Şimdi Ara

Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU] (405. sayfa)

5 sn
331.431
Cevap
8.113
Favori
72.825.880
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1592 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 403404405406407
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    hızlı olan versiyonu değil, piyasası zaten boyle degil mi?
  • ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X 352BIT DVI 2HDMI 2DP Ekran Kartı - 5.319,05 TL


    https://www.amazon.com.tr/gp/product/B06XSB4NW2/ref=ox_sc_sfl_title_13?ie=UTF8&psc=1&smid=A1UNQM1SR2CHM
  • karaniler kullanıcısına yanıt
    eski modemimde arada taş çatlasın 110 lara dayanıyodu ping.ama bu modemde 900 lerde geziyo ve sık oluyo sitelere bağlanamıyom hızım iyi olmasına rağmen.iade edeyimmi hala karar veremedim.gelen hat kablosunda ek var bir yerinde ondan şüpheleniyorum.bi ara cat 6 kablo ile değiştircem bakalım ne olacak.
  • thurguth kullanıcısına yanıt
    Oldukça kötü bir flash bellek. Bende var. Sağda solda 20 lira zaten bu tip şeyler neden fırsat diye paylaşılıyor anlamsız.
  • Nasıl o fiyat ya bende daha fazla gözüküyor?
  • ben burada paylaştıktan 30 dk sonra falan arttırdılar fiyatı
  • Ekran kartı 5300 lira fırsatmıs...

    Of of of...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler benim cidden 500 lirayı tek çekim geçmişler 3 taksit yerine, kimi aramam lazım, amazon turkiye'de yazabilecegim bi destek sayfası bulamadım.
  • Man Down kullanıcısına yanıt
    Canlı yardımdan yazın hocam, bir yol gösterirler.

    Mobilden giriyorsanız da mail atabilirsiniz durumu bildiren, telefonla geri dönüyorlar ya da mail atıyorlar kısa süre içerisinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurs59 O kullanıcısına yanıt
    canlı desteğe nereden baglanıyoruz, bi baglantı göremiyorum ben.

    edit: baglandım. siparişi tek çekim geçtigime ısrar ediyor.
    ben de aksini kanıtlayamam tabi. bu da kulagıma küpe olsun on kere kontrol ederim taksit seçip seçmedigimi artık.
    ss bile alıp saklayacagım bundan sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Down -- 20 Ekim 2018; 13:25:15 >
  • Serkan4554 S kullanıcısına yanıt
    Hocam modemi güncelleyin, belki yanlış değerler girmişsindir.
  • amazon beni geri aradı tekrar şimdi. kadın diyor ki 1-tık ayarlarınız aktifmiş, o yüzden sistem hızlı sipariş oluşturmuş, taksit seçmiş olsanız da bu sebeple tek çekim geçmiş, bu sebeple taksit seçiminiz siparişinize yansımamış. bundan sonraki siparişlerde geçerli olmak üzere de ayarı kapattık tekrar, ama bu siparişe yapacak bi şey yok dedi ürün de teslim edildi zaten.

    edit: bu arada sohbette konustugum kadın aradı direk ama numara irlanda numarası. sanırım destek türkiyeye özel değil, türkçe bilen tüm destek birimlerinden yararlanıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Down -- 20 Ekim 2018; 13:40:37 >
  • İade Konusunda Başka Sıkıntı Yaşayan Var Mı Bilmiyorum Ancak Yaşadığımı Yazayım.

    - 26 Eylül de 1190 TL Lik j7 Prime alışverişi oluşturmuştum ödeme alındı sonrada iptal ettim.
    - Firma iademenin onaylandığını 28 Eylül de de kartıma iadenin yapıldığını maksimum 10 iş günü beklemem gerektiğini söyledi.
    - Bayağı bir süre sistemsel bir sıkıntı vardır diye bekledim. Ancak iade gelmedi.
    - Firmayı belki 30 defa aramışımdır sistemsel bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum muhasebe departmanınız konuyu inceleyip en azından iade dekontu yollarsa bankama ulaştıracağım şeklinde ancak hiç çözüm üretilmedi.Sürekli iadeniz yapılmıştır denildi.
    - Sonuç olarak bankadan harcamaya karşı itiraz oluşturdum.(Cepteteb)
    - Amazon bu hareketim sonrası hesabımı askıya aldı.Sebep olarakta iade ettiklerini söyledikleri tutarı banka geri çekmiş. Amazona diyorum mağdem iade ettiniz banka nasıl geri çekiyor. Özür felan filan çözüm yok. Hesaptada açılma yok tabiki.
    - Ceptetebden arandım ve firmanın durumla ilgili hiçbir belge yollayamadığını dolayısıyla iademi yapacaklarını söylediler ve kartıma iadem 20 gün sonra yattı.
    - Bunun üzerine amazon bugün hesabımı kapatmış.

    Hesabımda 2 tane iade beklediğim ürün ve aldığım telefonun faturası vardı. Şuan o 2 ürün için müşteri temsilcisini aradığımda hesabınız kapalı biz birşey göremeyiz diyorlar. 2 iadem için para şuan gasp durumunda. Ayrıca hesabıma giremediğim için aldığım telefonun faturasınıda alamıyorum.

    Yıllardır e ticaret kullanıyorum. Amazon şöyledir böyledir demek istemiyorum ancak sistemsel sıkıntılar yaşadıkları ortada .Çözüm noktasında müşteri temsilcileri yetkisiz ve bilgisiz. Sizin için kayıt oluşturuyoruz deniliyor dönüş yok. Herhangi bir güvenlik durumunda amerikaya fax çekmek durumundasınız.Dezavantajları çok fazla. Ciddi bir indirim zaten söz konusu değil şuan. Banka puan kampanyaları yok. Amazon tr yle amazonu kıyaslamak imkansız.

    Sonuç Olarak :
    *İade ettik dedikleri tutarı harcama itirazı oluşturarak zorla almış oldum.
    *Üstteki iadeden hariç 2 iadem daha vardı hesabım kapandığı için takip dahi edemiyorum.
    *Ayrıca aldığım telefonun fatura kopyasını mail atmadıkları için alamıyorum telefon faturası kaldı

    İade süreçlerinde dikkat etmekte fayda var.

    *** 1.30 TL Lik ihtilafen iadelerde şu meşhur yollanmayan 50 li kalemler. Onlara konuda yer vermedim ancak onların iadesini de yine harcama itirazıyla alabildim.


    Amazon Türkiye İndirimleri, Fırsatları ve Kampanyaları [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_trabzon -- 20 Ekim 2018; 14:23:48 >




  • nc.nc N kullanıcısına yanıt
    model?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 15 ekimde 1 gold 1 siyah j7 prime aldım 16 ekim kargolama görünüyordu gönderilmedi sürekli stok yok bahanesini öne sürüyorlar bekleyin diyorlar ama arada 3-5 stok açıp 1244,90 tl olan yeni fiyattan satıyorlar bu nasıl iştir stok yok diye mevcut siparişi gönderme sonra aynı ürünü sat
  • kadir_trabzon K kullanıcısına yanıt
    Ben yaşadım iade konusunda sorun sistemleri saçma, eğer satıcı amazon değilse satıcı ya mail atıyorlar 2 gün geçiyor cevap vermezse iptal işlemi açıyor yine satıcıya mail atıyor 2 gün daha geçiyor. O zaman iade oluyor. İade şartlarında bankadan harcama itirazı yapılmaması gerektiği yoksa iade olmayacağı yazıyor. Hesap açılır tahminim fatura filan için de her şirketin kuralı var. Beni üst düzey birisi aradı yapılacak birşey yok diyor. Sistemin kuralları böyle konulmuş v.s. Ayrıca daha önce de uyardım amazon diğer satıcılardan aldığınız 5000 TL üzerinde siparişlerin 5000 TL üstünü garanti kapsamına almıyor bilginiz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Man Down kullanıcısına yanıt
    Kart sanal kart ise limiti iptal edin. Yeni kart tanımlama ister oradan taksit seçebilirsiniz. Ya da müşteri temsilcisi ödemeyi değiştirmesi lazım. En kötü kartınızı geçiçi olarak kapatın bankadan çekemedikleri için yeni kart bilgisi isteyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin07

    Ben yaşadım iade konusunda sorun sistemleri saçma, eğer satıcı amazon değilse satıcı ya mail atıyorlar 2 gün geçiyor cevap vermezse iptal işlemi açıyor yine satıcıya mail atıyor 2 gün daha geçiyor. O zaman iade oluyor. İade şartlarında bankadan harcama itirazı yapılmaması gerektiği yoksa iade olmayacağı yazıyor. Hesap açılır tahminim fatura filan için de her şirketin kuralı var. Beni üst düzey birisi aradı yapılacak birşey yok diyor. Sistemin kuralları böyle konulmuş v.s. Ayrıca daha önce de uyardım amazon diğer satıcılardan aldığınız 5000 TL üzerinde siparişlerin 5000 TL üstünü garanti kapsamına almıyor bilginiz olsun.
    Satıcısı amazon olan ürün malesef iadeyi harcama itirazıyla alabildim. Firmada buna içerleyip trip yaparak hesabımı kapatmış sanırım. Firma kesinlikle iadenin kartıma yapıldığını söylemesine rağmen yapmamış. Zaten yapmış olsa harcama itirazı açamazdım. Firmaya iade etmişsiniz mağdem nasıl ben o parayı harcama itirazıyla geri almış oluyorum diyorum cevap yok. Müşteri temsilcileri kesinlikle bilgisiz artı yetki vermemişler.. İngiltereden v.b hesap uzmanlarımız demekle yetiniyorlar.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir_trabzon

    Satıcısı amazon olan ürün malesef iadeyi harcama itirazıyla alabildim. Firmada buna içerleyip trip yaparak hesabımı kapatmış sanırım. Firma kesinlikle iadenin kartıma yapıldığını söylemesine rağmen yapmamış. Zaten yapmış olsa harcama itirazı açamazdım. Firmaya iade etmişsiniz mağdem nasıl ben o parayı harcama itirazıyla geri almış oluyorum diyorum cevap yok. Müşteri temsilcileri kesinlikle bilgisiz artı yetki vermemişler.. İngiltereden v.b hesap uzmanlarımız demekle yetiniyorlar.

    Alıntıları Göster
    Hocam benim meblağ düşük ama 3 haftadır bir türlü iade edemediler. Önce gift kart olarak tanımlamışlar aradım karta iade edin dedim hala bekliyorum..




  • 
Sayfa: önceki 403404405406407
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.