evet garip. yurtdışı amazon'ları bu gece başlatıyor cyber monday'leri. bizimkilerde tık yok. ama içini rahatlayım ben senin, amazon global indirimlerinde çeşit çeşit telefonlar, fire tvler, amazon basicsler, kindlelar, iphonelar, laptoplar, tvler iyi fiyatlara düşüyor ama bizde en fazla pril, don ve havlu kağıt olacaktı. çok da şeeeyapma yani |
_____________________________
|
Teknolojik ürünler indirime girmediği için Cyber Monday yok bizde. Jack & Jones boxer mı satacaklar Cyber Monday yapıp? |
_____________________________
|
Hani Cyber Monday geldiydi? |
_____________________________
|
|
|
|
|
sabah bi heyecanla amazon'a girdim ama cyber monday hep yalan olmuş.. ben de teselli ikramiyesi olarak amazon-de sitesine girdim yapılan indirimlere baktım sonra balkona çıktım elimde çay bardağıyla uzaklara baktım bi süre |
_____________________________
ZoR oLDuĞu iÇiN YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ ŞeYLeR, aSLıNDa YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ iÇiN ZoRDuR..
|
bence abartiyorsun hocam hazir cayinda elinde ic biraz rahatla |
_____________________________
|
Amazondan son derece memnunum da şu xbox olayını anlamadım. .de .uk gibi sitelerden alınca 4500 liraya gelen ürün com.tr üzerinden, global ürün alınca 9300lere çıkıyor. Yurtdışından getirdiği için vergiyi olması gerektiği gibi mi yansıtıyorlar nedir ... |
_____________________________
DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ
|
7,90 ile Amazon'u mu satınaldınız da haberimiz mi yok. Prime sayesinde 3 liralıkta mal alsanız , kargo ödemiyorsunuz. Ertesi gün teslim (kolayygelsin ile istanbulda hep ertesi gün aldım). Ee daha ne yapsın adamlar, Video,oyun vs saymıyorum, izelmemek senin tasarrufunda , beğenmiyorsan iptal et Prime özelliğini. HB'den 9 kasımda verdiğim sipariş daha elime ulaşmamış, üstüne 21 gün geçmiş. aynı günlerde gece 11de verdiğim amazon siparişi ertesi gün 13:00'te telim oldu. Yani 14 saatte teslim aldım, kasımda verdiğim tüm siparişler 24 saat dolmadan teslim oldu. Eleştireceksek biraz insan diyelim. Herkes çok iyi de o kötüyse, vuralım abalıya ,ama yiğidi de öldürüp hakkını yemeyelim. |
_____________________________
CHR 1.8 Hybrid Passion Buzul Gri...
|
Geçen hafta https://www.amazon.com.tr/gp/product/B01BWJZC5A ürünü aldım. Gayet uygun fiyatla. İçinden kil kalıbı içinde dinozor iskeleti var. Doğası gereği bunu parçalayarak iskeleti buluyor ve maketi oluşturuyorsunuz. İçinden çıkması gereken (benden çıkmadı) balmumu ile sabitleştirip kullanıyorsunuz. Bu kalıbı parçaladık ve kutusunu da küçük çocuğum parçaladı. Durumu Amazon müşteri hizmetlerine aktardım. Balmumu çıkmadığını belirttim. Hemen iade yapın dediler. Israrla iyi niyetinizi kullanmak gibi niyetim yok. Eksik ürünü bana gönderin ben razıyım dedim. Üstelik ürün ve kutusu parçalanmış olduğunu belirttim. Yine de beni zarara uğratmayacaklarını ve iadeyi alacaklarını belirttiler. Bu iade gerçeştiği zaman aynı uygun fiyat ile yeniden alacağım. Bu şekilde müşteri odaklı çalışan bir firma daha görmedim. Üstelik alınan ürün bu derece deforme olmuşken. Amazon bu ülkeye fazla diyesi geliyor insanın. Ama olması gereken bu aslında. Biz olumsuza alışmışız. Teşekkürler AMAZON. |
_____________________________ |
Amazon kendi hatasından kaynaklanan sorunların iade sürecin bence çok kötü. Kötü derken Örneğin 64 GB aldığım Flaş Bellek 32 GB geldi. Hatadır olur, fakat sonrasında sunduğu tek çözüm iade koduyla mng gibi sıkıntılı bir firmaya vermemiz gerekiyor. 50 tl lik bir bellek için 1 saat yol, 1 saat sıra bekleyeceğim. Sonra indirim varken aldığım ürünü %50 daha pahalıya alıp, bir 4 gün kadar daha bekleyeceğim. Yani bence bu çözüm değil. Aslında en azında sadece kendi hatasından kaynaklı durumlar için Hepsiburada da olduğu gibi adresten ürünü almalı ve doğru ürünü göndermeli. Yada ürün eksikse, eksik ürünü göndermeli. Tamam iade kabulde sıkıntısız bir firma ama en ufak şeyde "tamam iade edin" den başka çözüm üretmemesi üzücü. Ha Türkiye şartlarına göre bence halen en iyi kendileri ama çok mantıksız uygulamaları da var. Mesela geçen Islak mendil aldım 2,5 tl ye. Sırf sepet tutarını yükseltmek için ve kargo israfını önlemek için 4 adet aldım, yanına da 50 , 60 tl lik bir ürün aldım. Küçük bir kutuya hepsi sığabilirdi. 5 Farklı Karton kutuyla gönderdiler. Her Islak mendil için ayrı bir karton kutu. Bu dünya içinde bir israf. Kargo konusunda kullanıcıya esneklik sağlanmalı. Aynı gün 3 farklı sipariş veriyorum. Çözüm alarak hepsini tek kargoda gönder seçeneği olmalı. Yani özetle buna da şükür diyoruz, ama bir an önce bu israfı ve hatalı , eksik ürün gönderimi konusunu çözmeleri gerekir. Amazona da bu şikayeti bildirdim. Bence bu sorunları yaşayan herkes geri dönüş yaparsa amazona, düzelteceklerine inanıyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutt86 -- 30 Kasım 2020; 10:18:51 > |
_____________________________
|
|
|
_____________________________
![]() Im Arwen. Telin le thaed. Lasto beth nîn, tolo dan nan galad... |
cugara kullanmadığım için diyemiyorum öyle şeyler |
_____________________________
ZoR oLDuĞu iÇiN YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ ŞeYLeR, aSLıNDa YaPMaYa CeSaReT eDeMeDiĞiMiZ iÇiN ZoRDuR..
|
bu almanları getirip türkiye'ye koysk %80'i intihar eder valla. resmen hard modda yaşıyoruz hayatı anasını satayım |
_____________________________
|
İlk mesajımda da belirttiğim gibi Amazon ürünü aldığım indirimli fiyattan alabileceğimi bana bildirdi. Sizin bahsettiğiniz durumda da buna benzer bir şey var. Satın aldığınız ürün ile gelen farklı ise size o fiyattan alım sunmaları gerekir. Zaten bunu yapıyorlar. Amazon bildirilen her şikayeti göz önüne alacaktır. Büyük kurumsal her firmada sürekli iyileştirme diye bir sistem vardır. Buna uygun olarak zaman içinde yenilikler olur. Her ürüne ayrı kutulama bence de olmamalı. İsraf oluyor. Benim bahsettiğim konu o değildi. Ama burada size katılıyorum. Firma stratejisi olabilir. Kendilerince sebepleri muhakkak vardır. Sonuç olarak iade yaptığım ürünü bu durumda iken babamın oğlu kabul etmezdi. Amazon sözü ikiletmeden iade aldı. Diğer janjanlı firmalardan ambalaja baksanız bile iade almayan bir sistemin içinde Amazon ışıldıyor. |
_____________________________ |