Şimdi Ara

Anakartimdaki FF Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.057
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Anakartimda FF sorunu cikti acaba neden olmus olabilir?Lutfen yardim edin.Yazik olacak sisteme.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    Anakartimda FF sorunu cikti acaba neden olmus olabilir?Lutfen yardim edin.Yazik olacak sisteme.

    Bileşenleri söyleseydiniz iyi olurdu forumda medyum yok bildiğim kadarıyla.
    Evga mı anakart?
    _____________________________

    Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
    Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
    Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon
  • Sanirim avatarin altindaki bolmede yazmasi lazim.Neyse yazalim o zaman

    Amd Phenom2 X4 965
    Sapphire Pure Black 990FX
    Corsair Vengeance 4GB 1600MHz
    Sapphire HD6850
    Seagate 500GB 16Mb Sata3...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • Anakart kitapçığına baktınız mı hata kodları bölümüne?
    _____________________________

    Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
    Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
    Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inuh

    Anakart kitapçığına baktınız mı hata kodları bölümüne?

    Şimdi baktım.Şöyle birşey yazıyor:

    F9 – FF:Recovery errors (PEI)

    Sonra F9 a baktım
    Recovery capsule is not found yazıyor.

    Ne yapacağımı hemen hemen bilmiyorum.Ama yabancı kaynaklardan birşeyler buldum.Ama ingilizcem pek iyi değil.Ama bazı şeyleri anladım.
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    Ne yapacağımı hemen hemen bilmiyorum.Ama yabancı kaynaklardan birşeyler buldum.Ama ingilizcem pek iyi değil.Ama bazı şeyleri anladım.

    Bulduğunuz kaynakları bana atarsanız inceleyebilirim.
    _____________________________

    Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
    Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
    Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    Ne yapacağımı hemen hemen bilmiyorum.Ama yabancı kaynaklardan birşeyler buldum.Ama ingilizcem pek iyi değil.Ama bazı şeyleri anladım.

    Bulduğunuz kaynakları bana atarsanız inceleyebilirim.

    Mesela şöyle bir çözüm silsilesi var:http://www.tomshardware.co.uk/forum/261145-13-perform-steps-posting-boot-video-problems
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili


    Mesela şöyle bir çözüm silsilesi var:http://www.tomshardware.co.uk/forum/261145-13-perform-steps-posting-boot-video-problems

    FF sorunu ile ilgili bir döküman olduğunu düşünüyorsanız çevireyim?
    _____________________________

    Sistem 1: Asus Rampage V Extreme-Intel Xeon E5-2630v3-Asus GTX 690-G.SKILL Ripjaws4 DDR4 16 Gb 3000 Mhz@1866 Mhz -Corsair F240-WD Caviar Black 1 Tb-Corsair H100i-Corsair Obsidian 900D-Acer GD245HQ 3D-EVGA SuperNova 1600W G2(ölü)/Corsair HX1000i-Creative ZxR-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros/Corsair M65 Pro RGB-Audio-Technica AD2000X-2*Logitech Z5500+Edifier DA5000 Pro-Logitech G27
    Sistem 2: Asus Rampage IV Extreme-Intel 3930K-EVGA GTX 1080 F.E.-Corsair Vengeance 32 Gb 1600 Mhz -Ocz Vertex 4 256 Gb-Corsair HX850-Corsair H100i-Corsair Obsidian 800D-Asus VG278H 3D-Creative Recon3D Fatal1ty Champion-Creative Fatal1ty MKII-Corsair K95 RGB-Razer Ouroboros-Seagate Barracuda 1.5 Tb-Western Digital Green Point 2 Tb*2-Western Diital Green Point 4 Tb
    Sistem 3: Asus G750JH-Logitech MX Master-Asus Xonar U7 Echelon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inuh

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili


    Mesela şöyle bir çözüm silsilesi var:http://www.tomshardware.co.uk/forum/261145-13-perform-steps-posting-boot-video-problems

    FF sorunu ile ilgili bir döküman olduğunu düşünüyorsanız çevireyim?

    2-3 konuda bu mesajı görünce burayı referans gösterdim.Açık açık bir FF Problems falan demiyor ama yine de yabancı kaynaklar buraya yönlendiriyor.
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.
    _____________________________
    ||MSI Z97-Gaming7|Sapphire Vega56 Pulse|CM 912 HAF Adv.|HP 2311x 23"|16GB HyperX_savage Kit RAM|Intel 335SSD 180GB|IntelCore i7 4770|HighPower850W|Creative X7/E-MU XM7|Broadcom BCM94360CD||
    ||UbuntuGNU/Linux|16.04||

    ||Sony Xperia XZ Premium||with LiveSound HiFi/Sony SBH80|WH-1000XM4|||Android|9.0||
    DELİORMANLI.............İzleniyorsun Tıkla Öğren
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.

    Evet RAM e overclock denemiştim ama öyle aşırı bir voltaj falan vermedim.
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.

    Evet RAM e overclock denemiştim ama öyle aşırı bir voltaj falan vermedim.

    yapabileceğiniz iki seçenek var bu hatadan kurtulmak için

    biosu sıfırlayın bios pilini çıkartarak yada tekrar biosu flashlayın

    ama sistem bu şekilde çalışıyorsa ellemeyin bence yukarda önerdiğim seçenekler anakartta sıkıntı yaptırabilir

    çünkü bios çipimi arızalandı yoksa sadece yazılımsal bir sorun mu bilemeyiz anakart pert olabilir

    sistem çalışıyorsa ellemeyin bence
    _____________________________
    ||MSI Z97-Gaming7|Sapphire Vega56 Pulse|CM 912 HAF Adv.|HP 2311x 23"|16GB HyperX_savage Kit RAM|Intel 335SSD 180GB|IntelCore i7 4770|HighPower850W|Creative X7/E-MU XM7|Broadcom BCM94360CD||
    ||UbuntuGNU/Linux|16.04||

    ||Sony Xperia XZ Premium||with LiveSound HiFi/Sony SBH80|WH-1000XM4|||Android|9.0||
    DELİORMANLI.............İzleniyorsun Tıkla Öğren




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.

    Evet RAM e overclock denemiştim ama öyle aşırı bir voltaj falan vermedim.

    yapabileceğiniz iki seçenek var bu hatadan kurtulmak için

    biosu sıfırlayın bios pilini çıkartarak yada tekrar biosu flashlayın

    ama sistem bu şekilde çalışıyorsa ellemeyin bence yukarda önerdiğim seçenekler anakartta sıkıntı yaptırabilir

    çünkü bios çipimi arızalandı yoksa sadece yazılımsal bir sorun mu bilemeyiz anakart pert olabilir

    sistem çalışıyorsa ellemeyin bence

    Maalesef ekrana görüntü gitmiyor.Biosu kurtarmaya bakacağız artık.
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.

    Evet RAM e overclock denemiştim ama öyle aşırı bir voltaj falan vermedim.

    yapabileceğiniz iki seçenek var bu hatadan kurtulmak için

    biosu sıfırlayın bios pilini çıkartarak yada tekrar biosu flashlayın

    ama sistem bu şekilde çalışıyorsa ellemeyin bence yukarda önerdiğim seçenekler anakartta sıkıntı yaptırabilir

    çünkü bios çipimi arızalandı yoksa sadece yazılımsal bir sorun mu bilemeyiz anakart pert olabilir

    sistem çalışıyorsa ellemeyin bence

    Maalesef ekrana görüntü gitmiyor.Biosu kurtarmaya bakacağız artık.

    ben sistem çalışıyor zannettim ama kurtarma prosedürünü size söyleyeyim muhtemelen işe yarar kapsülü flash bellekten yükleyerek kurtarabilirsiniz.

    sanırım anakartınız bu :http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=2&gid=1089&sgid=1099&pid=1128&psn=&lid=1#

    en son sürüm biosu indirin :http://eu2.sapphiretech.com/archive/gm/drivers/afuwin32_634880651125144442.zip

    bios dosyasının ismini APEF034.ROM olarak değiştirin

    flash belleği fat32 olarak formatlayın içine sadece bios dosyasını atın

    işi garantiye almak adına hdd yi ve cdromu sökün
    pc nin elektriğini kesin sonra flash bellği takın
    klavyeden aşağıdaki tuşlara hangi kombinasyon olur bilmem ama deneyerek bulmanız lazım her üretici kendi kombinasyonunu kullanıyor
    FN klavyedeki windows tuşudur.

    tuşlara basılı tutarak sistemi açın kurtarma başlması lazım

    ilk başta basılı tutmadan sistemi açın belki auto olarak bulup yükler

    ctrl+insert ,
    ctrl + home ,
    FN + B ,
    FN + ESC

    inşallah olur
    _____________________________
    ||MSI Z97-Gaming7|Sapphire Vega56 Pulse|CM 912 HAF Adv.|HP 2311x 23"|16GB HyperX_savage Kit RAM|Intel 335SSD 180GB|IntelCore i7 4770|HighPower850W|Creative X7/E-MU XM7|Broadcom BCM94360CD||
    ||UbuntuGNU/Linux|16.04||

    ||Sony Xperia XZ Premium||with LiveSound HiFi/Sony SBH80|WH-1000XM4|||Android|9.0||
    DELİORMANLI.............İzleniyorsun Tıkla Öğren




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alcatraz Katili

    quote:

    Orijinalden alıntı: NuKe_MaNia

    bios hatası o recovery capsule bios kurtarma bölümünün adı hata kurtarma dosya yok diyor

    sistem çalışıyor mu kurtarmaya çalışıyorsa biosta bir sıkıntı olmuştur overclock felan denemişmiydiniz.

    Evet RAM e overclock denemiştim ama öyle aşırı bir voltaj falan vermedim.

    yapabileceğiniz iki seçenek var bu hatadan kurtulmak için

    biosu sıfırlayın bios pilini çıkartarak yada tekrar biosu flashlayın

    ama sistem bu şekilde çalışıyorsa ellemeyin bence yukarda önerdiğim seçenekler anakartta sıkıntı yaptırabilir

    çünkü bios çipimi arızalandı yoksa sadece yazılımsal bir sorun mu bilemeyiz anakart pert olabilir

    sistem çalışıyorsa ellemeyin bence

    Maalesef ekrana görüntü gitmiyor.Biosu kurtarmaya bakacağız artık.

    ben sistem çalışıyor zannettim ama kurtarma prosedürünü size söyleyeyim muhtemelen işe yarar kapsülü flash bellekten yükleyerek kurtarabilirsiniz.

    sanırım anakartınız bu :http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?cid=2&gid=1089&sgid=1099&pid=1128&psn=&lid=1#

    en son sürüm biosu indirin :http://eu2.sapphiretech.com/archive/gm/drivers/afuwin32_634880651125144442.zip

    bios dosyasının ismini APEF034.ROM olarak değiştirin

    flash belleği fat32 olarak formatlayın içine sadece bios dosyasını atın

    işi garantiye almak adına hdd yi ve cdromu sökün
    pc nin elektriğini kesin sonra flash bellği takın
    klavyeden aşağıdaki tuşlara hangi kombinasyon olur bilmem ama deneyerek bulmanız lazım her üretici kendi kombinasyonunu kullanıyor
    FN klavyedeki windows tuşudur.

    tuşlara basılı tutarak sistemi açın kurtarma başlması lazım

    ilk başta basılı tutmadan sistemi açın belki auto olarak bulup yükler

    ctrl+insert ,
    ctrl + home ,
    FN + B ,
    FN + ESC

    inşallah olur

    Cok sagolun.İnsallah olur.Zaten biosu indirmistim.Geri kalani da kolay gibi gozukuyor.Tabi olursa.

    Edit:Flash ı okumadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dave Mustaine -- 28 Aralık 2012; 23:44:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.




  • Flash okumadı be.

    Flash normalde çalışıyor.Işık yanmadı hiç okuduğuna dair.Klavyeyi de algılamadı.
    _____________________________
    Rock, yaşamayı öğretir. Heavy Metal; öğüt verir, kulağını çeker. Thrash, haddini bildirir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.