Şimdi Ara

Androidtelefonlari.com, Telefoncu.com ve Servisleri hakkında deneyimim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • donanim haberde androidtelefonlari comdan biri var ama ilgileri cihazlari satana kadar tabiki hic sasirmadim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.

    Hocam ben size yardımcı olayım...Tam olarak bu cihazınız kaç defa servise gitti...İlk servise gönderdiğiniz zamandan beridir kaçıncı gönderişiniz ve hala cihazın aynı sorunları devam ediyor mu?Son olarak kaç kez parça değişimi yapıldı? Demek istemem o ki şu anda telefonunuz serviste galiba ve 20 iş günü geçmiş durumda...Telefonunuz geldiği zaman almamazlık yapmayın(Çünkü telefonu kabul etmezseniz, haksız duruma düşebilirsiniz)...Telefonu alın ve bakın...Hala aynı sorunları devam ediyorsa Tüketici haklarına başvurun daha önce yukarda yazdıklarımı yerine getirin ve en önemlisi telefonu servise gönderdiğiniz tarihle aldığınız tarihlerin o dekontlarını 20 iş gününü geçtiğini dilekçe de özellikle belirtin ve hatta o dekontların hepsini Tüketici haklarına teslim edin...(Dilekçenin yanında ne kadar çok belgeniz, deliliniz olursa işiniz o kadar kolaylaşacaktır).Telefonun sorunları şayet çözülmüşse işiniz biraz daha zor...Ama hala sorunları bu kadar iş günü geçmesine rağmen devam ediyorsa işiniz daha kolay olacaktır....

    hocam yanlış yönlerdirme yapıyorsunuz kabul edilen kargodan sonra hak talep edilmez bunu bilin. bir önceki mesajımda detaylı anlattım.

    Dediklerinizi anlıyorum ve haklıda sayılırsınız ama benim anlatmaya çalıştığım servis telefonu göndermişse ve arkadaşta telefona bakmadan anlayamaz ki sorunun devam edip etmediğini...Tamir süresi 20 iş gününü geçmişse arkadaş Tüketici Haklarına başvurduğunda telefonun kendisinde veya serviste oluşu farketmez ki burda önemli olan o 20 iş gününü geçtiğini gösteren dekontları Tüketici Haklarına teslim etmektir...Size bir örnek vereyim...Sizin dedikleriniz biraz şuna benziyor...Adamın biri ay sonu telefon faturası yüksek gelmiş ve adamda bu sorunun kendisinden değilde operatörden kaynaklandığına emin ve bu yüzden faturayı ödemiyor...Faturayı ödemediği an bu insan haklı durumdayken haksız duruma düşer yasalar karşısında...Yapılması gereken şey bu faturayı ödemek ve sonrasında işin peşine düşüp hakkını aramakır...Zaten gerisi ip söküğü gibi gelir...Son olarak şayet telefonun sorunları devam ediyorsa arkadaşın davayı kazanma olasılığı daha da artar ve kolaylaşır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.

    Hocam ben size yardımcı olayım...Tam olarak bu cihazınız kaç defa servise gitti...İlk servise gönderdiğiniz zamandan beridir kaçıncı gönderişiniz ve hala cihazın aynı sorunları devam ediyor mu?Son olarak kaç kez parça değişimi yapıldı? Demek istemem o ki şu anda telefonunuz serviste galiba ve 20 iş günü geçmiş durumda...Telefonunuz geldiği zaman almamazlık yapmayın(Çünkü telefonu kabul etmezseniz, haksız duruma düşebilirsiniz)...Telefonu alın ve bakın...Hala aynı sorunları devam ediyorsa Tüketici haklarına başvurun daha önce yukarda yazdıklarımı yerine getirin ve en önemlisi telefonu servise gönderdiğiniz tarihle aldığınız tarihlerin o dekontlarını 20 iş gününü geçtiğini dilekçe de özellikle belirtin ve hatta o dekontların hepsini Tüketici haklarına teslim edin...(Dilekçenin yanında ne kadar çok belgeniz, deliliniz olursa işiniz o kadar kolaylaşacaktır).Telefonun sorunları şayet çözülmüşse işiniz biraz daha zor...Ama hala sorunları bu kadar iş günü geçmesine rağmen devam ediyorsa işiniz daha kolay olacaktır....

    hocam yanlış yönlerdirme yapıyorsunuz kabul edilen kargodan sonra hak talep edilmez bunu bilin. bir önceki mesajımda detaylı anlattım.

    Dediklerinizi anlıyorum ve haklıda sayılırsınız ama benim anlatmaya çalıştığım servis telefonu göndermişse ve arkadaşta telefona bakmadan anlayamaz ki sorunun devam edip etmediğini...Tamir süresi 20 iş gününü geçmişse arkadaş Tüketici Haklarına başvurduğunda telefonun kendisinde veya serviste oluşu farketmez ki burda önemli olan o 20 iş gününü geçtiğini gösteren dekontları Tüketici Haklarına teslim etmektir...Size bir örnek vereyim...Sizin dedikleriniz biraz şuna benziyor...Adamın biri ay sonu telefon faturası yüksek gelmiş ve adamda bu sorunun kendisinden değilde operatörden kaynaklandığına emin ve bu yüzden faturayı ödemiyor...Faturayı ödemediği an bu insan haklı durumdayken haksız duruma düşer yasalar karşısında...Yapılması gereken şey bu faturayı ödemek ve sonrasında işin peşine düşüp hakkını aramakır...Zaten gerisi ip söküğü gibi gelir...Son olarak şayet telefonun sorunları devam ediyorsa arkadaşın davayı kazanma olasılığı daha da artar ve kolaylaşır...

    hocam fatura olayınla servis ürün olayı farklı , birisi hizmettir diğeri cihaz yani örneğiniz yanlış neyse , ama şunu bilinki ürünü kabul ettikten sonra hakem heyetine giderseniz hiçbirşey elde edemezsiniz çünkü,

    hakem heyeti size sorunu soracak sizde arıza yaptı gönderdim yaptıklarını idda ettiler geri gönderdiler diyeceksiniz, ee diyecek sizde ama telim olmamış aynı sorun var diyeceksiniz, o zaman size 2. bir soru kaçıncı kez gönderdiğinizi soracak sizde diyelimki 2 dediniz, size diyecekki bizimle ilgili bir durum yok tekrar servise gönderin.

    Yıl içinde aynı hata 2 kere(burda servisin tuttuğu arıza raporu çok önemli hiçbiride aynı arızayı yazmaz genelde dikkat edin) farklı arıza 3 kere yaparsa ve değişim yada iade olmazsa o zaman başvurunuzu kabul edecek, tabi burada cihazı almamanız gerekiyor servise iade veya değişim talebi yapmanız gerekiyor.

    Zaten arkadaşların da sorduğu şu; 20 iş gününü geçen bir tamir süresi olduğu için yasal işlem takibini soruyorlar esas konu bu, onun içinde cihazı teslim aldığınızda imza attığınız gibi servis sorumluluktan kurtuluyor siz durumu kabullenmiş oluyorsunuz malesef almayıp ilk önce firmadan hak talebini yapıp eğer sonuç olumsuz ise hakem heyetine başvuruyorsunuz.



    Biraz uzun oldu kusura bakmayın. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfunay -- 27 Mart 2013; 19:25:18 >




  • tayfunay Hocam dediklerinizi çok iyi anlıyorum ve size hak veriyorum...Bende sizin gibi daha önce servislerle sorunlar yaşadım ve sorunlarımı çözmediler, yardımcı olmadılar...Bu nedenle Tüketici Hakları mahkemesine başvurdum ve 2 ay kadar uğraştım ama işin sonunda son kuruşuna kadar para iademi aldım(Hatta davayı kazandıktan sonra birde pişkin pişkin beni arayıp size yeni cihaz gönderelim demişlerdi...Dedim kalsın bu saatten sonra o cihazları alında kafanıza çalın...Para iadesinden başka birşey kabul etmem , ayrıca para iadem 1 TL dahi eksi gönderilirse size gene dava açarım...Dediklerimi tıpış tıpış yaptılar...(Beni bu kadar çileden çıkaran serviste sözde Türkiyenin güvenilir cep telefonu uzmanı olan adi, köpek, çirkef...Telpa servisinden başkası değildi)...Ben şunu iyi biliyorum ülkemizde iş ahlakı diye birşey yok, müşteri memnuniyeti yok...Üç aşağı beş yukarı bu firmaların hepsi aynı B.O.K...Son olarak konuyu açan arkadaş bu yazdıklarımızı takip ediyordur herhalde...tayfunay arkadaşımızın dediği yolu izle arkadaşım...Temennim İnşallah bu telefonu aldığın yer, firma herneyse daha fazla çirkeflik yapmaz da ya yeni cihazına ya da para iadene kavuşursun....Ama içimden bir his diyor ki onlar hala değişim veya para iadesi yapmamak için elinden geldiğince çirkefliklerine devam edecekler...İnşallah yanılan ben olurum...Sana sabır diliyorum umarım sorunun en kısa sürede seni mutlu edecek şekilde çözülür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRaGoRYoN -- 22 Mart 2013; 0:52:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Cuma günü şikayet dilekçemi, faturamı ve fotokopisini, kargoladığıma dair belge ve fotokopisini belediye içerisindeki görevli memura teslim ettim. Konya'da öğrenciyim ben, Ankara'da oturuyorum. Ne olacak bakalım hayırlısı. Perşembe akşamı bana kesin ama kesin, neredeyse kıyamet kopsa kargolanacak gibi emin konuştular. Baktım yine kargolamadılar ben de Cuma gittim. O gün kargoladılar, kabul etmedim. Memur beye sormuştum kabul etmeme durumum var mı diye. Var dediler.

    Paylaşayım istedim.

    Herkese iyi günler. Elektroniklerimizin bozulmadığı, bozulsa bile iyi servislerle muhattap olabileceğinizz günler olsun :)
  • Samsung apple ile sürtüştüğü dönemde kendine çeki düzen verdi bu da kendine yaradı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 22 sinde sipariş verdim hala bekliyorum umarım gönderirler bu hafta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    22 sinde sipariş verdim hala bekliyorum umarım gönderirler bu hafta

    geçmiş olsun
  • böyle dolandırıcılara para kazandırmayın hocam.zaten samsung alarak yeterince büyük bir yanlışa düşüyorsunuz bir de bu dolandırıcılar tarafından dolandırılmayın bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fp

    quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    22 sinde sipariş verdim hala bekliyorum umarım gönderirler bu hafta

    geçmiş olsun

    hocam yapma yaaa
  • bende bir hata ettim 13.08.2013 te sanal reyonum.com dan 930 tl ye telefon aldım . 10 gün sonra arızalandı . 23.08.2013 te teknik servis olarak TEKSEL ELEKTRONİK denilen cehenneme gönderdim. 2 hafta geçti dediler anakart arızalı yenisi ile değişim yapılacak .tamam dedim ve tam 35 gün bekledim abartı yok tam 35 gün sonunda tamiri yapılmıştır yazılı teknik servis formu ile 1 telefon gönderdiler tarih oldu ama benim gönderdiğim kutunun içinde açık halde ve ve burası çok önemli başka bir kişinin kullanılmış içinde alarmı kurulu HDMI port kapağı kırık bir telefon gönderdiler daha elime geçer geçmez aradım bize depodan bu şekilde gönderiyorlar dediler birde unutmadan şunu belirteyim bu ürünü gönderirken telefondaki ifadeler şöyle efendim bu cumaya kadar size göndereceğiz bugün yarın size gelecek 2-3 güne kadar göndereceğiz abartısız söylüyorum rahat 10-15 defa telefon ettim her defasında bu yanıtları aldım . telefonu teslim aldıktan sonra cuma günü aldığım için pazartesini beklemem lazım ya . 2 gün kullanayım dedim.şarj doluluğu ne olursa olsun hani şarjı biter ya o şekilde kapanıp açılmaya başlıyor du . baktım olacak gibi değil. satın aldığım sanalreyonum.com un yani. TEMA bilgisayarın merkez mofisine götürdüm. telefonu tüm içeriğiile teslim ettim 07.09.2013 te ..... birde yaşadığım sorunları telefonu iadesini talep ettiğimi anlatan bir tutanak yazdım imzaladım 3 nüsha olarak . birini aldım . oradaki can bey bana bu cumaya kadar sizin sorununuzu halledeceğim dedi . 11.10.2013 cuma günü oldu arayan yok soran yok. araya kurban bayramı girdi 9 günlük tatil . oldu sana . 21.10.2013 .....tekrar aradım bu cuma gününe kadar sorunu çözeceğim . 25.10.2013 cuma günü oldu yine arayan soran yok . ben aradım . pazartesi günü tamam sorun çözülecek. dediler zati muhterem kendileri . şimdi ne olursa olsun tüketici mahkemesine gidip para harcayıp dava edeceğim bunları . ve önüme gelen her foruma face te bu konuyu herkesle paylaşacağım. ki benim yaşadıklarımı kimse yaşamasın . ne alırsanız alın elektronik adına teknik servisini sorun eğer teknik servisi eminönünde bir han bir iş merkezi adı ise sakın sakın ne kadar ucuz olursa olsun almayın . eminönü sirkeci semti bu ve bunun gibi kıytırık sözüm ona teknik servislerle dolu .




  • bende bir hata ettim 13.08.2013 te sanal reyonum.com dan 930 tl ye telefon aldım . 10 gün sonra arızalandı . 23.08.2013 te teknik servis olarak TEKSEL ELEKTRONİK denilen cehenneme gönderdim. 2 hafta geçti dediler anakart arızalı yenisi ile değişim yapılacak .tamam dedim ve tam 35 gün bekledim abartı yok tam 35 gün sonunda tamiri yapılmıştır yazılı teknik servis formu ile 1 telefon gönderdiler tarih oldu ama benim gönderdiğim kutunun içinde açık halde ve ve burası çok önemli başka bir kişinin kullanılmış içinde alarmı kurulu HDMI port kapağı kırık bir telefon gönderdiler daha elime geçer geçmez aradım bize depodan bu şekilde gönderiyorlar dediler birde unutmadan şunu belirteyim bu ürünü gönderirken telefondaki ifadeler şöyle efendim bu cumaya kadar size göndereceğiz bugün yarın size gelecek 2-3 güne kadar göndereceğiz abartısız söylüyorum rahat 10-15 defa telefon ettim her defasında bu yanıtları aldım . telefonu teslim aldıktan sonra cuma günü aldığım için pazartesini beklemem lazım ya . 2 gün kullanayım dedim.şarj doluluğu ne olursa olsun hani şarjı biter ya o şekilde kapanıp açılmaya başlıyor du . baktım olacak gibi değil. satın aldığım sanalreyonum.com un yani. TEMA bilgisayarın merkez mofisine götürdüm. telefonu tüm içeriğiile teslim ettim 07.09.2013 te ..... birde yaşadığım sorunları telefonu iadesini talep ettiğimi anlatan bir tutanak yazdım imzaladım 3 nüsha olarak . birini aldım . oradaki can bey bana bu cumaya kadar sizin sorununuzu halledeceğim dedi . 11.10.2013 cuma günü oldu arayan yok soran yok. araya kurban bayramı girdi 9 günlük tatil . oldu sana . 21.10.2013 .....tekrar aradım bu cuma gününe kadar sorunu çözeceğim . 25.10.2013 cuma günü oldu yine arayan soran yok . ben aradım . pazartesi günü tamam sorun çözülecek. dediler zati muhterem kendileri . şimdi ne olursa olsun tüketici mahkemesine gidip para harcayıp dava edeceğim bunları . ve önüme gelen her foruma face te bu konuyu herkesle paylaşacağım. ki benim yaşadıklarımı kimse yaşamasın . ne alırsanız alın elektronik adına teknik servisini sorun eğer teknik servisi eminönünde bir han bir iş merkezi adı ise sakın sakın ne kadar ucuz olursa olsun almayın . eminönü sirkeci semti bu ve bunun gibi kıytırık sözüm ona teknik servislerle dolu .




  • fp kullanıcısına yanıt
    CENABI ALLAH BAŞKA DERT KEDER VERMESİN. KARDEŞİM . @fp
  • sanırım telefonlarınızın isimlerini hiç söylemediniz.

    hangi telefonlarda problem yaşadınız ???

    nedir bu problemler.
  • lg g3 telefonumu teksele gönderdim bende. Sizde sonuç ne oldu ? 2 senelik post ama son gelişme yazılmamış merak ettim. Kesin bana da sıvı ile temas olmuş diye yalan atacaklar ama bakalım...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.