde üretilen İSKENDERUN feribotu ile gemiler üçüz oldu. Eski Truva, Akdeniz, İstanbul vs gemi ve feribotları ile bayağı bir deniz yolcu taşımacılığı filosu sahibi Türkiye Denizcilik İşletmeleri güçlendi.

    Venedik - Çeşme, İzmir, Antalya ağırlıklı özellikle gurbetçi Türkler ve yerli, yabancı turistler taşındı.

    Sonra Binali'nin parmağı devreye girdi ve İskenderun orduya verilirken, Ankara ile Samsun Tursab'a verildi. Sonra da seferler durdurulup Zeytinburnu Sahiline çürümeye terk edildiler.

    Deniz yolculuğundan millet 15 yıldır uzaklaştırıldı. Kimsenin de aklına gelmiyor. İstanbul Ereğli hattı olsa fena mı olurdu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 21 Ağustos 2020; 18:55:30 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    423 Mesaj
    Geçiş ücretli olur belki



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Up



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1203 Mesaj
    Cok iyi haber. Eski yolda az omur çürütmedik. İzmir otoyolu kadar pahali olmazsa iyi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İnşallah pahalli olmaz hocam



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    false6 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    15687 Mesaj
    Adana-niğde 15.5 ödüyorsam adana-ankara en az 35 40 öderim üstü olur altı olmaz.
  • Yüzbaşı
    575 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    300 km'den fazla hatta Yandex haritada var bu otoban



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    dkerem2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
konkasör
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.