Şimdi Ara

AMD ve İNTEL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 19 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 19 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Guest (3 mesaj) Doğuş (2 mesaj) W-O-L-F (1 mesaj) FuaTT (1 mesaj) MagicDeath (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    857 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ben bir upgarede işine grecemde amd 1.5 xp mi p4 1.5 mi amd ise en iyi anakart hangisi ileriye dönük aynı soru p4 içinde geçerli



    |
    |
  • Emekli Yönetici
    6172 Mesaj
    intel içi bence ileriye donuk olan i850 chipseti zati 478 pinde desteklıyo artık i845d(yanı ddrli) i845ler çıksa bile rdram'i geemıyo....
    <img src='http://funkstar.8m.com/funky2.gif ' border=0>
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Heh performans/fiyat a bakıldığında da AMD önde.Ayrıca AMD için tasarlanan Via chipsetli anakartları geleceğin anakartları olarak adlandırılmaya başlandı.VE bunun üzerine şimdi İntel i845b0 anakartını hazırladı.Ve sonuç böyle..Unutmayın AMD/VİA özellikle KT266a-Nforce chipsetleri de DDR-SDRAM desteklidirler.

    Flamingo S.R.L
    www.flamingo.ro
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    AMD boardları daha geniş bi işlemci desteği sunuyo...yok p4 için ayrı p3için ayrı diil.
    <img src='http://bornflows.s5.com/bannerksk.gif ' border=0>
    |
    |
  • Binbaşı
    1408 Mesaj
    130 dolarlık p4 1.4 orjinal intel fan ile en kazık testlerde bile 1680 mhz ye dayanmış.%20 artş demek oluyor)(kaynak:CHIP)
    <img src='http://kralonline.sitemynet.com/linux.gif' border=0>
    |
    |
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    Ya abicim şu işlemci konuları neden dönüp dolaşıp overclock konusuna gidiyo ben anlamıyorum.Ona bakarsan amdyi de o/c edersin ama normal şartlarda ben olsam amd sistemimi alırım ister anakartıma duron takarım ister athlonxp...O benim bütçeme kalır.
    <img src='http://bornflows.s5.com/bannerksk.gif ' border=0>
    |
    |
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj
    O dergi testlerine pek hattaa hiç inanma bence, parayı bastıranın performansı artıyo o testlerde :))

    SAYGILAR.....
    |
    |
  • Çavuş
    59 Mesaj
    yaw bence chip dergisi guzel testler yapio, haklarini yemeyelim. ileriye dönük al bi i845d ddrram li pin 478 yeni cikan northwoodlari da destekliyo ugrasma bi daha .sağlam bi amd de kurabilirsin bu tamamen sana kalmis. cogu insan intelle basladigi icin ve upgrade yaptigi icin komple sistem degistirmek istemiyolar ama yepyeni bi sistem kuracaksan yuksek performansli amd ye gecmen de guzel bi tecrübe olur yani. ne bilim .cok farketmiyo bence .bütcene göre falan filan
    |
    |
  • Yüzbaşı
    536 Mesaj
    eğer her zaman en iyisini isteyen ve çok parası olan biri isen şuj an için i850 destekli 478pinlik bir raid li board alırsın..
    bi tane de p4 1,4 alırsın
    intel in yeni 512kb cache li 2,2ghz lık işlemcisi çıkınca da onu alırsın 1,4 ü satarsın.....
    512mb rdram de takınca hem geleceğe yatırım yapmış olur hemde milletin ağzının suyunu akıtırsın :)))))))))

    ama şu an için iyi istiyosan amd xp 1800+ veya p4 1,8ghz içini çok raha görür

    sorunla alakasız oldu ama bu amd mi intel mi ye cevap oldu sanırım :)

    GİDEBİLDİĞİN YERE....
    |
    |
  • Yüzbaşı
    421 Mesaj
    belki biraz alakasız olucak ama ,
    intel tüm işlemcilrini p4 formatına çevircekmiş [çook ilerde] ..
    amd den özendi heralde <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
    o zaman ki p4 kim bilir nası olur <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

    --118415009--
    |
    |
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Aslında en kralı AMD ama sırf şu VIA nın beceriksizlği yüzünden kimse sıcak bakmıyor. Neyse artık yavaş yavaş VIA düzeliyor hemde Yeni Çok iyi yongasetleri piyasaya çıkıyor. SIS çok iddalı. Bu arada CHIP dergisinin testleri cidden çok iyi ve ayrıntılı.

    GERÇEKÇİ OL İMKANSIZI İSTE
    |
    |
  • Yarbay
    44903 Mesaj
    intel yeni northwood çekirdeğine ship 1.6 ve 1.8 Ghz'lik P4'leri piyasaya sürecek. Ucuz bir çözüm olsun 2Ghz'lık alamayanlar için herhalde ama ne yapsa etse pazar payı düşmeye devam edecek..

    Amd is Number One..

    Fatih'in Yeri
    http://www.fatihin.forumu.com
    |
    |
  • Yarbay
    44903 Mesaj
    intel yeni northwood çekirdeğine ship 1.6 ve 1.8 Ghz'lik P4'leri piyasaya sürecek. Ucuz bir çözüm olsun 2Ghz'lık alamayanlar için herhalde ama ne yapsa etse pazar payı düşmeye devam edecek..

    Amd is Number One..

    Fatih'in Yeri
    http://www.fatihin.forumu.com
    |
    |
  • Yarbay
    44903 Mesaj
    intel yeni northwood çekirdeğine ship 1.6 ve 1.8 Ghz'lik P4'leri piyasaya sürecek. Ucuz bir çözüm olsun 2Ghz'lık alamayanlar için herhalde ama ne yapsa etse pazar payı düşmeye devam edecek..

    Amd is Number One..

    Fatih'in Yeri
    http://www.fatihin.forumu.com
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
triple negative breast cancer
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,303
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.