Şimdi Ara

Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
396
Favori
118.576
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 1 sa.
  • Cevaplayan Üyeler 401
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 396
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BlackLead (57 mesaj) SMTZHR (28 mesaj) Wadjet (19 mesaj) TulparHAN (18 mesaj) serkanguzel_ (16 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (515 mesaj) Mobil (194 mesaj) Mini (71 mesaj) Uygulama (179 mesaj)
  • @
141 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Amazon Prime Türkiye [ANA KONU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    190 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhyNot?

    Eleştirecek bir şey yok gayet güzel açıklama yapılmışken yanlış yönlere çekilip gerginlik yaşanıyor. Şu tartışma ve insanlara yüklenme kültüründen vaz geçin artık.

    Bu arada ilk mesaj şahane hale gelmiş.
    Hangi açıklama ? Bazı alışveriş sitelerindeki gibi olumsuz eleştiriyi hemen silmişler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Çavuş
    71 Mesaj
    prime video için denenilebilir sanırım, ürünlerde primelı olduracak kadar büyük bir avantaj var mı
    ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2855 Mesaj
    arkadaşlar, dublaj durumu nedir. diziler dublajlanmaya başlanmışmı
    ve türkçe dublaj kaç film vardır tahminen
    |
    |
    _____________________________
    Fiat Grande Punto 1.3 Multijet - Huawei Mate 10
    i7 2600K 3.4ghz - Asus DUAL GTX 1060 6GB - 16gb DDR3 Ram - 4 TB HDD - Asus VS239HV 23" FHD Monitör - Microlab 700u 2+1

    Steam ID: lycaena7 / Origin ID: Lycaena7
  • Yüzbaşı
    615 Mesaj

    Konu sahibi arkadaş konu tamamen alındı sanmış editlemek ve kuralları yazmak için alıp iade etmişler süreç biraz uzayınca tatsızlık çıktı galiba. Yanlış anlaşılan ve gereksiz bir tartışma yaşandığı için alakalı mesajlar temizlenmiştir. Ne hevesliniz yav gerginliğe ve laf sokmaya bi durun işini yapsın adamlar zamanla rayına oturur.
    |
    |
    Kampanyaavcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5891 Mesaj

    Konuyu açan arkadaş zor duruma düşmesin diye şeetmişler siz de hiç bardağın dolu tarafından bakamıyorsunuz. Hadi siz linklere tıklayıp alışveriş yapın lütfen, forum serverları su yakmıyor herhalde.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kampanyaavcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Belki benim kağıt param bir şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir...
    Bülent ORTAÇGİL
  • Yarbay
    2908 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yöneticilerle görüştüm hocam. Geçici bir devir söz konusu olduğunu ve arkaplandaki süreci anlattılar. Ben de ilk anın verdiği duygu yoğunluğuyla yazmış oldum o mesajı, onlar değiştirmese de ben değiştirecektim. Herhangi bir sorun kalmadı aramızda.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mrbalvador kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5097 Mesaj

    Olabilirsiniz hocam sıkıntı yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    exdanples kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    || Lenovo Legion Y520 || Huawei P10 Lite || LG 43UF7787 || TP-Link N600 || iPad Mini 5 WI-FI ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca, Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız. Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye..''
  • Yarbay
    12758 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kyrexiz

    Amazon kraldır, 1-2 ay önce aldığım ürün bozulunca satıcının adresine gönderdim yapamamışlar geri gönderdiler iade Edin aldığınız yerden dedilerde iade süresi geçmişti bunu onlara belirttim takmadılar hemen müşteri hizmetlerini aradım sadece geri gönderdiler dedim hatta iade yapamadım diyemeden beyefendi ürün sizde kalsın ben alışverişte kullandığınız karta ücret iadenizide yapıyorum dedi ne diyeyim Allah razı olsun Amazon Türkiye’den. Ne başka birine yönlendirdiler ne bir kaç gün beklettiler anında çözüm buldular işte olması gereken hizmet!
    Ben ise sorun yaşadım. Robot süpürge almıştım, ama satıcı amazon değil, sen cep diye bir satıcı. Satıcının profili orta şeker. Dedim bir sorun olursa mazaondan hallederim. Zira süpürgenin fiyatı çok iyiydi. Siparişi verdim.
    2 gün sonra ürün teslim edildi. Ürün kayınvalideye hediye olacağı için hep beraber açalım dedik. Kutudan çıkarttık, kablolamalarını yaptık, standı wifinin iyi göreceği yere koyduk, uygulamayı yükledik, kayınvalideye xiaomi hesabı açtık falan..

    Sıradaki iş süpürgeyi çalıştırmaya geldi. Biz eşimle vacuum mop pro kullanıyoruz, onda da ilk çalıştırdığımızda evi komple gezip haritalamıştı, bunda da aynısını yapması gerekir diye düşünüyoruz. Çünkü kulllanım kılavuzunda ve youtube daki incelemelerde öyle diyor. Neyse, biz aleti çalıştırdık. Alet bir iki adım gitti gitmedi, fırıldak gibi etrafında dönmeye başladı. Deli danalar gibi sürekli aynı yerde bir sola bir sağa, bazen kendi etrafında 360 dönüp duruyor. Dedik herhalde bunun huyu böyle. Neyse efenim, bu arkadaş pilini kritik seviyeye sanki 2 büyük içmiş edasıyla döne döne getirdi. Dedi ben standıma dönüyormuş. İyi dedik. Ama sarhoş kafa standını da bulamadı, dedi ben kendim gidemiyorum, beni standa siz götürün. Peki dedik, aldık standa koyduk.

    Ertesi gün yine aynı şeyi yapınca, amazondan iade prosedürünü başlattım. İşte film bundan sonra koptu.
    Amazon satıcıya 72 saat süre verdi, satıcı üründe problem olmadığını, müşterinin çalıştırmayı beceremediğini söyledi. Biz amazona iade hakkımızı ve paramızı istediğimizi yazdık, amazon satıcıya yine 72 saat süre verdi, satıcı üründe çizik var para iadesi yapmam dedi, biz yine amazona yazık, üründe çizik yok, para iadesi istiyoruz dedik, amazon yine satıcıya 72 saat süre verdi, satıcı bu sefer üründe ezik var, vuruk var bu şekilde olmaz, talebi reddediyorum dedi, biz yine amazona yazdık, yasal hakkımızı kullanmak istediğimizi belirttik ve ürünü kargolarken çekmiş olduğumuz resimleri gönderdik.

    En sonunda Müşteri hizmetleri kendi insiyatifinde para iadesinin onaylanmasına karar verdi. Bu onay, geçtiğimiz cuma günü geldi, 3 iş günü içinde para karta yatarmış. Ama yatan eden yok henüz. Zaten bu konuda bilgilendirme maili de gelecekti, öyle söylemişlerdi, o da gelmedi. Bakalım bekliyoruz...

    Gerçi n11 de böyle bir sorunla karşılaştığımda satıcı para iadesini reddettiği için ürün elimde kalmıştı. Zaten 15 liralık bir şey olduğu için hakem heyeti vs ile uğraşmamıştım açıkçası ama amazonun iade konusunda iyiyiz diye reklam yapıp müşteriyi böylesine uğraştırmasına kırıldım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • DH Yönetici
    3570 Mesaj

    Amazon dışı satıcılardan ne olursa olsun almamak gerekiyor. İyi niyetle yine de iadenizi onaylamışlar. Ucuz atlatmışsınız. İadenin karta dönmesi Amazon'da 3 iş gününü bulabiliyor.
    |
    |
    nightsoldier kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    AMD Ryzen 7 2700 @ 4.2 GHz | ASUS Rog Strix RTX 2060 | MSI B450 Tomahawk | FSP Aurum 1000W 80+ Platinum
    XPG D30 16GB | Sabrent 500 GB NVMe | JD 480 GB SSD | Seagate 2TB Barracuda | XIGMATEK Overtake | Cooler Master LC240E RGB
    Razer Blackwidow Elite | Razer Mamba Wireless | Razer Goliathus Extended | Corsair Void Pro RGB | Xbox One Controller
    Steam
  • Uzaklaştırılmış 2 gün cezanın, 1 gün 23 saat 16 dakika kadarı kaldı.
    Az önce prime teslimat seçenekli telefon aldım. Tahmini teslimata 19-22 Eylül yazıyor nasıl oluyor bu anlamadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4433 Mesaj
    sabah Ödeme aracınız doğrulanamadı. diyordu hala aynı müşteri hizmetleri teknik aksaklık dedi hala devam ediyor demek ki

    kart: ziraat
    |
    |
    _____________________________

    he still waiting for god's choice
  • Yarbay
    6093 Mesaj

    Amazon’dan sadece Amazonun kendisinden al. Amazon diğer satıcılarda yaşanılan sorunlarla kendi satmış gibi ilgilenmiyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nightsoldier kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    664 Mesaj
    Mi Box'ta Prime Video kullanmak için apk indirip yükledim ama profil seçemedim. Profilleri internet üzerinden oluşturdum acaba uygulamaya düşmedi mi daha yoksa uygulamada profil seçemiyor muyuz anlayamadım. Deneyen var mı?
    _____________________________
  • Yarbay
    6085 Mesaj

    Benım 2.5 ay kullandığım airpods pro cihazı amazon sorgusuz iade aldı Amazon satıcısı ise hemen iade alir öbür türlü sıkıntı
    |
    |
    nightsoldier kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    227 Mesaj
    Hepsiburada varken illla gavura kazandırcaz di mi beyler :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1170 Mesaj
    İnşallah tanıtıma özel bu fiyat olmaz da hep böyle kalır.

    Ömür boyu üye kalırım ben bu fiyattan prime.
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    takip
    |
    |
    _____________________________
    1
  • Binbaşı
    1545 Mesaj

    Gavura değil düzgün hizmete.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    emclord00 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emclord00

    Hepsiburada varken illla gavura kazandırcaz di mi beyler :)
    İşini şark kurnazlığı ile yürüten bir firmadan sahibi babamın oğlu olsa dahi alışveriş yapmam. Aldığım ürün sorunlu çıktı ve iade için dört ay bekletildim, aynı ürünü yine bana yollayarak sorunu çözdüler.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    516 Mesaj
    Ayda 10 15 milyon ciro yapan e-ticaret siteleri, günlük cirosu bir kaç milyar dolar olan amazon karşısında batacak.. batmak zorunda..
    Umarım devlet amazonun önüne engel olmaz.. tıpkı uber de yaptıkları gibi..
    Size bir örnek veriyim, geçtiğimiz ay samsung a71 telefon aldım amazon üzerinden. Telefonu sipariş verir vermez ingiltereden bir numara aradı beni ve türkçesi zayıf olan bir amazon çalışanı siparişimi teyit etti, ve 30 gün iade hakkım olduğunu bildirdi..
    Düşünün hb den telefon aldığınızı ve geri vermek istediğinizi.. adamlar bırak sen böyle birşeye ihtimal vermeyi üstüne arayıp sana geri verebilirsin diyor.. kısaca benden sipariş verdiğinde korkma diyor..
    Amazon dan aldığınız hiç birşeyde pişman olmazsınız.. en kötü iade edersiniz..
    Umarım Türk milleti, amazonun iyi niyetini su istimal etmez ve umarım devlet önünü engellemez..

    N11 trendyol ve hb... Geçmiş olsun.. siz kutusu açılmamış telefonu değil iade değişim bile yapamazken adamlar 30 gün kullanılmış telefona full iade üstüne kargo ödüyor..
    Güç böyle birşey



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 16 Eylül 2020; 1:54:57 >
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Canlı Tv izle
Gülüş Tasarımı
kripto para haberleri
Masal Oku
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,812
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.