Şimdi Ara

AMD&ATI Kullananlar Topluluğu - Yeni KRAL 290X - (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.029
Cevap
22
Favori
480.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anladım Teşekkür ederim Cz,peki stok soğutma ile ideal,orta düzey,kartı ve kulakları yormayan overclock rakamları nelerdir? 850/1200 nasıl sizce?
    850/1200 veya 850/1250 için ekstra voltaj vermeye gerek var mı?Voltaj işine girmek istemiyorum.
  • 2. Can91
  • Ben de almaya karar verdim ancak markaya karar veremedim, gold bilgisayarda indirimde sapphire var ancak sapphire 5850lerden çok şikayet var. HIS sadece hepsiburada ve Novada var, onlarda pahalı. Ne yapsam bilemiyorum.
  • Sapphire den ne şikayet var bir türlü anlamıom walla bende hiç şikayet yok bide çift bağladım üstüne üstlük :)
  • beyler bu meret için güzel soğutucu var mı? biraz oc çeksek güzel olur
  • Selam arkadaşlar,
    Dün akşam overclock işlemlerine CCC ile başladım,değerleri 775/1125 e kadar çıkardım ve denemek için,FRAPS programınıda aktif ettikten sonra CRYSİS'e girdim,[Tüm ayalarlar açık full,1920x1080,8x]fakat gördüğüm değerler moralimin bozulmasına sebep oldu.30 FPS'nin üstüne çıkamadım ortalama olarak...Ama oyunda hiçbir takılma,yavaşlama,donma vb sorunlara rastlamadım,gayet akıcıydı.Sadece sağa sola hızlı dönüşlerde çevre net görünmüyor,bulanık görülüyordu,buda düşük FPS nin etkisi olsa gerek,aynı bulanıklığı COD 6'da hiç yaşamadım herşey çok netti dönerken ..yaklaşık [100-120 fps arası cod 6]Crysis'i bu şekilde oynamakta hiçbir sakınca yok gibi geldi bana ne bileyim..
    [Ramlerimle ilgili bir problemim var 1066 mHz 5/7/7/27 gibi çalışıyordu ayarlamalar devam ediyor,acaba düşük FPS'nin sebebi bu olabilir mi?Bu arada CRYSİS'i patchsiz kullanıyorum]
    Sonra COD 6,RE5 gibi oyunlar da FPS nin artışına şahit oldum.Ama Crysis hasta motorlu bir oyun olduğundan yerinde saymakta..

    Sonra MSI After Burner ile 800/1200 değerlerine çıktım,birkaç saat oyun oynadım sorun çıkmadı hiç..Sıcaklık değerlerini 80-90 arası olarak gözlemledim..
    Oyun Sonrasında masaüstünde mediaplayer uygulamasında ekran dondu,mor bir renge büründü ve ekran kartı kendini;
    ''Görüntü Sürücüsü Görüntü Vermeyi Kesti Ve Bu Durumdan Başarıyla Kurtuldu'' Bunun sebebi nedir sizce?Sanırım 800/1200 fazla geldi veya Ram ayarlarım sorunlu?
    Sonra 775/1125 ayarlarıyla saatlerce oynadım tık demedi..
    Evet şimdi ustalarım bu yazdıklarımı bir tahlil ederlerse sevinirim...

    MSI programını herkes tavsiye ederim,kolay ve kullanışlı.




  • quote:


    Bir genelleme yapılamaz. Bu tamamen sahneye(uygulamaya-ayara-sahneye) bağlıdır. Oranlar aşırı biçimde değişebilir, bir uygulamada-sahnede bellek hızı çok aşırı seviyede önemliyken(öyle ki, GPU hızındaki %17'lik bir artış mesela %3 getiri sağlayabilir. Bellek kısıtlamıştır), başka bir durumda bu sefer bellek hızındaki artış doğru düzgün bir etkide bulunmayabilir, getirinin büyük çoğunluğu GPU'ya bakabilir (istenirse örnek de veririm).
    Arkadaşım ısrarla yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Lütfen söylediklerimi ciddiye al. Ekran kartı işlemcisi ekran kartındaki asıl bileşendir, bellek performansı ikincildir grafik işlemcisine. Hd4890 üzerinden daha dün konuştum seninle, dedik ki hd4890 ekran kartında çekirdeklere yapacağın %17.6 hız aşırtma %12.58, belleklere yapacağın %23 hız aşırtma %3.23 performansı artırıyor Anandtech sitesindeki şu incelemeden alıntı yaparak:http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3555&p=11 Bu değerleri kıyaslarsak çekirdek hız aşırtma bellek hız aşırtmadan 3.72 kat daha yüksek performans kazandırır. Eğer aksini iddia edebileceğin bir kanıtın varsa lütfen sun, yoksa ben önceki başlıkta da burada da sundum. Bu böyle.

    Hd5850 ekran kartının performansını artırmak için yapmanız gereken çekirdekte hızını arttırmak, bellek hızları belli yere kadar performansı artırıyor. Daha fazla yükseltmeniz performansınıza olumlu tesir etmiyor çünkü hd5000lerdeki bellek hata kontrol mekanizması doğru veri ekrana gönderilene kadar işlemi tekrarlıyor.

    Ekran kartına başka soğutucu alabilirsiniz ancak önce piyasada bulabilmeniz lazım. Gereken parçalar thermalright'ın vrm-r3,4 güç devreleri soğutucularından biri ve grafik işlemcisine uyacak beğendiğiniz bir model.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 11 Aralık 2009; 17:56:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailgokhan

    Selam arkadaşlar,
    Dün akşam overclock işlemlerine CCC ile başladım,değerleri 775/1125 e kadar çıkardım ve denemek için,FRAPS programınıda aktif ettikten sonra CRYSİS'e girdim,[Tüm ayalarlar açık full,1920x1080,8x]fakat gördüğüm değerler moralimin bozulmasına sebep oldu.30 FPS'nin üstüne çıkamadım ortalama olarak...Ama oyunda hiçbir takılma,yavaşlama,donma vb sorunlara rastlamadım,gayet akıcıydı.Sadece sağa sola hızlı dönüşlerde çevre net görünmüyor,bulanık görülüyordu,buda düşük FPS nin etkisi olsa gerek,aynı bulanıklığı COD 6'da hiç yaşamadım herşey çok netti dönerken ..yaklaşık [100-120 fps arası cod 6]Crysis'i bu şekilde oynamakta hiçbir sakınca yok gibi geldi bana ne bileyim..
    [Ramlerimle ilgili bir problemim var 1066 mHz 5/7/7/27 gibi çalışıyordu ayarlamalar devam ediyor,acaba düşük FPS'nin sebebi bu olabilir mi?Bu arada CRYSİS'i patchsiz kullanıyorum]
    Sonra COD 6,RE5 gibi oyunlar da FPS nin artışına şahit oldum.Ama Crysis hasta motorlu bir oyun olduğundan yerinde saymakta..

    Sonra MSI After Burner ile 800/1200 değerlerine çıktım,birkaç saat oyun oynadım sorun çıkmadı hiç..Sıcaklık değerlerini 80-90 arası olarak gözlemledim..
    Oyun Sonrasında masaüstünde mediaplayer uygulamasında ekran dondu,mor bir renge büründü ve ekran kartı kendini;
    ''Görüntü Sürücüsü Görüntü Vermeyi Kesti Ve Bu Durumdan Başarıyla Kurtuldu'' Bunun sebebi nedir sizce?Sanırım 800/1200 fazla geldi veya Ram ayarlarım sorunlu?
    Sonra 775/1125 ayarlarıyla saatlerce oynadım tık demedi..
    Evet şimdi ustalarım bu yazdıklarımı bir tahlil ederlerse sevinirim...

    MSI programını herkes tavsiye ederim,kolay ve kullanışlı.


    Crysiste sağa sola döndüğünüzde cevrenizin bulanıklaşması fpsden degıl,oyunun özellığı olan blur efekti olmasından kaynaklanıyor.70 fpsde alsanız aynı göruntu 30 fpsde alsanız aynı göruntuyu elde edeceksiniz




  • @ismailgokhan

    Alınan kare/sn gayet normal. 1920x1080 - very high - 8x AA gibi bir ayardan bahsediyoruz :) 5850'nin gücü belli.
    Bulanıklık, motion blur ayarından kaynaklanıyor. Bunu kaparsanız kamera hareketinde bulanıklık olmaz ve bunun getirdiği yük ortadan kalktığı için, kamera hareketi durumundaki FPS artar; ancak bulanıklık gittiği için, FPS artışına rağmen oyun daha az akıcı gelebilir. Dolayısıyla, belli bir seviyede motion blur'la oynamak daha mantıklı olabilecektir.
    800/4800'de, öncelikle GPU voltajını arttırmayı deneyin. Varsayılanı 1.088 olduğuna göre, 1.100+ değerlere getirerek bir deneyin. İşe yaramazsa, bellek hızını biraz düşürerek deneyin. Pek çok 5850, 4800 MHz bellek hızında kararlıdır, ama hepsi olmayabilir.
  • En ucuz nerede bulunuyor şu an?
  • quote:

    Arkadaşım ısrarla yanlış bilgilendirme yapıyorsun. Lütfen söylediklerimi ciddiye al. Ekran kartı işlemcisi ekran kartındaki asıl bileşendir, bellek performansı ikincildir grafik işlemcisine. Hd4890 üzerinden daha dün konuştum seninle, dedik ki hd4890 ekran kartında çekirdeklere yapacağın %17.6 hız aşırtma %12.58, belleklere yapacağın %23 hız aşırtma %3.23 performansı artırıyor Anandtech sitesindeki şu incelemeden alıntı yaparak:http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3555&p=11 Bu değerleri kıyaslarsak çekirdek hız aşırtma bellek hız aşırtmadan 3.72 kat daha yüksek performans kazandırır. Eğer aksini iddia edebileceğin bir kanıtın varsa lütfen sun, yoksa ben önceki başlıkta da burada da sundum. Bu böyle.

    Hd5850 ekran kartının performansını artırmak için yapmanız gereken çekirdekte hızını arttırmak, bellek hızları belli yere kadar performansı artırıyor. Daha fazla yükseltmeniz performansınıza olumlu tesir etmiyor çünkü hd5000lerdeki bellek hata kontrol mekanizması doğru veri ekrana gönderilene kadar işlemi tekrarlıyor.

    Ekran kartına başka soğutucu alabilirsiniz ancak önce piyasada bulabilmeniz lazım. Gereken parçalar thermalright'ın vrm-r3,4 güç devreleri soğutucularından biri ve grafik işlemcisine uyacak beğendiğiniz bir model.


    @Mete Can Karahasan

    Kesin bilgim olmadan kesin konuşmam. Yıllardır bu konu hakkında gözlem yaparım, bunlara dayanarak konuşurum; ama aslında buna da gerek yoktur. Bu işin tekniği nedir, sahneden sahneye fark nedir az çok bilen, üç beş Tom's Hardware incelemesi bile okumuş her insan, dediğimin ne anlama geldiğini bilir. Duruma göre değişkenliği vurguluyorum, gayet açık. Bellek hızının daha önemli olamayacağını düşünüyorsan, bu da bir bilgi noksanlığıdır.

    Sana şimdilik iki farklı oyundan birer sahne örneği vereceğim. İki sahne de uç durumları temsil ediyor.
    Aynı oyun içinden farklı sahne örneği de veririm; ancak test etme yöntemlerim hassas olduğundan, aceleyle test sonucu almam mümkün değildi.

    Her kare/sn değeri için ekran görüntüsü koymuyorum. Çünkü, "ışığın konumu, otun konumu" gibi konu açısından önemsiz ayrıntılara takılabileceğini tahmin ediyorum. Herkesin kendi bilgisayarında gözlemleyebileceği bir konu olduğundan, bu tür şeyleri ispat etme ihtiyacı duymuyorum. Dilersen, geçmişte yaptığım 285-260 karşılaştırmasını okuyarak yöntemlerim hakkında belli bir fikir edinebilirsin.

    Sonuçları FRAPS'la aldım. Ayrıntılı gösterim olmadığından, değişkenliği iki değerle ifade ediyorum.


    İlk örneğim UT3 2.1'den, UT3'ün bellek bant genişliğine uç seviyede önem veren sahnelerinden biri . 1680x1050 - sürücüden 4x MSAA - oyundan 16x AF açık. Windows 7 - 9.11 Hotfix:

    https://store.donanimhaber.com/90/c5/8f/90c58f5e7540e619909c2f39d47722ef.png

     AMD&ATI Kullananlar Topluluğu  - Yeni KRAL 290X -

    HD 5850 725/4000: 78 kare (Kısmen 77 kare de görülmekte. Hafif değişken)
    HD 5850 889/4000: 80 kare
    HD 5850 725/4900: 87-88 kare
    HD 5850 889/4900: 92 kare

    Sanırım fazla söze gerek yok. GPU ve belleği %22,6-%22,5 seviyesinde hız aşırttım, belleğin nasıl kısıtladığı oldukça açık.
    Bu sahnede, GTX 285 son 186-190 serisindeki geliştirmelerden sonra 80 kare veriyordu. 5850'ye bu üstünlüğü neden kurduğu oldukça açık olsa gerek :) Yeni sürücülerle 5000 serisi adına bellek bant genişliğinin önemi açısından geliştirmeler mümkünse ve bu yapılırsa işler değişebilir. Tabii GeForce 8xQ CSAA - Radeon 8x box AA olarak karşılaştırırsanız, 285 ciddi ölçüde geri düşecektir. 8xQ CSAA'nın başarısı bu oyunda ciddi ölçüde daha düşük (her oyunda daha düşük değil veya bazılarında düşüklüğün oranı çok daha az).

    Bellek bant genişliğinin belirgin daha az önemli olduğu durumlar bulunmakta, UT3 içinde. Ancak yine de, genel anlamda, bellek bant genişliği belli bir öneme sahip bu oyunda.



    İkincisi, Oblivion 1.2.0416 ile. Gene 1680x1050, sürücüden 4x MSAA, sürücüden 16x AF:

     AMD&ATI Kullananlar Topluluğu  - Yeni KRAL 290X -

    HD 5850 725/4000: 48 kare (çok nadir 49 kare de görülmekte.)
    HD 5850 889/4000: 56-57 kare
    HD 5850 725/4900: 48-49 kare
    HD 5850 889/4900: 58 kare

    Gördüğün gibi, bu sefer GPU hızı ciddi önem kazandı. Bu sahnede 285'in 30 kare seviyesinde sonuç veriyor olması da tesadüf değil. Ancak elbette, bellek bant genişliği öne çıkmamışsa 5850 ezer, gibi bir genellemede bulunmuyorum. GPU'daki bir doku biriminin bile çeşitli değerleri mevcuttur (integer - FP16 gibi), GPU çok ayrıntılı bir birimdir ve oyunun "tarzına" göre GPU değerleri farklı etkilerde bulunur; çünkü farklı mimariler arasında, bu değerler oldukça ayrıntılı biçimde değişir. Bunun üstüne, bir de optimize sorunları, shader mimarilerinin farklılığı vs. vardır. Ciddi konudur, ne yazsak eksik kalır. Yazarız sayfalarca şey, ama bir sonuç çıkmaz. Teknik uzmanı değiliz çünkü.
    Oblivion'da, mesela daha doku ağırlıklı bir sahnede, bellek bant genişliğinin önemi biraz artacaktır. Oblivion bölgesi içindeki kulelerin girişindeki lav benzeri cisimlere baktığında ise, bellek bant genişliği önemi tavan yapacaktır. Gerçi o kısmı GeForce'le ayrıntılı denemiştim. Ama Radeon'da farklı bir durum olacağını sanmıyorum. Kare/sn çok değişken olduğundan, eşit bir deneme oldukça zor; o nedenle "5850'le hemen bir bakayım" diyemiyorum. Vurgulamak istediğim, sahneye göre değişkenliktir. GeForce'le o gözlemleri zaten yaptığım için, Radeon'la yapıp yapmamam bir şeyi değiştirmiyor.

    Önemli Ek: Catalyst 9.12 WHQL'den sonra, bu sahnede düz 5850'nin kare/sn değeri 40 seviyesine düştü. Bu sahne anında gözlemlenebilir bir görüntü farkı olmamasına karşın, Oblivion'un genelini etkileyen bir sorunun 9.12'yle çözülmesinin buna yol açmış olabileceğini düşünüyorum.
    Kare/sn düşse de, bellek bant genişliğinin etkisi olarak bir değişim olmadı. Bu konuda gözlemlenir bir fark yok, yani. O nedenle, rakamları olduğu gibi bıraktım.

    Bilgi için:http://forum.donanimhaber.com/m_36473124/mpage_1/fromTicket_/key_/tm.htm#36490066


    4890'la ise, bellek bant genişliği bariz biçimde daha az belirleyici olacaktır(öte yandan, üstteki UT3 sahnesi gibilerinde 4890'da da, bellek hızı, GPU hızından daha önemli olabilecektir; ancak elbette 5850'dekinden daha düşük oranda. GTX 200'lerde bellek hızı daha önemli o sahnelerde, bunu bizzat gözlemledim.); ancak değişkenlik elbette aynen söz konusu olacaktır.
    "Bellek hız aşırtımı şu kadar getiri sağlar" gibi bir şey söz konusu değildir. Önem verdiğin oyunlarda bellek bant genişliği senin adına önemli olabilir; ama onlarda da tek bir rakama ulaşamazsın, sahneye ve ayara göre değişecektir çünkü.
    Genelleme yaparsın, ama kullanıcıya bu hiçbir anlam ifade etmez. Farklar ciddi oranlarda değişmekteyken, ortalama alıp genellemek doğru değildir, tek tek incelemen ve tek tek belirtmen gerekir(yüzde aralığı şeklinde belirtsen de, anlamsız olur. Değişim önemli seviyelerdedir, çünkü). "Şu kadar fark var" gibi bir genelleme yanlıştır. "Neyin ortalamasıdır, UT3 oynayacak adam o ortalamayı ne yapsın?" vs. vs.

    Dediğim gibi, yıllardır gözlem yaparım. Mesela Oblivion ve UT3'ü 2007'den beri test edip dururum. 8800 GTS G80'den 4870'e, nice kartla gözlemim vardır, profilimden görebilirsin kullandığım kartları.
    Crysis de olur, başka bir şey de olur, her türlü uygulamayla test yaparım. Elimde şu an en uygun UT3 ve Oblivion bulunduğundan ve yıllardır kenarda duran elverişli sahneler hazırda beklediğinden, onlardan örnek verdim.


    Boşuna uzatmayalım, çünkü ortada bu açıdan tartışacak bir şey yok. Elinde sistem olduğuna ve internette bilgi kaynakları bulunduğuna göre, kendin araştırabilirsin. Gayet açık bir konu ve sen de zaten benim söylediğimden pek farklı bir şey söylemiyorsun.
    Akşam akşam bu tür şeylerle kendimizi sıkmayalım, konu ne idüğü belirsin değerlerle ve ekran görüntüleriyle dolmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 23 Aralık 2009; 18:46:30 >




  • quote:

    Gördüğün gibi, bu sefer GPU hızı ciddi önem kazandı.
    Hesabını doğru yapsan, zaten gpu'nun ciddi önemde olduğunu sen de benim gibi TEK kelimeyle söyleyebilirdin. Sözlerin olayı olduğundan daha karmaşık hale getiriyor, sebebi de bilmediğin bir konu hakkında yaptığın yorum.
    Basit bir açıklama için senin verdiğin değerler üzerinden yorumluyorum. 725mhz işlemci hızından 889mhz'ye %22 hız aşırtması %17 performansı arttırmış. 4000mhz bellek hızından 4800'e çıkarmak ise hiç görünür kazanç getirmemiş. Kendi söylediğimi böylece senin dilinden de ispatlamış oluyorum.
    Unreal tournament 3 gibi testlerde bellek hızı önemlidir demişsin. Başka bir başlıkta da Quake 4 örneği vardı, arkadaşım böyle 2007'den eski oyunlar için bu kartlar ter atmaz bile. Hd4890 200fps çıkartır, hd5850 202 fps çıkartır, o denli ufaktır aradaki fark. Eğer kıyaslama yapacaksak güncel yapalım, testlerin de bu kartların farkını gösterebilecek bir yanı olsun.
    quote:

    Boşuna uzatmayalım, çünkü ortada bu açıdan tartışacak bir şey yok. Elinde sistem olduğuna ve internette bilgi kaynakları bulunduğuna göre, kendin araştırabilirsin. Gayet açık bir konu ve sen de zaten benim söylediğimden pek farklı bir şey söylemiyorsun.
    Akşam akşam bu tür şeylerle kendimizi sıkmayalım, konu ne idüğü belirsin değerlerle ve ekran görüntüleriyle dolmasın.
    Tamamen senin söylediğinden ayrı birşey söylüyorum. Ekran kartında satın aldığımız asıl şey ekran kartı gpu'sudur diyorum. Çok basit bir örnek daha: hd4770-hd4850'den daha performanslı bir karttır. Neden? Bellekleri hd4850'nin %20 daha yavaş, doku kaplama hızıyla da %4 daha yavaş bile olsa nokta üretme hızıyla %20 daha hızlı ve 40nm çekirdeği 55nm çekirdeğinden çok daha iyi hız aşırtılabildiği için daha iyi olan kart hd4770'tir. Bu sebeple lütfen değerlendirmelerinde yanlış bilgi verip hd4800 serilerinin esas farkı bellek hızıdır şeklinde hatalara düşmeyelim. Kaynak da verdim, ispat da ettim. Lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mete Can Karahasan -- 11 Aralık 2009; 19:54:32 >




  • By CrossHair işlemcilerimiz aynı,overclock değerlerin kaç acaba??Stok fan ile 3.3 çalıştırıyorum,voltajsız..Senin tavsiyen ne olur??
  • Bu arada şu sorumu cevaplayabilecek birisi var mı??
    MSI After Burner ile 800/1200 değerlerine çıktım,birkaç saat oyun oynadım sorun çıkmadı hiç..Sıcaklık değerlerini 80-90 arası olarak gözlemledim..
    Oyun Sonrasında masaüstünde mediaplayer uygulamasında ekran dondu,mor bir renge büründü ve ekran kartı kendini;
    ''Görüntü Sürücüsü Görüntü Vermeyi Kesti Ve Bu Durumdan Başarıyla Kurtuldu'' Bunun sebebi nedir sizce?Sanırım 800/1200 fazla geldi veya Ram ayarlarım sorunlu? Bu uyarının sebebi nedir?Ekran kartı kendinimi kapattı??
    Sonra 775/1125 ayarlarıyla saatlerce oynadım tık demedi..
    Evet şimdi ustalarım bu yazdıklarımı bir tahlil ederlerse sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailgokhan

    Bu arada şu sorumu cevaplayabilecek birisi var mı??
    MSI After Burner ile 800/1200 değerlerine çıktım,birkaç saat oyun oynadım sorun çıkmadı hiç..Sıcaklık değerlerini 80-90 arası olarak gözlemledim..
    Oyun Sonrasında masaüstünde mediaplayer uygulamasında ekran dondu,mor bir renge büründü ve ekran kartı kendini;
    ''Görüntü Sürücüsü Görüntü Vermeyi Kesti Ve Bu Durumdan Başarıyla Kurtuldu'' Bunun sebebi nedir sizce?Sanırım 800/1200 fazla geldi veya Ram ayarlarım sorunlu? Bu uyarının sebebi nedir?Ekran kartı kendinimi kapattı??
    Sonra 775/1125 ayarlarıyla saatlerce oynadım tık demedi..
    Evet şimdi ustalarım bu yazdıklarımı bir tahlil ederlerse sevinirim...

    Benzer sorun bende de var 800/1100 yaptım bir süre sonra aynı hatayı verdi.Benim Asus 5850.Yardımcı olun arkadaşlar.




  • gigabyte benimkide hiç oc denemedim ama oynadığım tüm oyunlarda 1920x1080 full detay rahatça oynuyorum buda bana fazlasıyla yetiyor...
  • Bu uyarının sebebi oc kaldırmadı catalyst sistemi kilitlenmekten kurtardı demektir.
  • Peki bu uyarının kaynağı voltajı artırmamamız olabilir mi?Voltajı 1100+ değerlerine alırsak kararlı çalışır mı acaba??

    Crosshair yaklaşık aynı sistemi kullanıyoruz,sizin Crysis'te elde ettiğiniz default fps değerleri (40-50) ile benim 20-30 fps arasında baya bir fark var,bunu nasıl açıklayabilirsiniz?Ve en azından sizin default hızlarınızı yakalamam için neler önerirsiniz?
    İşlemci : 3.3 Mhz
    Ram : ddr2 1074 Mh
    z [crysisteki düşük fps de 7-7-7-27 gibi çalışıyordu,düşük fps ye bu yol açmış olabilir mi]bu değerler eğer kaldırırsa 4-4-4-14 veya 5-5-5-15 e çekilecek..
  • Arkadaşlar 2 sorum olacak .

    1)VMOD nedir ?
    2)Bu gpuya oc yaparken msi afterburner programını kullanmış ya arkadaşımız bu program sadece ati kartlara mı oc yapar ? Bir de diyelim ki oc yaptık daha sonra programdan çıkıp programı sildik . GPU tekrar eski ayarlarına mı döner yoksa ocli olarak kalır mı ?
  • Ben de sapphire 5850 kullanıyorum, güzel bir kart,

    fakat bir sorum olucak kaç derece ve yukarısı kart için tehlikeli olabilir?

    Birde o catalyst teki kilit nedir tam olarak?açtım onu fan ayarlarını falan değiştirmek için tekrar kapanmıyor herneyse..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.