Şimdi Ara

Android One Kapsamında General Mobile Almayı Düşünenlere Uyarı!(Kullanıcı Hatası Yapıp Almayın diye)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
787
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bundan yaklaşık 6 ay kadar önce General Mobile 5 Plus cihazı saf android çok hoşuma gittiği için, daha önce Nexus 5 sahibi olduğum için ve Türkiye'de de Nexuslara ulaşmak pek kolay olmadığı için almış bulundum. Telefon düşük donanımına rağmen fena bir iş çıkarmıyor, internette gezmek dışında bir şey yapmayan benim için son derece yeterli geldi. Telefonu aldıktan 6 ay sonra telefonun ekranında sararmalar oluşmaya başladı. Sararma General Mobile telefonların en önemli sorunu, çünkü ince telefon yapacağız diye tasarımdan bir haber şekilde hareket eden General Mobile eşşek gibi ısınan işlemciyi ekrana çok yakın konumlandırıyor ve ekranın bir kısmı yandığında bu sararmalar ortaya çıkıyor. Ayrıca bataryasında da zaman geçtikçe performansından çok fazla kaybeden ucuz pil kullanmışlar. Dolayısıyla şarj performansı da her türlü yazılım yenilemesini yapmama rağmen ciddi derecede azaldı. Gelelim işin komik kısmına bu şikayetlerle ürünü garantiye verdim. Tabi ki bekleyeceğiniz gibi kullanıcı hatası olduğuna karar vermişler. Hem de ekran paneli yamukmuş ve bu da kullanıcı hatasıymış.

    Siz siz olun garantisi var vs. diye bu şirketten ürün almayın. Çünkü garantisi yok. Gidin sahibinden üzerinden Xiaomi cihaz alın 1000 kat daha düşük ihtimalle sorun çıkartır, ve daha güçlüdür. Çevremdeki 3-4 kişiye de bu ürünü aldırmak gibi bir gaflete düştüm şimdi ona yanıyorum. Siz siz olun almayın. Garantisiz cihaz bile daha iyidir. En azından siniriniz gerilmez. Ben ekran panelinin yamulması sebebiyle "kullanıcı hatası" teşhisinde bulunan bir şirketin başına bela olmak için elimden geleni yapıp ilgili makamlara başvuracağım. Aklınca kullanıcıyı aptal yerine koyacaklar.

    Velhasılı kelam dediğim gibi sakın ha sakın Android One'ye falan kanıp bu markadan herhangi bir alışveriş yapmayın. Google'de çalışan bir arkadaşım aracılığıyla da GM'yi Google'ye de şikayet edeceğim. Bu şarlatanları tanımayan kalmasın. Milli duyguları suistimal ederek, defolu Çin malı ürünlerle vatandaşın aklını bulandırıyorlar.

    Sözde yamuk ekranı içeren meşhur pixelli fotoğraf, (kasada en ufak bir yamulma yok); Android One Kapsamında General Mobile Almayı Düşünenlere Uyarı!(Kullanıcı Hatası Yapıp Almayın diye)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsniffer -- 10 Haziran 2017; 9:57:24 >







  • General mobile 5 e kararlıyım ben arkadaşım gm 4g kullandı pil sorunu yoktu ekranda az da olsa kırmızılaşma vardı 2 sene dayandı sonra yere düşürdüğü için ekranı kırıldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kesinlikle güvenilecek bir firma değil. Sahibinden üzerinden Redmi 4X alabilirsiniz. Hem daha uygun, hem daha sorunsuz olur. Kesinlikle garantisi yok bu GM ürünlerin. Zaten servise gittiğimde listede telefonların sahiplerini ve telefonların durumlarını gösteren bir LCD tabela var, orada baştan sona "kullanıcı hatası garanti dışı" yazıyordu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsniffer

    Hocam kesinlikle güvenilecek bir firma değil. Sahibinden üzerinden Redmi 4X alabilirsiniz. Hem daha uygun, hem daha sorunsuz olur. Kesinlikle garantisi yok bu GM ürünlerin. Zaten servise gittiğimde listede telefonların sahiplerini ve telefonların durumlarını gösteren bir LCD tabela var, orada baştan sona "kullanıcı hatası garanti dışı" yazıyordu...

    Hocam bende son sürüm android ve güncelleme garantisi istiyorum alacağım cihazı da inceleyerek alıyorum o yüzden xiaomi gibi markalara yönelmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir zamanlar gm 4g kullandığım ve buna benzer bir olay yaşadığım için çok iyi anlıyorum. Herşeyi kullanıcının üstüne atmaya çalışan bir firma. Cihazı satıp xiaomi ye yönelenlerdenim, halihazırda mi 4 kullanıyorum. Gm alınmaz, xiaomi yi kullandıktan sonra arayüzü bomboş geliyor zaten saf Android de neymiş diyorsun. Haftalık miui güncellemesi var yemişim aylık Google güncellemelerini o da her cihaza aynı anda gelmiyor 2-3 hafta sürüyor tüm cihazlara verilmesi. Az gm 4g ana konusunda birbirimizi yemedik güncelleme sorunları yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben tüketici haklarına şikayet edelim neredeyse 2 ayı geçti bakalım sonuç ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnceleyip GM 5'E mi karar veriyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android one benim icin onem teskil etmiyor şahsen, ayrica general mobile tamamen blue xx denen bir cinli bir sirkete uretim yaptiriyor kendileri Türkiye'de sadece montajci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beter.böcek kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de montaj dahi yapmıyorlar hocam. Direk Çin'den her şey. Ancak yine de yerli sermaye olması biraz daha sempatik geliyor. Ancak gelmemesi lazım. Çünkü hakiki bir dolandırıcı şirket.
  • 2 adet gm5 plusm var 1 yıldır kullanıyorum sararma falan yok. saatlerce oyun oynamama hatta bazen şarj bitsin diye full parlaklık + fener+ oyun yapmama rağmen panelde sararma vs olmadı. YAni durum tasarımla çok alaklı değil. BEnim 2 gm5 plusm da olmalayan sararma arkadaşımın lenovo p1 telefonunda gerçekleşti hemde oyun moyunda oynamaz en fazla facebook :)

    Size telefon yamuk diye kullanıcı hatası cıkartmışlar belliki tahmin etmiştim telefonu serviste kullanıcı hatası işlemi gören herkes sizin gibi tepki veriyor... Servise giden pek çok telefon var , bu telefonlarda ezik vuruk kırık yamulma sıvı teması yoksa ücretsiz tamir ediliyor sizin ki bu kıstasa uymuyor demeki.

    BEn cihazın özelikle grantisi ve servisinden çok memnunum. daha öncede GM kullnıyordum servisinden memnun oldugum için yine tercih ettim. KEşke telefonu biraz daha özenli kullanmış olsaydınız ...
  • sende zaten xiomi cihaz yokmu ? sanki bu gm yi kötüle Xiomi reklamı yap başlığı olmuş anlamadım gerçekten
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Telefon yamuk diye kullanıcı hatası demiyorlar. Telefon görülür şekilde yamuk olsa haklısın. Kasanın içerisindeki ekran paneli yamukmuş :D Okudum şeylerden böyle bir çakallık yapacaklarını tahmin etmiştim. Lakin, insan bir umut diyor işte. GM 5 Plus yatıyor. Sarı ekranıyla yarı fiyatına satarım artık 5 ayda. Telefonu hor kullanmayla bu olayın pek alakası yok. Ayrıca telefonu tavsiye edip aldırdığım insanların da çoğunun bu sorunu yaşaması bana benim hatam olmadığı konusunda somut bir done olarak geliyor. Şirket yetkilisi gibi konuşmuşsunuz hocam. Çin'den Mi 5s aldım. Harika vallahi. Amacım karalama yapmak değil, insanları kurtarmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsniffer -- 9 Haziran 2017; 16:2:18 >
  • nightsniffer kullanıcısına yanıt
    Servis raporunu boraya kopyalarmısın ne demişler acaba ve orda cihazın videosuda fotosuda nekadar nasıl yamuk görsün herkesde farazi olmasın...
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Birazdan göndereceğim. Ekran paneli yamulmuş. Kasanın içerisinde bir yer. Kullanıcı hatasıyla kasanın içerisindeki bir şey hasar görebilir mi Allah aşkına? Bu mantıkla isteyen her şirketin garanti servisi, olası her soruna kullanıcı hatası diyebilir. Mesela mikrofon çalışmıyorsa içerisine toz kaçmış, kullanıcı hatası dersin. Telefon açılmıyorsa anakarta sıvı temas etmiş, yanmış dersin(Buna da kanıt olarak oksitlenme gösterirsin, ki bu durum sıvı olmasa dahi gerçekleşir, bildiğin üzere havada su molekülleri buhar halinde var.). Ülkemizde de herkes çakal. Yani servis adi de müşteri çok mu oonurlu? Ona bir şey diyemem. Lakin burada şirketin bir kötü niyeti olduğu belli. Çünkü cihaz sıkışık bir yere dahi girmedi. Bol bol mont cebinde taşıdım... Servisin niyeti kötü. İnternetteki şikayetlerden de bunu görüyorum. Siz herhangi bir arızayla karşılaşmadığınızdan bahsetmişsiniz, ancak servis 10 numaraymış, bu nasıl oluyor onu anlamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsniffer -- 9 Haziran 2017; 16:10:21 >




  • nightsniffer kullanıcısına yanıt
    discovery 1 kullandım discovery 2 kullandım şimdide 2 adet gm5 plus kullanıyorum yıllardır kullandıgım ve servisiyle muhattap oldugum bir firma...

    nasıl işlediğini ve nasıl çalıştığını da biliyorum servis formunu dediğim gibi gönderirseniz onun üzerine konusmak daha mantıklı olur
  • Hocam gm yi sebepsiz yere savunuyorsunuz şuan. Ben servise cihazı ücretli onarım için gönderdim. Bataryanın takıldığı pinler içeri kaçtı (telefon 1.5 metreden düştü kılıf kırılmaz sağolsun kasanın dışında hiçbirsey yok) neyse gönderdim cihazı 60 liralık fatura çıkardılar. Odedim tabi mecbur yaptircaz kullanıcı hatası sonuçta. 2 gün sonra telpa dan telefon, ana kartınızda sivi teması bulundu anakart parası 360 tl! İnsanları salak sanıyorlar heralde, milletten para tirtiklamaya çalışıyorlar. Neyse bir güzel kavga ettim telefonda konuşurken. İnanmıyorum dedim sivi temasına, yetkili videosu var falan dedi Gmail istedi gonder dedim. Güya video bekliyorum bir baktım video dan ss atmis pixel pixel böyle hiçbirsey belli olmuyor. Benim telefonum olduğu belli değil vs. Gittim üstlerine nerden biliyim bunun benim cihazım olduğunu vs. Karşıda ki yetkilide oyle bişey yapamayız, başkasının telefonu dehil vs zirvaliyor. Be adam dedim ben bu cihazı 6 aydır kullanıyorum madem sivi temasi var nasil çalışıyor (2. El aldim 550 tl ye). Neyse cevap veremiyor yetkili. Tamam dedim sadexe batarya şeyini onarin sivi temasli kullanicam dedim telefonu :D yok öyle bişey yapamayız yaptircaksaniz 2 sini birden yaptircaksiniz diyo. Akilliya bak 360 +60 420 tl ediyor telefonu zaten kaca almışım. Düzenbaz bunlar. Telefonu direk geri istedim, telefoncu da 20 liraya yaptırdım. Tamir eden abiye sordum, anakartta sivi teması falan var mi? Yok olum ne teması saglam telefon dedi. Zaten yaptırdım 450 ye sattım hemen kurtuldum valla :d

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bigmagician B kullanıcısına yanıt
    Sebepsiz değil benim her işim kolaylıkla çözüldü ücretli ücretsiz ne vakit nede uygulama konusunda herhangi bir aksaklık yaşamadım... dolayısıyla siz nasıl yaşadıgınız olumsuzluklardan örnek veriyorsunuz bende olumlu atraflarından örnek veriyorum hepsi bu cihaz yamuk yada sıvı teması durumlarında ücret cıkar ve bu durumlar kolaylıkla anlasılıyor benim cihazıma neden sıvı teması var demedilermesela?

    kere sıfır discovery 1 cihaz 1 kerede discovery 2 cihaz vardiler beni mi çok seviyorlardı acaba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oskurrr

    Sebepsiz değil benim her işim kolaylıkla çözüldü ücretli ücretsiz ne vakit nede uygulama konusunda herhangi bir aksaklık yaşamadım... dolayısıyla siz nasıl yaşadıgınız olumsuzluklardan örnek veriyorsunuz bende olumlu atraflarından örnek veriyorum hepsi bu cihaz yamuk yada sıvı teması durumlarında ücret cıkar ve bu durumlar kolaylıkla anlasılıyor benim cihazıma neden sıvı teması var demedilermesela?

    kere sıfır discovery 1 cihaz 1 kerede discovery 2 cihaz vardiler beni mi çok seviyorlardı acaba...

    Hocam profilo avm de cihazı elinizle verirseniz öyle bir karşılama yapıyorlar. Çok da iyi ilgileniyorlar. Sizde bunlardan birisiniz galiba. Amma velakin şehir dışı biyerden kargoyla gönderdiğiniz de ne adamı ipliyorlar nede başka bişey. Zamanında bunlar çok konuşuldu. Profilo avm de sözde Zorlu center imajı vermeye çalışıyorlar, tabi cihazı elinle teslim edersen 1 saat içinde alırsın tarzı şeyler. Şehir dışındakileri nasıl tirtiklayalim diye kumpaslar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bigmagician B kullanıcısına yanıt
    Ankaradayım ben burda servis acılmadan önce kargo ile gönderdim discovery 1 ide 2 yide . en uzun servis süresi 11 gün sürdü kargo git gel haftasonu dahil...
  • oskurrr kullanıcısına yanıt
    Fotoğrafı ekledim. Ekledikleri kasa çekim videosunu da eklemek isterdim ancak bir türlü nasıl indireceğimi, ya da nasıl linkini ekleyeceğimi bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightsniffer -- 10 Haziran 2017; 9:56:30 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.