Şimdi Ara

Amazon Prime Türkiye [ANA KONU] (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.172
Cevap
382
Favori
172.431
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
146 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    Renktaş ben iki kot aldım kargo ücretsiz 39 tl koton marka yolda geliyor..şimdilik bu kadar

    Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reset45 -- 27 Eylül 2020; 10:42:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Haplo kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız tecrübe gerçekten çok üzücü hocam, bu dediklerinizi defalarca yaşadım HB,N11,GG'de. Alışverişten soğutan bir durum.

    Benim çözmek istediğim aslında birlik olarak AGT'yi amazona bildirmek baktığımda genelde sorunlar AGT'de oluyor

    Bir de şunuda çözmek lazım AGT hangi durumlarda gönderi getiriyor;

    - İstanbulda hangi adreslere AGT geldi?
    - Kocaeli'ye Kolaygelsin bakıyor mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SMTZHR -- 27 Eylül 2020; 13:47:38 >
  • SMTZHR kullanıcısına yanıt
    Valla bilmiyorum hocam. Bir 4.90 TL'ye standart teslimat vardı bir de 7.90 TL'ye express teslimat, ben standart olanı seçmiştim; seçim sırasında hangi kargo ile geleceği yazmıyor.
  • Prime Günü resmi olarak 13-14 Ekimde Amazon Türkiye’ye geliyor.

    https://www.amazon.com.tr/primeday


    Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi römercan -- 27 Eylül 2020; 15:44:3 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haplo kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam bugün MH ile konuştum bu genel sorunları ilettim böyle böyle diye, açıkça demese de evet bizde farkındayız AGT ile çok şikayet var bununla ilgili bir çalışma içerisindeyiz ifadesini kullandı.
  • römercan kullanıcısına yanıt
    Sıkı tutunun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haplo

    Ya Amazon'a çalışıyorsunuz (reklamcı olarak) ya da sizin bölgenizdeki insan kaynakları işe aldığı insanları tartıp biçerek, işe uygunluğuna bakarak almış olmalı. Nitekim benim yaşadığım tecrübe tam tersini haykırıyor.

    18 Eylül tarihinde altı üstü bir adet kitap sipariş verdim, fazlası değil.
    20 Eylül tarihinde sipariş yola çıktı.
    21 Eylül tarihinde bir mail geldi: "Ürününüzün teslimatında 1 ila 2 günlük bir gecikme yaşanabileceği bilgisini sizinle paylaşmak istedik. Bu durumun neden olduğu tüm rahatsızlıklardan dolayı özür dileriz. Siparişinizi mümkün olan en kısa sürede size ulaştırmak için elimizden geleni yapacağız."

    Geç olsun güç olmasın dedim, sesimi çıkarmadan beklemeye devam ettim.

    23 Eylül tarihinde bir mail daha geldi: "Kargo firması: AGT_TR
    Saat 13:10 - Dağıtıma çıktı.
    Saat 13:10 - Müşteri taşındığı için paket şu an kargo firmasında bekletiliyor. Tam adresinizi bildirmek için lütfen Amazon ile iletişime geçin."

    20 yıldır aynı yerde yaşıyorum; lafın gelişi falan değil tam manasıyla aylardır evden dışarı dahi çıkmamışım; hergün paketi bekliyorum ve her nasıl oluyorsa paketin dağıtıma çıktığı aynı dakika içerisinde "taşınmış olduğum" bilgisi ile durum güncelleniyor. Hani, "geldik bulamadık" falan da değil, baya baya taşınmışım. Amazon.com.tr müşteri hizmetleri ile meseleyi konuşmaya koyuldum, durumu anlattım, bana şu cevaplar verildi:
    "Kargonuzun en kısa zamanda size teslim edilmesi için elimden geleni yapacağım. Şuan da iade dönüyor bilgisi paylaşılmamıştır. İletmiş olduğum foruma yanıt gelecektir. Gelen yanıt size de iletilecek. Şuan da sizin için kargo firmamıza şikayet forumu ilettim.Forum gün içinde kontrol edilecektir. Durumun aciliyetinin kesinlikle farkındayım. Gerekli işlemleri başlattım."

    Aynı gün içerisinde birer dakika arayla iki ayrı müşteri hizmetlerinden benzer emailler aldım:
    "İlgili kargo firmasından gelen bildirim aşağıdaki gibidir;
    Merhaba,Acenteye bilgi aktarıldı. Teslimat sağlanması konusunda aksiyon alınacaktır."

    Dedim herhalde sorun çözüldü. Gel zaman git zaman, üzerinden üç gün daha geçti ve 26 Eylül akşamı şu mail tarafıma ulaştı:
    "Aşağıdaki ürünü sipariş ettiniz ancak paket, kargo şirketi tarafından bize iade edildi. 5-7 iş günü içerisinde paranız iade edilecektir."

    Benim asla böyle bir talebim olmadı. Yine müşteri hizmetlerine bağlandım:
    M.H: Ürünü depoya iade sağladılar ise, Depo para iadenizi aktif etti ise, bizim şuanda yapabileceğimiz bir işlem kalmamıştır. Sistemden ödeme bilgilerinizi kontrol ettim, para iadesi tanımlanmış olarak gözüküyor. Normalde kargo firması bu kadar hızlı iade yapmaz. Bundan dolayı kargo ile temasa geçeceğimi size bildirdim fakat bu aşamada ne yazık ki ürünün size gelmesi mümkün değildir."
    Haplo: Yani diyorsunuz ki, talep etmememe rağmen ürün iadesi yapıldı ve para iadesi yapılacak, kargo da gelmeyecek?
    M.H: Evet çünkü iade bilgisini depo onaylamış.

    Sonuç olarak altı üstü bir adet kitabı 9 günde İstanbul'dan yan şehir Kocaeli'ye gönderemediler; iletişime geçtim, şikayet oluşturdular, AGT arandı ve kargoyu teslim etmeleri söylendi, AGT üç gün sonra kargoyu Amazon'a iade etmek üzere benim talebim dışında işlem yaptı, Amazon benim 23 Eylülde "parayı değil, kargoyu istiyorum" talebime kulak asmadı, arayan soran da olmadı, 26 Eylül tarihinde talep etmediğim halde ürünün alınıp 5-7 iş günü içerisinde paranın iade edilmesi şeklinde karar kıldı.

    Şimdi burada benim bir suçum, günahım var mı söyleyin? Amazon ile AGT arasındaki bir anlaşmazlık veya şirket içerisinde işbilmezliklerden dolayı 9 gün boyunca bekledim, elimde ne kargo var, henüz ne de parası var. Bana resmen diyorlar ki "5-7 iş günü sonra paran bankaya yatırıldığında yeniden sipariş ver, yeniden aynı şeyleri yaşa". Maduriyetimin giderilmesi için hiçbir şey yapılmadı.

    Son konuşmamda müşteri hizmetleri "tutarsız bilgiler var, bir de iadeyi bu kadar kısa sürede sağlamaları ve deponun iadeyi onaylaması da farklı bir konu" diyerek "kargoya gerekli yaptırımın sağlanması için" yeni şikayet oluşturdu. Şikayet oluşturduklarını söylüyorlar ama şikayetin sonucunda ne olduğunu söylemiyorlar. Ben bu sürecin nasıl takipçisi olacağım diyorum, diyorlar ki onlar "şirket içi yazışmalar" olduğu için bize bildiremezlermiş. Ben şikayetimin sonucunu öğrenemiyorsam ya da şikayetim sonuçsuz kaldı ise, sorumsuz sorumlular eli cebinde ıslık çala çala maaş gününü bekliyorsa müşteri olarak boşa çırpınıyor, boşa şikayet ediyor ve boşa vakit harcıyorum anlamı çıkıyor.

    Aynı kurye firması bildiğim kadarıyla Halkbank ve diğer çoğu banka için de çalışıyor ve kendisi de müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşım anlatıyor, diyor ki bir gün yaşlı bir amca aramış, bu kuryeciler amcayı telefonla aramış "amca evin çok uzak ben gelemem, sen bankayı ara, kartı şubeye bırakmalarını söyle, gel şubeden al" demiş, amca da bankayı arıyor, bana böyle böyle dediler ama korona var evladım nasıl geleyim diyor. Yani ülkenin doğusunda da batısında da durum değişmiyor.

    Özetlemek gerekirse, beraber çalışan iki arkadaş pohu kimin yiyeceği konusunda tartışıyorlar ama tartışma sonucunda hiçbir suçu olmayan size yediriyorlar; "yahu arkadaş niye durduk yere bunu yedirdiniz bana?" diye soruyorsunuz doğal olarak, "şirket içi bilgi söyleyemeyiz, ama merak etmeyin 5-7 iş günü içerisinde paranızı iade edeceğiz" diyorlar. Sıkıyorsa bir daha sipariş et, bir daha şikayet et bakalım, sonunda poh yedirilen yine siz olacaksınız. Bir daha Amazon Türkiye'den alışveriş yaparken iki kere değil, beş kere, on kere düşüneceğim. Gördüğüm herkese de ölüm-kalım meselesi olmadıkça uzak durmalarını ve yalnızca son çare olarak Amazon'u tercih etmelerini tavsiye edeceğim. Maduriyetten başka bir şey yaşatmadılar.



    @SMTZHR Kolay kolay gelmiş işte; Allah düşürmesin sizi AGT'nin eline, Amazon da kollamaz sizi. Şikayetvar'a falan bir bakın derim.

    Alıntıları Göster
    Olabilir, bizim muhitte kargocuların hepsi çok iyi, gerçi ben de muhabbet kuruyorum. Kolay gelsin elemanı tek çalışıyor, önce park yeri arıyor, sonra teslim ediyor. Benim ev de bahçeli, evden çalışıyorum. Elemana dedim gelirken ara bahçeden alırım paketi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amazon ile tecrübemi objektif şekilde paylaşıyorum. Çünkü burada ve farklı mecralarda amazondan çok fazla memnun olduğumu dile getirdim ve bazı arkadaşlar yaşadıkları sorunlar sebebiyle "paralı" "amazon çalışanı" tarzında ithamlarda bulunuyor. Aşağıya yazdığım tecrübeleri sizde objektif olarak değerlendirin.

    KOCAELİ DERİNCE.

    2018 Samsung monitör aldım. Piyasada bulabildiğim en ucuz fiyatı sunuyordu. Siparişim üzerinden 24 saat geçmeden ürün bana teslim edildi o zaman ki kuryeyi hatırlamıyorum. Kutuda çizik dahi yoktu.

    2020: 17 adet siparişim var bir tanesi bayram günü (taahhüt etmemişlerken ben zaten bayramdan sonra bekliyorken) agt kurye ile geldi. Geri kalan tüm siparişlerim kolay gelsin firması ile geldi her geldiklerinde muhteşem disiplinliydiler ve her geldiklerinde aradılar yeri geldi komşuma bırakırdım yeri geldi beklettim. İki siparişim 48 saat geri kalan tüm siparişlerim 24 saat içinde teslim edildi. Hiç bir kutuda çizik dahi yoktu tüm paketlemeler sadece amazonda görebildiğim şekildeydi 2 adet tuvalet kağıdı aldım biri bana biri komşuma 2 ayrı koliye koyulmuş koli içi samandan yapılma kağıtla boşlukları alınmış koli bandı içinde ipli damarları olan bantlardandı tuvalet kağıdı böyleyse diğer siparişlerimi düşünün... Sadece monitör siparişlerim orjinal kolisi ile geldi. Hatta prime a geçtiler bu cumartesi yani dün sipariş verdim aynı akşam 16.15 de teslim edildi.

    Siparişlerimde sorun yaşadıysam hepsi giderildi iade alındı vs. 1 monitör 4 ay sonra iade alındı bakın 4 ay.

    Bir ürün mü aldın sorun sebebiyle iade mi ettin aynı ürünü almak istiyorsun ama arada fiyat farkı var. Müşteri hizmetlerine diyorsun ben bu ürünü 10 gün önce 100liraya kampanyadan aldım ürün arızalı çıktı iade ettim tekrar aldım şuan 150 lira. Tamam efendim 50 lirayı iade ediyorum. Her aradığımda kulum gibi davranan. Size böyle kötü tecrübe yaşattığımız için gerçekten çok ama çok üzgünüm elimden ne geliyorsa siz ne isterseniz onu yapalım diyen (kötü bi tecrübe de yaşamadım altı üstü iade etmek istedim veya fiyatı değişmiş ürün için görüştüm) müşteri hizmetleride cabası.

    Şimdi ben sizi suçluyor muyum buraya kötü tecrübe yazanlar paralıdır! hb çalışanıdır! yazan gördünüz mü. Milleti itham altına almayın!

    Amazonun en büyük reklamı müşterileridir bunu unutmayın.

    Edit: ekleme

    Edit 2 : Ayrıca gelecek ile ilgili düşüncem şu ki, Amazonun bu müşteri memnuniyetini bu hizmet ve kampanyalarını kötüye kullanacaklar amazon katı kurallara geçecek ve ben aynı hizmet ve memnuniyeti alamayacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daquied -- 27 Eylül 2020; 23:42:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kolay gelsin'e laf eden trolldür veya yurtiçi kargo çalışanıdır.
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Benim yurt içi kargo şubem ve toplama merkezlerimde iyi hocam paketlerim sorunsuz ve şubeye ulaştıysa o gün geliyor. He bi kolay gelsin disiplini ve düzeni yok ama benim MNG, Aras, Sürat şubelerine nazaran yurt içi daha iyi. Hatta MNG nedir öyle ya kolileri sokaklara döküyorlar milletin gözünün içine baka baka tekmeliyorlar tipsiz ipsiz sapsız insan kılığından çıkmış çalışanları var şubeyi pislik götürüyor zaten. Amazon iade için MNG yi kullanmasın ya isimleri yan yana bile yakıştıramıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de prime'a geçtikten sonra 4 gün içinde 5 ayrı siparişim oldu daha önce 10larca siparişimin hepsi kolaygelsin ile gelmişti ama bu prime yoğunluğundan veya küçükçekmece/atakent bölgesini AGT'ye devrettiklerinden midir nedir bilmem hepsi AGT ile yola çıktı ki buradaki AGT yorumlarını okuduğumdan sipariş bilgisinde de AGT gördüğümden dedim "aha mıçtık kesin ya agt ile kavga edicem ya da amazonun sistemlerini kitlicem"...

    Neyse kargo sonraki gün teslim edilecekti ilk gün gelmedi ve tamam dedim kendini kavgaya hazırla başlıyoruz önyargı oluştu ya.. Sonraki gün saat 20:30 gibi telefonum çaldı verdiğiniz adrese geldik ama kapatmışsınız yandaki işyerine bırakabilir miyim? Aslında bırakabilirdi ama hayır kesinlikle bırakma ya yeni adres vericem oraya teslim edersin ya da yarın tekrar yorucam seni.. Telefondaki arkadaş düşündü tamam yeni asrese getirelim whatsapp'tan konum atar mısın... Attım 5 dk sonra bıraktı ve aradı şu kişiye teslim ediyorum diye.. Aklımda hala deli sorular, heralde koliyi parçalayıp veya zarar verip öyle teslim etmiştir falan diye.. Neyse 30 dk sonra koliyi bıraktığı yerden teslim aldım herhangi bir sorun yok..

    Bugün (pazar) dün gece sipariş verdim verdiğim ürün için yine telefonum çaldı karşıdaki kişi AGT çalışanı saat 17:00 civarı, şuan karşıda maltepedeyim ve kargonuz şimdi elime geçti bugün teslim etmem gerekiyor ama gelme şansım çok az, sisteme ziyaret ettik bulamadık diye bilgi girsem yarın da size teslim etsem olur mu dedi. İnsanlık öldü mü pazar pazar yormak trafikte boğuşmasına kulak tıkamak bana yakışmaz dedim ve tamam sen nasıl istersen öyle yapalım dedim teşekkür etti kapattı.

    Ardından akşam 19:00 civarı yine telefonum çaldı yine geldik sizi bulamadık iş yeriniz kapalı, beklesek sizi gelir misiniz veya burada bir yere teslim edelim mi diye sordu. Bende yine şüpheli şüpheli konum atıyorum oraya teslim edin dedim ve ardından teslim ettik şu kişiye diye bilgi verip iyi akşamlar dileyip kapattı. Şimdilik AGT ile bir sorun yaşamadım özetle...

    Peki Amazon, Kolaygelsin ve AGT öncesi ne mi oluyordu? Hepsiburada, GG, N11, Trendyol, Vatan, Teknosa, Teknobiyotik, Mavi Bilgisayar vs vs Yurtiçi, Aras, Mng, Sürat, PTT işbirliği ile yeri geldi kargom teslim edilmedi günler aylarca bir muhattap bulamadım, yeri geldi kargo firmasının 2 şubesi sen teslim et, yok sen teslim et diye kargoyu haftalarca verkaç oynadı da şikayet edilebilecek her merciye edip hatta alakasız yerlere bile şikayet etmem sonunda elim boş döndüm, yeri geldi firma aylarca ürünü kargoya teslim etmediği halde paramı bile geri alamadan kanser oldum, yeri geldi kargo firması gönderen arasında kargo buhar oldu da paramı geri alabilmek için dedektifçilik oynadım, yeri geldi ürünümü bile teslim etmeyen firma ile yüzlerce kez telefonda kavga etmemden aylar sonra ürün size teslim edilmiş ama para iadenizi de yapmışız bize ödemeyi acilen yapın diye arayan mh çalışanı karşısında bedenim ile ruhumu ayıran konuşmalar, yeri geldi kargo firması çalışanının canı istemiyor diye "ilgili kişi yerinde yoktu teslim alınmadı gelin şubeden alın" diye olmayan notların ardından adrese teslim kargoyu şubeden almak için koşuşturmaya girmelerim... Son 15-20 yılda yaşadıklarımı anlatsam saymakla bitmez, yıldım yeminle.. Yahu tek tek yaz bitmez...

    Tamam kimse mükemmel değil, bir hata yapılmış İnsan hatası olduğu da açık.. Ama sen kalk, tüm dünyaya küs.. Fare dağa küsmüş... :)) Neymiş amazon çalışanıymış, neymiş bir daha alışveriş yapmazmış, neymiş mağdur edilmiş.. Yahu yat kalk dua et, karşında muhattap bulabilmişsin, günlerce haftalarca parasını ödeyip de tek kelime cevap alamadığın bir firma ile karşı karşıya kalmadığın için... Yat kalk dua et, paranı 7 gün içinde iade edecekleri için... Paranla rezil olup, aylarca paranı bile alamadığın bir durum içine düşürmedikleri için... Yat kalk dua et, kargo firması çalışanın insafına kalmadığın için.. Hala Amazonun çalışma politikasını anlamakta zorlananlar var.. Müşteri odaklı, müşteri faydasına ama katı/insiyatif almayan kuralları var. Şikayet edenler içinde Amazonun kurallarını, kısıtlamalarını kaç kişi okudu merak ediyorum...

    Şu siparişi vermeden hemen önce ülkeye kesin dönüş yapıp ilk siparişini verdiysen ve öncesinde Avrupa-Amerika gibi ülkelerden geldiysen tüm söylediklerimi geri alıyorum. Ama bu ülkede yaşayıp da köy bakkkaliyesi şekilde çalışan internet siteleri ile kargo firmalarından bihaberim dersen de ya mağarada yaşıyorsun ya da kafanı kumdan ilk kez çıkardın.. Bu tepkiyi verebilecek kişi, bu ülkede yaşamıyordur kesin NET! Sonra da kalkıp bir daha kimseyi firma çalışanı, reklamcısı diye etiketlemezsin umarım..




  • gözünüzü seviyim 4 gün içinde 5 sipariş veren mi dersin aynı günde 2-3 farklı sipariş veren mi dersin gırla.

    sonra amazon'un kargosu çöktü

    tabii çöker. şu forumda çoğumuz bilinçli insanlarız ona rağmen böyle şeyler çok var, düşünün ki türkiye genelinde nasıldır?

    10-20 liralık sepet oluşturup farklı günler içinde farklı farklı siparişler geçerseniz buna hangi kargo altyapısı dayanır türkiye'de?

    lütfen azıcık hassasiyet gösterelim.

    ha gerçi kolaygelsin istanbul içinde en azından benim oturduğum bölgede normale dönmüş durumda. ama halen diğer yerlerde sıkıntılar var . kolay gelsin'de sağa sola paslamak zorunda kalıyor ekstra siparişleri. lütfen sistemi şişirmeyelim arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackLead -- 28 Eylül 2020; 0:56:34 >
  • römercan kullanıcısına yanıt
    Elektronik ürünler de indirime giriyor mu acaba ?
  • Ankarada da şöyle bir sıkınyı var.
    Kolaygelsin araç takip sisteminden bakıyorum araba bizim evin 1 alt sokağından geçiyor ama bize uğramıyor , sonra deli gibi saçma bir düzergah gezip akşam bize uğruyor.
    Bizim evin alt sokağından geçerken saat öğleden çnce 11 , bize gelişi akşam 7.
    Düzergaha bir çözüm bulmaları lazım çok vakit kaybediyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    İlk cümlenden kendi üzerime alınan birisi olarak prime'ı fırsat bilip 3-5 TL'lik ürünü bile nasıl olsa ücretsiz kargo diye sipariş verenlerden değilim hatta almak istediğim ürünlerin bedeli çok düşük diye utanıp sipariş vermeyip indirimleri de kaçırdım.

    Verdiğim tüm siparişler 100-200 TL üzeri olup, ayrıca aynı gün içinde bile olsa farklı ihtiyaç ve farklı durumlar için verilen siparişlerdi. Bilmeme rağmen iletişime geçip tek kargo yapın diye bile rica ettim malum cevabı da almama rağmen..

    Yazmak istemedim ama geçenler bir ürünü bilgi sahibi arkadaşın yanlış belirtmesi sonucu almış bulundum teslim edildikten sonra yanlış sipariş olduğu ortaya çıktı. İade süreci başlatmadan önce de bir güzel kargo pozisyonunu aynı bana gönderdikleri gibi hazırlayıp, başlattığım anda sistem direkt hesaba parayı yatırıp ürün sizde kalsın diye bilgi mesajı verdiğinde pancar gibi kızardım mh ile iletişime geçtim de yine de ürünü istemediler ki ne sağlık ne de hijyen içeren bir üründü.. Hala kargo paketi içinde 10 gündür bekliyor ürün... Kullanılacak yer bile çıktı ama ben hala sindiremedim bu durumu..

    Özetle kargonun değil aynı gün 1 hafta bile gecikmesine razıyım, ne Amazon ne de kolaygelsin diye bir hizmeti kolay kolay elde edemez bu ülke.. Diğer rakiplerini, mentalitelerini düşününce bizim için çok büyük bir olanak, imkan tabi her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi onları da birgün pes ettiricez bu gidişle..




  • BlackLead kullanıcısına yanıt
    Hiç deme hocam ya ben genellikle teknolojik ürün yada kitap alırım +75TL olur paket neyse YT'de kitap alışveriş videoları izlerim oradan tavsiye kitap çıkartırım, geçende bir baktım Amazon prime tecrübesi kutu içinde 1 kitap
  • galaxyg kullanıcısına yanıt
    Amazon.com'da baya indirim oluyordu hocam kesin girer, bide prime+black friday yapsalar bunlar HB yalan olur
  • Slm amazondan alip neredeyse 1 senedir kullandığım HTC u ultra telefonum bozulunca binbir zorlukla Adana sıcağında KVK ya gittim servis IMEI faturada yazmiyor diye almadı çok sinirlendim ama tamam deyip eve döndüm amazon la konuştum uğraşmayın bize yollayın parayı iade edelim dediler neyse hazırladım gönderdim ve param yattı beklemek yok dırdır yok kavga yok iadeye itiraz yok saçmalık yok baştan savmaya zorlama yok müşteri memnuniyeti var adı lazım değil bazı siteler 14 gün yasal iadeyi tanimazken Amazon beni gururlandırdı zaten sürekli alışverişlerini amazondan yapardım sorun çıkınca iyice güvenim arttı diğerleri örnek alsın biraz bundan sonra Amazon ve diğerleri var benim için
    Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 28 Eylül 2020; 3:49:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abboww

    Slm amazondan alip neredeyse 1 senedir kullandığım HTC u ultra telefonum bozulunca binbir zorlukla Adana sıcağında KVK ya gittim servis IMEI faturada yazmiyor diye almadı çok sinirlendim ama tamam deyip eve döndüm amazon la konuştum uğraşmayın bize yollayın parayı iade edelim dediler neyse hazırladım gönderdim ve param yattı beklemek yok dırdır yok kavga yok iadeye itiraz yok saçmalık yok baştan savmaya zorlama yok müşteri memnuniyeti var adı lazım değil bazı siteler 14 gün yasal iadeyi tanimazken Amazon beni gururlandırdı zaten sürekli alışverişlerini amazondan yapardım sorun çıkınca iyice güvenim arttı diğerleri örnek alsın biraz bundan sonra Amazon ve diğerleri var benim için
    yani amazon 100-200 tl fazla olsa sırf şu yüzden bile tercih edilebilir , helal olsun adamlara...




  • abboww kullanıcısına yanıt
    Babama güvenmem AMAZON a güvenirim (mecazi)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.