Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (407. sayfa)

12 Kayıtlı Üye (4 Mobil) ve 123 Misafir (6 Mobil) - 125 Masaüstü10 Mobil1 iOS2 Android
5 sn
330.808
Cevap
8.108
Favori
72.670.468
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1589 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimmyJimmy

    Anladigim bisey degil ama neden bu kadar pahali normalde

    Alıntıları Göster
    Nas server bu türün en ucuzu 1300-1500 TL bu ürün dahada pahalı. Genelde buyuk şirketler ve kurumsal firmaların tercihi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin07

    Adres soranlar olmuş adamların sitelerinde var. İstanbul ticaret odası kaydı bile var.


    https://www.amazon.com.tr/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=202024860



    Amazon kendi ürünleri dışında bir hiç. Gittigidiyor ilk sırada bu pazaryerinde n11 2. Bu başlıkta daha ne rezillikler göreceğiz. Ben ufak bir üründe bile sorun yaşadım. Adamlar sitelerinde açık açık şunu yazıyor bakın.





    Amazon.com.tr Pazaryeri aracılığıyla kurulan sözleşmelerin tarafı değildir. Pazaryeri işlemlerinin taraflarının aralarında çıkabilecek uyuşmazlıkları kendi aralarında çözmeleri gerekmektedir.



    Sakın amazon satıcısı dışında ürün almayın. Kendi ürünlerinde koşulsuz iade alıyorlar. Uğraştırmıyorlar. Amazon satarsa alırım pahalı olsa bile ama diğer satıcılara bulaşıp vakit kaybetmeye gerek yok
    Ben Amazonda da Hepsiburada da satıcısı kendisi olan ürünler haricinde almıyorum. N11 ve gittigidiyora bakmıyorum bile. Diğer mağazalardan satın alacaksam zaten çarşıya inerim burada niye fazla para verip bir de sorun çıktığında hiçbir mesafeli satış kurallarının kolaylıklarından faydalanamayalım :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihancndn

    Aynen öyle, bende sizin gibiyim, aldığım ürünleri paylaşmıyorum bile, ibretle izliyorum yorumları. Yok en rezil olma yolunda ilerliyor hebele hübele bilmem ne. Daha önce de yazdım, burda ağlayan, sürekli çamur atan tayfanın n11 gittigidiyor gibi sitelerde dükkanı olduğunu düşünüyorum. Gözleri yaşlı şekilde amazona sallıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Hiç bir sitede dükkanım yok, yaşadığım olumsuz durumları paylaşıyorum. Kendi adıma söyleyeceğim bu.



    Siz sorun yaşamamışsınız. Ne güzel. Siz yaşamadınız diye yaşayanlar sussun, öyle mi? 51. siparişinizde böyle bir sorun yaşarsanız ne olacak peki?



    Cidden, insanlara "Amazon'u kötüleyen tayfa" diyerek elinize ne geçiyor anlayamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • https://www.amazon.com.tr/APPLE-MD819ZM-A-Lightning-Kablosu/dp/B00F4RASK6/ref=lp_13709880031_1_21?s=electronics&ie=UTF8&qid=1540090873&sr=1-21 79,90TL gayet iyi fiyat bence. Ama bu ürünler ne kadar orjinal güvenemiyorum. Satıcı amazon değil alacak olanların dikkatine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HunterInTheNight -- 21 Ekim 2018; 6:5:58 >
  • HunterInTheNight kullanıcısına yanıt
    Ned İletişim n11 ve hb de de satıcı ayrıca forumda konu bile var daha doğrusu forumda bile dükkânı var satış yapıyor 2013 en son tarih
    https://forum.donanimhaber.com/ned-iletisim-butun-iphone-aksesuarlari-en-uygun-fiyata-kapida-odeme-imkaniyla--76135473

    https://www.hepsiburada.com/magaza/ned-iletisim

    https://www.n11.com/magaza/ned-iletisim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 21 Ekim 2018; 6:49:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GranTurismo

    50 tane ürün aldım birinde bile ne kargoda, ne üründe, ne paketlemede, ne verilen tarihte, ne de herhangi bir şeyde en ufak bir sorun yaşamadım. Şuraya bir girip 5 dakika bakan insan da der Amazon TR ne berbat bir siteymiş, bir sorun olduğu falan yok arkadaşlar sorun sizde, aranızda anormal insanlar var. Hesabı kapatılan mı dersin, thh'ye şikayet eden mi dersin... Allah bilir ne yapıyorsunuz da adamların burnundan getiriyorsunuz.
    aynen paketlemeside hepsiburada gibi.kargosu 1günde geliyor.sonun yaşayanlar diğer satıcıdan alıyor onlar karadüzen .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimsenin kimseye çamur atma durumu yok. Bir kere Amazonun kafasına göre hesap kapatma hakkı ve uygulaması Amazon.comda var, bunu da herkes biliyor. Ama bu işler bizim hukuk sistemimizde böyle yürümez...



    1 ay önce ilk açılış kampanyasından stok varken ve satıcı Amazon iken disk aldım. Stok olan disk aldım, ama de ve comda kullandığım kartlarımın hiçbirinden çekim yapamadılar. Kalkıp bir çek için dahi mesaj yollamadım. Beceremediler hazırlanmadan girmişler pazara bizi de kobay olarak kullanıyorlar dedim kızdım köşeme çekildim. Yasal haklarımın hiçbirini kullanmadım, onun yerine çok ihtiyacım olmasına rağmen geçen günkü samsung evo ssd almaya tenezzül bile etmedim. İyi ki de risk almamışım. Çünkü hesap kapatıp müşterinin diper alışverişlerinden kaynaklı halen devam eden bütün haklarını gaspettiklerini gördüm.



    Hiçbir pazaryerinde hesabım ve dükkanım yok, ticaret dünyasından değilim, amazon com ve de de kullanmadığım hesap bakiyelerimin de amazon trnin çok afedersiniz en kibar tabirle ayarsızlığı yüzünden buhat olması riskini alamam. Önce bizi kobay kullanmak yerine tecrübeli bir ekip kurup sistemi adam gibi bizim mevzuatımıza uygun şekilde oturtsunlar, ondan sonra dükkanı açsınlar. Ayıp denen birşey var kobay mıyız biz?



    Amazontr adam olmazsa amazon hesabımla de ve comdan yürürüm ama trnin çnünden bile geçmem, kimse kusura bakmasın...



    Şikayet edenlere delilsiz belgesiz yafta vuranlar da Amazonun sosyal medya ve forumlardaki pr işini yürütenler yaftası yememeye dikkat etsinler, etme bulma dünyası... Öyleler demiyırum yaftalarken yafta yemek de var diyırum, etme bulma dünyası, insanlık hali...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    hocam ben de aynı hataya düştüm.iade aldırana kadar bisürü uğraştım.Satıcı başka olunca HB arıza durumunda hasarlı olması durumunda ,satıcı onaylamadığı sürüce hiçbir şey yapmıyor tüketici adına.Kİ ben derin dondurucu almıştım.Hemde uğur yetkili satıcısı olan bir firmadan.Göçük ürün çıktı.Servis tutanak tutmam dedi.Uğur genel merkezi HB den aldın diye servise işlem yaptırmadı.(neymiş kendi dükkanından almam lazımmış.Arıza çıkarsa da bakmazlarmış).Tüketici heyeti desen 6 ay 1 sene de karar çıkıyor.O sürede parayı gasp ediyorlar.Bi daha mı aman aman.
  • arkadaşlar geçtiğimiz senelerde 11.11 de veya black friday günlerinde amazon.de de felan elektronik aletlerde sağlam indirimler oluyor muydu ? Yani bu sene bu amazon.com.tr de telefonlarda vs. güzel sayılabilecek indirimler olur mu sizce ? Bir telefonu takip ediyorum ama o günlere kadar beklemeye değer mi ?
  • Arkadaşlar iade kargo problemi çözüldü mü? Kodda sıkıntı çıktığı söyleniyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 aydır para iadesi yapamayan firmayı istediğiniz kadar övün. Bir şey iade etmeniz durumunda, paranızın ne zaman geleceği meçhul. Şimdi eşekler gibi, iade ettiğim ürünün parasını kredi kartına yatıracağım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Deep Cool DN450 450 Watt 80 PLUS güç kaynağı : 193,27 TL ( stok 2 adet )

    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B07B5CV2XW/ref=oh_aui_detailpage_o01_s00?ie=UTF8&psc=1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyveli

    hocam ben de aynı hataya düştüm.iade aldırana kadar bisürü uğraştım.Satıcı başka olunca HB arıza durumunda hasarlı olması durumunda ,satıcı onaylamadığı sürüce hiçbir şey yapmıyor tüketici adına.Kİ ben derin dondurucu almıştım.Hemde uğur yetkili satıcısı olan bir firmadan.Göçük ürün çıktı.Servis tutanak tutmam dedi.Uğur genel merkezi HB den aldın diye servise işlem yaptırmadı.(neymiş kendi dükkanından almam lazımmış.Arıza çıkarsa da bakmazlarmış).Tüketici heyeti desen 6 ay 1 sene de karar çıkıyor.O sürede parayı gasp ediyorlar.Bi daha mı aman aman.
    valla hb nın yeni uygulaması kötü madem artık satıcının sattıklarını sallamıyorsun satıcılarını kov kendin sat böyle saçmalık olmaz zaten satıcıyla iletişim kurmana imkan yok anca n11 gg de dükkanı varsa buluyorsun oradan yazıyorsun bu böyle gitmez ya satıcıya mesaj özelliğini koyacak yada ben alışveriş yapmam satıcısından bundan sonra anca kendisinin sattığı uygunsa alırım




  • Konu ölmüş. nereye hangi whatsapp grubuna kaçtıysanız beni de alın arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLTaR_07

    Bu mesaj silindi.
    eyvallah hocam.
  • Keepa ya attigim mesaja döndüler.

    Hi,



    It usually takes a few months before a new Amazon store is ready to share its data to 3rd parties like us. Before that happens we can not track any prices.





    Regards,

    Jessica



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ullumanitu -- 22 Ekim 2018; 0:38:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilkkan03 kullanıcısına yanıt
    Hocam .de yi pek takip etmedim fakat amazon.com da sağlam indirimler oluyordu. Ama amazon.com.tr için yorum yapmak çok zor hepimize süpriz olucak ,pek bir beklenti içerisinde de değilim açıkçası amazon Türkiye için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 405406407408409
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.