Şimdi Ara

★ Android 7.1.1 ★ SONY XPERIA™ Z5 KULÜBÜ ★ BL UNLOCK & ROOT & KERNEL & RECOVERY & ROM ★ (163. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.314
Cevap
122
Favori
513.243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARkadaşlar çözülmemiş. Yine aynı şeyi yapıyor. Yorumu olan?
  • Merhaba arkadaşlar. Xperia Z5 telefon elime ulaştı. Cihazın garanti durumunu ne şekilde sorgulayabilirim acaba
  • cosx C kullanıcısına yanıt
    malesef ısınma problemi var. tüm cihazlarda mı var bazılarında mı var bilmiyorum ama benim cihazda var.resmen elimi yakıyor chrome kullanırken, oyun oynarken falan. yalnız uçak modunda oyun oynayınca hiç ısınmıyor. yazılımsal olduğunu düşünerekten bir umut android 6.0'ı bekliyorum.
  • Kingston 64GB MicroSDHC UHS-I U3 Hafıza Kartı (90-80MB/sn) SDCA3/64GB
    yukarıdakimicrosd kartı z5 te sorunsuz kullanabilirmiyim?
    @tenturdiot cevap için teşekkürler...
  • Yapılan açıklamaya göre, Sony Xperia™ Z5 serisi ve Z3+ modeli için Android 6.0 Marshmallow 7 mart tarihinde dağıtımına başlanacak.

    Sony Xperia Türkiye fb sayfasının paylaşımı....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,Irakta çalışıyorum,işini yapmaya geldiğim firma hediye olarak xperia z5 dual almış bana.Bende çift sim kartlı cihaz hiç kullanmadım lakin tek sim olanı yokmuş.

    Eğer aranızda z3 plus kullanan varsa cihazı z3 plus ile değiştirseler çok şey kaybeder miyim?
  • Beyler yok mu derdime bir çare. Telefon açılmıyor çıldırtacak. Stock Rom bile tekrar düşüyor. Root yok birşey yok niye brick olur ki böyle telefon?
  • Isınma ve ses kaynaklı arka tarafındaki titreşim ile ilgili Sony'ye mail attım ve cevap geldi. Aynen aktarıyorum.

    Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.


    Sorununuzla ilgili olarak, Sony Xperia™ Z5 model telefonunuzda karşılaştığınız problemler için üzgün olduğumuzu belirtiriz.

    Sony Xperia™ Z5 model telefonlarımız 2 GHz / 1.5 GHz Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 Octa
    Core 64-bit CPU sahibi benzer telefonlar ile eşdeğer ısı üretimine sahiptir. Sony Xperia™ Z5 model telefonlarımız gibi ince dizayna sahip ürünlerimizde cihazın elektronik bölümünün kapaklarınıza yakınlığı bu ısının daha kolay hissedilmesine neden olabilir. Bu ne anormal bir durumdur, ne de cihazınızın hatalı olduğu anlamına gelir. Cihazınız tüm güvenlik yönetmeliklerine uygun olarak üretilmiştir.
    Sony Xperia™ Z5 model telefonunuzun uzun süre devam eden bir konuşma sırasında, internet dolaşımı anında, oyun oynarken ya da müzik dinlerken belli bir miktar ısınması anormal bir durum değildir. Eğer cihazınız normal kullanımda, yoğun işlem ya da hiçbir işlem yapmamanız durumunda ısınıyorsa lütfen aşağıda belirteceğimiz işlemleri gerçekleştiriniz.
    Lütfen Sony Xperia™ Z5 model telefonunuzu orjinal sarj üniteleri ile sarj etmeye dikkat ediniz. Orjinal olmayan bir sarj ünitesi ya da USB kablosu kullanıldığı takdirde telefonunuz zarar görebilir.
    Sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ Z5 model telefonunuz 3G SIM kart ile 3G servislerini kullanabilecek şekilde tasarımlanmıştır. 3G özelliğinizi kapatıp telefonunuzda yaptığınız aramaları sadece GSM sinyalleri ile yapabilmeniz için Ayarlar > Diğer> Mobil şebekeler > Şebeke modu seçeneklerini izleyebilir ardından Yalnızca GSM seçeneğini seçebilirsiniz. Size ayrıca mümkünse GSM operatörünüze ait yada başka bir operatöre ait daha yeni bir Micro SIM kartı telefonunuza yerlaştirerek denemenizi tavsiye ederiz. Eğer cihazınız sadece bir operatörle çalışmak üzere düzenlenmiş (SIM Kilitli) bir cihaz ise bu durumda bu operatöre ait SIM kartı kullanmanız gerektiğini dikkate almanızı rica ederiz. Operatörünüz ile iletişime geçip bölgenizdeki sinyal çekim kuvveti hakkında detaylı bilgi de alabilirsiniz.
    Önemli NOT : Telefonunuzda eski SIM kartınızdan kesilmiş veya kırılmış bir SIM kart kesinlikle kullanmayınız, Operatörünüzden telefonunuz için uygun olan SIM kartı temin ediniz. Ayrıca aşağıda belirtilen işlemlere başlamadan önce cihazınızda bulunan aksesuarları geçici olarak çıkarmanızı rica ederiz.
    * Telefonunuzda eğer ahizeyi kapatacak bir aksesuar ( koruyucu kılıf,cam, plastik vb. ) kullanıyorsanız, lütfen çıkartınız. ( Telefonunuz fabrika çıkışı ile gelen ASF filmini kesinlikle sökmeyiniz)
    Telefonunuzun ses ayarlarını kontrol ediniz.
    Otomatik olarak ses çıkışını yükseltmek için:
    1)Ana ekranınızdan menü simgesine dokunun.
    2)Ayarlar > Ses > Ses ayarları seçeneğini bulup dokunun.
    3)ClearAudio+ onay kutusunu işaretleyin.
    Ses ayarlarını manuel olarak belirlemek için:
    1) Ana ekrandan Menü simgesine dokunun.
    2) Ayarlar > Ses > Ses ayarları seçeneğini bulup dokunun.
    3) İşaretliyse, ClearAudio+ onay kutusunun işareti kaldırın.
    4) Ses efektleri seçeneğine dokunun.
    5) İlgili onay kutularını işaretleyin ya da ayarları isteğinize göre değiştirin.
    Dinamik ses dengeleyiciyi kullanarak ses seviyesi farklılıklarını en aza indirmek için:
    1) Ana ekrandan Menü simgesine dokunun.
    2) Ayarlar > Ses Ayarları öğesini bulup dokunun.
    3) Dinamik ses dengeleyici onay kutusunu işaretleyin.
    Ses Ayarları içinde bulunan ses düzeyleri içindeki ayarları ayrıca kontrol etmenizi öneririz.
    Ayarları yapılandırmanıza rağmen,eğer sıkıntınız hala devam etmekteyse Size ilk olarak Xperia Diagnostics uygulamamız aracılığı ile telefonunuzu kontrol etmenizi öneririz. Xperia Diagnostics siz değerli müşterilerimizin telefonlarını test etmeleri ve varsa telefonlarının hatalarını bulmaları için tasarlanmış bir uygulamadır. Bu program yardımıyla Xperia model telefonlarınızın fonksiyonları tek tek veya tamamını çok kolay bir şekilde test edilebilirsiniz. Xperia Diagnostics uygulaması ile telefonu test etmeniz için: Ana menüden > Ayarlar > Telefon Hakkında > Diagnostics, ardından Cihaz testi seçeneğine tıklayınız.
    Sorunuzun giderilmesi için cihazınızın güncel sürümünü kontrol etmenizi ve cihazınız alabileceği en son sürümde değil ise yazılımınızı güncellemenizi öneririz. Lütfen telefonunuzun yeni bir yedeğini alın ve Sony Xperia™ Z5 model telefonu PC Companion uygulaması ile telefon yazılımının güncellemesini sağlayın. Bu yazılım telefonunuzun hafıza kartında önyükleme olarak bulunurken ayrıcahttp://www.sonymobile.com/tr/tools/pc-companion/ web sitemizden indirilebileceğini göz önünde bulundurun. Güncelleme yapmanız için telefonunuzu bilgisayarınızın USB portuna bağlamanız gerekmektedir. PC Companion yazılımının [Support Zone] bölümünden [Başlat] tuşuna basarak adımları takip ediniz.
    Ayrıca telefonunuzu direk olarak cep telefonunuzdan da güncelleyebilirsiniz. Bu işlemi gerçekleştirmeniz için aktif bir 2G/3G internet bağlantısına ya da aktif bir Wi-Fi bağlantısına ihtiyacınız olacaktır. Veri ücretlendirmesi olabilir. Lütfen servis sağlayıcı firmanız ile görüşüp ücretlendirme hakkında bilgi alınız. Telefonun ana menüsünden [Ayarlar] , [Telefon Hakkında], ve [Yazılım Güncelleme]kısmından [Şimdi Güncelle] seçeneğini seçin. Telefonunuz yeni bir güncellemenin olup olmadığını araştıracaktır. Lütfen güncelleme yapmadan önce telefondaki verilerinizin olası bir veri kaybını önlemek amacı ile yedeğini alınız.
    Cihazın yeni bir güncellemesi mevcut değil veya sorunlarınız güncelleme sonunda da devam ediyorsa telefonunuzu fabrika verilerine sıfırlama uygulamasını Sony Xperia™ Z5 model telefonunuzda uygulamanızı öneririz. Bunun için telefonunuzun ayarlar menüsünden yedekle ve sıfırla menüsü altında bu seçeneği görebilirsiniz. [Fabrika Verilerine Sıfırla] . Lütfen fabrika verilerine sıfırlama seçeneğini kullanmadan önce telefonunuzdaki verilerin yedeğini almayı unutmayın. Fabrika verilerine sıfırlama uygulamasının sonucu olarak telefonunuzdaki tüm verilerin silineceğini göz önünde tutun. Uyarı bilgilerini dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz.
    Yukarıda belirtilen adımları izlemenize rağmen, sorununuz devam ediyorsa lütfen Sony Xperia™ Z5 model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Mobile bayisine başvurunuz. Ekte yetkili Sony Mobile teknik servislerinin bir listesini bulacaksınız. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.
    Sony Mobile, telefonunuzun olası veri kayıplarını engellemek amacı ile telefonunuza fabrika verilerini sıfırlama, telefon yazılımı güncellemesi ve teknik servise yönlendirme durumlarının öncesinde veri yedeklemenizi önerir.
    Verilerinizi güvenli bir şekilde bilgisayara, yani harici bir cihaza kaydeden yedeklemeler oluşturmak için PC Companion ya da Mac için Sony Bridge uygulamasını kullanmanız önerilir. Verileriniz bir bilgisayara güvenli bir şekilde yedeklendikten sonra, Yedekleme ve geri yükleme uygulamasını kullanarak cihazınızdaki SD karta ya da harici bir USB depolama cihazına temel ayarların ve verilerin hızlı bir yedeklemesini yapabilirsiniz. Cihazınızın yedeklemelerinihttp://support.sonymobile.com/tr/xperiaz5/userguide/Backing-up-and-restoring-content-on-a-device/ bağlantısını takip ederek nasıl yapacağınızı görebilirsiniz.
    Sizi son olarak uyarmak isteriz ki, yetkisi servise cihazınızı yönlendirirken my Xperia Korumasını devre dışı bırakmanızı öneririz
    1. Ana ekran konumunda menü öğesine dokunun.
    2. Ayarlar > Güvenlik > my Xperia tarafından koruma > Devre dışı bırak öğesine dokunun.
    Sizden ayrıca Google hesabınızı kaldırmanızı öneririz.
    1. Ana ekran konumunda menü öğesine dokunun.
    2. Ayarlar > Hesaplar > Hesap ekle > Google
    3. Kaldırmak istediğiniz hesabı seçin.
    4. Açılan sayfada sağ üst köşedeki 3 noktalı seçenek tuşuna dokunup hesabı kaldıra hafifçe vurun.
    Bu şekilde yetkili teknik servis elemanları tarafından cihazın sıfırlama ve onarım işlemleri sırasında kendisini korumaya almasını ve işlem süresini uzatmasını engelleyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi One_Life_Live_It -- 16 Şubat 2016; 17:05:05 >
  • Marhmallow güncellemesi 7 mart görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    Marhmallow güncellemesi 7 mart görünüyor

    Hocam nereden baktınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    Marhmallow güncellemesi 7 mart görünüyor

    Hocam merhaba,Nasılsın

    Siz şimdi hangi cihazı kullanıyorsunuz.
  • sonyu S kullanıcısına yanıt
    hayaller Mart'a kaldı.
    Bu mesaja eklenen görseller:

    ★ Android 7.1.1 ★ SONY XPERIA™ Z5 KULÜBÜ ★ BL UNLOCK & ROOT & KERNEL & RECOVERY & ROM ★
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arslan Mustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    Marhmallow güncellemesi 7 mart görünüyor

    Hocam merhaba,Nasılsın

    Siz şimdi hangi cihazı kullanıyorsunuz.

    Z5 aldım 2 hafta önce hocam,ben iyiyim siz nasılsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 44 plaka -- 16 Şubat 2016; 19:37:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyu S kullanıcısına yanıt
    Arkadaş yukarıda paylaşmış,bende onu görmüştüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedizli kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım, cihaz yeni o nedenle Z5 formunda yardımcı olacak fazla kullanıcı olmayacağını düşünüyorum. Naçizane tavsiyem Z3 ana konusuna sorun, sanırım size yardımcı olacak arkadaşlar vardır. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence 7martta biz zor görürüz o güncellemeyi. Türkiye'deki cihazlar E6603 sürümü, bizim için optimizasyon işleri bir kaç hafta daha sürer.

    Bu arada telefonu almayı düşünenler varsa şu an Hepsiburada fiyatı 2099TL+150TL hediye çeki kampanyası var. Bence çok uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyu S kullanıcısına yanıt
    telefonumda ekrandaki renkler homojen dağılamama sorunu vardı 11 subatta kvk ya götürdüm ki 9 şubatta almıştım telefonu. hala ses seda yok burada tecrübeli arkadaşlar vardır ne yapmam gerekiyor bilgilendirir misiniz?
  • m2m@use kullanıcısına yanıt
    Valla mkd_m4a1 arkadaşımız sağolsun baya detaylı konuya değinmiş. Lakin bu özellikte bir cihazın ısınması çok garip. Madem bu sıkıntı var o zaman bir an evvel sorunu bul ve kullanıcıları mağdur etme. Yani performansı yüksek işlemcinin daha kolay koşullarda çalışması gerekirken ısınma yapıyor, ama bu sorun olmuyor, ya kim inanır buna ? topla sorunlu cihazları yada revize et. vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arslan Mustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: 44 plaka

    Marhmallow güncellemesi 7 mart görünüyor

    Hocam merhaba,Nasılsın

    Siz şimdi hangi cihazı kullanıyorsunuz.

    Z5 aldım 2 hafta önce hocam,ben iyiyim siz nasılsınız

    Teşekkür ederim ben de iyiyim.
    Maaşallah hocam z den sonra z1,z2,23 şimdide z5 gidiyorsunuz nazar değmesin. Ben 2 yıldır z2 kullanıyordum şimdi hediye z5 geldi çift sim kartlı.
    Acaba geri iade edip tek sim kart olan z3 veya z3 plus mı alsam diyorum. İkisinide kullanmış biri olarak düşünceniz nedir kamera konusunda.
  • Arslan Mustafa kullanıcısına yanıt
    810 nun sorunlu olduğunu herkes söylüyor, bence sony nin yapacak birşeyi yok , böyle cevap veriyor
    görülüyor ki ancak normal kullanımda ısınmıyor, ne yani oyun filan oynamasın mı millet!!
  • 
Sayfa: önceki 161162163164165
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.