Şimdi Ara

Amerika'da standart sıfır arabanın $37,500 dolar olması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
2.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dostum ben konfor diyorum sen Mustang gösteriyorsun. O arabanın içine girince kafam dışarda kalıyor :D Camaro var bende 2017 model, $15,000'e gidiyor. Paldır küldür arabalar. Hem basacam diye alacaksan New York'ta 3. Vitese zor atıyorsun, hız sınırı 25 mph (40km/s) Mustang'i, Camaro'yu anca çürütmeye alırsın. SUV New York'un olmazsa olmazı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 23 Haziran 2021; 21:53:23 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hunyadi Matyas kullanıcısına yanıt
    Biriktirmene de gerek yok hocam. 5 yıl sıfır faiz taksitle ayda $600'e alabilirsin. Şöyle bi $3,000 kazansan ayda, çok rahat alırsın. Türkiye'de alman mümkün değil. Bir kere bu araç Türkiye'ye gelse en az 1 milyon lira olacak. 2.5 litre Turbo Mazda CX-5 ya da CX-30.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kısacası Amerikalılar enayi değil biz enayiyiz paramizin bir değeri yok 3.dunya ulkesiyiz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amerika'nın neresinde yaşıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastStand

    alakası bile yok. amerikada kullanılan arabalar genelde ortalama 10 senelik arabalardır. türkiyedeki kadar yeni model araba göremezsin. ve eski deyip geçme hepsi de taş gibi arabalardır. amerikalıların genelde bizdeki gibi yeni araba takıntısı yoktur işimi görsün yeter kafasındalar.



    Alıntıları Göster

    bence çok yanlış. amerikada avrupada "işimi görsün yeter" demiyor kimse.

    2-3 yaşında aracı da kolay kolay değiştirmiyor çünkü değiştirme maliyeti çok yüksek. araç 3 yaşına gelince yarı fiyatına düşüyor. 3 senede bir 20 bin dolar eklemek de çok zordur.


    Türkiyedeki gibi aracı 2-3 yıl kullandıktan sonra üzerine % 10-15 ekleyerek sıfırını alma şansları olsa çoğu alırdı zaten.


    araç bolluğu olan yerde sıfır araç almak kolay gibi görünse de özellikle araçlar ikinci elde çok değer kaybettiği için sıfır aracını yenisiyle değiştirmek çok çok büyük maliyet. hele lüks segment araçlarda değer kaybı çok daha uçuk olabiliyor.





  • Ulan Mask kullanıcısına yanıt
    Maalesef New York'ta :D

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Dostum, işte bu yüzden leasing yapıyor çoğu. 3 yılda bir yeni modeline ya da başka sıfır bir araca geçiyorlar. Aylık $500 dolar civarına ömür boyu sıfır arabaya binmiş oluyor inasanlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensaura

    Maalesef New York'ta :D

    Nasıl gittin hocam greencardla mı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok be hocam ne green card'i. Daha onceki konularimda cok anlattim, 5 yil once master yapmak icin geldim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensaura

    Dostum, işte bu yüzden leasing yapıyor çoğu. 3 yılda bir yeni modeline ya da başka sıfır bir araca geçiyorlar. Aylık $500 dolar civarına ömür boyu sıfır arabaya binmiş oluyor inasanlar.

    şehirde belki öyledir bilmiyorum



    ama suburblarda herkesin 2 arası var . biri bozulursa diğerini kullanırız vs mantığıyal



    2 yıl abdde yaşadım ben de.

    1. Olarak Amerikada biz de ki kadar araçlara bilmem ne kadar vergi uygulanmıyor.
    2. Olarak ABD'de açarlar üretiliyor fabrikalar var veya daha ucuz olması için Çin'de de ürettirebiliyorlar veya parçaları sadece Çin'de ürettirip ABD'de montajlıyorlar bu maaliyeti büyük ölçüde düşürüyor.
    3. Ayrıca ABD'ye ambargo uygulanmıyor.
  • Hocam vergi olayına hiç girmeyelim. Amerika'da araçlara vergi çok cüzi bir miktar ama kaskodan ciddi ciddi geçiriyorlar. Yılda $4,000 dolar kasko parası ödüyoruz New York'ta. Arabaya 10 sene binsen cebinden $40,000 de kasko parası çıkacak. Her şekilde dolar kazancına göre sana koymaz tabiki, ama TR ile kıyaslama yaparken bütün masrafları kıyaslayın. Kullanmayıp da garajında sakladığın araca bile kasko yapmak zorundasın. Yoksa ehliyetin iptal edilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 24 Haziran 2021; 18:32:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ford alacaksın ucuz istiyorsan. mazda ne abi sanki amerika üretimi.

  • Ucuzluk değil de önce konforlu araç bakıyorum hocam. Sadece fiyayına baksak $10,000 e 2014 model Toyota Camry'ler var, haklısın. Ama istediğim paketleri olan araçlar içinde en ucuzu Mazda CX-5, diğerleri çok uçuk pahalı. Cadillac SUV, BMW X5, Volvo XC 60 ya da Audi Q5 ler $65,000 civarına çıkıyor. Mazda yarı fiyatı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • $37,500 tutan full paket arac maalesef artik $40,000'e cikmis, Amerika'da da enflasyon hortladi ya iyi mi!

  • Bu arada enflasyon 7%'ye yukseldi burada, ayni araba $43,000 dolara cikti...Vay arkadas, her ay $750 dolar oynuyor artik bu ne ya!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensaura -- 19 Ocak 2022; 18:10:13 >
  • sensaura kullanıcısına yanıt

    abd ve kanadada enflasyon çok arttı


    ben de kanadada yaşıyorum sürekli artıyor her şey

  • mrslimshady_reloaded kullanıcısına yanıt

    Sebep ne hocam takip etmiyorum. Yani enflasyonun artışını görüyorum da sebebi nedir çözemedim

  • Xakler kullanıcısına yanıt

    supply chain sorunları var pandemiden dolayı



    her yerde eksik çalışan var



    özellikle kamyoncular vs büyük taşıma işleri hep aksıyor

  • Xakler kullanıcısına yanıt
    Hocam karşılıksız para çok basılırsa böyle oluyor. Korona yardımları hep yeni basılan paralarla ödendi, ondan enflasyon oldu. Ödenen yardımlar 2 trilyon dolar. Tabiki paranın değerini 10% düşürecekti. Bütçesi 18 trilyon dolar olan bir ülke 2 trilyon dolar para basarsa 18 / 20 = 0.90 yani 10% değer kaybı mecburdur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.