Şimdi Ara

Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]

70.824
Cevap
3.276
Favori
16.055.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 30 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 7168
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 21 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 3276
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (1018 mesaj) TulparHAN (788 mesaj) mito1172 (728 mesaj) rasiTR (626 mesaj) yedikeresekiz (440 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (42698 mesaj) Mobil (15043 mesaj) Tablet (751 mesaj) Mini (4493 mesaj) Uygulama (5609 mesaj) (2222 mesaj)
  • @
616 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Diğer Fırsatlar >> Amazon Türkiye ve Fırsatları [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1055 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bucephalas

    dimi şöyle okka marka makinayi 500 liraya ne güzel olurdu tefal im bozuldu 2 aydır cezvede yapıyorum, makina kadar lezzetli olmuyor acı cekiyorum ya



    Alıntıları Göster

    Bende takipteyim türk kahvesi makinası.


    @Gudik.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Gudik.
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj

    2 gün önceye kadar ₺379 idi. Bekleyin bu fiyata almayın.
    |
    |
    porko kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    926 Mesaj

    Merhaba,

     

    Müşteri odaklı hizmet anlayışımızla Amazon Türkiye olarak müşteri deneyimini geliştirebilmek için en uygun yöntemleri kullanmaktayız ve kapsamda verilerinizin gizliliği bizim için birincil öneme sahiptir. 


    Sizleri, meydana gelen bir olay hakkında bilgilendirmek istemekteyiz. Söz konusu olaydan bazı müşterilerimizle birlikte sizin de etkilenmiş olabileceğinizi değerlendiriyoruz.


    Paketleme hattında meydana gelen operasyonel bir sorun neticesinde, gönderilerde yer alan etiketler doğru alıcılar adına basılmış fakat kutunun içinde yer alan irsaliyeler farklı müşterilere ait olacak şekilde paketleme yapılmıştır. Bu nedenle bazı müşterilerimizin kimlik bilgilerinin (ad, soyadı ve T.C. kimlik numarası) ve iletişim bilgilerinin (adres) yer aldığı sipariş başka bir müşteriye gönderilmiştir. Bu durum 23/11/2020’de gerçekleşmiştir.


    Söz konusu olay nedeniyle yalnızca yukarıda belirtilen sınırlı sayıdaki verilerin gizliliği etkilenmiş olup benzer bir sorunun tekrar yaşanmaması için gerekli tüm önlemler alınmıştır.


    Sipariş vermiş olduğunuz ürün elinize ulaşmadıysa lütfen bizimle iletişime geçin. Ekip arkadaşlarımız, söz konusu ürüne ilişkin geri ödeme sürecini başlatacaklar.


    Bu sürece ilişkin her türlü soru ve sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.


    Ücretsiz Çağrı Merkezi: 0 850 390 21 53


    E-Posta: tr-privacy@amazon.com.tr


    Web sitemiz üzerinden: https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8&ref_=hp_ss_v2_cu_t4& 


    Bu olay nedeniyle yaşamış olduğunuz sorunlar için özür dileriz.


    Saygılarımızla





  • Yarbay
    2604 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bf5

    Ben de aldım. Bana yanlış ürün gönderdiler. Kutudan çıkan irsaliye üzerinde ürünü satın alan kişinin adı, soyadı, tcsi, adresi her bilgisi vardı. Bu bilgiler bende varsa benim ürünümün gittiği kişide de var. Kısacası aslında sağlam rezillik, yanlış ürün gelmesinden daha ciddi bir konu.

    Aynen öyle tam rezillik. Amazon 1 aydır ağır saçmalamaya başladı. Mhye yazdım ama Türkçe anlamıyor heralde. Paket ulaştıysa sorun yok diyor. Bu mailde bahsedilen paket değil ki irsaliyelerin yanlış gönderilmesi. Saçmalık resmen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exclbr -- 26 Kasım 2020; 19:56:12 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    Amazon az önce televizyon siparişimi hiçbir sebep yokken kendi kafasına göre iptal etti. İndirim varken satın aldığım ürünün iadesinin 5-7 gün içinde gerçekleşeceğini söylüyorlar birde...


    Şimdi benim zararımı kim karşılayacak? Prime üye olmamıza rağmen yapılan rezilliğe bak. Ben hayatımda Amazondan böyle bir kazık yiyeceğimi düşünmezdim.

  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bf5

    Ben de aldım. Bana yanlış ürün gönderdiler. Kutudan çıkan irsaliye üzerinde ürünü satın alan kişinin adı, soyadı, tcsi, adresi her bilgisi vardı. Bu bilgiler bende varsa benim ürünümün gittiği kişide de var. Kısacası aslında sağlam rezillik, yanlış ürün gelmesinden daha ciddi bir konu.

    Benim de 2 üründen biri yanlış geldi ama irsaliyeye hiç bakmadım. Bakarım.

    Yanlış gelen ürünüm fiyat cok iyiydi. Stoğa girince alın indirimli fiyat üstünde ödediğinizi iade edelim dediler.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    728 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BrezilyaLigi

    Geçen Harry Potter satranç seti vardı indirimde güzele benziyodu
    Kac tl idi hocam
    Ben de arıyorum
  • Yarbay
    9867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sariduru

    Merhaba,

     

    Müşteri odaklı hizmet anlayışımızla Amazon Türkiye olarak müşteri deneyimini geliştirebilmek için en uygun yöntemleri kullanmaktayız ve kapsamda verilerinizin gizliliği bizim için birincil öneme sahiptir. 


    Sizleri, meydana gelen bir olay hakkında bilgilendirmek istemekteyiz. Söz konusu olaydan bazı müşterilerimizle birlikte sizin de etkilenmiş olabileceğinizi değerlendiriyoruz.


    Paketleme hattında meydana gelen operasyonel bir sorun neticesinde, gönderilerde yer alan etiketler doğru alıcılar adına basılmış fakat kutunun içinde yer alan irsaliyeler farklı müşterilere ait olacak şekilde paketleme yapılmıştır. Bu nedenle bazı müşterilerimizin kimlik bilgilerinin (ad, soyadı ve T.C. kimlik numarası) ve iletişim bilgilerinin (adres) yer aldığı sipariş başka bir müşteriye gönderilmiştir. Bu durum 23/11/2020’de gerçekleşmiştir.


    Söz konusu olay nedeniyle yalnızca yukarıda belirtilen sınırlı sayıdaki verilerin gizliliği etkilenmiş olup benzer bir sorunun tekrar yaşanmaması için gerekli tüm önlemler alınmıştır.


    Sipariş vermiş olduğunuz ürün elinize ulaşmadıysa lütfen bizimle iletişime geçin. Ekip arkadaşlarımız, söz konusu ürüne ilişkin geri ödeme sürecini başlatacaklar.


    Bu sürece ilişkin her türlü soru ve sorununuz için bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz.


    Ücretsiz Çağrı Merkezi: 0 850 390 21 53


    E-Posta: tr-privacy@amazon.com.tr


    Web sitemiz üzerinden: https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8&ref_=hp_ss_v2_cu_t4& 


    Bu olay nedeniyle yaşamış olduğunuz sorunlar için özür dileriz.


    Saygılarımızla

    Hay sizin yapacağınız işin içine ..... , ulan para iadesi niye yapıyorsun ürünü eşşekler gibi yollamak zorundasın  





  • Yüzbaşı
    435 Mesaj

    bende kendim kesiyorum fakat çözemedim galiba tek olunca ensemi göremiyorum komedi oluyor güzel ürün philipsin traş makinesi de var bende.

    |
    |
    Shinra Tensei kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    577 Mesaj

    Babanın şirketi çünkü amazon dimi.

    Adamlar bir yanlışlık olabileceğini bildiriyor. Sadece bu noktada bile diğer tüm alışveriş sitelerinden ayrılıyor. Diğerlerinde ne rezaletler dönüyor ve haberin yok, düşün.

    Sonra yetmiyor sana her türlü yardımcı olabileceğini söylüyor, saygılarını iletiyor.

    Gerçekten iflah olmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuftikufti -- 26 Kasım 2020; 20:14:28 >
    helsloot kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    58 Mesaj
    Herkese yorumları için teşekkürler (philips traş mak) fiyat takip edeceğim.
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj

    amazon son dönemde gerçekten saçmalıyor bunda mng nin de payı var. daha önce başka şehre giden kargom gecikmişti. Şimdi de Denizli'ye gitmiş tekrar gecikti :D prime olduktan sonra kargolar daha geç gelmeye başladı. işin diğer tarafı ben mng elemanlarının kasıtlı olarak yaptığını düşünüyorum. son siparişlerim de mamalar eksikti. kutuların yanı açık diğeri de mng tarafından defalarca bantlanmış geldi. büyükşehirdekiler kolay gelsin ile hizmet aldığı için şanslı. şahsen mng takip ekranından sürekli kontrol etmekten yoruldum.

    |
    |
  • Yarbay
    2751 Mesaj

    Win 10 GPT UEFI Kurulum https://mini.donanimhaber.com/win-10-gpt-uefi-kurulum-hp-2019--131398532



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Antikes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    410 Mesaj

    Herkese merhaba, şuan prime aboneleri yarin gelecek olan indirimleri görebiliyorlar mı? Yoksa herkes görebiliyor, onlar sadece satın mı alabiliyor, normal üyeler satın alamazken. Yoksa bunların hiçbiri, indirimler yarın mı belli olacak? Kafam karıştı  


    @sariduru

  • Çavuş
    58 Mesaj

    Satın al yapmadım henüz.
    |
    |
    baycall kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
backlink paketleri
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.