Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (3551. sayfa)

5 sn
331.603
Cevap
8.113
Favori
72.864.842
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 35493550355135523553
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OkumadanAlma kullanıcısına yanıt
    Bu paspas vileda turbo ile uyumlu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Fiyat ne kadardı ?



    Alıntıları Göster

    40 TL


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon bir an önce ya şu rezil iade politikasından vazgeçmeli ya da bu ülkeden çekilmeli ..

    Bir yandan CAYMA HAKKInı, sözde DENEME HAKKI olduğunu sanarak umarsızca bunu kullanan tayfa, diğer yandan aldığı ürün kullanılmış mı diye kafayı yiyenler..

    Üstelik işin en acı tarafı alıp kullanıp iade eden gereksizler, aldıkları yeni ürünün kullanılmamış olmasını istiyor!

    Üstelik kullanılmış ürünün bir daha satılamayacağını savunanlar da yine aynı tayfa ...

    Şaka gibi....




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tonny Stark -- 16 Mayıs 2021; 21:27:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • HB indirim yaptığı için amazon da fiyatı kırmış..


    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]





    ürün tanıtım görseli başarısız ama HB sitesindeki kullanıcı görseli daha başarılı Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] 

    https://images.hepsiburada.net/usercontents/usercontentimages_0/cc57427e-da3c-4e3e-9c1b-c76b8b230778.jpg





  • Eğitim hocam. Bu iş dinle, kültürle veya başka şeylerle tam olmaz. Olur ama tam olmaz. Bizim halkımız gerçekten çok kötü. Hep övülüyor ama gerçekten kötü.


    bir eğitimci diyor ki bana iki bebek verin; birini dünyanın en iyi insanı, diğerini en kötü insanı yapayım.


    ilkokulda güzel ahlak, sosyal çevreyle ilişkiler, temel hakları bilmek gibi dersler olmalı.


    ben amazon yanlışlıkla beni kara geçirdiğinde, yanlışlık yapmışsınız bunu ödemek istiyorum dediğimde insanlar şaşırmamalı. Ben bir ürünü iade etmek istediğimde burada ki rezil insanların yarattığı kötü imaj yüzünden özür dileyerek hakkımı aramamalı, ürünümü iade etmemeliyim.


    dinlerde kul hakkının affı olmayacağından bahseder ve bu yalnızca tek tanrı inanışları için de geçerli değildir ancak mangalda kül bırakmayan insanlar açık bulduğunda o açığı otobana çevirmeye çalışıyorlar.


    insanlar youtube vs üzerinden ürün videoları çekmek için sürekli amazondan bir şeyler alıp, inceledikten sonra iade edip yenisini alıyorlar. Yahu bize diğer alışveriş siteleri kan kusturmadı mı ? Bize hakkımızı verenin hakkını niye gasp ediyoruz. Politikası bu bile olsa yapılmalı mı ? Memnun kalmazsan diyor. Neyinden memnun kalmadınız ?


    gittigidiyor üzerinden vakti zamanında bir akrabama kol saati aldım. Pahalı bir şey değildi şimdinin 600-800 bandı gibi. Kıllandım ama modeli çok beğendiğinden ve sitenin olası bir kötü durumda hakkımı koruyacağından sipariş geçtim. Aradan zaman geçti ve satıcı bana whatsapptan ulaştı. Bu model yok bu var diye. Önlü arkalı fotolarını atmış ve akrabama gösterdim olur benziyor dedi kabul ettm. Yalnız saatin pil kapağında ki kodla, farklı model var dediği saatin kodu farklı google aramalarında. Sordum işte genel foto şöyle böyle dedi. Neyse gelsin dedim tabii ki replika ve birinci sınıf bile değil.


    satıcı öyle bir çamura yattı ki anlatamam. Her şeyin dökümanını çıkardım, tüm Whatsapp konuşmalarını, satıcıya sorularımı, kaçamak cevapların hepsini gittigidiyora ilettim. Haklı bulup iade ettiler. Sanırım satıcı da ürün satmaya devam etti. Tam hatırlamıyorum.


    bizim insanımız haram lokmayı çok seviyor ama hep kazanırken. İyi de o lokma geldiği gibi de bir yerden çıkar.


    amazonun özellikle türkiye için acilen kaliteli kullanıcı profili yaratması lazım. Ben dürüst bir alıcı isem benim için kolaylık sağlanabilmeli.


    kaliteli bir markadan indirimden pantolon almıştım. Ayak dikiş kesimi hatalı, defolu ve yürürken hizası sola kayıyor. Bir yıl sonra yazdım. Utana sıkıla. İnanın 10 kere giymedim zaten pandemi vardı. Koşulsuz aldılar. Haklıyım ama üşengeçliğimden ve ayıp olur diye iade etmedim. En son sinirimden yazdım ve tüm sinirimi sıfırladılar. Ben buna değer veriyorum o yüzden de pahalı da olsa amazon kazansın istiyorum. Çünkü ürünü ben bozmadım, ürün bozuktu ve bana hakkımı verdi. Firmaya ürünü gönderir hakkını alır almaz bilemem ama ben fazlasını amazona kazandırıyorum.


    teşeklürler amazon. Her daim öveceğim ancak lütfen israflara karşı bir çözüm bul. Kutu israfı ve seni kötüye kullanmaya çalışan insan israfları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • imax1 kullanıcısına yanıt

    Ben de anneler günü hediyesi almıştım bambaşka bir ürün geldi şaşırdım, neyse iade edeceğim bildireyim de bir yanlışlık olmasın dedim hani katalog hatası da olabilir diye. Temsilci bir hanım çıktı, diyorum ki hanımefendi görselleri gönderdiğimiz yer vardı o mail adresi neydi? Ürünün fotoğraflarını oraya göndereceğim dedim. Hanımefendi daha ben bitirmeden bana müşteri memnuniyetini Amazon gözetir gibisinden bir şeyler dedi. Ablacım tamam güzel de ben bu üründe böyle bir durum yaşadım başkası yaşamasın hem de anneler günü için aldım içinden başka bir şey çıktı, verin adresi fotoğrafları göndereyim görün diyorum bu sefer de indirim tanımlayalım üründe diyor. Tekrardan bakın hanımefendi istemediğim ürün gelmiş indirim olsa ne o ürünü almak istesem onu alırdım bana gelen ürün istediğim ürün değil teşekkür ederim siz maili gönderin lütfen diyorum başka bir şey söylüyor. Üstüne bakın zaten iade hakkınız var ne güzel tarzı bir şey diyor, ee zaten yasal hak değil miydi o neden lütfediyormuş gibi yanlış gelen üründe böyle bir madde söylüyorsunuz diyorum başka bir şey diyor :) Ne yaptımsa alamadım o mail adresini. Daha fazla konuşmaya gerek olmadığı anladım meşgul etmemek de adına başka temsilciye bağlandım hemen maili verdi.


    Münferit böyle olaylar oluyor ama bazı temsilci arkadaşlar gerçekten bazen bilerek mi yapıyor anlamıyorum :) Ben yanlış ürün gelmiş fotoğraflarını size gönderip yanlışı görün ne hatası olduysa başkası yaşamasın düzeltin, ben de ürünü iade edeceğim diyorum o bana yanlış gelen ürüne indirim vereyim diyor :) Ülke standartlarının üstünde müşteri memnuniyeti var ama bazen farklı değerlendiriyor temsilci arkadaşlar bunu :))





  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Çok güzel açıklamışsınız ellerinize sağlık. Bir ekleme de ben yapayım eğitim sadece okulla olmaz, aileyi de eklemek lazım.
  • antique kullanıcısına yanıt
    Sanırım yazdığım şeyin anlamıyla sizin beyninizde canlananın alakası yok.

    Devamlı burayı okuya okuya kutuyu açarken her gelen ürün açılmış kullanılmış gelecek tedirginliği yaşıyor insan, kutuyu açınca herhangi bir kullanım emaresi görmeyince rahatladım. Normal 0 ürün teslim alanlar gelip hepsini buraya yazmaz ve kullanılmış ürün alan yazınca doğal olarak insan endişeleniyor bunun oranı 50’de 1 olsa da diye. Her aldığınız ürün kullanılmış geldiyse oldukça şanssızmışsınız, 10 numara oynamanızı tavsiye ediyorum hiç numara tutturamayınca ödül veriyorlar.

    Bu arada son 3 yıldır, 200’ün üzerinde siparişim oldu sanırım; monitör, bere, damak çikolata, onlarca kitap, kalem, mouse, diş macunu, bulaşık süngeri, kulak üstü BT kulaklık, elektrik bandı, koli kalemi, mutfak robotu, filtre kahve demleme seti, deodorant, tuvalet bloğu, saç fırçası, Bosch şarjlı vidalama, bardak, kupa, sürahi, bebek bezi, sıvı yağ, çay, çorap eşofman altı, Adidas ve Puma ayakkabı, şarj kablosu, vs aldım, sadece bir tanesinde LPN kodu vardı onda da kullanılma emaresi yoktu.




  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle yalnız şöyle bir ekleme de ben yapayım. National geographic dergisinin bir sayısında insan beyninin yaşa göre öğrenme yüzdeleri vardı. 6 yaşında bir birey %99 öğrenebilirken 35li yaşlarda bu oran 60-70lere düşüyordu.


    aileleri kısmen eğitebiliriz ancak eğer çocukları eğitirsek onlar ileride eğitimli aileler olacaklar. Bir nesil kazanırsak sonraki nesil kendini tabiri caizse amorti eder :)


    ayrıca yukarıda bahsettiğim konuya da ekleme yapmak isterm. Mesela herkes şu an lüks otomobil vs istiyor çünkü ulaşması imkansız ve hayal ediyor. Yani bir almanın, ingilizin ucuz ama kaliteli arabaya binmesi çok basit olduğundan o bunu hayal olarak görmüyor çünkü istese zaten alabilir. Eğer istemiyorsa o kazandığı parayı kişisel zevklerine, tatiline vs harcıyor. Etrafındaki herkes böyle çünkü neden hayal kursun böyle basit bir şey için. Bizim insanımızın da ufak şımarıklıkları olabilmeli, olabilmeli ki bunları lüks görüp hayal etmesin. Asıl önemli olan şeyler kendine yatırımdır, gezip görmek, okuyup paylaşmaktır. Sabah işe git, akşam yorgun gel yat uyu. Maaş al kira öde faturaları öde kenara 100tl koy ve devam et değil. Bu hayata kavuşabilirsek biz de aldığımız bir ürün bizim için çok pahalı olmayacağından iade etmek, çamura yatmak vs ile uğraşmayız diye düşünüp inanıyorum.


    iyi forumlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Stanley FT503 125Kg Profesyonel Katlanır El Arabası

    Piyasa fiyatı 900 tl
    Amazon fiyatı 666 tl

    Son 1 adet. Umarım forumdan birinin işine yarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yanlış düşündüğünüzü düşünüyorum ben. Evet sürekli iade eden bir kişi bile , yeni bir ürün aldığında sıfır ürün ister. Bunun tek sorumlusu var amazon başka hiçbir şey değil. Siz sanıyorsunuz ki bizim ülkemizde böyle. Bazı ürünlerin altında yazan yabancı yorumlara hiç bakıyormusunuz? Yada yanancı forumlara felan ürün araştıran. Alır dener iade ederiz modundalar sürekli. Bizden Farklı değiller, hatta ben size söyleyim daha kötüler bizden , çok fazla ürün iadesi var yurtdışında da. Amazonda zaten belirttiğim gibi bence ve yazıyor yabancı forumlarda çok ciddi bir refurbished ürün kapasitesi ve sistemi var. Örnek ; Ürün tanıtım videoları youtube gibi platformalarda , ürünlerin çoğu alıp iade edenlerin çektiği videolar diğer ülkelerde. Yabancıların Yorumlarında da zaten beğenmedim iade ettim/etcem o kadar çok ki.

    Şunuda belirteyim, İade hakkını veren kim ; tüketici hakları. Ben ürün aldım beğenmedim iade ettim birsüre kullanıp, yada gerekçesiz iade ettim, ki buda bir hak; yazıyor anlaşma şartlarında amazonda. Sonra ürünü kriterlere uygun şekilde iade ettim. Sonra yine bir ürün aldığımda kusura bakmasın ama sıfır kullanılmamış ürün isterim, zaten öyle istemesem sahibndene felan girerim daha ucuza 2.el alırım.

    Yanin bunun bizimle eğitimle vs alakası yok. Amazon aslında tüketici haklarına uygun hareket ediyor. Diğer siteler etmiyor. Bizde okuma alışkanlığı vs olmadığından da kendi haklarımızı bilmiyoruz. Yani eğitim olarak hepimiz eksiğiz yabancılara göre , hakkımızı bilmiyoruz aslında.
    İnternetten satış yapıolarsa ürüne zarar verilmediyse tıpış tıpış iade almak zorundalar. Firmayada ; bunu yapamıyorsanız, yapmayın bu işi demek istiyor yönetmelikler. Amazonun tek yanlışı iade alınmayacak statüdeki ürünleride iade alması ki bu forumda epilatörleri de gördük tekrar yollanan alıcılara, büyük bir terbiyesizlik bu , ki bunun sorumlusu iade eden değil, sadece Amazon. Almasın iade yani. Alıyorsan da yollamayacaksın. Ben iade edeni bilmem, Amazonu bilirim , ordan ürün alıyorum ve sıfır diye satılıyor.

    İşin özü haklarımızı çok iyi bilmediğimiz için, yabancılar bu haklarını çok iyi bildikleri için, emin olun çok daha fazla iade yapıyorlar amazona. Amazonda memnuniyet adı altında biraz da abartarak yönetmeliklere uyuyor. Diğer firmalara da gerekirse dava açılıp thh ye başvurulup kazanılıyor bu haklar zaten yönetmeliğe uygunsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imax1 -- 16 Mayıs 2021; 23:31:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.amazon.com.tr/gp/aw/d/B07KG3RMPQ/ref=ox_sc_act_image_4?smid=A2IZTO71ETFK6W&psc=1

    Bu tarz bişey almış ve kullanmış/kullanıyor olan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uranyum mu taşıyacağız anlamadım ürünü 🤔🤔

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zozolu Z kullanıcısına yanıt
    Bir nevi jammer gibi düşün hocam. Kopyalatmıyor ürünleri sinyallerini kesip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Johny Constantine kullanıcısına yanıt

    silB08LDHFTTDsil Konfulon A7 Powerbank 20000 mAh Type C ve Lightining ile şarj oluyor. iPhone kullananlar tercih edebilir.



    sadece bu yıl içinde; 5.000 tl'lik cep telefonu, 1.000 tl'lik ütü, bluetooth kulaklık, elektrikli soba, ssd gibi birçok ürün almışım. hiçbirinde böyle bir sorun yaşamadım çok şükür.

    dikkat ettiğim tek bir şey var satıcının amazon.com.tr olması.

    ayrıca c.tesi pazar hariç sipariş verdiğim tüm ürünler sipariş sonrası 18 saat içinde geldi, 24 bile değil.

    umarım dediğiniz gibi bir şey yaşamam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezgiiin -- 16 Mayıs 2021; 23:35:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imax1

    Bir nevi jammer gibi düşün hocam. Kopyalatmıyor ürünleri sinyallerini kesip

    yanlış hatırlamıyorsam kopyala işlemi siz aracın kapısını açmak için düğmeye bastığınız an gerçekleşiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silB08HX69MTRsil


    20.000 mah USB type c ve micro ile şarj oluyor. 80 tl. iyi fırsat gibi

  • gezgiiin kullanıcısına yanıt
    Aldım bir tane teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 35493550355135523553
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.