Şimdi Ara

Androidtelefonlari.com, Telefoncu.com ve Servisleri hakkında deneyimim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    İlk önce şunu belirteyim ki, etik olarak ya da adı her ne olursa olsun, herkesin para kazanmasını, herkesin maddi manevi iyi durumda olmasını isteyen bir insanım. Bu başlığım bir karalama kampanyası değildir, yanlış anlaşılmasın.


    Eski adı Androidtelefonlari.com olan siteden, i9100 siparişi verdim Kasım 2011 ayında. Telefon geldi elime. Ama son 2 ay içerisinde dokunmatiğinde sorunlar olduğu için servise gönderdim, aldığım yere. Kargo parasını kendim karşılamak şartıyla gönderdim, cihaza rom atılıp geri gönderildi geri benim ödeyeceğim şekilde.


    Sonra teknik servisinin onlar olmadığını öğrendim telefonda. Teksel Elektronik adında bir şirkete önceki ayın 21'inde kargoladım ve 22'sinde ellerine gemiş. Oğuzhan adında bir beyendi teslim almış ben kargoladıktan sonraki gün. Yine ben kargoladım ücreti kendim ödeyecek şekilde.


    Bana muadil bir cihaz verilmedi, 20 iş günü doldu. Sözde bu akşam kargolancaktı cihazım ve bana mesaj gelecekti. O da yok.

    Eğer telefon alacaksanız, Google'dan falan arama yoluyla buralara gelirseniz, telefonunuzun bozulmaması için dua edin. Teksel Elektronik hakkında şikayet sitelerinde bir sürü olumsuz durum var. Adamlar ilgilenmiyor bile oralarla.

    Teksel Elektronik'e yarın sabah ilk iş biraz bilgi edinip Tüketici Hakları'na başvurup para iadesi falan isteyeceğim. Tüketici haklarına başvurup tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.


    Sorusu olan varsa cevaplayabilirim arkadaşlar. Biraz pahalı olsun, orjinal yerinden alın. Kötü bir deneyim oldu.







  • Ya milleti kandırıyorlar işte yutdışından getiriyorlar ithalat garantili diye satıyorlar 1600 tl lik telefon bunlarda 1300 tl 300 tl fark için neden 1300 tl mi heba edeyim ki hiç akıl mantık işi değil eski adıyla androidtelefonlari.com bende burdan nisan 2012 de telefon satın alıcaktım samsung galaxy s 2 sonradan arkadaş tavsiyesi ile gittim vatandan aldım telefon geçen ay sarj sorunu verdi anakartda bulunan sensörler bozulmuş ve samsung servis tarafından değişim yapıldı şimdi yeni telefon almış gibi oldum yani bencede herkez gidip resmi distribitör garantili alırsa şikayetlerde aza indirilebilir ben samsung servisten memnunum adamlar değişim olduktan sonra bile beni arayıp memnun olup olmadığım hakkında bilgi istediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    Arkadaşlar merhaba,


    İlk önce şunu belirteyim ki, etik olarak ya da adı her ne olursa olsun, herkesin para kazanmasını, herkesin maddi manevi iyi durumda olmasını isteyen bir insanım. Bu başlığım bir karalama kampanyası değildir, yanlış anlaşılmasın.


    Eski adı Androidtelefonlari.com olan siteden, i9100 siparişi verdim Kasım 2011 ayında. Telefon geldi elime. Ama son 2 ay içerisinde dokunmatiğinde sorunlar olduğu için servise gönderdim, aldığım yere. Kargo parasını kendim karşılamak şartıyla gönderdim, cihaza rom atılıp geri gönderildi geri benim ödeyeceğim şekilde.


    Sonra teknik servisinin onlar olmadığını öğrendim telefonda. Teksel Elektronik adında bir şirkete önceki ayın 21'inde kargoladım ve 22'sinde ellerine gemiş. Oğuzhan adında bir beyendi teslim almış ben kargoladıktan sonraki gün. Yine ben kargoladım ücreti kendim ödeyecek şekilde.


    Bana muadil bir cihaz verilmedi, 20 iş günü doldu. Sözde bu akşam kargolancaktı cihazım ve bana mesaj gelecekti. O da yok.

    Eğer telefon alacaksanız, Google'dan falan arama yoluyla buralara gelirseniz, telefonunuzun bozulmaması için dua edin. Teksel Elektronik hakkında şikayet sitelerinde bir sürü olumsuz durum var. Adamlar ilgilenmiyor bile oralarla.

    Teksel Elektronik'e yarın sabah ilk iş biraz bilgi edinip Tüketici Hakları'na başvurup para iadesi falan isteyeceğim. Tüketici haklarına başvurup tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim.


    Sorusu olan varsa cevaplayabilirim arkadaşlar. Biraz pahalı olsun, orjinal yerinden alın. Kötü bir deneyim oldu.

    Arkadaşım geçmiş olsun...Tüketici Hakları Hakem Heyetine git başından geçenleri kısa ve öz bir şekilde dilekçeye yaz, mağdur olduğunu belirt, para iadesi talebinde bulun ve varsa elindeki o gönderdiğine dair evrakları teslim et onlara...Bundan sonrası Tüketici Hakları ilgilenir...Son olarak şunu söyliyeyim bu işin sonuçlaması zaman alacaktır malesef(Tahminim yaklaşık 2 ayı bulur tam anlamıyla sonuçlanması )Sabırlı ve azimli ol bu işin peşini bırakma...Hakkını sonuna kadar bilinçli bir şekilde ara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRaGoRYoN -- 20 Mart 2013; 0:09:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DRaGoRYoN , ilgin için teşekkür ediyorum.

    Ayın 22'sinde ürün ellerine geçti. 20 iş günü doldu mu bilmiyorum Cumartesi günü karışıklığı sebebiyle fakat faturamı, gönderi belgelerimi vs. hazırladım. Yarın gideceğim çok büyük bir aksilik olmazsa. Para iadesi düşünmeye başladım sayende. Umarım sonuçlar iyi olur. Buradan bilgilendirmeye devam edeceğim herkesi.

    Keşke bu ülkede insanlar işlerini iyi yapsalar, bahsi geçen sitelerin adını kötü bir başlık içerisinde değil de, iyi yorumlarla kullansaydım. İnsanlar hakkında kötü düşünmeyi ve kötü şeyler görmeyi, kötü sözler söylemeyi sevmiyorum ama maduruyet de bir yere kadar.

    Kalın sağlıcakla.
  • Parani alirken iyiler... malinin yaninda durmazlarsa vur beline....

    Bende teknosada yasadim geri goturdum cihazi 10 dakika oldu kamerasi calismiyordu serefsizler 14 gunboyunca telefon elime degmedi geldi sonra ama anlayacagin 10 dakika baktigim ve kamerasi arizali teli 15 gun vs sonra teslim aldim onuda alir almaz 450 tl zararina sattim TEKNOSA MI tovbe bir daha....
    Sana da gecmis olsun kardesim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet o firmaya çok dikkat etmek lazım ben arızaya gönderdiğim teli 45 sonra ancak alabildim para iadesi istediğimde bana çeşitli bahaneler sundular hatta kullanıcı hatası diye tutanak yazarım uğraşır durursun dediler valla zor kurtuldum dediğiniz teknik servisin başında özge hanım vardı ozaman ve o kadar lakayıt bir firma ki anlatamam geçmiş olsun inşallah sorununu çözebilirsin. zaten bu yüzden adlarını değiştirmişler. şikayetvar.com da şikayetim vardır hatta firmanın eski adı altında.
  • Bana hep erkek çıktı. Yok anakart değişti, yok test ediliyor, yok bugün, yok yarın, olmadı kesin cumartesi çıkar pazartesi eilinizde olur. Bunaldım artık. Ayın 22'sinde ellerine geçti, bugün ayın 20'si. 1 ay oldu neredeyse. Kullanıcı hatası olsa anakartı değiştirmezlerdi. Yarın gidiyorum haklarımı kullanmaya.
  • Bugün sözde yine kargolayacaklar. Hazırmış bakalım. Bunalttılar cidden. Teknik servisin de satıcı şirketin de umurlarında değiliz, cidden.
  • beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    20 iş günü hocam.
  • 200 309 tl icin paealel ithalata bulasmamak gerek bunu bir kere daha anladim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilayveren

    200 309 tl icin paealel ithalata bulasmamak gerek bunu bir kere daha anladim

    evet malesef öyle eğer bulaşacaksanız y.dışından kendiniz alın aynı riske sahip olup daha ucuza alabilirsiniz. Ben artık öyle yapıyorum en azından yada tabiki resmi garantili ürün :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.

    Hocam ben size yardımcı olayım...Tam olarak bu cihazınız kaç defa servise gitti...İlk servise gönderdiğiniz zamandan beridir kaçıncı gönderişiniz ve hala cihazın aynı sorunları devam ediyor mu?Son olarak kaç kez parça değişimi yapıldı? Demek istemem o ki şu anda telefonunuz serviste galiba ve 20 iş günü geçmiş durumda...Telefonunuz geldiği zaman almamazlık yapmayın(Çünkü telefonu kabul etmezseniz, haksız duruma düşebilirsiniz)...Telefonu alın ve bakın...Hala aynı sorunları devam ediyorsa Tüketici haklarına başvurun daha önce yukarda yazdıklarımı yerine getirin ve en önemlisi telefonu servise gönderdiğiniz tarihle aldığınız tarihlerin o dekontlarını 20 iş gününü geçtiğini dilekçe de özellikle belirtin ve hatta o dekontların hepsini Tüketici haklarına teslim edin...(Dilekçenin yanında ne kadar çok belgeniz, deliliniz olursa işiniz o kadar kolaylaşacaktır).Telefonun sorunları şayet çözülmüşse işiniz biraz daha zor...Ama hala sorunları bu kadar iş günü geçmesine rağmen devam ediyorsa işiniz daha kolay olacaktır....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRaGoRYoN -- 21 Mart 2013; 7:02:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Paralel ithalatın sonuclarından bir tanesi.
    Bu adamlar yasal yollarla ürünleri ithal ederler ve satarlar vergi öderler. amaaaaa servis konusunda başınız yanmasın. paranız çöpe gider.
    200 tl ucuz alacağım diye bu işlere başvurmayın arkadaşlar.
  • Hocam servise iki defa gitti.

    1. servise gittiği zaman aldığım yere gönderdim. "Biz sadece yazılımsal olarak bakabiliriz." deyip , rom atıp cihazı bana gönderdiler.

    2. servise gittiği zaman ise not ile yazılmış adrese gönderdiler. Bugün elime geçecekmiş sözde ama bahsi geçen mesaj bana hâla gelmedi. Ayın 21'inde gönderdim, 22'sinde ellerine geçmiş. Bugün ayın yine 21'i.

    Dediğin giib telefonu gelince alacağım. Sorun yoksa iyi.
  • Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun. Benimde android telefonları.com la 2 sefer alışverişim oldu samsung galaxy ace ve galaxy nexus. Bu firma cidden sattıkları ürünlerin hi,ç arkasında durmuyorlar ilgilendikleri bile yok. galaxy ace telefonum aldıktan kısa süre sonra kamera hatası veremeye başladı, bikaç ay bu şekilde kullandıktan sonra. Android telefonları.com kargoyu kendim karşılamak yoluyla cihazı gönderdim. Adamlar hiç bakmadan biz servis hizmeti vermiyoruz, cihazınız garantili olduğu için başarı teknik servise gönderin dediler, tabi gidip gelmelerde kargo ücretini hep ben karşıladım. Başarı gönderdim başarıda imei kontrolu yapıp cihazınız paralel ithalat olduğu için ancak ücretli tamir ederiz tamir olmazsada bizim mesuliyetimiz olmaz dediler. bende cihazı bişey yaptırmadan aldım. android telefonlarıyla yapmış olduğum telefon görüşmeleri sonucu, sattıkları cihazın aslında başarı teknik servis değilde adını duymadığım bi firmada garanti olduğunu ve oraya göndermem gerektiğini belirttiler. bende dedikleri firmaya gönderdim telefonu, tabi göndermeden de aradım imei kontrolu yaptırdım evet dediler servis hizmetini biz veriyoruz bize gönderin yapalım dediler. Neyse oraya gönderdim. Açıp bakmışlar beni aradılar telefonunuzun kamera soketini kırmışsınız bunu ancak ücretli yaparız dediler. Yav dedim hiç darbe almamış darbe alsa dahi telefonun içindeki kamera soketini nasıl kıracam felan desemde nafile. Lanet olsun dedim yapmadan gönderin cihazı. Galaxy nexus daha 6-7 aylık cihaz olmasına rağmen titreşim motoru bozuldu. Hiç android telefonlarını felan aramadım adamlar ilgilenmiyorki, bende eşeklik bu adamlara güvenipte telefon aldım. neymiş efendim piyasadan ucuzmuş ucuz ama bozuldumu elinde patladı telefon. Benim anladığım kadarıyla bu firma hem paralel ithalat garantisi abidik gubidik firmalarla anlaşmalı, adamlar garantiye sokmamak için bi bahane buluyor. Birde refurbished ürünler olabilir bu kadar kısa sürelerde bozulduğuna göre. O nedenle bu tip firmalardan uzak durmak gerek. He sattıkları ürünün arkasında dursalar bişey demem ama hiç ilgilendikleri yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.

    Hocamn cihazı almaya bilirsin haksız durumada düşmezsin, ama cihaz sıfırı ile değiştiyse al(hakkın var almamak ve seçim için yine ama uğraşmak istemiyorsan al) onarım olduysa seçim hakkın var. Yani 20 iş gününden sonra her türlü hak kazanıyorsun.

    Adamlar şöyle yapıyorlar teli onardık diyorlar gönderiyorlar sende nasıl olsa yapmışlar diyorsun alıyorsun olay bitti açıyorsun bir bakıyosun yapılmamış hemen arıyorsun sorun devam ediyor diye! tek dedikleri gönderin tekrar bakayım yeniden kurnazlık burda tekrar gönderiyosun yeni kayıt açıyorlar bir 20 iş günü daha bekliyorsun adam ilk yaptığı azami süre geçikmesini sıfırlamış oluyor. sana derki ilk geldiğinde şuyu vardı ama şimdi buyu var farklı bişey söyler ne oldu aynı arıza kaydıda olmadıki 2 defa aynı arızada yine değişim hakkın doğuyor. Yani hep antin kuntin.

    Kabul ettiğin hiçbirşey için sonradan hak talebi yapamazsın.

    Kaç kere servise gönderdiğinin bir önemi yok yeterki kullanıcı hatası olmasın ve 20 iş günü dolsun cumartesiler sayılmıyor,
    Hakem heyetine gönderdiğin kargo fişi ve faturanı göster firma kargoyu gönderdik almadı derse bile kargo gönderim tarihi ortaya çıkacak 20 iş gününün geçtiği anlaşılacak ve senin isteğine göre davranması gerekir ister para iadesi ister cihaz değişimi,

    karar senin hakem heyetinin konuya bakması için bir limiti var şuan tam olarak bilmiyorum kaç para oldu ama o paraya kadar faturalı ürüne hakem heyeti bakar o meblayı geçiyorsa aynı şartlar ile tüketici mahkemesi bakar.

    Tekrar yazayım sıfır ile değişim olmadıysa (aslında olsa bile kabul edip etmemek sana kalıyor) kargoyu kabul etme kazanılan hak geri alınamaz bilgin olsun.

    Bu yazdıklarım kanunda mevcut açıp bakabilirsin. Firma seni korkutmak için çeşitli sebepler sunabilir uğraşıp uğraşmamak sana kalmış. Zaten ciddi ve sağlam firmalar para iadesi yaparlar çok örnekleri var forumdada mevcut.

    Eğer cihazı alırsan olayı kabul etmiş olursun aldıktan sonra hakem heyeti hiçbirşey yapmaz sorun varsa tekrar servise yollaman ve 20 iş gününü beklemen gerekir.

    Şunuda belirteyim, 1 den fazla servise gönderme olaylarında azami tamir süresi dolmadan servis telefonu tamir etti gönderdi mesela o zaman 1 sene içinde 2. ye aynı sorundan giderse değişim yada iade, 1 sene içinde 3 farklı sorundan servise giderse yine değişim ve iade seçenekleriniz vardır.

    Tüketici kanunları bunu gerektiriyor kesinlikle ne olursa olsun paralel ithalattta olsa hakkınızı arayın hakem heyetinden karar çıktımı tamamdır biraz uğraşırsınız ama paranızı alırsınız zaten bu noktaya kadar geldiğinizde göreceksiniz karşınızda kırk takla atmaya başlayacaklar. Zamanında başıma geldiği için biliyorum bunları. Gerisi size kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfunay -- 21 Mart 2013; 14:26:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN

    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacaygun

    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfunay

    quote:

    Orijinalden alıntı: enkog

    beyler burdan sormamda sakınca yoktur umarım , blackberry tabletimi teleservise yolladım geçen ayın 8 inde hala değişim için bekleniyor yazıyor,ne yapmam lazım 40 günü geçti , aradığımda değişim cihazı bekliyoruz diyorlar, 30 gün değil miydi servis süresi başka tabletim var diye sesimizi çıkarmıyoruz ama neymiş bu kadar anlamadım...salladıkça sallıyorlar.

    evet 20 iş günü, para iadesi hakkını çoktan kazanmışsınız yada yeni ürün tabiki hatta aynı model yoksa bir üst modelini vermek zorunda seçim sizin, bunların hiçbirini kabul etmezlerse ise kaça aldını bilmiyorum ama hakem heyetine gitmeniz gerekecek.

    Hocam bir sorum olacak peki. Yarın atıyorum elime ürün geçti. Kargoyu kabul etmeyip geri göndersem, hakem heyetine faturam, ürünü gönderdiğime dair belgelerim ile gitmem para iadesi almama yardımcı olur mu dersin ?

    Kargo, kapıda ödeme bedeli dahil 1398TL'ye almıştım zamanında.

    Hocam ben size yardımcı olayım...Tam olarak bu cihazınız kaç defa servise gitti...İlk servise gönderdiğiniz zamandan beridir kaçıncı gönderişiniz ve hala cihazın aynı sorunları devam ediyor mu?Son olarak kaç kez parça değişimi yapıldı? Demek istemem o ki şu anda telefonunuz serviste galiba ve 20 iş günü geçmiş durumda...Telefonunuz geldiği zaman almamazlık yapmayın(Çünkü telefonu kabul etmezseniz, haksız duruma düşebilirsiniz)...Telefonu alın ve bakın...Hala aynı sorunları devam ediyorsa Tüketici haklarına başvurun daha önce yukarda yazdıklarımı yerine getirin ve en önemlisi telefonu servise gönderdiğiniz tarihle aldığınız tarihlerin o dekontlarını 20 iş gününü geçtiğini dilekçe de özellikle belirtin ve hatta o dekontların hepsini Tüketici haklarına teslim edin...(Dilekçenin yanında ne kadar çok belgeniz, deliliniz olursa işiniz o kadar kolaylaşacaktır).Telefonun sorunları şayet çözülmüşse işiniz biraz daha zor...Ama hala sorunları bu kadar iş günü geçmesine rağmen devam ediyorsa işiniz daha kolay olacaktır....

    hocam yanlış yönlerdirme yapıyorsunuz kabul edilen kargodan sonra hak talep edilmez bunu bilin. bir önceki mesajımda detaylı anlattım.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.