Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kutrani , ahmet_cahit Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 14 Misafir (5 Mobil) - 9 Masaüstü7 Mobil1 Android
5 sn
67.034
Cevap
3.185
Favori
15.285.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 31 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 6996
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3185
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (1009 mesaj) mito1172 (725 mesaj) TulparHAN (688 mesaj) rasiTR (626 mesaj) yedikeresekiz (406 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (40644 mesaj) Mobil (14384 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (4253 mesaj) Uygulama (5609 mesaj) (1385 mesaj)
  • @
588 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    23 Mesaj

    Ben 1 sene sonra kapanan telefon için iade aldım amazondan...tek sorun indirimli aldığım telefonum gitmiş oldu fiyatlarda baya yükselmişti...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    airwolf26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    613 Mesaj

    Realme olanı diyorsunuz galiba. O modele ısınamadım o yüzden bu ürüne yorum istedim 🙂
    |
    |
    otiesto kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5734 Mesaj

    Servise götürün sonra bize yollayın vs demiyorlar mı?

    |
    |
    mirulusoy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2208 Mesaj

    “6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanuna göre;

    “Satıştan kaçınma”

    “MADDE 6- (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.

    (2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.”

    Hükümleri bulunmaktadır. Bu maddelere göre satıcılar veya hizmet sağlayıcıları geçerli bir sebep ortaya sürmeden tüketicilere satıştan imtina edemez.”

    diyor kanun. Eğer geçerli sebep diye bir koşul varsa bu kanunun esnek olduğunu gösterir. Varsa aksi görüşünüz bizi bu bilgiden mahrum bırakmayın.
    |
    |
    Zampara1234 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    447 Mesaj

    Aynı telefonun satışı devam ediyorsa aldığınız fiyattan verir Amazon. Görüşün isterseniz.

    |
    |
    mirulusoy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    10805 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kjetlee

    Sipariş verdiğim ürünü tekrar göndermezler mi?

    İade etme.Bunu gönder sana siparişini göndersinler. 

  • Teğmen
    165 Mesaj

    Benimde niyetim öyle ama göndereceklerini tahmin etmiyorum. Deneyeceğim şansımı.
    Amazone + idefix + şikayet var hepsine yazdım.
    Bilerek kasıtlı düşük model gönderdiler.
    Düzenlenen faturada düşük model yazılı.
    Sahtekar idefix
    |
    |
    DH | equ* kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6376 Mesaj

    İade etmek zorundasın.

    Değişim yok iade edeceksin tekrar sipariş vereceksin. Amazon Temcilsileri Gece 00:00'a kadar telefon ile bağlanabiliyorsun. Şikayetvar ne alakası var ki ?

    Direk Gece 00:00'a kadar tesilciye bağlan sorunu çözerler

    |
    |
    kjetlee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    165 Mesaj

    Ben ürünü geri gönderirim tabiki. Sipariş verme olayına gelince. Ürünü 362 TL den satın aldım. Şu anda en düşük fiyatı 500tl. Neden daha fazla ödeyerek almış olduğum ürüne tekrar fazladan ücret ödeyeyim.
    Birde müşteri temsilcisine hangi numaradan ulaşabiliyoruz acaba.
    |
    |
    TulparHAN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    Std H-30-020 Delüx Seri Delgeç, Gri


    https://www.amazon.com.tr/dp/B07CP6BN2C/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_QKQ2CQD9Y9K8Q7R3T36R
    Fiyat: 25,49TL
    Stok: 1
    |
    |
  • Yarbay
    6376 Mesaj

    amazon.com.tr/gp/help/customer/contact-us?ref_=cu_surl


    Bu linke tıkla ama yarın mesai saatlerinde Mail,Telefon ve Canlı görüşme var seç birisini durumu izah et. Bakalım ne diyecekler satıcı amazon olsaydı tekrar sipariş verip aradaki farkı karşılardı. Satıcı başka bir yer o yüzden bir şey diyemiyorum.

    Aldığın ürünün linkini atar mısın ?


    link bozuluyor kopyala yapıştır yap.

    Sayfanın altından iletişim

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/e1/ee/b3/e1eeb332d8fe2115f24b8041c4e5d34d.png&t=0&width=480&text=1

    Diğer soru ve talepler

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/c3/f3/2f/c3f32f02303813deca3e202db523836a.png&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 4 Mart 2021; 0:39:30 >
    |
    |
    kjetlee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1830 Mesaj

    3 yıl önce bende telefon almıştım. Garantilik bir durum oldu. Garantiye göndermeden önce faturayı kontrol ettim ama faturada imei bilgisi yoktu. Müşteri hizmetlerine yazdım, siz garantiye gönderin eğer garanti sıkıntı çıkarırsa bize ulaşın gerekeni biz yaparız dediler. Bende garantiye gönderdim. Telefondaki tüm arızalar giderilip telefon 5 günde tekrardan elime ulaştı. Bu dediğim 3 ay önce yaşandı.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    airwolf26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    223 Mesaj

    Garanti bitmiş miydi hocam ?
    |
    |
    heamvivna kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1601 Mesaj

    Bence değişim talep et,
    |
    |
    kjetlee kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Bitcoin Alım Satım
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.