Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (3779. sayfa)

5 sn
330.877
Cevap
8.109
Favori
72.684.508
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1589 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 37773778377937803781
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Wadjet kullanıcısına yanıt
    chargeback konusunu açar mısınız? Azıcık bilgilenelim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • juve212 J kullanıcısına yanıt

    Bankanıza bildireceksiniz musteri hizmetlerine..

  • arkadaşlar forumda notebook sıcak fırsatlar diye bir alan var mı ben bulamadım. teşekkürler.

  • ReiseReise kullanıcısına yanıt

    PrimeDay sonrası fırsat çıkmaz oldu hocam. Pek dişe dokunur bir şey yok ama, akmasa da damlıyor misali :)


    Faydalı olabiliyorsak, ne mutlu :)

  • PrimeDay'de aldığım SanDisk 128GB Ultra Dual Drive USB 3.1 Type-C Belleğim dün teslim edildi. Siparişimin ertesi günü kargoya verilip, bir günde bulunduğum ilçeye geldi. Ancak bulunduğum ilçede, dağıtıma çıkarılışının üçüncü günü teslim edildi. Cebimde varlığını hissettirmeyecek minimalist bir flash bellek ihtiyacım vardı, bu ürünle görmüş oldum. Type-C ucunun olması, benim için + bir özellik. İş gereği telefondan bilgisayara bilgisayardan telefona bir şeyler atmamız gerekebiliyor. Tek eksik gördüğüm nokta, uçları çıkartan tuşun bir süre sonra işlevini yitirip, sök tak yaparken dişin tutmaması, o da kısa vadede sorun yaratmaz diye düşünüyorum. Telefon için Memory Zone uygulamasıyla flash içerisine detaylı şekilde ulaşıp, dosyalarıma erişebiliyorum.


    PrimeDay'de 103TL'ye düştü, APP25 koduyla 78TL'ye satın aldım(işime yarayacak en iyi alışveriş olabilir).

    Satın almak, fiyat takibi yapmak isteyenler olursa diye linki şöyle bırakıyorum: https://www.amazon.com.tr/gp/product/B01EZ0X55C/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1


    Hayırlı akşamlar dilerim.





  • zknmr kullanıcısına yanıt

    Şöylece bir özetlemek gerekirse;

    Chargeback, dilimize "ters ibraz" olarak geçmektedir. Tamamen alışveriş yapan kişiyi güvence / koruma altına almak maksatlı bir banka hizmeti diyebiliriz. Yapılan alışverişlerde yaşanılan sorunlara(olağandışı harcama da olabilir) çözüm bulamayan kişiler, bu işlemlerle ilgili olarak kartı veren bankaya harcama itirazı (chargeback) başvurusunda bulunma hakkına sahiptir.

    Bu itiraz ilk olarak kart sahibi tarafından kartının ait olduğu bankaya yapılır ve banka tarafından işlemin yapıldığı alışveriş sitesine bu talep iletilir.  İlgili banka da alışveriş sitesinden itiraza konu olan işlem ile ilgili detayları talep eder. Talep edilen detayların yetersiz olması durumunda kart sahibi haklı bulunursa, itiraz edilen işlem tutarı iş yeri bankası tarafından ilgili iş yerinden tahsil edilir ve kartın ait olduğu bankaya aktarılır.

    (iyzico'nun açıklamasına göre, kendi yorumlarımı da ekledim)





  • umkaa U kullanıcısına yanıt
    Hocam alcaksan bu indirimde paylaşıldı 2 gün önce hala aynı fiyat incele bakalımhttps://www.incehesap.com/msi-bravo-15-a4dcr-255xtr-15-6-full-hd-gaming-notebook-fiyati-47344/

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]

    Konudaki bir arkadaşın mesajıyla yeni fark ettim :)


    Paylaşmış olduğum günlük fırsatlar oraya nasıl gidiyor bilmiyorum ama(sanırım forum yöneticileri ekliyor), dileyen "editörün seçtiği fırsatlar" kısmını da ara ara kontrol edebilir. Mesajların arasında kaybolup gitmeden fırsatları takip edebilirsiniz.


    Dileyen arkadaşlar da bana ait olan konuyu favorilerine ekleyerek, konu güncellemesi ve mesaj yazımından anlık olarak haberdar olabilir.


    " Amazon Türkiye Dip Fiyat Fırsatları | Sadece Fırsat / Link Paylaşımı! " konu linki: https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/135759219


    Bugünlük bu kadar mesaj yeter, yarın görüşebilmek dileğiyle.


    Herkese hayırlı geceler, keyifli alışverişler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rasiTR -- 25 Haziran 2021; 23:48:9 >




  • zknmr kullanıcısına yanıt
    Ters ibraz şeklinde aratıp daha fazla detaya ulaşabilirsiniz. Alışverişlerde alıcıyı korumak için bankaların sağladığı bir koruma denebilir. Ödediğiniz bedelin karşılığını alamadığınız durumlar, satıcı ile yaşanan problemler ve sizi mağdur eden durumlar, izinsiz işlemler gibi durumlarda kanıtlar ile birlikte bankanıza harcama itirazı verirseniz süreç başlıyor. En kısa hali ile bankanın birimleri firma ile görüşüp savunma istiyor ve haklı bulunursanız ödediğiniz bedel tarafınıza geri aktarılıyor. Ancak yeterli kanıt sunmanız gerekiyor. Sadece başvurup destekleyici şeyler sunmazsanız büyük ihtimalle talep reddedilir.

    Bununla ilgili bir başlık hazırlayacaktım ancak fırsatım olmadı. Fırsatım olduğunda detaylı bir başlık hazırlayacağım. Bir çok kişi böyle bir hakkı olduğunu bilmiyor maalesef.

    Ters ibraz konusunda İş Bankası bana çok pratik geliyor. Mobil uygulama üzerinden direkt süreci başlatabiliyorsunuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Teşekkürler bilgilendirme için

    @RasiTR
    @ Wadjet

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=2O_cGtlp0eQ


    Amazon kargo

    Edit: animasyonmuş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agra3000 -- 26 Haziran 2021; 0:18:52 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gıda ürünlerinde geçerli indirim kodu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Bu gerçekse ciddi ciddi kurye olucam. Acaba şartları neler, ticari araba yok bende binek aracı var , ekstra olarak şirket falan kurma imkanımda yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sigaraböreği

    Bu gerçekse ciddi ciddi kurye olucam. Acaba şartları neler, ticari araba yok bende binek aracı var , ekstra olarak şirket falan kurma imkanımda yok

    gerçek ama olmak o kadar kolay değil referans lazım (torpil)

  • İlk kez amazon siparişim agt kargoya verildi. Umarım hasarlı gelmez. Kolay gelsine alışmıştım çok hızlı ve güvenliydi.

  • Yaklaşık 10-15 ürünün olduğu siparişteki ürünlerim "İptal Talep Edildi" nedeniyle gelmedi. Kargoyu aradığımda hasarlı kutu nedeniyle geri göndermişler. Sanırım içlerindeki bir şampuanda vb. sorun oldu. Sağlamları gönderin dedim Amazon göndermedi. sadece "Amazon Gönderir " yazan ürünleri şuanki fiyatlarından alırsam ve onlara ulaşıp söylersem, indirim fiyatları kadar farkı bana yatıracaklarmış. Aldığım çoğu ürün başka satıcılardandı. Saçma sapan bir olay ve bir sürü telefon konuşması ve uğraş oldu maalesef. (alışveriş sepetini yapana kadarki vakiti saymıyorum)

  • umkaa U kullanıcısına yanıt

    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]  Torpillim yok maalesef

  • Bilseydim satardım 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 37773778377937803781
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.