Şimdi Ara

Amazonun gönderdiği kusurlu ürünler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    Amazon.com.tr üzerinden aldığım satıcısı yine amazon olan VIEWSONIC XG2730 monitor ilk geldiğinde ışık sızması var diye iade ettim.Tekrar sipariş verdim gelen 2.monitöründe tuşlarından birisi bazen basıyor bazen basmıyor. Penta.com.tr girip garanti sorgulaması yaptığımda ürünün garantisi 2018-11-28 tarihinde başlamış gözüküyor.Ben ürünü 4 gün önce teslim aldım. İade ettikten sonra sizce tekrar almalı mıyım ? Yine aynı şey olma ihtimali var gibi gözüküyor. Ürünü aslında iyi fiyata aldığımı da düşünüyorum. Farklı satıcılarda ise aldığım fiyattan alamıyorum.



  • amazon türkiye sorunu çözecektir amazon en büyük başarısı budur sorunu video foto çekin amazontr mail atın durumu anlatın çözüme ulaşırlar dostum geçmiş olsun bende çok şey aldım ama sonuçta yeni yeni başlıyorlar gelişeceklerdir kimse kusursuz degildir..iyi forumlar
  • 2. Üründe kusurlu gelince şüphe ediyor insan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon bilerek göndermiyor şans malesef, size gelen ürünlerin kutuları açılmış mıydı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Amazon bilerek göndermiyor şans malesef, size gelen ürünlerin kutuları açılmış mıydı ?
    Kutusu açılmış, tuşu çalışmıyor ve ürünün içeriği eksikti. Tekrar iade ettim mecburen :/
  • MuradinBronzeBeard kullanıcısına yanıt
    Kutusu açılmış ürünü kutudan çıkartıp kurmanız sizin hatanız hepsiburada vs olsaydı sıkıntı çıkardı

    Kutusu açılmamış ürünleri alınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Kutusu açılmış ürünü kutudan çıkartıp kurmanız sizin hatanız hepsiburada vs olsaydı sıkıntı çıkardı

    Kutusu açılmamış ürünleri alınız
    hepsiburadaya kutuyu açıp iade ettiğim çok ürün oldu şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım. hiç bi zaman satıcısı site dışındaki bir satıcıdan alışveriş yapmadım yapmamda. Dediğin gibi sıkıntı çıkarıyorlar kontak aldığın firma olunca sorun yaşamıyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuradinBronzeBeard -- 4 Şubat 2019; 19:7:7 >
  • MuradinBronzeBeard kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada hiç belli olmaz bana bir yamakları olmadı ama sıkıntı yaşayanlar oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • orjinal bandi acilmiş urunu almamanız gerekiyor.gelen kargoyla teslim almiyorum deyip geri gondermeniz gerekiyor.
  • SAKIN HEPSİBURADA.COM DA SATICI OLAN SANALPAZARİ FER-YAK BİLGİSAYAR DAN BİRŞEY ALMAYIN
    Benim başımada eticaret maduriyeti geldi.Ama ben sizin kadar şanslı değildim.
    21-05-2018 tarihindewww.sanalpazari.com İstanbul TR (fatura ismi ile fer-yak bilgisayar) aldığım ürün bozuk çıktı.Aldığım bilgisayar malzemesi o günün koşullarında 930TL idi şimdi 1750 Tl. Durumu satıcı ile görüştüm parayı iade edemeyiz malı değiştirebiliriz dedi. Ürünü kargo aracılığı ile iade ettim. Aradan geçen süre zarfında telefonla aradığımda ürünü servise gönderdik biz size döneceğiz dediler.(ANLIYCANIZ ZAMAN GEÇİRTEREK BENİ OYALADILAR) Daha sonra telefon eden kişi malı siz bozmuşsunuza çevirdi. Yani anlayacağınız önce paramı aldılar sonrada kutusundan bozuk çıkan ürünü yasal 14 günlük iade süresi ve 2 yıllık garantisinide yakarak beni DOLANDIRDILAR.Durumum Maltepe-İstanbul tüketici mahkemesinde kayıtlıdır.Onların yüzünden 2 ay boyunca banka ve mahkeme arasında koşuşturuken sağlığım ve pisikolojim bozuldu.Hem maddi hem manevi yıprattılar.Benim başıma bunlar geldi.Sizde aynı şeyleri yaşamak ve paranızla madur olmak istemiyorsanın.Şu anda HEPSİBURADA.COM üzerinden satış yapmaktalar başıma gelen bu durumu siteye bildirmeme rağmen (başkasıda benim gibi mağdur olmasın diye) açıkçası umurlarında bile değil.AMAN HA BUNLARDAN BİRŞEY SATIN ALMAYIN.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.