Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1433. sayfa)

5 sn
331.513
Cevap
8.114
Favori
72.844.749
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14311432143314341435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Constantine

    Şimdi yarama tuz bastınız :) Burayı takip edebildiniz mi bilmiyorum hocam ancak Amazon ile 2 defa cam ürününde sorun yaşadım buraya da yazmıştım. Büyük cam bardak aldım alta kağıt konulmuş, üstte ve yanlarda bir şey yok hani kağıdı saman düşünün ürünü de tavuk, yumurtlarken oturur ya aynı o pozisyondaydı o şekilde göndermişler. Bir de ürünün kabından büyük kaba konulduğu için darbe alıp kırılmış. Kırılmış demeyelim de bildiğiniz tuz buz olmuş Sonrasında aradım dedim ki patpat veya bir koruma ile sarın veya daha büyük koliye koymayın içinde oynuyor darbe alıyor bu şekilde ve kağıt koyuyorsanız özellikle yanlarına koyun diye.

    Sonra aradılar dediler ki geri bildiriminizi aldık ilgili yerlere de depoya da ilettik dilerseniz ürünü tekrardan alın farkı karşılayalım. Tamam dedim ama bakın sıkıntı olmaz değil mi dedim, olmaz gerekli tedbirler alındı dediler. Aldım ürünü başka ildeydim o ara, oraya sipariş verdim. Bu sefer Kolay Gelsin getirdi dedim ki bekleyin açayım sıkıntı olmasın, adamın cevabı sıkıntı varsa alamam zaten abi Amazon sıkıntı yaşarsanız çözüyor. Allem ettim kallem ettim yok. Amazon da bir öncekinde dedi kargocu yanında açarsanız daha iyi diye. Neyse video ile açtım bir baktım aynı şekilde paketleme. Ne bir patpat var, ne ürün kutusu ile aynı boyda kutuya koyma var, ne de kağıt koymuşlar. Öncekinde en azından kağıt vardı bunda o da yoktu. Aradım dedim aynı şey gerçekleşiyor bir de sıkıntıyı giderdik içiniz rahat olsun diyorsunuz aynı şey başımıza geliyor bir de MNG olmamasına rağmen. Çok mu zor bir patpat ile sarmak dedim. Video ile açtım dilerseniz videoyu ve fotoğrafları gönderebilirim derken bir yandan da şangır şangır elime aldığım bardağı sallıyordum

    Ee işte haklısınız para iadesi yapalım falan dediler. Zaten 6'lı üründen 1 tane kalmış düzgün. Yok dedim alın siz bunu cam ürünleri paketlemeyi öğrenene kadar da sizden daha da cam almam. Ama diğer ürünleri paketlemede çok iyisiniz.

    Müşteri memnuniyeti süper ama kargo ve depo birimlerinde sıkıntılı maalesef. Hepsiburada N11 olsa derler ki hani tutanağın hani belgen. Kapıya gelen kurye bile Amazon halleder abi sorun olursa diyor. Rahatlığa bak Ha sana Hepsiburada müstehak diyenler olabilir ancak ben durumu yapıcı olsun başkaları da mağdur olmasın diye aktarmıştım. Yoksa sorunu çözüyorlar mı evet o yönden çok şanslıyız.

    Alıntıları Göster
    daha bugün 2 li cam kupa geldi baloncuklu natlona sarmışlare sıkıca ayrıca kutuda başka ürünlerde vardı onlar içinde kağıt komyşlar yin.e sağlam geldi yani benim ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    daha bugün 2 li cam kupa geldi baloncuklu natlona sarmışlare sıkıca ayrıca kutuda başka ürünlerde vardı onlar içinde kağıt komyşlar yin.e sağlam geldi yani benim ki

    Alıntıları Göster
    Bu durumda bahtsız bedevi benim

    Başkalarınınki böyle olmasın bari iyi sevindim hocam aksiyon almışlarsa.
  • Johny Constantine kullanıcısına yanıt
    Depodakiler kafasına göre paketliyor olabilirler. Hassas ürünleri dümdüz kutunun içerisine atıp gönderdikleri de oluyor, hiç önemsiz ürünleri kağıtlarla, havalı poşetlerle gönderdikleri de oluyor. Paketlemeyi yapanın ruh haline göre sanırım. Ama bu kadar kağıt koyulması normal değil. Sizin yaşadığınız gibi sorunların geri bildirimleri olmuş belli ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johny Constantine

    Şimdi yarama tuz bastınız :) Burayı takip edebildiniz mi bilmiyorum hocam ancak Amazon ile 2 defa cam ürününde sorun yaşadım buraya da yazmıştım. Büyük cam bardak aldım alta kağıt konulmuş, üstte ve yanlarda bir şey yok hani kağıdı saman düşünün ürünü de tavuk, yumurtlarken oturur ya aynı o pozisyondaydı o şekilde göndermişler. Bir de ürünün kabından büyük kaba konulduğu için darbe alıp kırılmış. Kırılmış demeyelim de bildiğiniz tuz buz olmuş Sonrasında aradım dedim ki patpat veya bir koruma ile sarın veya daha büyük koliye koymayın içinde oynuyor darbe alıyor bu şekilde ve kağıt koyuyorsanız özellikle yanlarına koyun diye.

    Sonra aradılar dediler ki geri bildiriminizi aldık ilgili yerlere de depoya da ilettik dilerseniz ürünü tekrardan alın farkı karşılayalım. Tamam dedim ama bakın sıkıntı olmaz değil mi dedim, olmaz gerekli tedbirler alındı dediler. Aldım ürünü başka ildeydim o ara, oraya sipariş verdim. Bu sefer Kolay Gelsin getirdi dedim ki bekleyin açayım sıkıntı olmasın, adamın cevabı sıkıntı varsa alamam zaten abi Amazon sıkıntı yaşarsanız çözüyor. Allem ettim kallem ettim yok. Amazon da bir öncekinde dedi kargocu yanında açarsanız daha iyi diye. Neyse video ile açtım bir baktım aynı şekilde paketleme. Ne bir patpat var, ne ürün kutusu ile aynı boyda kutuya koyma var, ne de kağıt koymuşlar. Öncekinde en azından kağıt vardı bunda o da yoktu. Aradım dedim aynı şey gerçekleşiyor bir de sıkıntıyı giderdik içiniz rahat olsun diyorsunuz aynı şey başımıza geliyor bir de MNG olmamasına rağmen. Çok mu zor bir patpat ile sarmak dedim. Video ile açtım dilerseniz videoyu ve fotoğrafları gönderebilirim derken bir yandan da şangır şangır elime aldığım bardağı sallıyordum

    Ee işte haklısınız para iadesi yapalım falan dediler. Zaten 6'lı üründen 1 tane kalmış düzgün. Yok dedim alın siz bunu cam ürünleri paketlemeyi öğrenene kadar da sizden daha da cam almam. Ama diğer ürünleri paketlemede çok iyisiniz.

    Müşteri memnuniyeti süper ama kargo ve depo birimlerinde sıkıntılı maalesef. Hepsiburada N11 olsa derler ki hani tutanağın hani belgen. Kapıya gelen kurye bile Amazon halleder abi sorun olursa diyor. Rahatlığa bak Ha sana Hepsiburada müstehak diyenler olabilir ancak ben durumu yapıcı olsun başkaları da mağdur olmasın diye aktarmıştım. Yoksa sorunu çözüyorlar mı evet o yönden çok şanslıyız.

    Alıntıları Göster
    sizin olay büyük şanssızlık olmuş ama firmanın iade değişim konusunda sıkıntı çıkarmaması büyük teselli. yinede müşteri geri dönüşlerine düzelttik diye cevap verip yine aynı şekilde göndermeleri de tuhaf olmuş, ya birbirlerinden haberleri yok yada müşteriyi memnun edeceğiz diye sınırsız polyannacılık yüklemişler personellerine, pozitiflik iyidir ama icraatsız pozitiflik sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar amazondan bu ürünü aldım. Hala kargoda.https://www.amazon.com.tr/Braun-%C5%9Eekillendirici-Kablosuz-Y%C4%B1kanabilir-Kullan%C4%B1m/dp/B086FBD2VN
    Ürünü kargodan hiç almadan iadeye gönderebilir miyim kargocuya söylesem iadeye gönderir mi?
    HBda 30 TL daha uygunmuş oradan sipariş geçeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgennyk -- 16 Eylül 2020; 22:9:25 >
  • Adamlar biraz önce urun teslimi yaptılar, süperler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İade ve siparişlere girince sizde kaç yazıyor arkadaşlar? Bende 46 sipariş verildi yazıyor. Abartmış mıyım, arttıranı var mıdır?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • erakan kullanıcısına yanıt
    hocam güzel fırsatlı ürünler var mıydı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm uzaktan alışverişlerde olduğu gibi ürünler kargoda zarar görebilir.

    Ben ilk defa ale bardak seti almıştım, fırsat fiyata. O zamanlar kolay gelsin yoktu ve MNG önce Ankara’nın tüm semtlerini dolaştırdı, sonra da kutuyu şıngır mıngır getirdi. Dedim içinde cam kırılmış işte, beraber açalım tutanak tutun. İçinde sağlam olan diğer ürünleri alayım. Yok tutanak tutmuyoruz, ancak teslim almayabilirsiniz. “İçinde zil olmadığını nereden bilelim biz” diye bir şey söyleyince sonrasını hatırlamıyorum, şalter attı.

    Bir başka seferde uygun fiyatlı sürahi takımı vardı. Yine şıngırdayarak geldi kutu. Yine MNG. Yine iade oldu kutu açılmadan.

    3. defasında uygun fiyata sıvı bulaşık deterjanı aldım, aynı kutuda klozet temizleyici bref vs de vardı. Kolay gelsin ile geldi ama sitenin güvenliğinden telefon ettiler, sanırım sıvı akmış kargonun içine diye. Kurye ile kutuyu beraber açtık, sıvı deterjan kalın bir plastik poşet içinde olmasına rağmen akmış ve diğer ürünlere de bulaşmış. Diğer ürünler kullanılabilirdi ama kurye ya hepsi ya hiç dedi, yine hepsini iade etmek zorunda kaldım.

    Her 3 durumda da hepsi iade oldu ama çok net şekilde kolay gelsin o anki durumu çok daha iyi yönetti. Amazon ise para iadelerinde kolay gelsinin tutanağını daha geç görüntülediğinden iadeyi daha geç yaptı.

    Bütün bunlara rağmen yine de HB ile yaşadığım iade süreçleriyle karşılaştırdığımda Amazon çok daha önde.

    Bu arada kutular ve içine koyulan kağıtlar için en doğru şey; geri dönüşüme gittiğinden emin olmamız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Dün iki tane Type-C şarj kablosu siparişi vermiştim. Bugün elime ulaştı.
    Kablolara göre büyük bir karton kutu içerine zarar görmesin diye 3 tane kağıt sıkıştırmışlar

    Paketleme hoşuma gitti her ne kadar gereksiz olsa da Umarım diğer ürünlerde de böyle özenli olurlar.
  • Kadima kullanıcısına yanıt
    Kablo ne ki bebek bezine bile aynılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgennyk kullanıcısına yanıt
    Bu ürün amazon da daha uygun 269 tl hb de 289 tl

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • legendim kullanıcısına yanıt
    Hbde az önce 150/50 indirimi vardı şimdi kampanya bitmiş. 239a aldım. iade edeceğim amazondaki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazonun anlaşma yaptığı ceva lojistikde bir sorun var, sarılması gereken ürünleri sarmayıp önemsiz kırılmaz ürünleri sarıyorlar ilk açıldığında kalem vardı 1 TL civarında almıştık tek kalemi koca kutuya kağıt doldurup göndermişler
    Ampul gönderimini ise direk kutuya atmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 16 Eylül 2020; 23:23:25 >
  • bilgennyk kullanıcısına yanıt
    aynısını banada yaptılar ürün seçmiştim işten dönünce alırım dedim eve geldim gitmiş indirim
    kafalarına göre kaldırmışlar resmen 4 5 saat durmadı bile
  • skechers summit geldi iyi ayakkabı çok hafif.
  • Saat akşam 11bucukta kapım çaldı. Tek parça bi ürün almıştım onu getirmişler. Kendi adıma çok utandım. Bi daha hayatta böyle bişey yapmam. Özellikle bu yoğun zamanda. Amazon mutlaka iyi bi para veriyordur çalışanlarına ama böylesi yoğunluk oluşturmayalım arkadaşlar. Olan çalışanlara oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BILLABONG Mens Boulevard Satchel Cantalar ve Cüzdanlar -50.99

    https://www.amazon.com.tr/dp/B07V1VPLSW/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_VpOyFb0D5ZGWR

    Ben 1 tane sipariş geçtim, değerlendirmek isteyen olursa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55 inç tv kampanyası yakalarsınız mesaj atarmısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14311432143314341435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.