|
Dün gönderdiği dolandırıcılık dosyasını çözümleyip failin daha ağır ceza alması için nedenlerini yazıp yazıyı amire onaya sundum. Hiç değiştirmeden evrakı onaylamıştı Kısa süre sonra dosyayı bizzat getirip bana teslim etti, şaşırdım zira amir dosya teslim etmezdi. "Cemil Bey sen dolandırıcılıkta uzmanlaştın" "Saolun amairim" deyip ayağa kalktım ve dosyayı teslim aldım. Ardından ofisi terk etti... |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






