|
Merhaba arkadaşlar 2 gündür internette araştırıyorum fakat işin içinden çıkamadım. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Amerika'dan alınmış buharlı bir ütüm var. Türkiye'de 230V kullanıldığını biliyorum. Ürünün manuel kitabını okuduğumda, uyarı kısmında 120V or 125V uyumlu bir priz ile kullanılması yazılmış. Dolayısıyla bunu okuduğumda, priz çeviricinin yeterli olmayacağını ya da ürünü bozabileceğini düşündüm. Sanırım voltaj dönüştürücü almam gerekiyor. Fakat aklımı karıştıran olay : ürünün altında 120-125 V - 1730-1875W ibaresi var. Yani hem 120-125 'e çeviren hem de 1875W'a uyumlu olan bir voltaj dönüştürücü almam gerekiyor sanırım? Yurtdışında 20-25 dolarak ufak boyutlarda var. Türkiye'de çok az sitede mevcut fakat boyut ve fiyat olarak bendeki ürünün 4-5 katı bu çeviriciler. Dün bir elektrikçiye uğradım danışmak için, sadece priz dönüştürücü kullanmamın yeterli olacağını söyledi fakat emin olamadım.Sonuçta denersem cihazı bozma ihtimalim var. 230V'u 125V'ye çeviren bir cihaz alsam yeterli olur mu? Yoksa Watt kısmını da mı dikkate almam gerekiyor. Watt kısmı kafamı karıştırdı açıkcası, 1875W epey yüksek bir Watt. Cihazın altında yazan değerler ve uyarı aşağıdaki gibidir. ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezo87 -- 25 Ocak 2024; 13:55:9 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt







