Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (3873. sayfa)

17 Kayıtlı Üye (8 Mobil) ve 102 Misafir (7 Mobil) - 104 Masaüstü15 Mobil1 iOS4 Android
5 sn
331.562
Cevap
8.113
Favori
72.857.767
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 38713872387338743875
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    Hocam göz var izan var... eyvallah 112 ye çok iyi fiyat da o koltukla benzer diye koyduğun koltuklarla tek ortak noktaları üzerine oturulabilmesi... gerci ona bakarsan bizim evdeki tabure de okadar benziyor o koltuklara.
  • agra3000 A kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi bu 6 binlik koltukta bize gelen koltuğun farkı ne ben anlamadım ?
  • MrCaner kullanıcısına yanıt
    Yok hocam aynısı haklısın:) oturuluyor üstüne sonuçta
  • agra3000 A kullanıcısına yanıt
    Tabiki altı bin etmez ama 2 bin eder tr piyasasında. E biz bunu 112 liraya aldık o yüzden iyi fiyat 👍
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Tabiki altı bin etmez ama 2 bin eder tr piyasasında. E biz bunu 112 liraya aldık o yüzden iyi fiyat 👍

    İnşallah 20 25 euro vergi çıkmaz  

  • 153 lira vergi çıkmış bende hala 0 yazıyor ama şu var 112 lira iade edilmiş çoğu kişiye. Nasıl iş anlamadım
  • çarşamba günü mng kargoya amazon iade için teslim ettim 30 temmuz para iadesi onaylanmış. 3800 tl degerindeki xiaomi projection vallahi iki gündür burda iade için yazanlardan sonra korkmuştum. ama çok hızlı bir şekilde iade kabul ettiler. bana göre amazon hala çok iyi çalışıyor. çok sık iade edenlere zorluk çıkartıyor olabilirler.

  • MrCaner kullanıcısına yanıt

    Yok hocam maalesef 21 temmuz'da elektronik ileti şeklinde görünüyor DHL'de.

  • Johny Constantine kullanıcısına yanıt
    Hocam olmaz o zaman herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Yoo baya kişiye gitmiş ve dandik olduğunu nasıl anladın adam video çekmiş çok rahat koltuk diye. Buna benzer iki koltuk var 6 bine koymuşlar amazona



    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]


    Alıntıları Göster

    yazmıştım zaten resimlerden göründüğü kadayıla dandik diye. bi arkadaş paylaşmış kendine gelen koltuğu dikiş yerleri falan bayağı hatalıydı





  • yedikeresekiz Y kullanıcısına yanıt
    Valla bu paraya benim için mükemmel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrCaner

    Valla bu paraya benim için mükemmel

    benim mesajı okumadınız tam galiba. onu yazdım bu para için bedava dedim

  • Merhaba. Daha önce mng ve amazonla yaşadığım iade sorununa bir güncelleme eklemek istedim. Amazonun tavsiyesi üzerine mng kargo şubesine gittim. Genel tavır hiç hoş değildi. Merkezden aranmışlar ve kameraları incelemişler sanırım. Farklı bir gün geldiğimdeki iade kargoları görüp hiçbirisine bilgisayar kasası sığmaz, dolayısıyla müşteri yalan söylüyor özgüvenindeydiler. Evet o gün 4 ayrı ürün iade etmiştim ve hepsi küçük kutudaydılar. Ancak kasayı farklı bir gün, daha öncesinde getirmiştim. Tarihini net olarak bilmiyorum çünkü kargo fişi vs de vermiyorlar. Kod da yok ortada. Bildiğiniz sahtekar muamelesi gördüm yani. Dedim kasa camı ile kasa kutusunu başka bir gün getirdim, kutuları ayrı ayrı getirmiştim hatta hanımefendi burada ikisini birbirine yapıştırıyordu yanlış hatırlamıyorsam. O sırada bana işleminiz tamam deyince ben de çıktım gittim dedim. Bu pek mümkün değil çünkü ayrı kutularda getirmişseniz biz onları birbirine bantlamayız dedi daha kıdemli görünen hanımefendi. Ayrıca ne zaman geldiğinizi bilmiyorsanız size nasıl yardımcı olabiliriz, bütün günlerin kamera kayıtlarına bakamayız ki ama vs vs dedi kadın. Böyle bir ricam yok zaten, peki dedim. Neyse ben oradayken sistemden daha öncesinde bir defa daha geldiğimi zorlanarak da olsa buldular. Kodu da buldular dolayısı ile. Ürünün kodunu girince kutunun bant üstünde giderken çekilmiş bir fotosunu gösterdiler ürün bu mu diye. Evet dedim. Sonra hayret içinde hemen monitörün başına geldi çalışanlar. Onlar da beklemiyordu ürünün bulunmasını ya da "öyle bir ürünün gerçekten var olduğunu!!". Monitördeki fotoğrafa iyice yaklaşıp kutular birbirine yapıştırılmış dedi muhatap olduğum yönetici kadın. Yapıştıran hanımefendiden ses soluk yok, öylece monitöre bakıyor. Öncesinde de yoktu zaten. Hemen sonra birkaç kayıp kargo fotoğrafı gösterdiler, kasa bunlardan birisi olabilir mi diye. Baktım hiçbirisine benzemiyordu, hayır dedim. Zamanım kalmamıştı, işe geç kalacaktım, gitmem gerekiyor dedim. Biz amazonla iletişime geçeceğiz. Sistemde teslim edildiği yazıyor dediler. Size dönüş sağlanır dediler. Bütün bu olanlar dün sabah oldu. Halen ses seda yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anywar -- 31 Temmuz 2021; 23:6:55 >




  • * 31 Temmuz Cumartesi - Günlük / Anlık "DİP" Fiyatlı Ürünler * 


    Arzum AR1056 Sürahi Blender  /  498.50TL  /  https://www.amazon.com.tr/Arzum-AR1056-Sürahi-Blender-Inox/dp/B07999PQG1


    Corsair VENGEANCE RGB PRO SL 16GB (2x8GB) DDR4 3200 (PC4-25600) C16 Desktop memory  /  953.69TL  /  https://www.amazon.com.tr/Corsair-VENGEANCE-PC4-25600-Desktop-memory/dp/B08SQ31CGF


    Viofo A129 PRO 4K Gps'li Akıllı Araç Kamerası  /  1515.90TL  /  https://www.amazon.com.tr/VIOFO-A129-Pro-4K-Kamerası/dp/B0825B63HQ





  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric13

    Geçmiş olsun bende 1,5 aydır 25000 TL lik iademi bekliyorum Amazon biz iade ettik diyor banka yok öyle birşey diyor. Her aradığımda MH farkli konuşuyor size ulaşacağız diyor kimse aramıyor, maillerime artık cevap vermiyorlar bildiğin Mehmet Ağa'nın dükkanı buradaki Amazon

    aa öyle deme.. kolay iade alıyor ya, türk halkı olarak bu konuda nasıl mutluyuz anlatamam.. zaten gerisi de çok önemli değil  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: antique

    aa öyle deme.. kolay iade alıyor ya, türk halkı olarak bu konuda nasıl mutluyuz anlatamam.. zaten gerisi de çok önemli değil  



    Alıntıları Göster

    4 martta sipariş ettiğim kahve makinesinin gelmesi için ben kaç kez müşteri hizmetleri ile görüştüm hatırlamıyorum. herkes birbirinden farklı cevap veriyor. yetkili biri ile görüşmek istiyorum lütfen beni arayın diyorum ne arayan var ne mail atan.

    sipariş ettiğim makine stokta olmasına rağmen göndermediler. Sonra bir müşteri hizmetleri temsilcisi siparişinizi iptal edip yeni sipariş verin arada oluşan 230 lira farkı size iade edelim diyince ben de tamam dedim.


    Ürün geldi müşteri hizmetlerine 230 TL para iadesi için yazdım fakat bana ilk olarak 105 TL iade edeceklerini söylediler :) hatta yazışmaları da gönderdim fakat size yanlış bilgi vermişler işinize geliyorsa bunu kabul ederseniz yoksa ürünü iade edin demeye getirdiler...

    Sonra 200 TL iade hesapladılar...


    Önceden amazona karşı gerçekten güveniyordum. Ürünün ve söylediğinin arkasında duran bir amazon vardı. O eski hallerinden eser yok şimdi :)





  • Projeksiyonu neden iade ettiniz acaba? Bende ayni urunu almayi dusunuyorum,parasina degermi
  • ogunduz06 kullanıcısına yanıt

    TR kısmında yetkili ile görüşme çok zor. Ancak çok büyük bir problem olursa ulaşım oluyor. Umurlarında değil gibi yurtdışı Amazonlara göre. Ben 50 kez bildirim bırakmama rağmen (abartsızı) dönen olmamıştı. Sonra mecburen yurtdışı maillere (HQ maillerinin hepsine yazmıştım) yazınca yetkililer dönüş yapmışlardı. Detaylı bir şekilde müşterileri diğer ülkelerdeki Amazonlara göre pek umursamadıklarını yazmıştım yetkililerin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johny Constantine -- 1 Ağustos 2021; 11:48:35 >
  • Johny Constantine kullanıcısına yanıt
    doğru söylüyorsunuz, +44lü numaradan geliyor aramalar
  • Hocam ilgilenmeyi bırak dalga geçen bile oluyor. Olumsuz yorum yazmıştım niye yayimlanmadi diye sordum müşteri temsilcisi ülkede ki yangınlardan olabilir dedi müşteri hizmetleri diğer ulkerle kıyaslanamayacak kadar kötü.
  • 
Sayfa: önceki 38713872387338743875
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.