valla ben bu kulaklık iadelerini de görünce amazondan asla kulaklık almam kimsenin pis kulağını soktuğu kulaklığı kullanmam. Bu koşulsuz her halta iade çok yanlış bence ve arıza olmadıkça kulaklık iadeleri kalkmalı yada yasaklanmalı < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 6 Mart 2021; 10:5:41 > |
Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (2900. sayfa)
-
-
evet listede de yapıyor ben beğendiğim ürünleri listeye eklerim fiyat değişirse altında yazıyor şu kadardı şu kadar oldu diye
-
Yararlandik teşekkürler -
quote:
Orijinalden alıntı: heamvivnaİade ürün barkodu tam olarak ne oluyor? Mesela geçen son 1 adet yazan ayakkabı sipariş ettim. Bende son mesajlardan sonra işkillendim. Yarın gelince bu dediğiniz iade ürün barkodu tam olarak nerede yazıyor?
bu konuda bilgisi olan ?
-
https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07NW2NG68?psc=1
Philips LEDBulb 14-100W E27 6500K Beyaz Işık
23 Tl
Uzun bir zaman sonra dip fiyat sayılır
Migros Sanal Markette 19,95 e de varmış arkadaşlar..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dirty_y -- 6 Mart 2021; 10:46:45 > -
-
Amazonda robot süpürgeler özellikle xiaomiler amazon stoğundan satılıyor mu hiç acaba? -
Ertesi gün prime kargo ve saticisi amazon olan bir ürün aldım, normalde dün gelmesi gerekiyordu ama şu an sadece "tahmini teslimat tarihi belli olduğunda size eposta göndereceğiz" diyor. Aldiğim ürün stoktaki son üründü, işin kötü tarafi once HB'den aldim sonra Amazonda daha ucuzu var diye oradan da aldim HB'deki ürünü teslim almadan iade ettim. :D -
quote:
Orijinalden alıntı: tsmsk
Hocam ekledim resimi. Kendi barkodları bu.
Bu arada ben Amazon’un iade politikasını sorgulamıyorum. Bu tarz iadeler elbette satılacak ama bunu belirterek satmalılar diye düşünüyorum. Çoğumuz başka sitelerde aynı fiyata olan ürünleri şimdiye kadar Amazon iyidir diye hep Amazon’u tercih ederek satın aldık. Gelen iadeleri kontrol etmeden satmak konusunda son dönem problemler arttı. Bu anlamda çalışan eksiği var gibi duruyor. Neyse bunu tartışmak bizim işimiz değil. Ama insan alışveriş yapınca da başka kişiler tarafından kurcalanmamış ürün almak istiyor. Benim son aldığım ürün spigen kılıf tı. Kirli geldi bundan dolayı problem olarak gördüm. Ben laptop çantası aldığımda yırtık ve tabanında yastığı olmadan geldi. Onu bile iade etmedim. Maalesef her konuda olduğu gibi bizim milletimiz iade konusunu farklı algılıyor.
Etrafımda çok duyuyorum Amazon’dan alırım nasıl olursa 3 ay süresi var ürün fiyatı düşer yada beğenmezsem iade eder farklı yerden alırım ifadelerini.
Bu lpn ne anlama geliyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: tsmsk
Hocam ekledim resimi. Kendi barkodları bu.
Bu arada ben Amazon’un iade politikasını sorgulamıyorum. Bu tarz iadeler elbette satılacak ama bunu belirterek satmalılar diye düşünüyorum. Çoğumuz başka sitelerde aynı fiyata olan ürünleri şimdiye kadar Amazon iyidir diye hep Amazon’u tercih ederek satın aldık. Gelen iadeleri kontrol etmeden satmak konusunda son dönem problemler arttı. Bu anlamda çalışan eksiği var gibi duruyor. Neyse bunu tartışmak bizim işimiz değil. Ama insan alışveriş yapınca da başka kişiler tarafından kurcalanmamış ürün almak istiyor. Benim son aldığım ürün spigen kılıf tı. Kirli geldi bundan dolayı problem olarak gördüm. Ben laptop çantası aldığımda yırtık ve tabanında yastığı olmadan geldi. Onu bile iade etmedim. Maalesef her konuda olduğu gibi bizim milletimiz iade konusunu farklı algılıyor.
Etrafımda çok duyuyorum Amazon’dan alırım nasıl olursa 3 ay süresi var ürün fiyatı düşer yada beğenmezsem iade eder farklı yerden alırım ifadelerini.
Bunun sürekli yapılmasına müsaade ediyorlar mı ki? Yani sürekli aldıklarını iade eden ve hâliyle Amazon'u müşkül duruma düşüren birinin bir yerden sonra iade taleplerini olumsuz değerlendirme ya da hesabını kapatma/askıya alma gibi bir aksiyon alınmıyor mu? İlginç.
İade alınsın, satıcı böyle bir imkan sunuyorsa ve bu imkan alıcıya taleple ya da ricayla bile değil, doğrudan bir hak olarak sunuluyorsa bu satıcı ile alıcı arasındadır. Sorun iade almaları değil. Sorun iade ürünleri sıfır gibi ve sıfır fiyatına satmaları. Ben indirim zamanı iki kulaklık aldım. Birini kullanıp diğerini iade edecektim ya da satacaktım. Önce kulak içi olanı kendi kulaklık pedim ile denedim. Yorumlarda kulakta durmuyor, baş ağrısı yapıyor, sesi az, bağlantı kopuyor, yürüyüşte düşüyor gibi olumsuz değerlendirmeler olduğundan önyargılıydım. Baktım ki bunların hiçbiri yok, kulaklığı kullanmaya başladım ve diğerini de fiyatlar çok yükseldiğinden iade süresinde satmak için ilan açtım. Satılmasa iade edecektim. Forumdan bir arkadaşın aracılığıyla bir emniyet mensubu abimiz zahmet edip evime kadar geldi ve kızı için aldı. Sıfırını alacaktım, arkadaş sana yönlendirince senden almak daha uyguna geldi (benim aldığım ve sattığım fiyatla indirimsiz fiyat arasında 300 lira fark vardı) dedi.
Düşünsenize, kızınıza heyecanla üst düzey bir kulaklık siparişi veriyorsunuz ve gelene kadar bekliyorsunuz. Gelen ürün ikinci el oluyor. Hadi biz erkekler/babalar bunu göğüsleyebiliriz, öfkemizi doğru yere doğru şekilde kanalize edebiliriz. Fakat bir çocuğa hediye alınacak ve heyecanla beklenen bir ürünün ikinci el çıkması durumundan daha fazla hevesi kursakta bırakan pek az şey vardır. Bu kabul edilebilir bir şey değil, müşteri temsilcisinin "İade edebilirsiniz efendim." diyip de geçiştireceği ufak bir sorun değil. Rezillik, bana sorarsanız. Ama bana çoğu şeyi kimse sormuyor.
-
Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam. Söylediklerinize harfiyen katılıyorum.
-
Ben 69 lira iken satın almıştım. Ürün gerçekten hızlı şarj olup hızlı şarj yapabiliyor. 20000 mah için ucuz alternatif arayanlara fiyatı gayet iyi
-
quote:
Orijinalden alıntı: jvcjvc
Amazonda robot süpürgeler özellikle xiaomiler amazon stoğundan satılıyor mu hiç acaba?Satiliyor . Ben oyle aldim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X