Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (1377. sayfa)

24 Kayıtlı Üye (13 Mobil) ve 138 Misafir (8 Mobil) - 141 Masaüstü21 Mobil5 iOS2 Android
5 sn
331.070
Cevap
8.113
Favori
72.725.349
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1591 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13751376137713781379
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • suatin kullanıcısına yanıt
    promosyon kodu kullandıysanız sistem ürün başına tutar hesaplıyor ve onu iade tutarından düşüyor. geçen hafta başıma geldi ve temsilcinin söylediği özetle bu şekilde. kod kullanmadıysanız iade işleminin tamamlanmasını bekleyin belki düzelir. olmadı mh ile görüşün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crowler -- 25 Ağustos 2020; 10:14:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deliormanli90

    Prensipli bir sıcak fırsatçı taktir etmek lazım .
    kargo ücretli ürün almış da farkında değil!o kargoyu bedavaya mı evine kadar getiriyorlar?
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    Hocam henüz 4 gün olmuş ne dolandırılması. her şey olması gerektiği gibi işliyor herhangi bir sıkıntı göremedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    Bu mesaj silindi.
    üstteki üyenin yazdığı gibi aradan uzun bir zaman geçmemiş, elbet olması gerektiği gibi çözüme kavuşturacaklardır. ama ben daha öncesinde sizin gibi olayı büyütüp her yerde başlık açarak prim kasanlara ve sistemi suistimal edenlere çözüm bulmalarını istiyorum.

    edit: müşteri hizmetlerine çok kolay ulaşılıyor ayrıca, chat i de deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1LENT -- 25 Ağustos 2020; 12:38:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce Amazon' dan 5000 TL lik telefon aldım. İki ablamda 6000 TL ye yakın laptop satın aldı Amazon üzerinden ve herhangi bir sorun yaşamadık. Müşteri hizmetleri son derece ilgili ve çözüm odaklı yani demem o ki Amazon korkulacak bir sayfa değil yaşadığınız bir sorun varsa çözeceklerine eminim.
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    hakkınızı arayın tabii ki, aramayın demiyorumki. benim söylemek istediğim sürecin henüz bitmeyip kesin bir şey söylemediklerinden önce “dolandırıldım” adı altında başlık açmanız çok etik bir durum sayılmaz. siz de söylediniz müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum dediniz hatta. ama amazon mh si diğer firmaların mh sine nazaran daha ulaşılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    amazondaki siparişlerim bölümünü ss alıp atsanız daha şeffaf olur hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    konuyu uzatmak istemiyorum umarım sorununuz en kısa sürede çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    satıcı amazonmuydu geçenlerde bende sorun yaşadım ama satıcı amazon değildi .sipariş verdim az sonra vazgeçtim iptal edin dedim defalarca yazdığım mesajlara cevap vermedikleri gibi 1 hafta sonra kargoya verdiler .geldi almadım geri gitti amazonla görüşüp paramı zor aldım.

    amazon türkiye ilk açıldığı gün alışveriş yapmıştım, sonra onlarca alışveriş yaptım satıcı amazon olanlarda hiç sıkıntı olmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armag3d0N A kullanıcısına yanıt
    henüz dolandırılmadın, sana demişler ki farklı ürün iade ettiniz. Önce o ürün ne bilelim, hatta madem hatalı gönerim, sana tekrar yollasınlar. Süreç devam ediyor. 5 gün olmuş, süreç bitmemiş, dolandırıldım diyorsun. 10 gün sonra hem paranı hem ürünü verseler ne diyeceksin. Konu çözüme kavuştu deyip kısacık bitireceksin. Hatalı ürününü sana tekrar göndersinler, bakalım neymiş. Sen gelen ürünü kontrol etmeden iade ediyorsun, ufak da olsa bir eksiklik de burada var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crowler

    promosyon kodu kullandıysanız sistem ürün başına tutar hesaplıyor ve onu iade tutarından düşüyor. geçen hafta başıma geldi ve temsilcinin söylediği özetle bu şekilde. kod kullanmadıysanız iade işleminin tamamlanmasını bekleyin belki düzelir. olmadı mh ile görüşün.
    Şimdi müşteri hizmetleriyle görüştüm. Kesinlikle kargo ücreti ödemezsiniz dediler. Defalarca sordum. Sizden kesilen ücretin tamamı size iade edilecek dedi. Bekleyip görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zknmr kullanıcısına yanıt
    Geox kaliteli sanirim normal fiyatları baya pahalı ilk defa duydum yapıştıram mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armag3d0N

    Bu mesaj silindi.
    Arkadaşın sorununu tam olarak okumadım ama yetkili kişi ile görüşememe durumunu ben de yaşıyorum ve kısaca ben de yaşadığım bir şeyi söyleyeyim.

    Arkadaş kendilerine ulaşamıyorum dememiş yetkiliye aktarıyorlar genelde böyle sorunları yetkili ile görüşemiyorum dönüş yapmıyor demek istemiş.

    Ben de önce bardak aldım kırık çıktı, öncesinde deterjan aldım yanındaki hediyesi içinde yoktu. Bunu bildirdim yetkili dönüş yapacak dediler 9 gün önce. 3 gün geçti dönüş olmadı İki sipariş için bir kayıt daha oluşturdum tekrar yetkili dönecek dedi yine dönüş olmadı.

    Tekrardan bardak geldi stoklara, temsilciye chatten ürünü alacağım ama bakın kırılmaması için kırılabilir ürün ibaresi ekleyin veya ürünleri direkt kartona koymak yerine patpat ile sarın o zaman bir şey olmaz dedim. Ertesi günü tekrar yazdım, depoya aktarıldı gerekli aksiyonlar alındı gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz dediler bugün geldi 2 üründen biri yine kırık. Video ve fotoğrafla açtım tabii. Bu arada Kolaygelsin kargcusuna yanında açayım sıkıntı varsa tutanak tutalım dedim kargocu bana Amazon çözer zaten diyor. Tamam da önceki MNG ile geldi Amazon'a söyleyince kargocu yanında açın dediler dedim. Tık yok bıraktı gitti.

    Sorunu çözüyorlar müşteri memnuniyeti çok güzel ancak geçen iade yaptım, promosyon bakiyesi ile almışım ürünleri. 7 adet yerine 5 adet geldi. 80 TL'lik üründe 70 TL bakiye kullanmışım 10 TL kartımdan ödemişim iadeyi sadece 10 TL yaptılar. Temsilciye diyorum ödediğim bakiyeyi niye yansıtmadınız hesaba, o bir kere kullanılır diyor. Dedim o zaman niye iade edeyim 10 TL iade edeceğinizi bilsem 5 taneyi hiç iade etmzdim. Yani sorun olacağını nereden bilebilirim ki sonuçta. Yetkililerimiz çözecek diyor. Tamam da yetkili aramıyor ki. Bugün 8'den sonra telefonunuz yanınızda olsun diyorlar aramıyor, 8-9 gün geçiyor en geç 72 saatte dönüş yapılır deniliyor arama yapılmıyor.

    Konuyu daha fazla kirletmeyeyim, arkadaş da bundan yakınmış bence. Sorunu çözebilme yetkisi olanlar dönüş yapmıyor tek sıkıntı o şimdilik. Bir de cam ürünlerin kargolanmasındaki eksiklikler. Yoksa diğer tüm firmalara göre mükemmel bir müşteri desteği var.




  • 
Sayfa: önceki 13751376137713781379
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.