Şimdi Ara

anakart ram uyumu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
130
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    gigabyte h55m-s2 modeline
    https://www.sanalmarketim.com/gskill...idge-/p_30439/ şu ram uyumlumudur acaba



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1933 Mesaj

    anakart DDR3 ve 1600 mhz destekliyor ve seçtiğiniz ramlerin özelliği de aynı, yani evet uyumludur. Anakartın farklı revizyonları mevcut bu arada. en fazla 8 gb bellek desteği bulunuyormuş.
    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    anakart DDR3 ve 1600 mhz destekliyor ve seçtiğiniz ramlerin özelliği de aynı, yani evet uyumludur. Anakartın farklı revizyonları mevcut bu arada. en fazla 8 gb bellek desteği bulunuyormuş.

    sımdı hocam ramları aldım fakat pc ye takında windows baslatılıyor kalıyor pc acılmıyor eski ramlari takınca sorunsuz acılıyor neden acaba
    _____________________________
  • Binbaşı
    1933 Mesaj

    ramleri tek tek takıp-kullanarak deneyebilirsin. eğer tek slot olarakta çalışmıyorsa biosdan kontrol etmeyi dene. eğer yinede olmuyorsa yapacak bir şey yok. bu arada anakartın uyumlu bellek listesi de bu bağlantıda.http://download.gigabyte.asia/FileList/Memory/mb_memory_ga-h55m-s2.pdf
    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    ramleri tek tek takıp-kullanarak deneyebilirsin. eğer tek slot olarakta çalışmıyorsa biosdan kontrol etmeyi dene. eğer yinede olmuyorsa yapacak bir şey yok. bu arada anakartın uyumlu bellek listesi de bu bağlantıda.http://download.gigabyte.asia/FileList/Memory/mb_memory_ga-h55m-s2.pdf

    Biosdan nasil ayar yapabilirim ramlari dedigin sekilde yaptim ama ayni sekilde yine



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1933 Mesaj

    biosda ramler sıkıntısız şekilde görünüyor mu? isim, frekans, voltaj ayarları falan. bios'u default ayarlara alıp-kaydettikten sonra tekrar deneyebilirsin.
    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    biosda ramler sıkıntısız şekilde görünüyor mu? isim, frekans, voltaj ayarları falan. bios'u default ayarlara alıp-kaydettikten sonra tekrar deneyebilirsin.

    Evet hocam gorunuyor biosda voltaj yukseltip denesem bi sorun cikarmi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1933 Mesaj

    hayır. neden yükseltiyorsun eğer normalse. eğer biosda her şey normalse sistemi usbye kurulan örneğin slax(en az boyut, en stabil) vb. sistemden başlatmayı deneyebilirsin. belki de işletim sistemi sıkıntı çıkarıyordur.
    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    hayır. neden yükseltiyorsun eğer normalse. eğer biosda her şey normalse sistemi usbye kurulan örneğin slax(en az boyut, en stabil) vb. sistemden başlatmayı deneyebilirsin. belki de işletim sistemi sıkıntı çıkarıyordur.

    dedigini detaylı bi sekilde anlatan konu bulabilirmiyim ne diye arattırmam lazım cahilim bu konulurda az:)
    _____________________________
  • Binbaşı
    1933 Mesaj

    bu bağlantıdan Slax Turkish 64 bit iso dosyasını indir.https://www.slax.org/tr/download.php daha sonra unetbootin, yumi vb. program aracılığıyla usb diske yazdır.http://www.gezginler.net/indir/unetbootin.html pc'yi usb'den başlat, muhtemelen açılışta boot menüsü F8 ile geliyordur. sürekli F8'e bas ve usb diski seç. slax sorunsuz açılacak mı kontrol et.
    |
    |
    berkay1074 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    bu bağlantıdan Slax Turkish 64 bit iso dosyasını indir.https://www.slax.org/tr/download.php daha sonra unetbootin, yumi vb. program aracılığıyla usb diske yazdır.http://www.gezginler.net/indir/unetbootin.html pc'yi usb'den başlat, muhtemelen açılışta boot menüsü F8 ile geliyordur. sürekli F8'e bas ve usb diski seç. slax sorunsuz açılacak mı kontrol et.

    Tamam yarin denerim artikta bi kac kisi bios güncellememi söyledi yarin biosu güncellerim olmadi dedigini yaparim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1074 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin.25

    bu bağlantıdan Slax Turkish 64 bit iso dosyasını indir.https://www.slax.org/tr/download.php daha sonra unetbootin, yumi vb. program aracılığıyla usb diske yazdır.http://www.gezginler.net/indir/unetbootin.html pc'yi usb'den başlat, muhtemelen açılışta boot menüsü F8 ile geliyordur. sürekli F8'e bas ve usb diski seç. slax sorunsuz açılacak mı kontrol et.

    Tamam yarin denerim artikta bi kac kisi bios güncellememi söyledi yarin biosu güncellerim olmadi dedigini yaparim

    Hocam dediklerini yaptim ama usbye 1 kblik dosya atti oldumu sence boot edincede mavi ekranda 10 kadar sayip tekrar ayni seyleri yapiyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
Bey Azura
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
30,393
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.