Şimdi Ara

Anıtkabir'de ''lanet olsun Cumhuriyet'e'' ve ''şeriat gelecek' diye bağıran şeriatçı yobaz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.013
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
6 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BPT (@bpthaber) on Xtwitter
    Anıtkabir'de "Lanet olsun Cumhuriyet'e'" ve "Şeriat gelecek" diye bağıran şahıs gözaltına alındı.
    https://twitter.com/bpthaber/status/1742152480400580654

    Gözaltına alınmış peki tutuklanır mı? Tabiki hayır.




    _____________________________
  • 2023'te Cumhuriyetin yüzüncü yılında şeriat gelecek diye it gibi bekliyorlardı, 3 metrelik kazık girdi bunlara, dini allahı dolar olan siyasal islam çok güzel kazık attı bunlara. Ne yapacaklarını, nasıl şeriat getireceklerini bilmedikleri için olmayan akıllarına gelen ne varsa yapmaya çalışıyor. Bir yumruk da bu ite atılsaymış keşke ama Anıtkabir'de hoş olmazdı işte

    CAHİL çünkü savunduğu şeyin boş olduğunu, sefalet açlık zülüm ve işkence olduğunu 3-5 ihtiyarın zevklerine göre yönetileceğimizi bilmiyor. CAHİL çünkü dünyaya bakmıyor hurafelerini gerçek sanıp dünyayı kendisi gibi başkalarına da zehir etmek istiyor. CAHİL çünkü tarih bilmiyor. coğrafya bilmiyor bunun hiçbir şey getirmeyeceğini hayatı bilhassa kadınlarımıza bir zülüm haline getireceğini bilmiyor. CAHİL çünkü sığ kafalı demiyor ki bu söylediklerim gerçek olsa Tanrı hep müslümanları mı cezalandırıyor savaşlar ölen insanlar ve çocuklar çoğunlukla bu ülkelerde.


    Cahil ve değişmeye niyeti de yok. bir kapta kırmızı boyalı suların bitmesi için arkadan sürekli temiz su ilave etmeniz gerekir. yani bu seviyeye gelmesi çok zaman alacak bazı coğrafyalarda.

  • Şeriatçı bedevi köpekler Cumhuriyete ve bu ülkenin Cumhuriyetçi, Atatürkçü insanlarına savaş ilan ettiler. Günlerdir vuku bulan olaylar bunu gösteriyor

    _____________________________
    Shall I tell you about my life, they say I'm a man of the world. I've flown across every tide, and I've seen lots of pretty girls. I guess I've got everything I need, i would't ask for more. And there's no one I'd rather be, but I just wish that I'd never been born.
  • Yalanciktan 2 gün tutuklanir ve sonra saliverilir

    Neden olsa siyasal islamcilarin emrine uyuyor savcilar

    _____________________________
  • VirgilSollozzo kullanıcısına yanıt

    Cok fena kasiniyorlar bir gün birine böyle cok fena dalacam

    _____________________________
  • Milletin sinir uçlarıyla oynuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Şans bana güldüğünde dişleri döküktü.
    Atatürk'ü sevmeyen benimle ahbaplık edemez.
  • birileri şov olsun diye göndermiştir oraya gündemi değiştirmek için nasılsa ceza almaz 3 5 kuruşta para sıkıştırırlar oldu bitti


    yani şeriatmı yok

    bak geçen gün afganlar yalvardı nolur gelin şeriatı kurduk diye

    şii olanlarda buyursun irana

    siktirin gidin bi zahmet

    _____________________________
  • Son dönemlerde milli ve manevi değerler ile insanların sinir uçlarıyla oynanıyor pis kokular var dikkat etmek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Berren ve Bahren ve Cevven
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Arkalarındaki güce güveniyorlar. Yoksa sonlarının ne olacağını çok iyi biliyorlar.

    Türklük ile problemleri var. Türk'e düşmanlar her daim.

    Karıları kızları milyonlarca mülteci ile birlikte yaşamak zorundayken su soytarilarin yaptıklarına bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    PSN ID: Lirikal_Militan
  • Son zamanlarda şu şeriat isterükçüler, hilafetçiler ve cumhuriyet rejimi ile Atatürk karşıtı eylemler ya da olaylar iyice arttı. Artık kimin paralı provokatörleriyse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Belalarini ariyorlar baska aciklamasi yok

    _____________________________
  • Yine birşeyler deniyorlar gibi arabistan olayı pek tutmayınca pek istenilen verim vermeyince bunu sürdüler herhalde sahaya.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 2 Ocak 2024; 16:9:4 >
    _____________________________
  • parası verilmiş maşa muhtemelen

    _____________________________
    Berren ve Bahren ve Cevven
  • Tam tahmin ettiğim gibi oluyor...


    Sinir uçları kaşınacakta kaşınacak işte .


    Saçma sapan hareketler yüzünden. Birisi adam yumruklar diğer ohh iyi olmuş der. Diğeri dahada kinlenir Anıtkabire gider. Öbürü yarın başka bir şey yapar o birine araptabar der dini değerlere hakaret eder öbürü diğerine başka bir şey söyler böyle böyle saçma sapan ortamlar oluyor işte.


    Ne yazık ki böyle oyunlara gelmeyin az akıllı davranın lütfen. ( Özellikle forumda da 3-5 kişi var kasıtlı olarak ateşe odun atmaya çalışan. ) Böyle tiplerle polis uğraşsın.

    _____________________________
  • Seçimler yaklaşıyor.


    İP, CHP'yi bıraktı ayrı adaylar çıkaracak. CHP DEM ile ittifak yapacak yine. Bu durumda İP desteksiz CHP'nin büyükşehirleri alması hayal.


    Bu yüzden kemalist kitleyi konsolide ediyorlar ve DEM ile ortaklığı seçmene yedirmeye çalışıyorlar.

    _____________________________
  • 0zkanK. kullanıcısına yanıt

    sen pek tahmin edemezsin anlaşılıyor yazdıklarından


    olan şu iktidar ve muhalefet kutuplaşmadan medet umuyor

    insanlar kutuplaşıncada olur olmaz şeyler vuku buluyor


    bir bitmediniz komplo teorileriniz ve siz

    _____________________________
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    2023'te Cumhuriyetin yüzüncü yılında şeriat gelecek diye it gibi bekliyorlardı, 3 metrelik kazık girdi bunlara, dini allahı dolar olan siyasal islam çok güzel kazık attı bunlara. Ne yapacaklarını, nasıl şeriat getireceklerini bilmedikleri için olmayan akıllarına gelen ne varsa yapmaya çalışıyor. Bir yumruk da bu ite atılsaymış keşke ama Anıtkabir'de hoş olmazdı işte

    _____________________________
    Shall I tell you about my life, they say I'm a man of the world. I've flown across every tide, and I've seen lots of pretty girls. I guess I've got everything I need, i would't ask for more. And there's no one I'd rather be, but I just wish that I'd never been born.
  • Şeriat çığlıkları yurdun her yerinde yankılanıyor.

    Sebebi belli nabız yokluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Büyük ölülere matem gerekmez, fikirlerine bağlılık gerekir.
  • Sabır sabır nereye kadar bu işin sonu hiç iyi yere gitmiyor.

    _____________________________
  • Rüyasında görür şeriat ı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.