|
Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1918. sayfa)
-
-
-
4000-4500 arasi dizüstü tavsiyesi var mı ? -
Tv sipariş geçmiştim , hevesim kalmadı daha -
Mütemadiyen Amazon temsilcilerine, özellikle Koton ürünlerinde olmak üzere giyim oranlarında ürünün kumaş içeriğini göremediğimizi, sitelerinde yazmadığını ve bazen internette ürün koduyla arama yapana kadar ürünlerin tükendiğini veya indiriminin bittiğini söylememe rağmen haklısınız deyip hiçbir aksiyon almıyorlar. Her defasında kurucularına kadar yazıp sonra özür mesajıyla geri dönmeleri ama hiçbir şeyin değişmemesi canımı sıkıyor.
Gerçekten ülkeden ülkeye değişiyor. Müşteri politikaları aynı olabilir ancak şu depolarındaki farklı gamdaki ürünleri aynı şekilde paketlemeleri ve böyle yukarda anlattığım gibi sorunları çözmemeleri çok garip. Alt tarafı ürünü sitene koyarken ürün içeriğini yazacaksın ne kadar zor olabilir?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F37FFE089
Bu mesaj silindi.şu etiketin mümkünse fotoğrafını atabilir misiniz, merak ettim?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-F37FFE089
Bu mesaj silindi.bizde doğru düzgün halk kütüphaneleri olmadığından,alıp okuyup iade ediyorlar herhalde.yoksa baskı yanlışı falan yoksa kitap iade etmek biraz garip kaçıyor;8000 tl verdiğn telefon değil bu yani,kitap işte!
-
quote:
Orijinalden alıntı: gargamel_
Bana destek olarak Amazonu e posta yağmuruna tutmaya var mısınız?
Mesajımın tamamı şu şekildedir :
Sevgili ve çok değerli amazon müşteri temsilcisi. Nasılsınız, umarım iyisinizdir. Öncelikle size Türkiye'de online sipariş adı altında yapılan hizmetin kalitesini yükseltip müşteri memnuniyetini her daim ön planda tuttuğunuz için minnettarım. İlk açıldığınız günden bu güne kadar her siparişimde memnun kaldım, size hayran oldum. Ne yazık ki son zamanlarda forum sitelerinde gördüğüm kadarı ile iade politikanızı suistimal ederek çeşitli kulaküstü kulaklık veya kulakiçi kulaklık siparişleri veren kişiler bunları denedikten hemen sonra iade ederek sizleri zor durumda bırakmaktadırlar. Deponuzun yoğunluğu sebebi ile iade ürünlerin sıfır ürünlerden ayrılamaması kullanılmış lpn etiketli ürünlerin başka müşterilere yollanması son zamanlarda gündeme çok fazla gelmektedir. Sizlerin bu güzel iade politikanızı, ürünü göndermemize gerek kalmadan para iadesi yapan bu tutumunuzu yıpratmamak adına sizlerden politikanızı değiştirmenizi rica edeceğim. Lütfen ama lütfen bazı hijyenik ürünlerde iadeye bir çözüm bulun. Bu şekilde devam edilmesi kendi adıma ve amazondan alışveriş yapan hiçbir müşteri için hoş değil. Vaktinizi aldığım için kusura bakmayın. Sevgiler.
Bu konuda yapılabilecek pek birşey yok açıkçası. Ürün keyfi olarak iade edildiyse yani üründe hiçbir sorun yoksa ve kozmetik olarak bir sıkıntısı yoksa ürünü çöpe atacak halleri yok veya gidip de keyfi olarak iade edilen ürünü "iade ürün" adı altında daha ucuza satacak halleri de yok. Önlem olarak, iade hakkını suistimal edenlere ve bazı hassas ürünlerin keyfi iadesine yasak getirebilirler ama bu sefer de "amazon Türkiye'ye geldi bozdu, iade almıyorlar hede hödö" der bu yamyamlar.
-
Arkadaşlar geçen hafta amazondan gelen laptopun garantisini sorguladığımda 2 ay önce ağustosta başladığı görünüyor.
Bu normal mi, yoksa iade ürünü olabilir mi?
2 ay fark olması çok önemli değilde iadeleri yolladıklarına dair mesajları görünce endişelendim.
Aydınlatan olursa sevinirim. -
İade ürünü satmışlar yine -
Bazen sorgularken ülkeye giriş günü falan da oluyor, iade ürün olması şart değil yani önceden başlaması için. Ulaşıp bir sorun en iyisi.
-
-
Ben sorun yaşadım kolay gelsin ile geçen gün o yüzden bir miktar sizden farklı düşünüyorum. Oturduğum yer yokuşlu bir yer arkadaş yanlış yerden girmiş hava yağmurluydu. aradı yokuştayım ayağım frende dedi. 9.30 da kalktım yağmurlu havada iki koli aldım ve eve taşıdım nefes nefese. Niye yanyoldan gelmediniz dediğimde harita böyle gösterdi dedi,ilk defa böyle bişey yaşadım.
Yanına gittiğimde arabadan inmişti,yani yalan söyledi bana.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quesnay -- 24 Kasım 2020; 22:22:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mustang marka gözlük aldım bende. İçinden çıkan garanti belgesi mart ayında imzalanıp kaşelenmiş. Sorduğumda Amazon un tedarikçiden aldığı tarih o, Sizin için satınalma tarihinden itibaren başlıyor dedi. Üründe sorun olmadığından ve uygun fiyatlı olduğundan umursamadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ancyraa -- 24 Kasım 2020; 22:26:49 > -
Tabi hocam direk günahlarını almamak gerekiyor. -
Evet iade ürünü değilse 2 ay can sıkacak bir durum değil, sayfalarca yorum görünce içime bir kurt düştü belki bize de denk gelmiştir diye korktum.
Zaten laptopun üzerinde jelatini vs. bulunuyordu. -
Bu bardakların özelliği nedir?quote:
Orijinalden alıntı: maviloksZwilling Sorrento Çift Camlı Kulplu 2'li Kahve Bardağı Seti, 355 ml - 135tl
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X