Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1807. sayfa)

5 sn
331.062
Cevap
8.114
Favori
72.723.910
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18051806180718081809
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Constantius kullanıcısına yanıt

    Hadi son cevabıda size vereyim ben buraya bunları benim 200 liramı verin diyemi yazmışım yoksa amazon iade ürünleri son kullanıcıya yollayıp mağdur etmemeli outlet kategorisinde satmalı işine gelen o şekilde almak isteyen almalı diye mi yazıp çoğunluğun sıkıntı yaşamaması için çözüm önerisi mi sunmuşum. Dakika başı etrafa düğünde para atar gibi havaya 200 lira atmıyorum ama dediğim gibi sinirimi ve stresimi o an geçirecekse çok şükür umrumda olmadan feda edebilcem maddi güce sahibim iyi akşamlar diliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rietveld kullanıcısına yanıt

    Buradan alacağıma n11 den kuponla samsung türkiye resmi mağazasından daha ucuza alırım.

  • Arkadaşlar bi mont var da alıcamda almanyadan geliyor sadece bu beden var ne demek oluyor

    Einheitsgröße (56-61CM)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.YEKE

    Arkadaşlar bi mont var da alıcamda almanyadan geliyor sadece bu beden var ne demek oluyor

    Einheitsgröße (56-61CM)

    Einheitsgröße  noun, feminine

    one size n (almost always used)


    Tek beden anlamına geliyormuş hocam.





  • Bir hepsijet mucizesi daha. 6 kasımda telefon aldım 8 kasımda hepsijet olarak kargoya verildi. Ürün hala gelmedi. Az önce telefon ettim. Ürün iade olmuş depoya geri dönüyormuş. Bana gelmeyen bir ürün nasıl iade oluyor dediğimde bir cevap veremediler. Kargo firması kaynaklı bir hata olmuş. Aynı gün aldığım kılıf geldi telefon iade oldu nasıl bir iş anlamadım. Siparişi iptal ettim. Bir yandan da iyi oldu amazondan daha ucuza alıcam şimdi. Teşekkürler hepsiburada.

  • Hocam tek beden standart anlamında , size olan herhangi bir üst giysinizi düz bir yere serip bir koltuk altından diğer koltuk altına ölçün 56 ila 61 cm arasındaysa uyacaktır sizede muhtemelen, 56-61 cm arasındaki bedenlere uygun anlamında yazmış sanırım yanılmıyorsam bu şekilde. yine daha net bilgisi olan bir arkadaş yanıtlarsa bilmediğimiz bir şey var ise öğrenmiş oluruz bizde bu tarz bir durumda kalırsak bizimde işimize yarar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kullanıcı9999

    kaçırdım onu ne zaman oldu acaba? 3000 civarı bütçeyle telefon arıyorum 27sini beklemeye değer mi acaba? 19unda faiz yükselirse dolar 7.5i görcek gibi

    9 Kasım in ilk saatlerinde.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çalışan kod varmı arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Constantius kullanıcısına yanıt
    N11 den yedek basliksiz 108 tl ye aldim.Paparadan 5 tl,digiavantajdan 3 tl geri yatti.Indirim kodu olarak ne kullandiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BRITA Marella XL Akıllı Sürahi, Beyaz 3 MAXTRA+ filtreli

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07PN5GJKY/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_tsaRFbMRHQBDR?_encoding=UTF8&psc=1

    147 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Türk_o

    Kullanılmış kulaklıklar nasıl iade oluyor? Yorumun birinden eleman kullanmış iyice, şuradan puan kırdım. Maalesef iade etmek zorunda kaldım yazmış. Sipariş versem iadelerden birini yollar bana amazon 🤬

    Arkadaşım amazonun kullanılmış kulaklıklarla ilgili nasıl bir politika izlediğini bilmiyorum. Amazon chatine bu durumu sorabilirsin, kullanılmış bir ürün gelirse iade alır, almam diyeceklerini hiç düşünmüyorum. O kadar ürün iade ettim hiç biri stokları etkilemedi. Bir ayakkabıdan 3 tane vardı, ben aldım sayı 2 ye düştü, ayakkabıyı iade ettim stok hep 2 olarak kaldı. Diğer iade ettiğim ürünlerde de aynı olay oldu ama bu demek değildir ki iade ürün göndermiyor, bugün başıma geldi.



    Sipariş verdiğim bir ayakkabı bugün elime ulaştı ve ayakkabının daha önce iade edildiği çok bariz belliydi. Ayakkabının bağcıklarından, içindeki kağıtlardan bu durum belli oluyordu. Fakat ayakkabı dışarda giyinilmemiş ve tertemizdi ama derisinde küçük bir yırtık vardı. Amazon chatine iade etmek istemediğimi belirttim. Bu yırtık büyürse ne olacağını sordum. Ödediğim miktarın 4/1 ini kartıma iade ettiler, yırtık büyürsede amazonla tekrardan iletişime geçebileceğimi söylediler. BU konuda tekrardan amazonu takdir ettim, çünkü ayakkabı yurt dışında 65 dolar, bana 14 dolara gelmiş oldu. Bu fiyata amerikada satsalar orayı yıkarlar.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginemre01

    Hocam tek beden standart anlamında , size olan herhangi bir üst giysinizi düz bir yere serip bir koltuk altından diğer koltuk altına ölçün 56 ila 61 cm arasındaysa uyacaktır sizede muhtemelen, 56-61 cm arasındaki bedenlere uygun anlamında yazmış sanırım yanılmıyorsam bu şekilde. yine daha net bilgisi olan bir arkadaş yanıtlarsa bilmediğimiz bir şey var ise öğrenmiş oluruz bizde bu tarz bir durumda kalırsak bizimde işimize yarar.

    teşekkür ederim peki yurt dışından gelen ürünleri iadede edince kargo ücretinide geri veriyormu acaba amazon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ŞAKACI kullanıcısına yanıt

    Bu fiyat uygun mu? Tecrübenizden yararlanmak için kolaya kaçıyorum biraz.

  • Kargo ücretini hiç bir firma geri vermez usta


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cordelio91

    N11 den yedek basliksiz 108 tl ye aldim.Paparadan 5 tl,digiavantajdan 3 tl geri yatti.Indirim kodu olarak ne kullandiniz?

    Amazon25 ve Amzsn25(yanlış hatırlamış olabilirim) kodlar vardı onlardan birisini kullanmıştım şu anda bitti maalesef o kodlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginemre01

    Mikser aldığımda çizikler içinde pis ve kadın saçı vardı iki üç tane, istifra ediyordum aradım uyardım ,bide mutfak ürünü bu dedim haklısınız kusura bakmayın mümkün değil kabülü dediler hemen iade edin dediler ama kendi hataları için kargoya gitmek istemedim ve başka çözüm sunmadılar 200 tl civarı aldığım ürün çok pahalı olmadığından , kullanmayı içim kaldırmadı çöpe attım açıkçası. Ben ürünü atacağım ama başka mağduriyet yaşanmasın iade göndermeyin kimseye diye şikayet oluşturdum hatta, ileteceğiz gerekli yerlere uyarınız için teşekkür ederiz tarzı konuştular ama benim dememle düzelmemiş tabiki . Ya çalışanlardan kaynaklı yada amazonun politikası bu ama kesinlikle doğru bulmuyorum benim için iade sorun değil diyen için iadede sorun yaratmıyorlar ama orası ayrı.

    Arkadaşım geçmiş olsun. Amazon iade edilen ürünleri tekrardan satışa sunmuyor diye düşünüyorum. Çünkü iade ettiğinde stoklarda artma olmuyor, bunu çok kez gözlemledim. Kullanılmış ürünler, amazon ürünlerini depoya çekmeden önce iade ürünler amazona kakalanmış gibi bir izlenim seziyorum, bu ne kadar doğru bilmiyorum benim düşüncem bu şekilde.



    Amazon ile görüşüp bu durum hakkında yardımcı olmamalarıda çok enteresan. Bazen amazon chatiyle görüşme fotoğrafları yayınlanıyor hem burada hemde farklı platformlarda ve çok kaba bir dille sorunu çözmeye çalıştıklarını görüyorum. Üründe sıkıntı yaşadıysanız, bunun sorumlusu oradaki müşteri temsilcisi değil. Hangi platform olursa olsun, oradaki müşteri temsilcileri de bir çalışan, yaşadığınız sıkıntılarda onların bir suçu yok, sinirlenseniz bile onlara bu siniri yansıtmamaya çalışın. O insanlarda ekmeklerinin peşinde, amazon ortağı değiller. Ben sürekli amazon chatiyle görüşüyorum ve her görüşmemde bana "nazik anlayışınız için çok teşekkürler" gibi ifadeler kullanıyorlar ve yardımcı olmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Yukarıda bahsettim aldığım ayakkbıda küçük defo vardı paranın bir kısmını hemen iade ettiler, sorun büyürsede iletişime geçmemi söylediler. Müşteri temsilcilerinin bana bu şekilde davranmalarından şunu anlıyorum, sanırım insanlar sorunlarını kaba bir dille anlatıyor ve bu durumu çok yaşadıklarından dolayıda, müşteri temsilcilerini insan yerine koyanları, kibar bir dille çözüm arayanlara hasret kalmışlar gibi bir izlenim ediniyorum. Kaba bir dille ya da o anki sinirini müşteri temsilcisinden çıkaranları, müşteri temsilcileride çok kâle almadığını görüyorum, çözüm odaklı olmuyorlar. Bu insanlar günde 100 lerce kişiyle muhattap oluyor, onlarda illaki sinirleniyordur, moralleri bozuluyordur. Siz kaba bir dil kullandınız ya da sinirinizi o kişiye yansıttınız demiyorum, bu şekilde davranan arkadaşlar varsa lütfen onlarında çalışan olduklarını unutmayalım, bunu belirtmek istedim.









  • n0fx kullanıcısına yanıt
    Ayakkabı iade etmiştim, stokta yoktu numara, iade kabul mesajı gelince baktım aldığım fiyattan(indirim yoktu sadece iade ettiğim numaraya indirim oldu) aynı numara satışa sunuldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18051806180718081809
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.