Şimdi Ara

AMD, Jaguar Mimarili Yeni Nesil Opteron X2150 APU ve X1150 CPU tanıttı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
184
Cevap
1
Favori
6.832
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İşlemci >> AMD, Jaguar Mimarili Yeni Nesil Opteron X2150 APU ve X1150 CPU tanıttı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj

    Mesaj kasmaya mı geliyorlar anlamıyorum hocam birinden kurtulduk derken bir diğeri geliyor.
    |
    |
    Bahsedilenler: Gerginix
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    işte bakın i7 ler amd fx ler daha iyi dir amd fx ler i7 ler den daha iyidir diyorsunuz kendiniz gibi boş muhabbetlerden vazgeçin. mesala bana bakın buraya hiç öle bişey bile ağzım dan çıkmadı. öncelikle şunu söliyim amd ile intel babanız malı değil şu iki markayı savunmayı bırakın. parayı kazanan siz değilsiniz o iki marka kazanıyor parayı buraya gelip boş boş mesajlar atmaktan vazgeçin. burada son mesaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhAnS- -- 7 Mart 2014; 19:00:24 >
    _____________________________
  • Yarbay
    19000 Mesaj

    +1 güzel yorum adamlar fanboyluğu da aştı artık ihtiyacın ney ise paran neye yetiyor ise onu alırsın ve olay biter yıllardır gereksiz boş bir klavye savaşı
    |
    |
    KhAnS- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2520 Mesaj
    Neyi ıspatlamaya çalışıyor bu eleman bilmiyorum ama konunun ... gomuş
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    olum ben bişey ıspatlamaya çalışmıyorum. ne yapıyım intelciler laftan anlamıyorlar.
    |
    |
    tersol kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    saol kardeşim allah razı olsun mesajımı beğendiğin için mesele o değil. intelciler 3 tane şahıs doğru bişey söylesem ağlamaya başlıyorlar.
    |
    |
    tayfn1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    çocuk yıllardır intel kullanmış insanım ilk intel Pentium 4 den başladım.sonra intelin ilk çıkan çift çekirdekli işlemcisi intel Pentium d seresi daha bitmedi.leptop intel core 2 seresi kullandım çokta kötü dü. amd athlon kullandım mükemmel işlemcidi. amd athlon fx de kullandım oda mükemmel işlemcidi.en son amd fx 8350 aldım oda mükemmel bişey ben kullanıyorum gayet memnunum sen hayatında intel kullanmamışsın buraya gelip intelci oldun. ilk Pentium 4 kullandığım beğendim Pentium d beğendim amd fx 8350 daha çok hoşuma gitti ama işte senin almıyor. sen benim çocuğum olsan seni sabahtan akşama kadar döverdim. anca öle bişeye benzerdin. ne yapıyım anlamıyorsun. dünya da senin kadar eşi benzeri görülmemiş varlıksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhAnS- -- 12 Mart 2014; 2:12:38 >
    |
    |
    optimist0626 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    sen varya hakatten kör cehaletsin. ben 5 bin tl lik amd fx 8350 topladım gayet canavar gibi. amd ile intel de 5 bin tl kik pc toplarsan ikiside anormal gibi çalışır. bir işlemci nin canavar gibi çalışıp sonuç vermesini istiyorsan senin ettiğin masrafa göre değişir pc nin canavar gibi olması. amd lerde ssd taksan canavar gibi çalışır intel de ssd taksan canavar gibi çalışır araların hiç bir fark yok ikisi de anormal şekilde çalışır. iki markanın da kendisine göre güzel yanları var zaten bizim tabirimiz de rakiplik böle olunuyor.şimdi anladın mı amd ile intel birbirilerine rakipler.amd ile intel boşuna mı uğraşmış. sen intelci olduğun için anca bu kadar anlarsın.
    |
    |
    Gerginix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    sen nasıl bir özürlüsün farkın daysan sen kendinden büyük görüyorsun onu. 7 sülaleni saymışsın şunlara baksana. birde intelci olduğun ortada.
    |
    |
    E.V.O.42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    sen nasıl bir kafaya sahipsin.nasıl tatmin edici bir egon var.sen nasıl bir özürlüsün.hakatten kör cehaletsin. gelmişsin burda birisine bu lafları söleyen diye boş boğaz boş boğaz konuşuyorsun. sen benimle aynı yaştasındır allah bilir belki de evlisin büyük ihtimal. ve 19 yaşında ki insanlarla nasıl konuşulacağını bilmiyorsun. intelci olduğun ortada. farkındaysan konu savaş alına dönmesi amd fx yüzünden gelmişsin gözünde körlük olduğu kesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhAnS- -- 12 Mart 2014; 2:34:28 >
    |
    |
    Flying Nimbus kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    konu resmen intenciler ve amdciler yüzünden ölmüş yazık.

    not:benim burda bağa mesaj yazmam normal nedeni aslında o kadar çok söliyecek şey var ki yaz yaz bitmiyor maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhAnS- -- 12 Mart 2014; 2:37:17 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj

    Ettiğin cümlelere dikkat ! Burada ki hiç kimseyle böyle konuşmaya hakkın yok , sen anlamıyormusun ? Bana çıkmış intelci diyorsun , ben son 2-3 yıldır amd kullanıyorum.Şuan ki sistemime baksan göreceksin amd kullandığımı.Ortada 1 gerçek var biz sana onu anlatmaya çalışıyoruz.Pentium D kullandım diyosun sonra FX8350 kullandım çok hoşuma gitti diyosun.Tamam o zaman FX8350 den sonra 4770K felan kullan bak bakalım o hoşuna gidecek mi ? Kısaca sana şöyle anlatayım:

    - INTEL: Parasını hakeden kalite ve güç.
    - AMD: Ev kullanıcısının her ihtiyacını hatta Render alan insanlar içinde FX8350 gibi işlemciler ile işini görebilecek güçte Fiyat/Performans işlemcisidir.

    Kimse elinde 3000-4000 bin lira ile sistem kurarken AMD toplamaz.Çünkü herkes bilir insan sırf içi rahat olsun diye INTEL almaz daha güçlü olduğunu bilir.Ben AMD kullanıyorum pişmanmıyım ? Asla pişman değilim , ben ne yapmak istersem beni mağdur etmiyor çünkü bana fazlasıyla yetiyor.Olay bu biraz objektif bak anlayacaksın.

    Şunu da unutma , kendi fanlığınla bakıp doğru bilgiyi vermeye çalışan insanlara asla hakaret edip fansın felan gibi kelimeler kullanma.Belli ki forumda yenisin ve mesaj kasmaya çalışıyorsun , böyle olmaz hocam.Bildiğin bilgiler vardır , yaptığın şeyler vardır gerekli konu içeriğinde bizimle paylaş mutluluk duyarız ama böyle yaptığın sürece nefretten başka bişey olmayacaktır.İyi günler
    |
    |
    Bahsedilenler: KhAnS-
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    bak işte hayla bana aynı kelimeyi diyorsun.bu seni ilgilendirmez.herşey den ben senden büyüğüm ama sen hayla intelcisin.diyorsun amd 5 bin tl ye toplanmaz diyorsun kendini yine ele verdin.intel Pentium d çok hoşuma gitti bana yetti.ne mesaj kasması benim o kadar çok söliyecek şey var ki yaz yaz bitmiyor ondan sana öle geliyor. amd ile intel kalite ve güç işlemcileri ve onla bitmiyor ikiside kaliteli 5 bin tl ye milyonlarca insan amd ile intel topluyor ikiside hem başarılı hemde anormal derece de çalışıyor benim pc de 2 tane 512 mb ssd var raid yaptım f35 gibi çalışıyor hiç sıkıntı yok ben çok memnunum. amd lerde hd4000 gibi bişey yok fiyatı da değeride o yüzden düşük intel lerde hd4000 olduğu için fiyat değeri bu yüzden aşırı yüksek oluyor. amd fx leri oyun için şirketler ve alt yapı için alıyorlar oda 8 çekirdek diye ama intel leri kod basma ve web tasarım için hd400 ler zaten iş amaçlı olduğu pahalı olur. sana bişey diyim miben anlıyorum kimse bana bişey anlatmaya çalışmıyor. sen bana nasıl konuşulacağını söleyemezsin. bir kere cümlerime hep dikkat ediyorum. ama sen hiç etmiyorsun. sen bana ne yapacağıma hiç bir şey diyemezsin. sen hep uyardım. ben kimse den nefret etmem allah yazdığsa bozsun. burda kimse herkes doğru bil vermeye çalışmıyor ve intelci siniz ve amd cisiniz herkese zorla intel e amd e zorla aldırtmaya çalışıyorsunuz bundan ilk önce vazgeçin. ve i7 4770k diyelim alsam oda tabi hoşuma gider ama benim işime yaramaz çünkü iş işlemcisi çünkü işçiler için işlemci şuan amd fx 8350 bana gayet bana yetiyor çok fazla bile geliyor.senin anlayacağın amd ile intel boşuna uğraşmış işlemci yapmak için rekiplik için bir kere ikisi de anormal derecede çalışıyor. ikisi de aynı hızda çalışıyor zaten araların hiç bir fark yok zaten. ikiside sağlam ve güzel marka. ama sen intelcisin sen beni anlamıyorsun sorun burda zaten. sen bana iyi niyetle konuşursan ve büyüklerinle insan gibi konuşursan. senle gül gibi geçiniriz.
    |
    |
    optimist0626 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KhAnS-

    sen nasıl bir özürlüsün farkın daysan sen kendinden büyük görüyorsun onu. 7 sülaleni saymışsın şunlara baksana. birde intelci olduğun ortada.

    oo hoş gelmişem new ediyşın ghanz ben intel sevmiim tirit seviim bot seviimm
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_29199707/tm.htm]
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    olum sen şaka mısın
    |
    |
    E.V.O.42 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    khans hakan demek adım hakan zaten.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    bak bende amd atlhon fx vardı çift çekirdekli. üniveriste ye giden kardeşime kaç sene önce vermiştim onu kendime almadım kardeşime aldım. amd atlhon vardı o da biraz bana zorluk çıkardı onu dayımın oğluna verdim onun yeri intel Pentium d aldım o zamanlar. şimdi de kardeşime intel i7 4770k alıcam hemde ödevleri için de iş için zaten dünya kadar program var onda onların hepsini yükleyecek. bana zaten amd fx 8350 her şeyime yetiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KhAnS- -- 12 Mart 2014; 17:29:15 >
    |
    |
    optimist0626 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    875 Mesaj

    Ben sana diyecek bişey bulamıyorum artık ben ne anlatıyorum sen ne anlıyosun.i7 4770K iş içinmiş , ben iş yada oyun demiyorum performans kalite güç diyorum.Tabi bütün ofislerde i7 kullanıyorlar zaten.Forumda biraz dolaş , bilgisayarlar ofis,medya,oyun ve üst düzey performans gibi seviyelere ayrılır.Üst düzey performans ve oyun için pc isteyenler bütçe sıkıntısı yoksa Intelden şaşmaz.Medya ve ofis pcleri için genel olarak i3 seçilir.İş icin intelin Xeon ve amd nin Opteron serileri vardır ki bunlar serverlarda kullanılır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: KhAnS-
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    abi sabrına hayranım bunun gıbılere hıc yorulmadan cevap verıyorsun
    _____________________________
    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_29199707/tm.htm]
  • Teğmen
    221 Mesaj
    Fxi kullamadan kötülüyor ve opterona atomu rakip yapıyor. Rubisco ucmussun sen. Yilarin teknoloji mimari olacak opteronlar. Amd ye laf atıp durmayın. Amd kullanmadan heke ki!!!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
SEO
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.